heb ik al gedaan met zwarte Tess...quote:
Gebakken spons geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef Nijna het volgende:
Hmmmz, wat doe je tegen een buurhond die al 3 dagen jankt zodra de buren weg zijn...?!
Deed 'ie eerder nooit, maar irritant is het wel...
Whahahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gister light suiker gekochtnu kan ik 33% meer suiker in mn thee doen!
Hier hebben ze de gewoonte om te kotsen op de bank of als je net alles gedweild hebt... beter nog: niet kotsen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom kotsen katten door het hele huis? Kunnen ze niet gewoon 1 plek kiezen kotsen en klaar?
Om je te plagen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom kotsen katten door het hele huis? Kunnen ze niet gewoon 1 plek kiezen kotsen en klaar?
Niets flauws aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:42 schreef mefke79 het volgende:
ik ga niet rellen, maar wist het niet en ben blij dat iemand het weer oprakelt! Al moet ik eerlijk toegeven dat ze mij wel betaald heeft uiteindelijk. Maar goed ik stuur nooit iets op voordat ik geld heb, dan maar flauw.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Stiemie het volgende:
Nou ik ben bang dat het weer een hele slimme bezorger is. De meeste zijn normaal, maar er zitten er bij.... Laatst heeft er 1 vier keer voor het huis langs gereden en ik maar steeds per telefoon zeggen dat ie nu langsreed...
Ik woon in een enorme flatquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef trui het volgende:
[..]
jullie wonen gewoon goed verstopt!
nou, de groetjes aan albert. ik ga mijn boodschappen zelf maar even ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |