Zoek op Google: Meldt misdaad anoniem.quote:Op maandag 1 november 2010 23:12 schreef Koekje_erbij het volgende:
[..]
Waar kan je dat doen? En is het echt anoniem?
Dat is geen misdaadquote:Op maandag 1 november 2010 23:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoek op Google: Meldt misdaad anoniem.
De wet overtreden is een misdaad toch? Deze vrouw overtreedt de wet, zoals ik het begrijp. En anders bel je de NVU op ofzo, die handelen dat wel af.quote:
Volgens mij heeft die illegale FOK! al gevonden..quote:
Hmm, ik vind een misdaad altijd klinken naar diefstal of mishandeling. Beetje dat hoekje.quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
De wet overtreden is een misdaad toch? Deze vrouw overtreedt de wet, zoals ik het begrijp. En anders bel je de NVU op ofzo, die handelen dat wel af.
Al pist iemand tegen z'n eigen tuinhek. (Niet op zijn eigen grond tenminstequote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hmm, ik vind een misdaad altijd klinken naar diefstal of mishandeling. Beetje dat hoekje.
Goeie vraag. Grond is van jou, maar het is wel wildplassen?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Al pist iemand tegen z'n eigen tuinhek. (Niet op zijn eigen grond tenminsteOf mag je ook niet in je eigen voortuin staan te zeiken?)
Illegalen moeten gewoon oprotten in mijn ogen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:17 schreef Knip het volgende:
Hij komt hier om zwart te werken, werk dat autochtonen liever niet willen doen omdat ze net zo lief een uitkering nemen. Ga jij in zijn plaats uien rapen, olietankers schoonschrapen, 22 uursdiensten draaien in een smerige keuken of iets dergelijks?
Ga hem lekker aangeven joh, misschien krijg je nog wel tipgeld.
Dan kan ze toch gewoon asiel aanvragen met een waar verhaal?quote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
haha alle jezus.
misschien is ze wel hier gekomen omdat ze 10x verkracht is en nog achterna wordt gezeten door 100 pooiers?
NSB !
http://www.meldmisdaad.nl/quote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef Koekje_erbij het volgende:
Waar kan die vriendin nou een anonieme tip doen? Het moet zekers te weten anoniem voor haar zijn want anders is ze fucked.
ff topicje makenquote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef Creeg het volgende:
[..]
Goeie vraag. Grond is van jou, maar het is wel wildplassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |