quote:Ja dat kan. Maar meestal niet direct na de relatie.Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af of je vrienden kunt blijven met je ex.
Ik probeer het met de laatste en soms gaat het heel goed, maar sommige dingen wil ik gewoon niet weten ofzo; ook al wil ik echt geen relatie meer met hem.
quote:Dat zou kunnenOp dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jarenlange vriendschap beėindigd met een vriendin omdat ik het gezeik over haar vreemdgaande, drugsdealende vriend gewoon helemaal zat was. Als je 3 keer in de week aan de telefoon zit met iemand die schijtziek wordt van het gedrag van haar vriend, maar er nooit bij weggaat, dan ben je daar op den duur wel klaar mee.
Waarmee ik niet insinueer dat dat bij jou zo was. Maar meer zo dat mensen vriendschappen soms juist daarom beėindigen.
quote:Grote kans dat we dan een beetje te vroeg zijn nuOp dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar meestal niet direct na de relatie.Of je moet echt zo'n broer en zus relatie hebben gehad. Maar bij een bom die barst kan je ook best vrienden zijn maar heb je (en de ander) gewoon even tijd nodig om bij te komen en te verwerken.
quote:Waarom zou je het willen? Dat je als stel bij elkaar gepast hebt wil niet zeggen dat een vriendschap werkt. Is leuk als dat lukt, maar er zijn maar weinig echt succesvolle voorbeelden daarvan.Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer het met de laatste en soms gaat het heel goed, maar sommige dingen wil ik gewoon niet weten ofzo; ook al wil ik echt geen relatie meer met hem.
quote:Mja, ik moet wel met mijn ex contact houden. Het is nu eenmaal de vader van mijn kinderen.Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Dat hangt ervan af.Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Ja weet ik, het is ook persoonlijk. Ik heb er alleen (nog) nooit last van gehad, dus dan klinkt het best lang.Op dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Techno het volgende:
Dat valt nog wel mee als je deze reeks mag geloven: De kunst van het loslaten van je ex #127
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee als je deze reeks mag geloven: De kunst van het loslaten van je ex #127
quote:aaah vandaar dat we nog maar weinig van hem horenOp dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ik moet wel met mijn ex contact houden. Het is nu eenmaal de vader van mijn kinderen.
Mijn kinderen zijn mijn alles.En we hebben co-ouderschap.
Gelukkig zijn we als "vrienden" uit elkaar gegaan. Wel wat dingen gebeurd waarvan ik denk, man kijk je eens na.. maar goed. Nu heeft hij een vriendin, wat hij nooooit meer wou... En ik heb rust.
quote:Volgens mij is dat ook afhankelijk van de 'relatie' voor het een relatie werd. Als je daarvoor al goede vrienden was, lijkt het me tot een mogelijkheid behoren dat je goede vrienden blijft (dit is gebeurd met goede vrienden van mij). Maar ik zou er zelf ook niet snel voor kiezen denk ik... Tenminste niet als je van te voren niet al goede vrienden was.Op dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen? Dat je als stel bij elkaar gepast hebt wil niet zeggen dat een vriendschap werkt. Is leuk als dat lukt, maar er zijn maar weinig echt succesvolle voorbeelden daarvan.
quote:Ben jij mijn nieuwe ex dan?Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef missbehavin het volgende:
ik hou me wijselijk maar even buiten deze discussie
quote:Voor mij is het eigenlijk wel goed geweest, een keer gedumpt worden.Op dinsdag 2 november 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja weet ik, het is ook persoonlijk. Ik heb er alleen (nog) nooit last van gehad, dus dan klinkt het best lang.
quote:
quote:Het is dat ik al getrouwd ben.
quote:Dat snap ik. Het was ook maar een garpjeOp dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja, echt wat ik nodig heb, nóg een ex...
nee mafkees, ik bedoel de hele ex-discussie
quote:Mijn "jeugdliefde" waarmee ik een jaar heb gelopen toen ik 18 was, en ik hebben een vreselijke break-up gehad met knallende ruzie, maar na een jaar of 2 gingen we gewoon goed met elkaar om. Als ik hem nu tegenkom, drinken we samen een drankje, babbelen ff bij, niks aan de hand.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook afhankelijk van de 'relatie' voor het een relatie werd. Als je daarvoor al goede vrienden was, lijkt het me tot een mogelijkheid behoren dat je goede vrienden blijft (dit is gebeurd met goede vrienden van mij). Maar ik zou er zelf ook niet snel voor kiezen denk ik... Tenminste niet als je van te voren niet al goede vrienden was.
quote:Idd. Bij mij was het over uit, toedeloe tot nooitOp dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook afhankelijk van de 'relatie' voor het een relatie werd. Als je daarvoor al goede vrienden was, lijkt het me tot een mogelijkheid behoren dat je goede vrienden blijft (dit is gebeurd met goede vrienden van mij). Maar ik zou er zelf ook niet snel voor kiezen denk ik... Tenminste niet als je van te voren niet al goede vrienden was.
quote:Het is niet zo dat we ineens gevoelloos voor elkaar geworden zijn geworden. Dus dan wil ik wel proberen om vriendschappelijk met hem om te gaan. We hebben toch best veel gedeeld en in sommige dingen kent hij me heel goed. Zeker toen die vriendinnen me lieten zitten, was hij degene die me het beste kende. Ik geef nog steeds om hem, en hij om mij. VandaarOp dinsdag 2 november 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen? Dat je als stel bij elkaar gepast hebt wil niet zeggen dat een vriendschap werkt. Is leuk als dat lukt, maar er zijn maar weinig echt succesvolle voorbeelden daarvan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het was ook maar een garpje
quote:goeie reeks, veel aan gehadOp dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Heeft bij mij de ogen ook geopend!Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:
Voor mij is het eigenlijk wel goed geweest, een keer gedumpt worden.
quote:Zo zie je maar dat het voor de een wel kan werken en voor de ander nietOp dinsdag 2 november 2010 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn "jeugdliefde" waarmee ik een jaar heb gelopen toen ik 18 was, en ik hebben een vreselijke break-up gehad met knallende ruzie, maar na een jaar of 2 gingen we gewoon goed met elkaar om. Als ik hem nu tegenkom, drinken we samen een drankje, babbelen ff bij, niks aan de hand.
Tijd, dat is wat eroverheen moet gaan.
quote:HOMO!!!!!!!!Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft bij mij de ogen ook geopend!
ik was daarvoor heel makkelijk met andermans gevoelens... daarna nooit meer.. jezus wat ben ik toen kapot geweest van verdriet
quote:Volgens mij zou het wel eens goed voor mij zijn als ik de dumper was, ipv de gedumpteOp dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor mij is het eigenlijk wel goed geweest, een keer gedumpt worden.
quote:Hey buurOp dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft bij mij de ogen ook geopend!
ik was daarvoor heel makkelijk met andermans gevoelens... daarna nooit meer.. jezus wat ben ik toen kapot geweest van verdriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |