Ik klikte er net per ongeluk op, kwam er toen achter dat je zo kon wijzigen en dat blijf ik lekker doen tot ik uitgespeeld ben!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:45 schreef Solique het volgende:
@TT: We gaan er toch over verder.
@kluts: Blijf je je ui wijzigen om de zoveel tijd vandaag ofzo.
Official videoquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de radio ofzo? Normale versie is gewoon ongecensureerd.
Dat hele nummer zou een grote bliep moeten worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Na na na van MCR, gecensureerd. In het begin zit 3 keer een vies woord, en dat is nu bliep geworden
Ik vind m wel pakkendquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah nee bah, zo kan ik ook een liedje in elkaar zetten
Als het spelen je bezig houd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik klikte er net per ongeluk op, kwam er toen achter dat je zo kon wijzigen en dat blijf ik lekker doen tot ik uitgespeeld ben!
Bewijs!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah nee bah, zo kan ik ook een liedje in elkaar zetten
Of hebben gewoon een andere definitie van wat dom is, of geloven niet dat dom bestaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die dat moeten vragen willen het antwoord waarschijnlijk niet weten.
Geloven doe je maar in de kerk. Dat heeft niks met wetenschap te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of hebben gewoon een andere definitie van wat dom is, of geloven niet dat dom bestaat.
Dat hangt van de ex af en wat hij wil. Zijn (in dit geval) huis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, vraagje. Wat zouden jullie doen als je nog spullen bij je ex op moet halen? De spullen ophalen als hij thuis is of ze ophalen als hij naar werk is en de sleutel daarna door de brievenbus doen?
Ik weet het namelijk echt niet. Vind voor beide wat voor en tegen te zeggen
Ligt eraan of je hem wel of niet wilt zien..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, vraagje. Wat zouden jullie doen als je nog spullen bij je ex op moet halen? De spullen ophalen als hij thuis is of ze ophalen als hij naar werk is en de sleutel daarna door de brievenbus doen?
De wetenschap is ook niet helemaal zeker over wanneer iemand echt dom is. Intelligentie is zoveel meer dan alleen IQquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk. Dat heeft niks met wetenschap te maken.
Het met je ex overleggen ipv op Fok bespreken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Dan had ik liever Institutionalized gehad, maar goed ik kan toch niet luisteren nuquote:
Ik weet dus niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hangt van de ex af en wat hij wil. Zijn (in dit geval) huis.
Zijn mening respecteren.
Dat weet ik dus niet. Ik ben op best wel lompe wijze gedumpt, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een ontmoeting deze week.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan of je hem wel of niet wilt zien..
Het hem vragen, en aangeven wat je hem liever niet ziet deze week.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat hij wil.
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik ben op best wel lompe wijze gedumpt, dus ik weet niet of ik wel zin heb in een ontmoeting deze week.
Ja, dat is wel beter. Maar ik weet het gewoon even niet en m'n vriendin is niet bereikbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het met je ex overleggen ipv op Fok bespreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |