quote:Precies dat. Ik dacht toen wel: Karma is a bitch.Op dinsdag 2 november 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft bij mij de ogen ook geopend!
ik was daarvoor heel makkelijk met andermans gevoelens... daarna nooit meer.. jezus wat ben ik toen kapot geweest van verdriet
quote:Bij mij staat het ongeveer gelijkOp dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij zou het wel eens goed voor mij zijn als ik de dumper was, ipv de gedumpte
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Tally het volgende:
aaah vandaar dat we nog maar weinig van hem horen
quote:Het levert wel een deuk in je zelfvertrouwen op, als de beslissing altijd voor je genomen wordt. Dat JIJ niet leuk genoeg bent, en hij wel.Op dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij staat het ongeveer gelijkMaar uitmaken is nooit leuk, van beide kanten niet...
quote:Karma mag mij al jaren nietOp dinsdag 2 november 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
Precies dat. Ik dacht toen wel: Karma is a bitch.![]()
quote:Ja, dat snap ik. Ik ben nu twee keer achter elkaar gedumpt terwijl ik het totaal niet aan zag komen. Dat is echt verschrikkelijk voor je zelfvertrouwen inderdaad. Ik denk ook steeds bij mezelf 'wat heb ik dan verkeerd gedaan?' en 'ben ik niet leuk of zo...'.Op dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het levert wel een deuk in je zelfvertrouwen op, als de beslissing altijd voor je genomen wordt. Dat JIJ niet leuk genoeg bent, en hij wel.
Maar dat vind ik
quote:[flauw]Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben
quote:
quote:Ik zal het er vroeger best naar hebben gemaakt maar heb wel het idee dat ik genoeg "gestraft" benOp dinsdag 2 november 2010 12:46 schreef Yuki het volgende:
[flauw]Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben[/flauw]
quote:Dat laatste heb ik ook nog wel. Het heeft veel tijd nodig om niet alles op jezelf te gooien en je zelfvertrouwen weer wat op te krikken.Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik ben nu twee keer achter elkaar gedumpt terwijl ik het totaal niet aan zag komen. Dat is echt verschrikkelijk voor je zelfvertrouwen inderdaad. Ik denk ook steeds bij mezelf 'wat heb ik dan verkeerd gedaan?' en 'ben ik niet leuk of zo...'.
quote:Dat is aan karma om te beslissenOp dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het er vroeger best naar hebben gemaakt maar heb wel het idee dat ik genoeg "gestraft" ben
quote:Nou, als je dat zou willen doenOp dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik daar straks dan ff op reageren
quote:Die neiging heb ik sowieso.Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook nog wel. Het heeft veel tijd nodig om niet alles op jezelf te gooien en je zelfvertrouwen weer wat op te krikken.
Natuurlijk zijn er aan beide kanten fouten gemaakt. Maar het komt zelden helemaal van een kant.
quote:Toch ben ik altijd de dumpee, niet de dumper.Op dinsdag 2 november 2010 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuki niet leuk genoeg?![]()
Dat bestaat niet.. Geldt overigens voor meer dames hier in [Singles]
quote:Klopt. Terwijl er dan toch vaak genoeg gezegd is dat het niet aan jou ligt, bla bla. Maar toch, volgens mij is het mens eigen om het dan toch op jezelf te betrekken.Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook nog wel. Het heeft veel tijd nodig om niet alles op jezelf te gooien en je zelfvertrouwen weer wat op te krikken.
Natuurlijk zijn er aan beide kanten fouten gemaakt. Maar het komt zelden helemaal van een kant.
quote:Ik kan dat tegenwoordig heel makkelijk plaatsen onder "betreffende persoon vind mij niet leuk genoeg"Op dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat snap ik. Ik ben nu twee keer achter elkaar gedumpt terwijl ik het totaal niet aan zag komen. Dat is echt verschrikkelijk voor je zelfvertrouwen inderdaad. Ik denk ook steeds bij mezelf 'wat heb ik dan verkeerd gedaan?' en 'ben ik niet leuk of zo...'.
quote:Leer mij dat eensOp dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan dat tegenwoordig heel makkelijk plaatsen onder "betreffende persoon vind mij niet leuk genoeg"
ik ben leuk genoeg, alleen net niet voor die persoon.. maar dat is de persoonlijke smaak van die persoon.. weinig aan te doen...
quote:Balans is goedOp dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch ben ik altijd de dumpee, niet de dumper.
Overigens ben ik ook niet gewend om mensen af te moeten wijzen, terwijl ik wel vaak afgewezen werd. Dat begint nu wel wat meer in balans te komen
quote:Mij niet, maar dat komt vast nog welOp dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan dat tegenwoordig heel makkelijk plaatsen onder "betreffende persoon vind mij niet leuk genoeg"
ik ben leuk genoeg, alleen net niet voor die persoon.. maar dat is de persoonlijke smaak van die persoon.. weinig aan te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |