heb ik al gedaan met zwarte Tess...quote:
Gebakken spons geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef Nijna het volgende:
Hmmmz, wat doe je tegen een buurhond die al 3 dagen jankt zodra de buren weg zijn...?!
Deed 'ie eerder nooit, maar irritant is het wel...
Whahahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gister light suiker gekochtnu kan ik 33% meer suiker in mn thee doen!
Hier hebben ze de gewoonte om te kotsen op de bank of als je net alles gedweild hebt... beter nog: niet kotsen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom kotsen katten door het hele huis? Kunnen ze niet gewoon 1 plek kiezen kotsen en klaar?
Om je te plagen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom kotsen katten door het hele huis? Kunnen ze niet gewoon 1 plek kiezen kotsen en klaar?
Niets flauws aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:42 schreef mefke79 het volgende:
ik ga niet rellen, maar wist het niet en ben blij dat iemand het weer oprakelt! Al moet ik eerlijk toegeven dat ze mij wel betaald heeft uiteindelijk. Maar goed ik stuur nooit iets op voordat ik geld heb, dan maar flauw.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Stiemie het volgende:
Nou ik ben bang dat het weer een hele slimme bezorger is. De meeste zijn normaal, maar er zitten er bij.... Laatst heeft er 1 vier keer voor het huis langs gereden en ik maar steeds per telefoon zeggen dat ie nu langsreed...
Ik woon in een enorme flatquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef trui het volgende:
[..]
jullie wonen gewoon goed verstopt!
nou, de groetjes aan albert. ik ga mijn boodschappen zelf maar even ophalen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:
Ik stuur ook niks op voordat ik het geld heb. Hoewel laatst bij Diaan niet, maar ja die heb ik dan weleens in levende lijve gezien en die had wel een betrouwbaar gezicht vond ik
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef Estrys het volgende:
en anders weet ik je huis heus wel te wonen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je komt maar langs.
* onthouden voor de volgende keer.. niet betalen: Estrys komt langs
zal ik een keer doen, de schoonfamilie van mijn schoonvader (volg je me nog) woont in Enschede. Kunnen we dat combineren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je komt maar langs.
* onthouden voor de volgende keer.. niet betalen: Estrys komt langs
hoef je het ook niet op te sturen, kun je het gelijk meenemen...
Ik heb het kunnen volgenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
zal ik een keer doen, de schoonfamilie van mijn schoonvader (volg je me nog) woont in Enschede. Kunnen we dat combineren.
en daar moest ik gisteren nog solliciteren van tico!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Estrys het volgende:
Het gaat lekker met de ontslagen. Nu weer de belastingdienst.
De mijnese kotst altijd op de mat bij de voordeurquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Betaal je veel extra om het te laten bezorgen? Lijkt mij heerlijk, al is de AH nog geen 2 minuten lopen, maar ik moet me er echt toe zetten om erheen te gaan. 9 van de 10x gaat M. Ik heb gewoon geen zin om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Stiemie het volgende:
Ja het maakt bij mij ook uit om welk bedrag het gaat. Soms wil ik voor een paar euro liever maar uitgaan van het goede in de mens.
Albert is inmiddels geweest dus nu maar uitpakken en inruimen die handel. Heerlijk zaterdag pas weer boodschappen doen
je betaalt tussen de 6 en 13 euro bezorgkosten (populaire bezorgmomenten zijn duurder) maar zonder auto, winkels een kwartier lopen afstand en allebei nu 4 dagen werken is het echt de moeite waard! Je moet wel voor minstens 70 euro bestellen, maar dan heb ik altijd meteen weer wat op voorraad (wc papier, houdbare melk voor de koffie verkeerd, vlees voor in de vriezer, luiers, bier etc) en soms heb ik zoveel voorraad gespaard dan doen we een weekje nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Betaal je veel extra om het te laten bezorgen? Lijkt mij heerlijk, al is de AH nog geen 2 minuten lopen, maar ik moet me er echt toe zetten om erheen te gaan. 9 van de 10x gaat M. Ik heb gewoon geen zin om naar buiten te gaan.
hm, dat is best wel duurquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef Stiemie het volgende:
je betaalt tussen de 6 en 13 euro bezorgkosten (populaire bezorgmomenten zijn duurder)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:54 schreef Ticootje het volgende:
6 euro bezorgkosten? Voor die 10 meter die ze vanaf hun magazijn naar mijn huis rijden? hmz, nee doe maar niet. Kan ik het niet afhalen ofzo? Dat iemand gewoon de zooi uit de winkel haalt en dat ik het gewoon alleen ophaal...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die iemand heet M. Brengt het zelfs nog tot in je keuken en als je hem lief aan kijkt ruimt hij het mss ook nog wel op?
Gewoon je iphone meenemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Estrys het volgende:
zucht, kan iemand me even moed inspreken? Heb een vergadering van 12:30 tot 17 uurHet lijkt #^&@^!(@#! wel een zitting van de tweede kamer. Zooooo lang. Zooooo geen zin.
Ik zit erover te denken om ontslag te nemen. Heb het zo gehad, zo weinig inspiratie, uitdaging en teveel BLA. Maar ja wat dan? Volgens mij heeft de dertigersdip toegeslagen
Dolletjes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Estrys het volgende:
zucht, kan iemand me even moed inspreken? Heb een vergadering van 12:30 tot 17 uurHet lijkt #^&@^!(@#! wel een zitting van de tweede kamer. Zooooo lang. Zooooo geen zin.
Ik zit erover te denken om ontslag te nemen. Heb het zo gehad, zo weinig inspiratie, geen uitdaging en teveel BLA, plannen die leuk zijn die geschrapt moeten. Maar ja wat dan? Volgens mij heeft de dertigersdip toegeslagen
Wat zeur je dan?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
DUH
ben hem alvast aan het opladen, nu mezelf nog
quote:
Whahaha, wat ben jij in een heerlijke bui zeg!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Ticootje het volgende:
hmz, 1 oreo koekje is 52 calorieën, borstvoeding geven kost je 500 calorieen per dag extra, dat zijn dus 10 koekjes.
we mogen niet eten in de klasquote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dolletjes!
Neem ook wat lekkers mee !
Die van mij haalt het, ruimt het op en eet het op... Hoef ik niets voor te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doet die van jou dat niet?
Die van mij is ook niet fully compatible hoor, ik moet het halen, dan ruimt hij het op.
Ik verveel me echt vreselijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahaha, wat ben jij in een heerlijke bui zeg!
meestal haalt hij en ruim ik in... maar soms haal ik en mag ik ook inruimen.. best oneerlijk....quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die van mij haalt het, ruimt het op en eet het op... Hoef ik niets voor te doen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:05 schreef Estrys het volgende:
Trouwens mag ik even juichen: het is novemberBijna 2011 en dan duurt het niet meer zolang voordat het februari is en dan krijgen we de sleutel van ons paleis
![]()
![]()
onder voorbehoud natuurlijk, maar uitgaan van positieve
ik ook..quote:
Hier zitten we ook allemaal in trainingspak. Meiden spelen heerlijk, ik kots zo af en toe de plee vol en pak dan de i pad weer. Vriend komt rond 16 uur thuis...dan lekker het bed in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook..
mijn dochter niet.. die is helemaal ind 'r element met d'r WII
Het is ook van dat klote weer buiten.. het waait behoorlijk en het regent steeds...
Ik wilde een pyjamadag doen maar moest douchen met mijn kleine mondriaan... Dan maarjoggingbroek
dag
quote:Romer kid?Op dinsdag 2 november 2010 12:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hier zitten we ook allemaal in trainingspak. Meiden spelen heerlijk, ik kots zo af en toe de plee vol en pak dan de i pad weer. Vriend komt rond 16 uur thuis...dan lekker het bed in.
Ik heb 2 2 e hands autostoelen op het oog. Kunnen vanavond even kijken. Een romer nog wattes...
quote:Romer kid.Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Vicky het volgende:
Romer Kid? Romer King?
en kotsen is nie fijn!
Oehh een Ipad, zou ik ook wel willen...
quote:Ik wou 150 euro gaan roepen voor die twee stoelen, lijkt mij wel oke.Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Dat zijn fijne stoelen, Jen krijgt er ook 1.
quote:Nieuw 100 euro ? Mmmmm, dan heb ik misschien anderen gezien.Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Oh en nieuw zijn ze 100 euro, dat is niet erg duur.
quote:Babydump.Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Nieuw 100 euro ? Mmmmm, dan heb ik misschien anderen gezien.
Ik ga nog eens even op onderzoek uit.
quote:idd, max de helft van de nieuw prijs.Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch een hoop geld voor 2e hands.
quote:Ja ?Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het toch een hoop geld voor 2e hands.
quote:Dan heb je m niet bij de dump vandaan ;P
quote:nee bij babypark maar das ook al wer 2 jaar geledenOp dinsdag 2 november 2010 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb je m niet bij de dump vandaan ;P
quote:Omdat ze een aanrijding heeft gehad en nieuwe van de verzekering krijgt.... ofzo.Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef moussy het volgende:
als ze net nieuw zijn waarom doen ze die dingen dan weg?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Omdat ze een aanrijding heeft gehad en nieuwe van de verzekering krijgt.... ofzo.
quote:Dat is ook het eerste waar ik dan aan denk. Juist omdat die stoelen echt heel lang te gebruiken zijn. Of ze heeft haar kinderen van een flat geduwd ofzo.Op dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Omdat ze een aanrijding heeft gehad en nieuwe van de verzekering krijgt.... ofzo.
quote:Geen idee, daarom gaan we ook even kijken en vragen.Op dinsdag 2 november 2010 12:27 schreef moussy het volgende:
als ze net nieuw zijn waarom doen ze die dingen dan weg?
quote:Maak je even een filmpje ? Kunnen we meegenieten !Op dinsdag 2 november 2010 12:46 schreef Estrys het volgende:
Inmiddels ben ik op de vergaardering. Het is in een kelder zonder daglicht. Maar het broodje is lekker
quote:"Nee, ik heb er geen ongeluk mee gehad" is voor jou genoeg? Ik ben echt veeleisender als het om de veiligheid van mijn kind gaat. Onzichtbare schade is ook schade, dus veiligheidsdingen koop ik nieuw.Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Geen idee, daarom gaan we ook even kijken en vragen.
Tis een kwartiertje rijden, dus totaal geen moeite.
quote:Ik heb er 1, en ben er weg vanOp dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een Ipad in handen gehad bij vrienden en nu wil ik er ook een...![]()
Nooit gedacht, maar toch... Hebben!!!!
We wachten nog wel heel even om te zien wat hij in Amerika kost, we gaan daar ten slotte over een paar weken heen. En de dollar staat nog steeds gunstig.
quote:Mijn hemel, wat ga je kort door de bocht.Op dinsdag 2 november 2010 12:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
"Nee, ik heb er geen ongeluk mee gehad" is voor jou genoeg? Ik ben echt veeleisender als het om de veiligheid van mijn kind gaat. Onzichtbare schade is ook schade, dus veiligheidsdingen koop ik nieuw.
quote:ik word nu al raar aangekeken met m'n iPhone in m'n hand. In de tweede kamer is twitter toch beter geaccepteerd.Op dinsdag 2 november 2010 12:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Maak je even een filmpje ? Kunnen we meegenieten !
quote:Onwijs fijn voor je.Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef McLaura het volgende:
Noh, op je pannenkoek getrapt?
Alles mag tweedehands van mij, van kleding tot kinderstoel, maar veiligheidsartikelen niet. Dat mag je kort door de bocht vinden, ik voel me er goed bij.
quote:Kopen !Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef mikoxx het volgende:
Ipad? Is dat echt zo'n superding? Manlief wil er ook graag eentje, maar ik zie t voordeel nog niet zo. We hebben al een laptop, voegt een Ipad dan wel iets toe??
quote:Ja maar ja maar.... dat is de laptop toch ook allemaal?Op dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Kopen !
Heerlijk snel op internet, leuke dingen te downloaden, compact, verslavend, overtuigd ?
quote:Dat gevoel heb ik ook een beetje. En ik heb begrepen dat als je een aantal dingen wil doen, allemaal extra's zijn en bij moet betalen...Op dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... dat is de laptop toch ook allemaal?
quote:Ik denk dat iedereen voor de veiligheid van zijn of haar kind gaat. Anders mik je ze wel los op de achterbank ofzo.Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan, maar ik vind dat mclaura wel een punt heeft
maar iedereen moet natuurlijk doen wat hij /zij het fijnst vindt
quote:Nou mijn manager had het erover over iets met mobiel internetten, dus buitenhuis, is weer iets aparts wat ¤ 100,= extra kost. Zij zei dat als ze een complete Ipad had, dat hij wel ruim ¤ 700,= kostte. Maar alle ins en outs weet ik niet.. we hadden het er even over in de trein.Op dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef mikoxx het volgende:
Hmm... en waarom kies jij voor een laptop McLaura? En op welke dingen doel jij Diaan?
quote:- geen opstarttijdOp dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Kopen !
Heerlijk snel op internet, leuke dingen te downloaden, compact, verslavend, overtuigd ?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef mikoxx het volgende:
Kwetsbaar lijkt mij dus juist niet. Het touchscreen lijkt mij idd ook een nadeel. Zijn er hier ook ervaren gebruikers?
quote:Heleboel gratis te downloaden, hoor.Op dinsdag 2 november 2010 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje. En ik heb begrepen dat als je een aantal dingen wil doen, allemaal extra's zijn en bij moet betalen...
quote:het is dat je het af en toe meldt, maar anders zou ik zo online niet aan jou afzien/lezen dat je beperkingen hebt.Op dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
24/7 online, en de communicatieprogramma's gebruik ik doorlopend, vanwege mijn beperking![]()
quote:Nee geen aandelen, helaas! Zou zo in een promoteam willen werkenOp dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef mikoxx het volgende:
Haha Oxy, heb jij aandelen ofzo?![]()
Manlief vond je gedicht trouwens![]()
quote:Niet 'nu' maar wel op korte termijn, op de kinderkamer of in de speelkamer, daar moet ik nog tussen gaan kiezenOp dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee geen aandelen, helaas! Zou zo in een promoteam willen werkenmaar het is allemaal gemeend! Anders kan ik niet zo lyrisch doen natuurlijk.
http://autipoet.wordpress.com/2010/10/25/1-tablet-zo-nodig/ , mijn weblog
Leuk van je man, dat hij ook van het gedicht houdt! Ga je het ophangen in de kinderkamer, nu?
Hoe leer ik dat mijzelf aan? Nou, ik heb al van jongs afaan iets met gatgets en techniek, dus interesse werkt mee. En ik heb meer met spullen dan met mensen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is dat je het af en toe meldt, maar anders zou ik zo online niet aan jou afzien/lezen dat je beperkingen hebt.
jij kan het zo goed uitleggen en je bent zo goed met al die nieuwerwetse dingen, dat ik me af en toe gewoon een beperkte digibeet voel.
hoe leer je jezelf aan om met zulke dingen te werken als bijv. een ipad?
ik ben zoiemand die al dat soort nieuwerwetse fratsen maar eng vind en niet weet hoe ik ermee om zou moeten gaan.
Dat wat je zegt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is dat je het af en toe meldt, maar anders zou ik zo online niet aan jou afzien/lezen dat je beperkingen hebt.
jij kan het zo goed uitleggen en je bent zo goed met al die nieuwerwetse dingen, dat ik me af en toe gewoon een beperkte digibeet voel.
hoe leer je jezelf aan om met zulke dingen te werken als bijv. een ipad?
ik ben zoiemand die al dat soort nieuwerwetse fratsen maar eng vind en niet weet hoe ik ermee om zou moeten gaan.
Okay... daar heeft ze het niet over gehad. Zij is ook wel een type die het allemaal via de officiële manier doet, dus een stuk duurder.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Heleboel gratis te downloaden, hoor.
Ik vind vooral de snelheid van het internet top!
Alle snelkoppelingen maken het gebruik gewoon handig.
nokia1800quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
he, ben jij de zeeuwse uitvoering van mij?
ik weiger al jaren een nieuwe telefoon te nemen omdat ik blij ben dat ik weet hoe mijn nokia werkt. ik zie zo op tegen het opnieuw van alles moeten vinden op, dat ik lekker blijf hangen bij mijn huidige, bijna uit elkaar vallende toestel
Tussen 499 en 899 euro. 6 modellen, met of zonder 3G , 3G is het internet dat je overal kunt gebruiken, dat is ook niet zonder abonnement te krijgen, ong 14 euro p.m. Vodafone of t-mobile.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... daar heeft ze het niet over gehad. Zij is ook wel een type die het allemaal via de officiële manier doet, dus een stuk duurder.
Wat kost een Ipad ongeveer eigenlijk?
Ik ben niet overtuigd, er kan geen flashplayer op.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:21 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
- geen opstarttijd
- zeer goedkope software (apps) ook voor kinderen leuk
- snel
- klein formaat
- geen toetsenbord waar allemaal meuk in gaat zitten
- lekker in bed iPadden!dat doe je niet zo snel met een laptop, liggend
- ebooks lezen
- er zit een goede luidspreker op, waarmee je stereoinstallatie ook bijna overbodig is!
Ennnnnnn, tis gewoon een geweldig ding!
Waar ik woon is bijv geen wifi,ik heb ook 3 g dus. En het is heel handig, maar als je bijv thuis wifi hebt, kun je best zonder, als je m alleen op de bank gebruiktquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef mikoxx het volgende:
Voor wifi heb je toch ook altijd een accespoint nodig? En een inlogcode en daar moet je ook vaak voor betalen.
Er is ook een Farmville app hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd, er kan geen flashplayer op.
Dus de helft van wat ik doe op de laptop kan ik dan niet.
Ik ben blij met mijn nieuwe laptop
Het lijkt me zo lekker leesbaar. Het zal de leeftijd wel zijn hoor,quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Keshet het volgende:
Nou, dat ook ja. Als 'ie 100 euro had gekost had ik er al 1 gehad denk ik. 500 is net iets teveel voor impulsaankopen.![]()
't punt bij mij is eigenlijk dat ik de toegevoegde waarde ten opzichte van mijn telefoon niet zie en ik hoop hier argumenten te vinden die me overtuigen.
Dat sowieso, ik was niet van plan om dat geld cash mee te sjouwen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef Keshet het volgende:
Er gaat bij mij niks boven een écht boek. Van papier.![]()
Als ik voor m'n werk op reis ben dan is een ereadertje wel handig, maar daar kan ik ook m'n telefoon en laptop voor gebruiken.
Bottomline: Ik wil een iPad maar zoek een goed excuus om mezelf te overtuigen van de noodzaak van de aanschaf.
BE: Als je 'm in het buitenland koopt., betaal dan met je creditcard. Dan is hij meteen verzekerd. Een reisverzekering dekt electrische apparatuur vaak maar tot 500 euro, daar zit je met je fototoestel/telefoons/mp3spelers enzo al heel snel aan.
Maar ik sleur vaak al bergen papier voor mijn werk mee, dus alles dat minder kan is mooi meegenomen. Soms scheelt het net tussen wel of niet handbagage mogen zijn enzo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef trui het volgende:
ik neem toch nooit meer dan een paar boeken tegelijk mee op vakantie, die kunnen echt nog wel ergens in een tas of koffer. ik vind 500 euro erg veel geld voor zo'n geintje. maar wie weet, als ik ooit de jackpot win.
Of je kunt op je vakantie nog boeken downloaden! Als je alles al uithebt, of op een speciaal boek wacht/ een speciaal boek wilt lezen, ineens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik sleur vaak al bergen papier voor mijn werk mee, dus alles dat minder kan is mooi meegenomen. Soms scheelt het net tussen wel of niet handbagage mogen zijn enzo.
Of dan kan ik niet kiezen welk boek mee te nemen, of je bent vlak voor het einde...
Ik zie legio redenen hoor!![]()
Dat laatste soieso, als je er een hebt gekocht, wil iedereen erop.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Dat ene boek dat ik elke dag meeneem in de trein zal het m niet doen als reden.
Op vakantie neem ik ook maar een paar boeken mee en zul je zien dat als ik wil lezen, iemand anders op de Ipad wil..
Dan zie ik het wel gebeuren... dat zitten Peace en Twan er op en ik niet... misschien toch geen goed idee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Dat laatste soieso, als je er een hebt gekocht, wil iedereen erop.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef Oxymoron het volgende:
Okee, even iets anders, ik heb een blunder gehad vandaag, ipv deodorant heb ik vanochtend scholl schoenendeo opgedaan!![]()
![]()
het ruikt niet eens vies, maar de uitslag die ik ervan heb aan mijn oksels, heb ik nooit aan mijn voeten!
ik ontdekte het net pas.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef Oxymoron het volgende:
Okee, even iets anders, ik heb een blunder gehad vandaag, ipv deodorant heb ik vanochtend scholl schoenendeo opgedaan!![]()
![]()
het ruikt niet eens vies, maar de uitslag die ik ervan heb aan mijn oksels, heb ik nooit aan mijn voeten!
ik ontdekte het net pas.
Voor kinderschoenen vind ik het wel duur... je hebt ze ook van ¤ 30,= (Adidas). Maar ik vind sowieso dat een paar kindervoetbalschoenen een jaar/seizoen mee zouden moeten gaan. Hij heeft ze in de zomer ook 2 maanden niet aan gehad, want geen voetbal.quote:
Mijn vader is mee geweest met Twan... en hij heeft contant betaald, zoals hij altijd alles contant betaalt. Ik pin ook altijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Daarom pin ik altijd alles.. geen bonnetjes nodig.
Zelfs mijn broertje doet wel een seizoen met schoenen, maar die heeft altijd 2 paar. 1 paar om te trainen en een paar voor de wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor kinderschoenen vind ik het wel duur... je hebt ze ook van ¤ 30,= (Adidas). Maar ik vind sowieso dat een paar kindervoetbalschoenen een jaar/seizoen mee zouden moeten gaan. Hij heeft ze in de zomer ook 2 maanden niet aan gehad, want geen voetbal.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef _Bar_ het volgende:
Oxy dat is vervelend, maar psssst ik heb vorige week met m'n duffe hoofd mijn tanden gepoetst met scheergel.... (ahum als in in het donker even snel je tanden willen poetsen en de can pakte die je als eerste tegenkwam, dat ik vervolgens een half uur stond te kokhalzen)
Dat willen wij ook gaan doen.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zelfs mijn broertje doet wel een seizoen met schoenen, maar die heeft altijd 2 paar. 1 paar om te trainen en een paar voor de wedstrijden.
Mja, toch vind ik dat de winkel hier geen probleem van moet maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn vader is mee geweest met Twan... en hij heeft contant betaald, zoals hij altijd alles contant betaalt. Ik pin ook altijd.
Op zich wel volgens mij. Twan heeft ook "gewone" schoenen van ze, die zijn wel goed. Nou ja, we zullen zien wat ze ervan zeggen. Het is bij Intersport, dus op zich wel een goede winkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
vroeger was nike inderdaad een goed merk, of dat nog zo is weet ik eigenlijk niet.
dat heb ik wel es gedaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef huuphuup het volgende:
oei Oxyik moest wel lachen haha. Nouja goed, beter die voetendeo onder je oksel dan haarlak ofzo
![]()
hahaha zal een lekkere plakboel zijn geweestquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef trui het volgende:
[..]
dat heb ik wel es gedaan.van beide had ik van die minibusjes in m'n tas. en 't kon (en moest...) even snel...
Je okselhaar zat meteen goed zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef trui het volgende:
[..]
dat heb ik wel es gedaan.van beide had ik van die minibusjes in m'n tas. en 't kon (en moest...) even snel...
Wij zeggen dan dat die een steenpuist onder de oksels heeftquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
dan loop je toch zo heel "gespierd" daarna? met je handen ver van je romp zeg maar. Da's onze standaard grap, oh! die heeft vanochtend de haarlak gepakt ipv de deo.
haha ja ik liep ineens als jerommeke. nadeel was dat ik nog een uur of wat les moest geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
dan loop je toch zo heel "gespierd" daarna? met je handen ver van je romp zeg maar. Da's onze standaard grap, oh! die heeft vanochtend de haarlak gepakt ipv de deo.
whaahah eigen schuldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef Stiemie het volgende:
Oke ik had vanmorgen niet zo hard moeten lachen om die viltstiftfoto van TessLinde smeerde net de hele tafel onder met paarse prinsessenstempelstift van de Zeeman en dat gaat er dus blijkbaar niet af
Stiften hebben een enkeltje prullenbak gekregen. Iemand een advies over uitwisbare stiften? We hebben die van stabilo, maar ze wil nog stempelstiften
Vertel eens over dat 'champignongebeuren'? Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef innepin het volgende:
En wat eten we vandaag?
Ik ben Truis champignongebeuren aan het uitproberen, maar volgens mij gaat het niet helemaal goed![]()
wat een luxe!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:27 schreef miss_sly het volgende:
Mijn ouders passen vandaag op, dus is het eten straks klaar als we thuis zijn. We eten kabeljauw uit de oven, gebakken aardappeltjes en spinazie. Of peultjes en worteltjes als ze nog lekkere peultjes hebben kunnen vinden
Zo lekker he, straks gewoon alleen even knuffelen met Senna en aanschuiven
Nee, een 'normale'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef lady-wrb het volgende:
hij is 11 juni 11 geworden
vroege leerling ofzo dan?
uh oh!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef innepin het volgende:
En wat eten we vandaag?
Ik ben Truis champignongebeuren aan het uitproberen, maar volgens mij gaat het niet helemaal goed![]()
Mag ik het recept ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef trui het volgende:
[..]
uh oh!![]()
![]()
![]()
maar... hoe was 't eindresultaat?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef trui het volgende:
[..]
uh oh!![]()
![]()
![]()
maar... hoe was 't eindresultaat?
wij aten vanavond soep (van courgette, pompoen, prei, paprika, tomaat) met ballen, en stokbrood.
Ik heb ook wel eens zo,n ding. Poetsen met zendium en bosbessenjam eteb helpt bij mij heel goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:52 schreef mefke79 het volgende:
kdv virusje verlaagt mijn weerstand en dan is de aft het gevolg. En vitamientjes slik ik al vanwege de zwangerschap, dus typisch gevalletje pech...nou ja ik lijk er op tijd bij, nu flink blijvn aanstippen.
Dan duim ik nog even door!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Vicky het volgende:
Ik was een van de vier. Er gaan er 2 door naar hrt volgende gesprek. Hoor ws deze week meer.
Spannend.... ging het goed?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Vicky het volgende:
Ik was een van de vier. Er gaan er 2 door naar hrt volgende gesprek. Hoor ws deze week meer.
wat klinkt dat heeeeeerlijk: februari 2011quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend.... ging het goed?
@Mikoxx, wij gaan waarschijnlijk 4 of 18 februari 2011 een weekendje weg. We moeten nog kijken welke datum het beste uitkomt en waar we naartoe gaan... we wachten heel misschien even vakantieveiling oid af.
Beetje lang geleden, maar mijn man krijgt het juist van een overdosis vitamine Cquote:Op woensdag 3 november 2010 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
aften hebben toch niks met kdv te maken?
is toch meer een teken dat je eens wat gezonder (met meer vitamientjes) moet eten?
ben al jaren niet meer in een kdv geweest en toch wisten de aften me onlangs nog prima te vinden![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
wat klinkt dat heeeeeerlijk: februari 2011
uh, das hier bij anna paulowna, of is er nog 1 onder de trein gekomen vandaag? Of jouw lief zit hier in de buurt natuulkquote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Incantrix het volgende:
Hoera. Mijn lief belde net: i.v.m. een 'aanrijding met een persoon' is het treinverkeer op z'n gat gegaan en is hij vanavond pas na Stef's bedtijd thuis. Bwuh..
actievandedag.nl heeft vandaag de winterefteling in de aanbiedingquote:Op woensdag 3 november 2010 13:07 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, spannend! Hopelijk laten ze je niet te lang wachten. Voor wat voor functie is het? En heb je zelf een goed gevoel?
Iemand al besloten over de Ipad? Of een weekendje weg? Wij gaan eind jan/begin feb, moet alleen nog boeken.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
wat klinkt dat heeeeeerlijk: februari 2011
daar worden we depressief vanquote:
Ik las inderdaad dat het net opgelost wasquote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef Incantrix het volgende:
Moussy, dan zijn er vandaag 2 mensen 'hardhandig in aanraking gekomen' met een trein, mijn lief moest vandaag naar Enschede. Diaan, ik geloof dat het nu net is opgelost, toen hij belde kon hij uiteindelijk een stoptrein pakken (maar hij had wel eerst een bus ergens heen genomen, maar ik weet niet meer waarheen). De treinreis zou geloof ik nog iets van 2 uur duren, en dan nog een half uur fietsen vanaf het station. Ik denk dat ik de frituur maar alvast klaarzet, koken zal 'm wel weer niet worden vanavond..
helaas niet in de vakantiequote:Op woensdag 3 november 2010 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
actievandedag.nl heeft vandaag de winterefteling in de aanbieding
dit
Dat jullie allemaal geld bij elkaar gaan leggen om er een voor mij te kopenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Wat moet er besloten worden over een Ipad??????
Ga jij nou ook al lopen bedelen om gratis spullen?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat jullie allemaal geld bij elkaar gaan leggen om er een voor mij te kopen
Dat is een vernieuwend conceptquote:
Oeh ja, dan had ik een surprise kunnen gaan punniken! Damn! Gemiste kans...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
had je maar aan secret santa mee moeten doen.
dan had je nu een leven gehad
oh bij Intratuin hebben ze nu allemaal Efteling dingen in de folder staan zag ikquote:Op woensdag 3 november 2010 16:51 schreef lily het volgende:
Ben wel helemaal in Eftelingstemming.
Middelste kind heeft de Efteling cd opgezet kwartiertje terug.
Die van ons fluit ook weer!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
welja joh, vindt hij vast fijn
of denk eens mee over onze verwarmingsketel.
ja nu zijn wij weer aan de beurt![]()
we douchen lauw onder een pisstraaltjequote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die van ons fluit ook weer!![]()
Maar ik negeer het!
Mijn tip van de week!
Tisserdanmee?
Oh das wel leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh bij Intratuin hebben ze nu allemaal Efteling dingen in de folder staan zag ik![]()
zo grappig, ik wist heul niet dat ze die daar verkochten.
de efteling cd![]()
monsieur canibale![]()
![]()
si si señoritaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Zo... kinders op bed, manlief nog aan het vergaderen.
Wat zal ik eens gaan doen. Vlgs mij is er niks op tv vanavond.
Ik moet een hobby geloof ik.
Zal ik dan toch mss maar weer gaan haken? Nagels lakken wil ik niet, nagels mogen weer even een dagje zonder lak.
Damn, had ik nou toch die cursus spaans maar mee naar huis genomen...
/dagboek
Ho ho ho amarantaquote:
Nou, ja hoor. Dat mag.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef Secretanta het volgende:
[..]
Ho ho ho amaranta
moet die cd ook op het lijstje?
je zegt het maar meisje!
Dan zeg ik de 3-wegklep.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef lady-wrb het volgende:
ja, vol istie wel (ook dat is gecontroleerd)
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef Incantrix het volgende:
Almelo was het inderdaad, Diaan! En wat grappig, hij had dus naar je kunnen zwaaien, bij wijze van spreken
Ow, even een kat vrijlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |