quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
Je vader.Wat heb jij manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Yavuz Selim. says: (10:14:56 PM)
goede tt
Yavuz Selim. says: (10:15:06 PM)
ik ga lachen als ie veranderd wordt
quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Bomil het volgende:
wie ewil mij vader verkrarchtte a.u.b typ 123 bedank
Benaat?quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
Ik heb trek in iets. Maar ik weet niet wat.
Vla?quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
wie is dit nou weer?quote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef This-is-it het volgende:
Haha dan worden jij en je vader vermoord door je moeder stelletje bacterien
jij bent toch mocro? hoe heten die kleine zoete baklava achtige dingen, bij de mocro bakker?quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Slayage het volgende:
wat heb je de laatste tijd met verkrachten meisje?
gefeli Paul, hoe oud ben je geworden?quote:
HOAX, Marokkanen kunnen geen abonement betalen met hun uitkering!!:L!!!!!K!JJ!H!!quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Slayage het volgende:
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen, komen 3 mensen die leggen een ei, daarna kwam er een marokkaan met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen" waar de marokkaan op antwoord: " is abbonement asahbii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef mango_cream het volgende:
[..]
HOAX, Marokkanen kunnen geen abonement betalen met hun uitkering!!:L!!!!!K!JJ!H!!hahahahhaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op straks krijg je een ban.
hahahaha![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Slayage het volgende:
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen, komen 3 mensen die leggen een ei, daarna kwam er een marokkaan met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen" waar de marokkaan op antwoord: " is abbonement asahbii
quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef mango_cream het volgende:
[..]
HOAX, Marokkanen kunnen geen abonement betalen met hun uitkering!!:L!!!!!K!JJ!H!!Marokkanen en betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
d
d;:Ddd;DD:D!!11111:!:D!1;d
quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Marokkanen en betalen.![]()
d
d;:Ddd;DD:D!!11111:!:D!1;d
Oh noo!!!quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
hahahahhaah
Pas op straks krijg je een ban.
hahahaha
Wen alvast aan de nieuwe, de oude gaat weg.quote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh noo!!!
Shit, ik heb die nieuwe layout gedaan maar snap er niks van maar kan de opties knop niet
terug vinden om t weer terug te veranderen en weet ook niet waar de wijzigingsknop zit!!!
Ik had hier wel een opmerking verwacht van TS gezien de TT.quote:
Oh thanks ga het gelijk ff doen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef Bomil het volgende:
[..]
Wen alvast aan de nieuwe, de oude gaat weg.
Probeer deze instelling
[ afbeelding ]
de got themaquote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef Bomil het volgende:
[..]
Wen alvast aan de nieuwe, de oude gaat weg.
Probeer deze instelling
[ afbeelding ]
Ja, had het ook al gevonden gelukkig haha!quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Bomil het volgende:
Profiel aanpassen, bovenaan. Is een klein icoontje
Ineens ziet de Nutella er een stuk minder aantrekkelijk uit door gezicht van die middelstequote:Op maandag 1 november 2010 22:49 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nutella smeer ik overal op mijn lichaam, incl. tepels
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 22:49 schreef Bomil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weg met het verversen van de pagina zelf, hij doet het nu automatisch. Stel het op 5 seconden in, dat is fijner. Gewoon nooit meer handmatig refreshenquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef mango_cream het volgende:
Hee dit ding ververst zichzelf ofzo
uh ja, dat bedoelde ik, haha!quote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
Weg met het verversen van de pagina zelf, hij doet het nu automatisch. Stel het op 5 seconden in, dat is fijner. Gewoon nooit meer handmatig refreshen
Kom niet haten op vernieuwing [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ineens ziet de Nutella er een stuk minder aantrekkelijk uit door gezicht van die middelste
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Wik ik heb voor je gestemd.
Wat is de beste PI?
HOAX! BJK en FB supporters bij elkaar. Nooit!quote:Op maandag 1 november 2010 22:49 schreef Bomil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dikke doet gewoon alles voor Nutella zoals je zietquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
HOAX! BJK en FB supporters bij elkaar. Nooit!
Nee, die achterlijke FB supporters willen zijn nutella afpakken.quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Bomil het volgende:
[..]
Die dikke doet gewoon alles voor Nutella zoals je ziet
Kusjeee.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Islamia. het volgende:
Turken op fok?? Die stomme Turken zijn ook overal het zij net virussen.
Wat is jouw 8ergrond dan?quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Islamia. het volgende:
Turken op fok?? Die stomme Turken zijn ook overal het zij net virussen.
Gedraag je naar je modschap!quote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is jouw 8ergrond dan?
En ga elders eens rellen.
Je moet haat niet met haat bestrijden.quote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zit jij iedereen te kussen?
Akkoord, maar je hebt ze te reserveren voor mij.quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je moet haat niet met haat bestrijden.
Echt niet. Sende kimsin.quote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Akkoord, maar je hebt ze te reserveren voor mij.
waarop?quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat geen antwoord geven dus?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zit jij iedereen te kussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat je voor het eerst lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iyi geceler![]()
![]()
[..]
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet dreams!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag die Turken niet..quote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol een Marokkaan die klaagt over Turken.
![]()
[..]
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker, ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
![]()
Marokkanen mag ik al helemaal niet.quote:Op maandag 1 november 2010 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Marokkanen op FOK! #84 - Dit topic wordt niet gemist...,
Ook een virus dan.
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Marokkanen mag ik al helemaal niet.![]()
![]()
doe eens even niet zo aso, je bent nog wel een mod he,geef het goede vb.quote:Op maandag 1 november 2010 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je hier gaat posten om te rellen, mag je wegwezen dan.
![]()
Damn, jij bent echt kanker dom.quote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef Islamia. het volgende:
[..]
doe eens even niet zo aso, je bent nog wel een mod he,geef het goede vb.
![]()
![]()
lees de OP, trollen rellen is hier niet gewenst, anders ga je moven, simpelquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Jij komt binnen in een topic waar het centraal over Turken gaat, noemt de Turken als een virus, dat je ze niet mag en dan doe ik aso?quote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef Islamia. het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2010 23:45:31 ]![]()
Sommige mensen hebben inderdaad moeite met logisch nadenkenquote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij komt binnen in een topic waar het centraal over Turken gaat, noemt ze Turken, dat je ze niet mag en dan doe ik aso?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
Gemixte PI's FTW.
[ afbeelding ] IK GA JE VADER VERKRACHTEN [ afbeelding ]
![]()
![]()
Dag.quote:Op maandag 1 november 2010 23:47 schreef Islamia. het volgende:
Jeetje relax Turken, ik ben al weg. doeii
![]()
![]()
![]()
12quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
gefeli Paul, hoe oud ben je geworden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dit lijkt me een typoquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:50 schreef Islamia. het volgende:
[..]
Word je voor deze verschrikkelijke uitspraak niet verbannen?The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Doe ik ook niet hoor! Met mij gaat het goed, hoop met jou ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:08 schreef IHVK het volgende:
Neem het niet zo serieus islamia. Alles goed?
![]()
Oke dat ging echt slecht.![]()
![]()
We voelden ons zo beroerd dat we ons hadden ziekgemeld en even de stad in zijn gegaan. Whehehhe![]()
![]()
quote:haha kusura bakma esek felan degil, 100% dat je even weet.Op dinsdag 2 november 2010 11:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Fijn. Nog een ezel die zich voordoet als Turk.
Aksaraydan geliyorum memnun oldum tanismamiza,![]()
![]()
quote:wollah kardash, van wie mogt netOp dinsdag 2 november 2010 12:54 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
echt hardd, ik wou tattoo op me rug van landkaart van turkije maar mogt niet?
ik shweer ik sla die zemme hoer op de bek
AFC AJAX![]()
quote:haha me ouders, hun zegge dat het een te groot zonde is wat niet vergeefbaar is.Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef msnk het volgende:
[..]
wollah kardash, van wie mogt net?
ik shweer ik sla die zemme hoer op de bek
achjaa, misschien is er later andere technologie voor mij.
Kan ik alsnog landkaart op me rug zetten zou wel mooi zijn geweest boven-rug en dan landkaart pff![]()
quote:hahaha!Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef msnk het volgende:
[..]
wollah kardash, van wie mogt net?
ik shweer ik sla die zemme hoer op de bekOwww, haten jullie het ook als jullie anoniem gebeld worden of ben ik gewoon contactgestoord?
![]()
quote:Kina!Op dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
haha me ouders, hun zegge dat het een te groot zonde is wat niet vergeefbaar is.
Kan ik alsnog landkaart op me rug zetten zou wel mooi zijn geweest boven-rug en dan landkaart pff![]()
![]()
quote:Dat je ouders zeggen dat het een onvergeeflijke zonde is maakt dat nog niet waar, zou het eerder aan een geleerde vragen. Lijkt me ook wel erg stug...Op dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef MinatoNamikaze het volgende:
haha me ouders, hun zegge dat het een te groot zonde is wat niet vergeefbaar is.
Kan ik alsnog landkaart op me rug zetten zou wel mooi zijn geweest boven-rug en dan landkaart pffAFC AJAX![]()
quote:Ik zit al heeeeeel lang hier over hoor, want ik weet natuurlijk als ik deze tattoo zou laten zetten dat het ook slechte dingen kan hebben. Zo zou ik bijv in een zwembad met alleen koerden beetje stilletjes zijn of proberen vermijdenOp dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat je ouders zeggen dat het een onvergeeflijke zonde is maakt dat nog niet waar, zou het eerder aan een geleerde vragen. Lijkt me ook wel erg stug.... Maarja ik zat ook al over Kina te denken, maar ik wil ook met een geleerde praten... ik zie het allemaal wel! Insallah komt er iets wat het huid niet beschadigd haha dan is het geen zonde!
![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!!!!!!! Ik zoek al eeuwen naar mijn camera, vraag ik gisteren aan mijn zusje of ze mijn camera heeft gezien, zegt ze nee. Nu staan er opeens allemaal nieuwe foto's van haar op de PC.Bitch. Dus ze had hem al die tijd.
![]()
![]()
Haha, ben ik even blij dat ik geen zusje hebquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Landysh het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!!!!!!! Ik zoek al eeuwen naar mijn camera, vraag ik gisteren aan mijn zusje of ze mijn camera heeft gezien, zegt ze nee. Nu staan er opeens allemaal nieuwe foto's van haar op de PC.Bitch. Dus ze had hem al die tijd.
Wel een gemene actie!![]()
Echt he, trut! Ik ben echt kwaad nu.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, ben ik even blij dat ik geen zusje heb
Wel een gemene actie!
![]()
Aaaww... Ja hoor van vriendinnen dat het niet altijd even leuk is met hun zusjes. Ze stelen zelfs kleren van elkaar! Lijkt me echt erg, heb je helemaal gepland wat je gaat aantrekken zijn je laarzen en truitje ineens foetsie.. Haha! Maar ik kan me voorstellen dat het soms wel heel leuk is toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt he, trut! Ik ben echt kwaad nu.![]()
Hahhahahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:06 schreef Bomil het volgende:
nu ik ben ook kwaad op je zusje [ afbeelding ]![]()
![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:06 schreef Bomil het volgende:
nu ik ben ook kwaad op je zusje [ afbeelding ]
Haha nee gelukkig hebben wij niet dezelfde maat! En zij heeft sowieso een hele andere kledingsstijl.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Aaaww... Ja hoor van vriendinnen dat het niet altijd even leuk is met hun zusjes. Ze stelen zelfs kleren van elkaar! Lijkt me echt erg, heb je helemaal gepland wat je gaat aantrekken zijn je laarzen en truitje ineens foetsie.. Haha! Maar ik kan me voorstellen dat het soms wel heel leuk is toch?
![]()
![]()
Gewoon, ik kan het niet omschrijven. Bezem iste.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
hoe ziet dat er uit dan??? Hahaha! En die van jou?
Verder is ze wel mooi hoor.![]()
*Weg foto's.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Ayca het volgende:
[ http://i234.photobucket.com/albums/ee205/Dutchnova/annelien_bezem.jpg&t=1]afbeelding ]
AFC AJAX![]()
Knap meisje zeg. Vind haar kledingstijl wel leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon, ik kan het niet omschrijven. Bezem iste.
[ Bericht 21% gewijzigd door mango_cream op 02-11-2010 14:35:59 ]![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon, ik kan het niet omschrijven. Bezem iste.
*Weg foto's.![]()
bunlar kim be
AFC AJAX![]()
Ja, daar heeft ze wel iets leuks aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:29 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Knap meisje zeg. Vind haar kledingstijl wel leuk
Btw, kun je je reactie wijzigen? De foto's weghalen.
![]()
![]()
Excuzes moi.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bunlar? Het is dezelfde persoon hoor.
Knap meisie hoor
AFC AJAX![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Ayca het volgende:
'meisie'
om van te kotsen dat woord![]()
no offence msnk
![]()
![]()
jep, gedaan zodra ik zag dat jij ze ook had weggehaald:)quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ze wel iets leuks aan.Btw, kun je je reactie wijzigen? De foto's weghalen.
![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef mango_cream het volgende:
[..]
jep, gedaan zodra ik zag dat jij ze ook had weggehaald:)
![]()
![]()
Ik had ookDAMN TSJEK HAAR LEKKER ZIJN DAN
kunnen zeggen maar dan wordt Borte denk ik een beetje boos, en dat wil ik niet
AFC AJAX![]()
Ja, dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef msnk het volgende:
Ik had ookDAMN TSJEK HAAR LEKKER ZIJN DAN
kunnen zeggen maar dan wordt Borte denk ik een beetje boos, en dat wil ik niet
![]()
![]()
Op die overbelichte foto lijken jullie ogen welquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet man, alakasi bilene yok.Ik ben een pure Turk.![]()
Nah klein beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet man, alakasi bilene yok.beetje ogen enzo
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 14:39:02 ]![]()
Hmm..misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje dan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op die overbelichte foto lijken jullie ogen wel
![]()
![]()
Vandaag zo'n mocro op school poging tot stelen. Echte dieven die kanker marokkanen. Sorry voor generalisering!!!Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zo'n mocro op school poging tot stelen. Echte dieven die kanker marokkanen. Sorry voor generalisering!!!
![]()
![]()
![]()
Vandaag heb ik mijn excuses aangeboden aan een jongen die jaren geleden heb gepest.Maar hij had echt van die onurturko ogen en ik was nog maar een kind
dus
![]()
![]()
pesten mag altijd. Sommige mensen verdienen het.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef Ayca het volgende:
Vandaag heb ik mijn excuses aangeboden aan een jongen die jaren geleden heb gepest.Maar hij had echt van die onurturko ogen en ik was nog maar een kind
dus
Ik ben een pure Turk.![]()
Cok beklersin.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
ik verwacht van jou nog een excuus? voor het vals beschuldigen van mij?
![]()
Vicdansiz seni.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef Ayca het volgende:
dus
![]()
Aaah, toch wel lief na al die jaren. Wat zei hij?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef Ayca het volgende:
dus
![]()
Hij liep snel door en zei dat hij haast had.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Aaah, toch wel lief na al die jaren. Wat zei hij?![]()
Hij ziet er nog steeds een beetje apart uit.![]()
![]()
Vooral meisjes die Emel heten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pesten mag altijd. Sommige mensen verdienen het.AFC AJAX![]()
Aycaaaaopenlijk mi excusez yaptin. Misschien voelde hij zich nu in de maling genomen en/of vernederd.
Echt zo tussen al zijn vrienden "SORRY DAT IK JE HEB GEPEST VREOGER HAHAHA"quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Aycaaaaopenlijk mi excusez yaptin. Misschien voelde hij zich nu in de maling genomen en/of vernederd.
![]()
Eh jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
had ik dat niet moeten doen dan
hmnja care
![]()
hij liep alleenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:51 schreef Bomil het volgende:
[..]
Echt zo tussen al zijn vrienden "SORRY DAT IK JE HEB GEPEST VREOGER HAHAHA"
volgens mij heeft hij geen vrienden
![]()
![]()
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:51 schreef Bomil het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zou haar ook niet serieus genomen hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:51 schreef Bomil het volgende:
[..]
echt geen inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh jahad ik dat niet moeten doen dan
hmnja care
Fijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zou haar ook niet serieus genomen hebben![]()
![]()
Ik vind dat ihvk bij dit gesprek moet zijn om ayca op haar gemaakte foute te wijzen.Ik ben een pure Turk.![]()
aah, hij heeft er een vet trauma aan overgehouden...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij liep snel door en zei dat hij haast had.![]()
Hij ziet er nog steeds een beetje apart uit.![]()
wie wat hoe waar allesquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand zei: jij bent echt dindar ouwe![]()
Hahahahahquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand zei: jij bent echt dindar ouwe![]()
![]()
Ik vraag me af in hoeverre Ayca hem heeft gepestquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef mango_cream het volgende:
[..]
aah, hij heeft er een vet trauma aan overgehouden...arm jochie
![]()
Wie : koerdquote:
Wat; dindar zegge
Hoe: met zn koerdische bek
Waar: op school
Alles: jijIk ben een pure Turk.![]()
ohh je bent nog op schoolquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie : koerd
Wat; dindar zegge
Hoe: met zn koerdische bek
Waar: op school
Alles: jij
Hahahaha![]()
![]()
Maar ze heeft in ieder geval sorry gezegd, blijft wel zieligquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre Ayca hem heeft gepestarm jochie
![]()
![]()
Wel faal als je dat niet wistquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef msnk het volgende:
Anlamlar
[1] Din inancı güçlü, din kurallarına bağlı (kimse), mütedeyyin![]()
weet je nog wat yasa is?![]()
tfoe in je gezichtquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Bomil het volgende:
[..]
KOM HIE DAN DOE NOG 1X ZO IN MN GEZICHT DAN![]()
![]()
Hoezo is dat nou weer een faalquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wel faal als je dat niet wist![]()
weet je nog wat yasa is?
AFC AJAX![]()
zie hem betekenis opzoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef msnk het volgende:
Anlamlar
[1] Din inancı güçlü, din kurallarına bağlı (kimse), mütedeyyin
Zo gaan we niet met elkaar om zou Balkenende zeggen maar hij heeft ons verlaten voor een post bij de VN![]()
![]()
Ik was echt maar 8 ofzo hoorquote:![]()
Vergeef je me ihvk? Vergeef je me?!![]()
Ik heb mijn excuses aangeboden, wat kan ik nog meer doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is lastig om vertrouwen te houden met zulke cijfers maar we moeten verder !!
yarragmin basini yalarsin orusbu kahpe, wel je bek opentrekken en mij nep turk noemen zonder enige reden. Maar een miezerige excuus durf je niet te geven.quote:![]()
Na een glas suikervrije Red Bull heb je 4 uur lang een even grote kans op een hartaanval als iemand met een hart en vaat ziekte![]()
![]()
doe normaal idiootquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
yarragmin basini yalarsin orusbu kahpe, wel je bek opentrekken en mij nep turk noemen zonder enige reden. Maar een miezerige excuus durf je niet te geven.![]()
Ben je serieus??? Dat spul gaat erin als water bij mij tijdens stressvolle periodes!! (tentamens enz)quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef IHVK het volgende:
Na een glas suikervrije Red Bull heb je 4 uur lang een even grote kans op een hartaanval als iemand met een hart en vaat ziekte![]()
als zij mij zonder reden een persoon noemt die een turk nadoet,quote:
en ik netjes mijn excuses vraag, waarop zij antwoord "cok beklersin" zit ik dan fout?
onun havisini hemen indirerim.
edit: dubbelop
[ Bericht 4% gewijzigd door MinatoNamikaze op 02-11-2010 15:58:57 (dubbelop) ]![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef MinatoNamikaze het volgende:
[..]
yarragmin basini yalarsin orusbu kahpe, wel je bek opentrekken en mij nep turk noemen zonder enige reden. Maar een miezerige excuus durf je niet te geven.
Redbull houdt me goed wakker.Maar zorgt vaak ook voor trillen en koud zweet, bij 1 blikje al.
een neger? marokkaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Ayca het volgende:
Ik heb zin in iets slechts...
Wat zal ik halen?
Redbull is niet lekker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Redbull houdt me goed wakker.Maar zorgt vaak ook voor trillen en koud zweet, bij 1 blikje al.
Burn.
Of monster.
Of slammers.![]()
![]()
Negerzoenen? Jodenkoeken?quote:Geintje, haal iets van sinterklaassnoepgoed. Het is nu november dus mag het!
![]()
Als je op station Maashaven naar Rotterdam
Kijkt zie je dichtbij een grote koepel van een moskee en in de verte twee grote minaretten.
Kan me voorstellen dat je daar een beetje Mwoah van wordt als niet islamitische autochtoon![]()
![]()
Kan me niets schelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef IHVK het volgende:
Als je op station Maashaven naar Rotterdam
Kijkt zie je dichtbij een grote koepel van een moskee en in de verte twee grote minaretten.
Kan me voorstellen dat je daar een beetje Mwoah van wordt als niet islamitische autochtoon
Word ik misselijk van, geen zin in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Negerzoenen? Jodenkoeken?Geintje, haal iets van sinterklaassnoepgoed. Het is nu november dus mag het!
![]()
Hmm misschien haal ik wel chocoladekruidnoten.. Of gevulde speculaas gedoe
hmm misschien haal ik wel niets, het is toch slecht voor je
![]()
Haahah ik weet al wat ik ga halen.![]()
Momentje.![]()
oeeww..quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Word ik misselijk van, geen zin in.![]()
![]()
Momentje.spannend haha
![]()
![]()
Zou jij dat niet doen, >200 duizend euries per jaar voor een een paar uurtjes per dag vergaderen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef IHVK het volgende:
Zo gaan we niet met elkaar om zou Balkenende zeggen maar hij heeft ons verlaten voor een post bij de VNCool story, Hansel.![]()
Ik heb nog nooit energiedrank gedronken. Ik had trouwens zaterdag wel voor het eerst in mijn leven koffie gedronken, dankzij zarGon.
Oh, en het kruisje is bij het vrouwtje groter dan bij het mannetje, valt me op.
![]()
![]()
Ayça, het is óf "gevuld speculaasgedoe" of "gevulde speculaas". Geen combinatie van die twee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Momentje.Cool story, Hansel.![]()
Vrouwen horen dan ook niet te internetten, tenzij ze een computer in de keuken hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef Julis het volgende:
Ik heb nog nooit energiedrank gedronken. Ik had trouwens zaterdag wel voor het eerst in mijn leven koffie gedronken, dankzij zarGon.
Oh, en het kruisje is bij het vrouwtje groter dan bij het mannetje, valt me op.
[ afbeelding ]Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vrouwen horen dan ook niet te internetten, tenzij ze een computer in de keuken hebben.Waarom niet? Tegenwoordig koken mannen ook
.
![]()
Dat is waar. Maar als je bezig bent met schoonmaken hoor je geen tijd te hebben om te internetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom niet? Tegenwoordig koken mannen ook
.
Cool story, Hansel.![]()
Flauwquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je bezig bent met schoonmaken hoor je geen tijd te hebben om te internetten.. Maar tegenwoordig maken mannen ook schoon, hm? Of maak jij je kamer nooit schoon
?
![]()
Dat ik mijn moeder en zussen doen als ze op bezoek komenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Flauw. Maar tegenwoordig maken mannen ook schoon, hm? Of maak jij je kamer nooit schoon
?
. Misschien komen ze daarom nooit meer langs.
Cool story, Hansel.![]()
Laat me radenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Momentje.
Vla![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ik mijn moeder en zussen doen als ze op bezoek komen. Misschien komen ze daarom nooit meer langs.
.
Hmm, vrouwen zijn geen slaven.
![]()
Er zijn veel topics op Føk over vragen mbt de islam. Kijk maar bij filosofie en levensovertuiging.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:32 schreef Hajko het volgende:
Ik had een serieuze vraag over de Islam, die kan ik in de topic zeker niet stellen met zo'n TT![]()
Totaal niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
Inleven ? Het is gewoon een objectieve analyse.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij een feminist in de dop, Jülide?Ik heb wel feministische trekjes, ja. Dat hoor ik wel vaker van familieleden.
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb wel feministische trekjes, ja. Dat hoor ik wel vaker van familieleden.
Cool story, Hansel.![]()
Tis een beetje een algemene vraag. Triggershot kan ik je pm-en?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn veel topics op Føk over vragen mbt de islam. Kijk maar bij filosofie en levensovertuiging.![]()
![]()
Gast, stel de vraag gewoon in plaats van zo dom te zitten doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Hajko het volgende:
[..]
Tis een beetje een algemene vraag. Triggershot kan ik je pm-en?Cool story, Hansel.![]()
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gast, stel de vraag gewoon in plaats van zo dom te zitten doen.![]()
Julis dat topic van je broertje.Ik herkende de foto al, maar kon het niet direct plaatsen.
Volbloed Nederlander, ja? Maar gefeliciflapstaart in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
De eerste half Hollandse telg in de familie is geboren !!!
Baby'sCool story, Hansel.![]()
Dat is emogay.gif, hij wil graag met je kennismaken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer? HM? Ik ben nog niet zo oud.Hij heeft zo'n pooierlijntje om z'n kaakquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis dat topic van je broertje.Ik herkende de foto al, maar kon het niet direct plaatsen.
_! Julis, doe er wat aan.
Cool story, Hansel.![]()
Utanmiyormusun?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
Baby's
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tja.
Ah, betekent dat niet kus mijn handquote:? Ik voelde me al zo oud.
![]()
Hij doet zo'n verwijfd/homo handgebaartjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Ah, betekent dat niet kus mijn hand? Ik voelde me al zo oud.
. Zo losjes met je hand naar voren wapperen.
Cool story, Hansel.![]()
Tja, ik heb geen verstand van baardjes. Maar dat lijntje is al weg. Ik zag het hem wegscheren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is emogay.gif, hij wil graag met je kennismaken.
[..]
Hij heeft zo'n pooierlijntje om z'n kaak_! Julis, doe er wat aan.
Oh, en zeggen dat je een zus of zusje hebt op FOK!. Dat was niet zo slim van hem.
![]()
Ik zie het niet. Hij trekt meer zo'n gezicht van: elimi öp, ***.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij doet zo'n verwijfd/homo handgebaartje. Zo losjes met je hand naar voren wapperen.
![]()
Nouhouu wilde jullie laten raden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
elimi op **, ja. Volstrekt mee eens. Je hebt groot gelijk. Duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Hij trekt meer zo'n gezicht van: elimi öp, ***.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
elimi op **, ja. Volstrekt mee eens. Je hebt groot gelijk. Duidelijk.Ik wist wel dat je met me eens ging worden. Vrouwen hebben altijd gelijk. Braaf van je.
![]()
beter dindar dan dinsiz, lijkt mij daarnaast, is er niets ms met dindarquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iemand zei: jij bent echt dindar ouwe
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Vrouwen "quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je met me eens ging worden. Vrouwen hebben altijd gelijk. Braaf van je.
".
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
beter dindar dan dinsiz, lijkt mij daarnaast, is er niets ms met dindar!
AFC AJAX![]()
Graag, want vrouwen kunnen geen koffie zettenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Man. Ga naar de keuken. Ik wil koffie.. Slappe senseo-zooi!
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Hajko het volgende:
[..]
Tis een beetje een algemene vraag. Triggershot kan ik je pm-en?
-Rabia Al-Basri![]()
Oke ja met melk en suiker kan wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel! Ik voelde me opgewekter. Melk en veel suiker
.
Zwart vind ik echt niet te zuipen.![]()
![]()
naam?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
Baby's
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Graag, want vrouwen kunnen geen koffie zetten. Slappe senseo-zooi!
Mooi, dit is een goed teken. Hierdoor zullen mannen meer in de keuken gaan staan.
![]()
Laat het nou net TS zijn die deze TT heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Hajko het volgende:
[..]
Tis een beetje een algemene vraag. Triggershot kan ik je pm-en?![]()
![]()
![]()
Hier heb je het alquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke ja met melk en suiker kan wel.
Zwart vind ik echt niet te zuipen.. Koffie drink je zwart, met hooguit een half lepeltje suiker. Koffiebarbaar.
Cool story, Hansel.![]()
ls het koffie is, is het altijd goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Graag, want vrouwen kunnen geen koffie zetten. Slappe senseo-zooi!
-Rabia Al-Basri![]()
Ik heb zwart nog nooit geprobeerd. Dat kan geen kwaad, geloof ik. Maar ik vind het zo wel lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke ja met melk en suiker kan wel.
Zwart vind ik echt niet te zuipen..
![]()
Whateverquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier heb je het al. Koffie drink je zwart, met hooguit een half lepeltje suiker. Koffiebarbaar.
![]()
![]()
bepaal jij dat? het hangt er maar van af welke koffiequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier heb je het al. Koffie drink je zwart, met hooguit een half lepeltje suiker. Koffiebarbaar.
-Rabia Al-Basri![]()
Nee maar het wordt wel eens als scheldwoord gebruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
beter dindar dan dinsiz, lijkt mij daarnaast, is er niets ms met dindar
Gefeliciteerd trouwensquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
Baby's! Ik zag dit even over het hoofd. Wat slecht van mij.
Baby's, inderdaad.
![]()
Ohja dat zei je laatst nog. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
Baby's
En idd wat is de naam?![]()
![]()
waaruit blijkt dat dan?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
dat zijn dan de mensen die of a) dinsiz zijn of b) dini zayif olanlar wat is dit voor zin?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel eens als scheldwoord gebruikt.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: