Ik vind het juist wel gaaf, iets hypermoderns in een auto van bijna 25 jaar oud. Daarnaast wil ik de retrolook ook wel een beetje behouden, het dashboard probeer ik er gewoon hetzelfde uit te laten zienquote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja digitaal is wel leuk enzo, maar naar mijn idee past het totaal niet bij zo'n oude auto als de mijne.. En daarnaast wil ik zoveel mogelijk spul gebruiken dat het origineel lijkt. Alsof het een uitvoering is vanuit de fabriek
Ga jij even sarcastisch zitten doen, gaat mijn hele statement. Wij hebben alweer 20 weken ons rijbewijs. Dat is goed, dat is ervarenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ervaren chauffeurs. Kan niet wachten tot de nieuwe auto er is, ik moet er weer helemaal inkomen ben ik bang
Ervaring isquote:Op woensdag 3 november 2010 13:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ga jij even sarcastisch zitten doen, gaat mijn hele statement. Wij hebben alweer 20 weken ons rijbewijs. Dat is goed, dat is ervarenEn House en Monsterd zelfs al véééél langer, dus..
Je raakt er wel weer aan gewend johHet is sowieso een mooie auto
Zal Loesje, de grote zus van de broer van Loesje, de broer van Loesje eens slaan?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Ervaring is
meer dagen je rijbewijs hebben
dan de kilometers die je hebt gereden
Broer van Loesje
sorryquote:Op woensdag 3 november 2010 13:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zal Loesje, de grote zus van de broer van Loesje, de broer van Loesje eens slaan?
Wij zijn héél ervaren..
Dus laat ons in die waan![]()
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef JDude het volgende:
Ik ben toch niet de enige hier die 'm al een keer heeft moeten verlengen he?
Nou zooooo veel langer is dat toch ook niet? Ik heb hem sinds 4 mei geloof ikquote:Op woensdag 3 november 2010 13:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ga jij even sarcastisch zitten doen, gaat mijn hele statement. Wij hebben alweer 20 weken ons rijbewijs. Dat is goed, dat is ervarenEn House en Monsterd zelfs al véééél langer, dus..
Je raakt er wel weer aan gewend johHet is sowieso een mooie auto
4 mei, dat is dan toch 1,5 maand langer dan mijquote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou zooooo veel langer is dat toch ook niet? Ik heb hem sinds 4 mei geloof ik
Haha, dat vrees ik welquote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef JDude het volgende:
Ik ben toch niet de enige hier die 'm al een keer heeft moeten verlengen he?
Ik hoop 't niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, dat vrees ik wel![]()
Ik over 9 jaar en 6 maanden pas weer. Gek idee eigenlijk, zouden we dan nog allemaal hier zitten?
nog een jaar of 6,7 en dan ben ik ook aan de beurt voor verlenging...quote:
Goed dat je het zegt, moet nog even achter de prijs van een setje winterbanden aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nog een jaar of 6,7 en dan ben ik ook aan de beurt voor verlenging...
Pfff, net geboden op een mooi setje velgen +winterbanden(moet ik nog altijd kopen, maar een nieuw setje is nogal duur) haalt de adverteerder de advertentie weg...
mjah, hier ben ik alleen al dik 200euro kwijt voor alleen 4 bandjes..quote:Op woensdag 3 november 2010 15:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, moet nog even achter de prijs van een setje winterbanden aan.
mjah, voor goede banden zit ik ook op 85 euro p/s.,.. budgetbandjes vanaf 60, maar die wil ik niet..quote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Goddelijker het volgende:
As we speak heb ik een set winterbanden gekocht. 280 euro incl. eronder zetten en balanceren.
Hij zei: Je moet snel zijn, ze vliegen de deur uit.
Ebay.de?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, voor goede banden zit ik ook op 85 euro p/s.,.. budgetbandjes vanaf 60, maar die wil ik niet..
* Marco001 gaat binnenkort maar eens in Duitsland kijken... (is er trouwens ook een duitse marktplaats?)
kan, maar daar kan ik niet op plaats zoeken, ik wil niet eerst heel .DE doorrijden...quote:
Ik heb het geluk dat ik banden zoek in maatje 175/65/14, dat is relatief een goedkope maat.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, voor goede banden zit ik ook op 85 euro p/s.,.. budgetbandjes vanaf 60, maar die wil ik niet..
* Marco001 gaat binnenkort maar eens in Duitsland kijken... (is er trouwens ook een duitse marktplaats?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |