Een beetje he!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het hem vragen, en aangeven wat je hem liever niet ziet deze week.
Jouw mening doet er ook wel een beetje toe.
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik dus niet. Ik ben op best wel lompe wijze gedumpt, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een ontmoeting deze week.
Dat gevoel heb ik aan de ene kant, maar aan de andere kant is het wel zo netjes om ook even 'afscheid' te nemen, zeg maar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het hem vragen, en aangeven wat je hem liever niet ziet deze week.
Jouw mening doet er ook wel een beetje toe.
Ja, snap dat het er een beetje raar staatquote:
Alsnog zou ik het niet op Fok vragen, maar even geduld hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter. Maar ik weet het gewoon even niet en m'n vriendin is niet bereikbaar.
De hele film zegt me niets eigenlijk.. Klinkt als een enorme chickflick..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Yuki het volgende:
Vanavond filmpje pakken
Iemand "Haar naam was Sarah" al gezien?
Heb het boek al gelezen, is heel mooiquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De hele film zegt me niets eigenlijk.. Klinkt als een enorme chickflick..
Ik heb geen geduld. Ik wil dat soort dingen altijd zo snel mogelijk afgehandeld hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsnog zou ik het niet op Fok vragen, maar even geduld hebben.
Lastig. Kan ook niet echt zinnig advies geven, is een afweging die je zelf zal moeten maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik aan de ene kant, maar aan de andere kant is het wel zo netjes om ook even 'afscheid' te nemen, zeg maar.
Het is niet dat ik er lang hoef te zijn, het gaat om wat toiletspullen enz. Vijf minuutjes, max.
Snap ik, maar een relatie is privé en als ik en Beetman uit elkaar zouden gaan zou ik dat ook niet op fok terug willen lezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld. Ik wil dat soort dingen altijd zo snel mogelijk afgehandeld hebben
Hmm meer een soort Anne Frank film, maar dan anders..quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb het boek al gelezen, is heel mooi
En een man kwam met het voorstel
Dat is het dus echt niet hequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De hele film zegt me niets eigenlijk.. Klinkt als een enorme chickflick..
Ik heb er verder niks over uitgelaten. Alleen dat het uit is en hoe ik dit het beste zou kunnen oplossen, want ik weet het even echt niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap ik, maar een relatie is privé en als ik en Beetman uit elkaar zouden gaan zou ik dat ook niet op fok terug willen lezen.
Dan je zooi ophalen, sleutel door de bus en klaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld. Ik wil dat soort dingen altijd zo snel mogelijk afgehandeld hebben
Hoop dan dat het een goede verfilming is van het boek, want het boek was prachtigquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het dus echt niet he![]()
Haar Naam Was Sarah is de ontroerende verfilming van de bestseller van Tatiana de Rosnay over het grote drama dat zich in Parijs voltrok Lees meer
De tienjarige Sarah wordt in de nacht van 16 juli 1942 samen met haar ouders opgepakt en naar het Vélodrome d'Hiver in Parijs gebracht, waar duizenden joden worden verzameld voor deportatie. Niemand heeft echter gezien dat Sarah haar kleine broertje Michel in een kast opsloot, net voordat de politie het appartement binnendrong.
Zestig jaar later krijgt Julia Jarmond, een Amerikaanse journaliste in Parijs (Kristin Scott Thomas), de opdracht een artikel te schrijven over deze razzia, een inktzwarte bladzijde in de Franse geschiedenis. Ze gaat op zoek in archieven en via het dossier van Sarah ontdekt ze een goed verborgen geheim van haar eigen schoonfamilie. Haar echtgenoot probeert haar ervan te weerhouden zich met deze geschiedenis te bemoeien, maar Julia besluit desondanks het spoor van Sarah te volgen.
Het lijkt mij een goede film.
En daarna kan je alsnog afscheid nemen, op een normale manier.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan je zooi ophalen, sleutel door de bus en klaar.
Jij je spullen op zo'n snel mogelijke manier
Heeft het zo'n haast dan, die spullen halen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er verder niks over uitgelaten. Alleen dat het uit is en hoe ik dit het beste zou kunnen oplossen, want ik weet het even echt niet.
Dat is ook mijn eerste gedachte. Maar ik vind het zelf ook wel zo netjes om even afscheid te nemen zeg maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan je zooi ophalen, sleutel door de bus en klaar.
Jij je spullen op zo'n snel mogelijke manier
Aan de andere kant weet je dat je kan verwachten dat je er iets over leest als je breed uit op FOK! heb neer gezet dat je een relatie hebtquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap ik, maar een relatie is privé en als ik en Beetman uit elkaar zouden gaan zou ik dat ook niet op fok terug willen lezen.
Nee hoor. Maar zoals ik zei, ik wil dat gewoon snel achter de rug hebben. Dan is het klaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft het zo'n haast dan, die spullen halen?
Of niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
En daarna kan je alsnog afscheid nemen, op een normale manier.
Dat kan je dan doen op een moment dat JIJ kiest. En misschien heb je later zoiets: Nou was best lomp dus ben er eigenlijk ook wel klaar meequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eerste gedachte. Maar ik vind het zelf ook wel zo netjes om even afscheid te nemen zeg maar
True. Maar ik gaf dan ook vooral aan wat wenselijk is. Ik heb vaak zat gezien dat het heel anders ging.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je dat je kan verwachten dat je er iets over leest als je breed uit op FOK! heb neer gezet dat je een relatie hebt
Zo kan jij niet zijn en de ander kan zeggen zo ook niet te zijn maar dat weet je altijd pas als het ook echt uit gaat. Je weet wat je niet wilt maar gaat helaas niet altijd zo
Vaak hebben die spullen geen haast maar het afsluiten of het beginnen met rouwen (als je dat überhaupt als zou doen) welquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft het zo'n haast dan, die spullen halen?
In 11 jaar FOK! heb ik heel wat gezien hoe het ook kanquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar ik gaf dan ook vooral aan wat wenselijk is. Ik heb vaak zat gezien dat het heel anders ging.
Hoe is het met coke snuivende wifebeater eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar ik gaf dan ook vooral aan wat wenselijk is. Ik heb vaak zat gezien dat het heel anders ging.
Ik ben helemaal niet haatdragend. Ik heb echt geen behoefte ex'en openbaar op Fok af te branden. Echt niet. Dat vind ik laagquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat is het niet. Alleen ik zou Samzzzz eerder willeen aanraden met een megabak choco-ijs een zielige film te kijken in haar joggingpak op de bank dan zich hierom drukmaken. Die spullen lopen niet weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Vaak hebben die spullen geen haast maar het afsluiten of het beginnen met rouwen (als je dat überhaupt als zou doen) welJe wil er zo snel mogelijk weer overheen en verder met waar je gebleven was.
Wie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe is het met coke snuivende wifebeater eigenlijk?
Dat zeg ik ook nergens, integendeel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet haatdragend. Ik heb echt geen behoefte ex'en openbaar op Fok af te branden. Echt niet. Dat vind ik laag
Volgens Lotusss' recept mis je nog een enorme pizza en een fles wijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat is het niet. Alleen ik zou Samzzzz eerder willeen aanraden met een megabak choco-ijs een zielige film te kijken in haar joggingpak op de bank dan zich hierom drukmaken. Die spullen lopen niet weg.
quote:Is het ook. En zo ben ik ook niet. Al heb ik dat ook wel eens gedaan. Dan lees je iets (wat je misschien anders op vat dan dat hij/zij neer zet) en barst de bomOp dinsdag 2 november 2010 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet haatdragend. Ik heb echt geen behoefte ex'en openbaar op Fok af te branden. Echt niet. Dat vind ik laag
quote:Tenzij het haar paard is.Op dinsdag 2 november 2010 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat is het niet. Alleen ik zou Samzzzz eerder willeen aanraden met een megabak choco-ijs een zielige film te kijken in haar joggingpak op de bank dan zich hierom drukmaken. Die spullen lopen niet weg.
quote:Rosé to be exact..Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens Lotusss' recept mis je nog een enorme pizza en een fles wijn
quote:Dat dus.Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook. En zo ben ik ook niet. Al heb ik dat ook wel eens gedaan. Dan lees je iets (wat je misschien anders op vat dan dat hij/zij neer zet) en barst de bom
quote:FireFox1 ofzoiets
quote:Dat grapje kwam bij het typen wel even in mij op ja.
quote:En Firefox bleek de cokesnuivende wifebeater? Heb toen wel meegekregen dat kreng een depressieve borderliner was. Ofzo.
quote:Gezellig stel dan toch.Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
En Firefox bleek de cokesnuivende wifebeater? Heb toen wel meegekregen dat kreng een depressieve borderliner was. Ofzo.
quote:Zelfs ik heb die breakup meegekregen, en toen zat ik nog niet eens in Singles
quote:Nee, dat is niet nodig, want ik ben helemaal niet verdrietigOp dinsdag 2 november 2010 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Dat het dan nog verkeerd is gegaan
quote:Zonde om zo een droompaar uit elkaar te zien. Ik leef echt mee.Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat het dan nog verkeerd is gegaanDie 2 zijn voor elkaar gemaakt.
quote:Ik vind het echt knap hoe snel dat gegaan is. Zelfs bij de kutste, meest lompe breakup heb ik me weken verdrietig gevoeldOp dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig, want ik ben helemaal niet verdrietigNiet meer iig.
quote:wij allemaal toch?Op dinsdag 2 november 2010 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde om zo een droompaar uit elkaar te zien. Ik leef echt mee.
quote:Nou, dat zal de tijd gaan leren. Ik ben iig van plan te proberen me niet zo te verlagen zoals dat met Kreng en FF ging. Dat is een smet op wat een fijne relatie was en dat is het ook helemaal niet waard.Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook. En zo ben ik ook niet. Al heb ik dat ook wel eens gedaan. Dan lees je iets (wat je misschien anders op vat dan dat hij/zij neer zet) en barst de bom
quote:The Suicidal Army !!!Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef missbehavin het volgende:
En nu heb ik zin in Suicidal Tendencies
quote:Kan ik me voorstellen.Op dinsdag 2 november 2010 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde om zo een droompaar uit elkaar te zien. Ik leef echt mee.
quote:Ik heb altijd het probleem dat ik het moeilijk van me af kan zetten. Niet zo zeer dat ik me er kut over voel. Maar het uit mijn hoofd zetten van de persoonOp dinsdag 2 november 2010 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe snel dat gegaan is. Zelfs bij de kutste, meest lompe breakup heb ik me weken verdrietig gevoeld
quote:Ik heb maar 1 keer liefdesverdriet gehaald en ik ben nog nooit zo naar de klote geweest.Op dinsdag 2 november 2010 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe snel dat gegaan is. Zelfs bij de kutste, meest lompe breakup heb ik me weken verdrietig gevoeld
quote:Sja, ik weet niet hoe het komt. Misschien juist omdat het een lompe break was en ik het de tranen niet waard vind, of zoOp dinsdag 2 november 2010 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |