quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
Je vader.Wat heb jij manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Yavuz Selim. says: (10:14:56 PM)
goede tt
Yavuz Selim. says: (10:15:06 PM)
ik ga lachen als ie veranderd wordt
quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Bomil het volgende:
wie ewil mij vader verkrarchtte a.u.b typ 123 bedank
Benaat?quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
Ik heb trek in iets. Maar ik weet niet wat.
Vla?quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
wie is dit nou weer?quote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef This-is-it het volgende:
Haha dan worden jij en je vader vermoord door je moeder stelletje bacterien
jij bent toch mocro? hoe heten die kleine zoete baklava achtige dingen, bij de mocro bakker?quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Slayage het volgende:
wat heb je de laatste tijd met verkrachten meisje?
gefeli Paul, hoe oud ben je geworden?quote:
HOAX, Marokkanen kunnen geen abonement betalen met hun uitkering!!:L!!!!!K!JJ!H!!quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Slayage het volgende:
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen, komen 3 mensen die leggen een ei, daarna kwam er een marokkaan met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen" waar de marokkaan op antwoord: " is abbonement asahbii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef mango_cream het volgende:
[..]
HOAX, Marokkanen kunnen geen abonement betalen met hun uitkering!!:L!!!!!K!JJ!H!!hahahahhaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op straks krijg je een ban.
hahahaha![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Slayage het volgende:
Er is een bus waar je moet betalen met eieren in plaats van een kaartje kopen, komen 3 mensen die leggen een ei, daarna kwam er een marokkaan met een kip binnen, zegt de chaffeur "En wat moet dit voor stellen" waar de marokkaan op antwoord: " is abbonement asahbii
quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef mango_cream het volgende:
[..]
HOAX, Marokkanen kunnen geen abonement betalen met hun uitkering!!:L!!!!!K!JJ!H!!Marokkanen en betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
d
d;:Ddd;DD:D!!11111:!:D!1;d
quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Marokkanen en betalen.![]()
d
d;:Ddd;DD:D!!11111:!:D!1;d
Oh noo!!!quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
hahahahhaah
Pas op straks krijg je een ban.
hahahaha
Wen alvast aan de nieuwe, de oude gaat weg.quote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh noo!!!
Shit, ik heb die nieuwe layout gedaan maar snap er niks van maar kan de opties knop niet
terug vinden om t weer terug te veranderen en weet ook niet waar de wijzigingsknop zit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |