het is overal hetzelfde. wel voldoende koud water, maar een lullig straaltje zodra je warm water wilt.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef online het volgende:
Is niet je thermostaat kraan verkalkt?
Heb je wel voldoende water bij je wastafel? (in de badkamer)
Als je alleen een probleem met douchen hebt, dan ga ik er van uit dat je kraan wel eens vervangen kan worden.
Meet ook eens hoeveel warm water de ketel geeft op de wasbak in de douche.
Zal ff uitzoeken wat hij hoort te geven.
Serieus?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
8 liter per minuut gaat het ding hier absoluut niet redden
koud water ja
Fuck, je hebt gelijk, temperatuur is wel goed. Overheen gelezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef Panic_A het volgende:
Vergeet de driewegklep maar, dat heeft niks met je waterhoeveelheid te maken.
Waar ik als eerste naar zou kijken is de inlaatcombinatie en de leiding voor de platenwisselaar, daar zit is als het goed is een witte instelschroef op. Beide onderdelen kunnen vervuilen of niet ver genoeg open staan. Voor de inkomende koud water leiding voor de tapwisselaar (met de instelschroef) is eventueel een vervangende leiding verkrijgbaar die met een doseerventiel is uitgerust.
ja ook gewoon tegendrukquote:Op woensdag 3 november 2010 19:59 schreef online het volgende:
Alleen het motortje? (waar het palletje op zit)
De catridge zit er onder, de motor drukt hem naar beneden en als de motor omhoog komt, moet het binnenwerk door de veer weer omhoog komen.
Probeer het palletje eens met de hand heen en weer te halen.
Geen tegendruk (of alleen halverwege) met naar beneden drukken, dan cartridge vervangen
En heb je nu al je inlaatcombinatie gecontroleerd of deze geheel open staat?quote:
Inderdaad oplossen doe je door dingen uit te sluiten.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef online het volgende:
Dan toch wat Panic_A aangaf controleren.
Stap voor stap dingen gaan uitsluiten.
Dit dus eerst, zowel koud als warm en zowel begane grond als probleem gebieden.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef Panic_A het volgende:
Begin dan eerst maar met meten wat nu je koud- en warm water opbrengst is en meet dit zonder perlator, een dun straaltje is een rekbaar begrip.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:14 schreef lady-wrb het volgende:
mijn vriend heeft een pomp gekocht en gaat die ertussen zetten.
ik hoop toch zo dat dat uiteindelijk DE oplossing voor ons is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |