Slaap lekker Maitje!quote:Op maandag 1 november 2010 22:49 schreef Maitje het volgende:
Whehe dat zeker!
Dames! Ik gaat tukke!!
Truste!
Slaap gerust, wij ook niet zonder jullie hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vrouwen....................zucht..........punt is, een man kan niet zonder een vrouw....
Gelukkig dan maarquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Slaap gerust, wij ook niet zonder jullie hoor
En ik ook!quote:Op maandag 1 november 2010 23:08 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken!
Bye iedereen
There IS still an alternativequote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vrouwen....................zucht..........punt is, een man kan niet zonder een vrouw....
Kippevel..................quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Naar aanleing van ER's post in het vorige topic
Dat is een kunstobject Sine!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Staat dat niet bij hem op het nachtkastje?
Is inmiddels al vervangen door.. euh... moiquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Staat dat niet bij hem op het nachtkastje?
TMI my dear!!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is inmiddels al vervangen door.. euh... moi
Erwin, serieus, ik pomp je voor je haren als je dit op welke manier dan ook in verband brengt met je 'kunst'.quote:Klopt, maar ik hou van hem op de een of andere manier!
Serieus Rave, jij moet je eens in kunst gaan verdiepen, dat verbreedt je horizon.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin, serieus, ik pomp je voor je haren als je dit op welke manier dan ook in verband brengt met je 'kunst'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aEr was eens....
quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:45 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen deze morgen!!Ook een goeiemorgen Maitje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |