jep transfervrij, is nog een topper voor elke eredivisieclubquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie opstellingen en tactieken. Ik zal straks de mijne even posten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie opstellingen en tactieken. Ik zal straks de mijne even posten.
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:46 schreef Moron het volgende:
Ik heb zojuist FM11 gekocht via Steam en hij wordt nu geinstalleerd op me laptop.
Ik heb alleen nog teveel plezier met mijn FM10 game waar ik Man Utd ben. Neem aan dat je savegames niet mee kan nemen naar FM11?
Zoals altijdquote:
Omdat de Nederlandse vertaling vaak nergens op lijktquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo spelen jullie met Engelse taal?
Als je met Ajax, PSV of een andere NL club speelt dan doe ik zelf Nederlands, meer realistischer dan dat Sjaak Polak opeens Engels praat.![]()
Tenzij ik met Chelsea ofzo speel, dan gelijk de taal op Engels en de pond als betaalmiddel..
Engels wel dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vertaling vaak nergens op lijkt.
En killzone op de ps3?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Falstyr het volgende:
Nederlands is in het algemeen gewoon een kut taal. Als je dan ook nog eens kijkt naar vertalingen van games, films, boeken e.d. is het nog rampzaliger. Ik doe altijd alles zoveel mogelijk in de taal waarin iets gemaakt is.
Drakensang is afkomstig uit Duitsland. Dus ik speel het in het duits. Stuk beter dan de engelse vertaling. Bijna alles wat in nederland gemaakt wordt qua games is kut dus dat speel je bij voorbaat niet. En voor de rest veel uit amerika/engeland afkomstig en dus speel ik dat in het engels.
Nooit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Buitendam het volgende:
Passen jullie de tactiek aan op tips van de assisten. Bijvoorbeeld als er staat dat veld smal is en je beter door het centrum kunt spelen?
Dito.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |