heb ik al gedaan met zwarte Tess...quote:
Gebakken spons geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef Nijna het volgende:
Hmmmz, wat doe je tegen een buurhond die al 3 dagen jankt zodra de buren weg zijn...?!
Deed 'ie eerder nooit, maar irritant is het wel...
Whahahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gister light suiker gekochtnu kan ik 33% meer suiker in mn thee doen!
Hier hebben ze de gewoonte om te kotsen op de bank of als je net alles gedweild hebt... beter nog: niet kotsen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom kotsen katten door het hele huis? Kunnen ze niet gewoon 1 plek kiezen kotsen en klaar?
Om je te plagen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Waarom kotsen katten door het hele huis? Kunnen ze niet gewoon 1 plek kiezen kotsen en klaar?
Niets flauws aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:42 schreef mefke79 het volgende:
ik ga niet rellen, maar wist het niet en ben blij dat iemand het weer oprakelt! Al moet ik eerlijk toegeven dat ze mij wel betaald heeft uiteindelijk. Maar goed ik stuur nooit iets op voordat ik geld heb, dan maar flauw.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Stiemie het volgende:
Nou ik ben bang dat het weer een hele slimme bezorger is. De meeste zijn normaal, maar er zitten er bij.... Laatst heeft er 1 vier keer voor het huis langs gereden en ik maar steeds per telefoon zeggen dat ie nu langsreed...
Ik woon in een enorme flatquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef trui het volgende:
[..]
jullie wonen gewoon goed verstopt!
nou, de groetjes aan albert. ik ga mijn boodschappen zelf maar even ophalen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:
Ik stuur ook niks op voordat ik het geld heb. Hoewel laatst bij Diaan niet, maar ja die heb ik dan weleens in levende lijve gezien en die had wel een betrouwbaar gezicht vond ik
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:20 schreef Estrys het volgende:
en anders weet ik je huis heus wel te wonen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je komt maar langs.
* onthouden voor de volgende keer.. niet betalen: Estrys komt langs
zal ik een keer doen, de schoonfamilie van mijn schoonvader (volg je me nog) woont in Enschede. Kunnen we dat combineren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je komt maar langs.
* onthouden voor de volgende keer.. niet betalen: Estrys komt langs
hoef je het ook niet op te sturen, kun je het gelijk meenemen...
Ik heb het kunnen volgenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
zal ik een keer doen, de schoonfamilie van mijn schoonvader (volg je me nog) woont in Enschede. Kunnen we dat combineren.
en daar moest ik gisteren nog solliciteren van tico!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Estrys het volgende:
Het gaat lekker met de ontslagen. Nu weer de belastingdienst.
De mijnese kotst altijd op de mat bij de voordeurquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
Betaal je veel extra om het te laten bezorgen? Lijkt mij heerlijk, al is de AH nog geen 2 minuten lopen, maar ik moet me er echt toe zetten om erheen te gaan. 9 van de 10x gaat M. Ik heb gewoon geen zin om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:47 schreef Stiemie het volgende:
Ja het maakt bij mij ook uit om welk bedrag het gaat. Soms wil ik voor een paar euro liever maar uitgaan van het goede in de mens.
Albert is inmiddels geweest dus nu maar uitpakken en inruimen die handel. Heerlijk zaterdag pas weer boodschappen doen
je betaalt tussen de 6 en 13 euro bezorgkosten (populaire bezorgmomenten zijn duurder) maar zonder auto, winkels een kwartier lopen afstand en allebei nu 4 dagen werken is het echt de moeite waard! Je moet wel voor minstens 70 euro bestellen, maar dan heb ik altijd meteen weer wat op voorraad (wc papier, houdbare melk voor de koffie verkeerd, vlees voor in de vriezer, luiers, bier etc) en soms heb ik zoveel voorraad gespaard dan doen we een weekje nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Betaal je veel extra om het te laten bezorgen? Lijkt mij heerlijk, al is de AH nog geen 2 minuten lopen, maar ik moet me er echt toe zetten om erheen te gaan. 9 van de 10x gaat M. Ik heb gewoon geen zin om naar buiten te gaan.
hm, dat is best wel duurquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef Stiemie het volgende:
je betaalt tussen de 6 en 13 euro bezorgkosten (populaire bezorgmomenten zijn duurder)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:54 schreef Ticootje het volgende:
6 euro bezorgkosten? Voor die 10 meter die ze vanaf hun magazijn naar mijn huis rijden? hmz, nee doe maar niet. Kan ik het niet afhalen ofzo? Dat iemand gewoon de zooi uit de winkel haalt en dat ik het gewoon alleen ophaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |