Inderdaad, te slechtquote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Stereotypes bevestigen dat dit kan op de publiek omroep!
niet gezienquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vonden jullie van Peter R gister trouwens? Ik vond het wel vermakelijk
moest lerenquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar het ging over joran
morgen! succes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Mogguh! Op naar tentamen nummero 2
Succesquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Mogguh! Op naar tentamen nummero 2
Ik ben zaterdag ook jarigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
En toen was ik weer thuis. Morgen vrij, donderdag en vrijdag nog 2 tentamens![]()
Zaterdag echter een verjaardag van een vriend van me, we beginnen om 12.00 al
Die vriend was 28 oktober al jarig, maar hij had het ook druk met tentamens en dergelijkequote:
Moest íe in de hoek?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Zo, terug van schoolSamenvatting van mijn les:
Leerling: juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw
Ik: ja?
Leerling: Hij heeft mijn pen afgepakt![]()
*zucht*
Hij zat al in de hoekquote:
Maraca : Sla diegene neer en pak je penquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Zo, terug van schoolSamenvatting van mijn les:
Leerling: juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw
Ik: ja?
Leerling: Hij heeft mijn pen afgepakt![]()
*zucht*
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maraca : Sla diegene neer en pak je pen
heb je do en wo vrij, bufferweekquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
En morgen mag ik het in mijn eentje doen2 uur achter elkaar...
Maar daarna dan wel weekend
Ik heb alleen op maandag, dinsdag en woensdag verplichtingen. Daarna ben ik vrijquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je do en wo vrij, bufferweek? Ik wel, althans ik wil wel werken maar ze hebben geen werk voor me
Elke weekquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb alleen op maandag, dinsdag en woensdag verplichtingen. Daarna ben ik vrijAlleen moet ik nu wel leren voor een tentamen
Tussen de 13 en 15quote:
Ja, maar wel alleen dit half jaar. Daarna moet ik 4 dagen werken op een school in plaats van 2 (op maandag heb ik zelf college)quote:
Wat doe je op een school... economieles geven...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tussen de 13 en 15![]()
[..]
Ja, maar wel alleen dit half jaar. Daarna moet ik 4 dagen werken op een school in plaats van 2 (op maandag heb ik zelf college)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je op een school... economieles geven...?
Dat kan leuk worden met 13-15 jarigenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tussen de 13 en 15![]()
[..]
Ja, maar wel alleen dit half jaar. Daarna moet ik 4 dagen werken op een school in plaats van 2 (op maandag heb ik zelf college)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan 13jarigen, nou jij liever dan ik
Ik heb vandaag 1 economische vraag kunnen beantwoorden. Voor de rest zat ik alleen maar politieagente te spelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden met 13-15 jarigen
Elkaar aan de haren trekken, niet luisteren
Ik ken dat. Kan je niet zo boze docent spelen van : EN ALS JULLIE KLEREHANGERS NIET OPHOUDEN GOOI IK JULLIE ERUIT?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag 1 economische vraag kunnen beantwoorden. Voor de rest zat ik alleen maar politieagente te spelen
Nee, dat werkt alleen maar tegen je. Ik ben al streng genoegquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken dat. Kan je niet zo boze docent spelen van : EN ALS JULLIE KLEREHANGERS NIET OPHOUDEN GOOI IK JULLIE ERUIT?
Niet slimquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Een keer was de klas heel erg dol en we hadden net een toets gemaakt, wat doet ze, scheurt ze van diegene die dol waren gewoon het toetsblad in 1000 stukjes en zei van, Zo, jullie willen niet luisteren, jullie maken het vanmiddag na school over
Toen waren ze stil![]()
Als je een leuke docent bent dan doen ze wel meequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij hadden een economie-docent die was nooit boos. En bij hem was de enige les waar het juist WEL stil was en waar iedereen oplette
Ja, dat is wel waar, ze proberen altijd de nieuwe te pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor Maraca is het extra heftig als stagierlerares, die zijn altijd de lul toch
Wie kent dat, papierkauwen en gooien tegen de muur totdat de leraar huilend de klas uitlooptquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, ze proberen altijd de nieuwe te pakken
Mij krijgen ze niet kleinquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor Maraca is het extra heftig als stagierlerares, die zijn altijd de lul toch
Mietjequote:
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
1x gedaan en ik ben ernstig ziek geworden , dus nooit meer
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
1x gedaan en ik ben ernstig ziek geworden , dus nooit meer
bedoel de Fans! uitzendingen edquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week is dr weer een...?
weet ik niet meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja
wat kwam er naast fans! dan
Is dat met die topper?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:09 schreef Doler12 het volgende:
Morgen tussen kunst en kitsch wie gaat er kijken?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:09 schreef Doler12 het volgende:
Dat is volgende week toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:38 schreef tralalala het volgende:
Als het recordbedrag er in zit ga ik wel kijken of is het na half 9?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:09 schreef Doler12 het volgende:
Dat zijn de ergste!!quote:
Welke rabobank ga je dan heen?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Zoo om 13:00 even naar de rabobank, is wel 50 minuten fietsen maarja
Ik moet helemaal naar Rotterdam voor mijn vacaturequote:Op woensdag 3 november 2010 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste!!
[..]
Welke rabobank ga je dan heen?Er zit er toch 1 op de Loper?
succes!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal naar Rotterdam voor mijn vacature
En ik ga nu weg
Ah, een sollicitatiequote:Op woensdag 3 november 2010 11:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En ik ga nu weg
hoe ging het?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En ik ga nu weg
nou jullie zullen wel lachen maar ik kon het adres (Heiman Duaartplein) niet vindenquote:
jeetje dat is balen zeg!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
nou jullie zullen wel lachen maar ik kon het adres (Heiman Duaartplein) niet vinden![]()
Ik had een routebeschrijving meegenomen + een kaart (allebei geprint van anwb.nl)
Aan meerdere mensen gevraagd/winkels . Via google maps heb ik net gekeken waar ik ben vast gelopen. Eerst zat ik er 200 meter vanaf (). En op het eind zat ik er 1.9 km van af . Toen was het al 13:45, 45 minuten te laat, ik mocht bellen dus ik had gebeld maar ze hebben mij helaas afgemeld (dat snap ik ook wel). En net een minuutje geleden ben ik gebeld door diegene waar ik het gesprek mee had en die is nu het aan het uitzoeken bij de collega's .
Ik kan mij serieus voor mijn kop slaan![]()
Voorbeelde
[ afbeelding ]
Bij IK (in het groen) daar stond ik vast eerst. Werk is waar ik moest zijn![]()
Zeker weten, en als je het aan mensen vraagt weten ze het niet of ze sturen me de verkeerde kant op blijkbaarquote:Op woensdag 3 november 2010 15:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
jeetje dat is balen zeg!
wat onwijs klote!
Rotterdam is ook zo rot als je de weg kwijt bent![]()
hopelijk mag je toch nog een keer op gesprek komen,
zou dat verkeerde kant opsturen soms randstad mentaliteit zijn?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeker weten, en als je het aan mensen vraagt weten ze het niet of ze sturen me de verkeerde kant op blijkbaar
Ik zou dat nooit doenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou dat verkeerde kant opsturen soms randstad mentaliteit zijn?
Dat is mijn ook eens een keer overkomen in Schiedam, Moest voor een gesprek bij een stagebedrijf langs. Maar er zijn kennelijk twee bussen met hetzelfde nummer en ik pak de verkeerde. Kon ik lekker een uur ronddollen in een industrie terrein in Schiedam, toch nog gelukt om het te vinden hehequote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
nou jullie zullen wel lachen maar ik kon het adres (Heiman Duaartplein) niet vinden![]()
Ik had een routebeschrijving meegenomen + een kaart (allebei geprint van anwb.nl)
Aan meerdere mensen gevraagd/winkels . Via google maps heb ik net gekeken waar ik ben vast gelopen. Eerst zat ik er 200 meter vanaf (). En op het eind zat ik er 1.9 km van af . Toen was het al 13:45, 45 minuten te laat, ik mocht bellen dus ik had gebeld maar ze hebben mij helaas afgemeld (dat snap ik ook wel). En net een minuutje geleden ben ik gebeld door diegene waar ik het gesprek mee had en die is nu het aan het uitzoeken bij de collega's .
Ik kan mij serieus voor mijn kop slaan![]()
Voorbeelde
[ afbeelding ]
Bij IK (in het groen) daar stond ik vast eerst. Werk is waar ik moest zijn![]()
Ik wou eerst bellen via mijn mobiel om 1 uur, toen kwam ik erachter dat ik geen beltegoed meer hadquote:Op woensdag 3 november 2010 15:54 schreef Maraca het volgende:
Maar belde je pas nadat je al 45 min te laat was?
oh klinkt echt als een murphy's law dayquote:Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik wou eerst bellen via mijn mobiel om 1 uur, toen kwam ik erachter dat ik geen beltegoed meer had![]()
Ik had ook helemaal geen geld bij me, ik dacht van , waarom heb ik geld nodig.
En bij andere zaken mocht ik niet bellen, wel als ik wat geld gaf. Maar gelukkig was er een aardige zaak die mij liet bellen
Rotterdam hequote:Op woensdag 3 november 2010 16:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh klinkt echt als een murphy's law day
weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 16:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rotterdam he
Die zijn niet zo aardig
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoorde een Rotterdammer daarstraks zeggen dat Brabant "een mooi gebied" is.
Wat dat dan ook mag inhouden.quote:
Ik ben blij dat ik weer terug ben onder de rivieren.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Alles onder de rivieren
Het noorden
Randstad
wa zeide gij nou?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat dat dan ook mag inhouden.![]()
Wij zo: kom we gaan, houdoe!![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Alles onder de rivieren
Het noorden
Randstad
Waar van onder de rivieren kom je eigenlijk? In Breda is het op zich best uit te houden. Eindhoven daarentegen...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer terug ben onder de rivieren.![]()
Alles boven de rivieren.
Dè witte wel appetjoek.quote:
's-Hertogenboschquote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar van onder de rivieren kom je eigenlijk? In Breda is het op zich best uit te houden. Eindhoven daarentegen...
waarom dacht je datquote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dat Roos trouwens ook uit omgeving Rotjeknor kwam?
Ik dacht al wat stinkt het hier ineens.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar ben ik alleen doorheen gereden met de trein....
Joah zeetie!quote:
Mja, ik kwam net uit Eindhoven, dus ja...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht al wat stinkt het hier ineens.
Zo hoort het te zijn chefquote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Alles onder de rivieren
Het noorden
Randstad
Het oosten
er zitten anders genoeg brabo's enzo op de HROquote:Op woensdag 3 november 2010 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat je op de HRO studeert
Ik bedoelde het ook meer in de zin van wonen in de buurt van Rotterdamquote:Op woensdag 3 november 2010 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zitten anders genoeg brabo's enzo op de HRO
ik blijf voorlopig onder de rivieren wonenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer in de zin van wonen in de buurt van Rotterdam
Op zich lijkt me niks mis met Kralingen, alleen is dat een beetje duurquote:Op woensdag 3 november 2010 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik blijf voorlopig onder de rivieren wonen
Rotterdam lijkt me nou weer niet zo leuk om te wonen
In het oosten is alles beter.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat heb je dan in het oosten behalve Maraca?
Woon vlakbij Breda, valt wel mee hoor, hooguit een uurtje.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich lijkt me niks mis met Kralingen, alleen is dat een beetje duurMisschien nog op Zuid,.maar verder lijkt het me ook niks nee.
Ik weet niet waar jij vandaan moet komen, maar ben je dan nooit lang onderweg?
Dat heb ik nou juist bij zuiderlijke accentenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
het accent is alleen te erg![]()
twents dan he![]()
Dat is ongeveer net zo lang als ik vanuit Vlaardingenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Woon vlakbij Breda, valt wel mee hoor, hooguit een uurtje.
In Zuid zal ik toch niet overal willen zitten hoor, zeker Charlois/Pendrecht/Delfshaven ed niet
Limburgs is ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat heb ik nou juist bij zuiderlijke accenten
oh dat valt nog wel mee dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo lang als ik vanuit VlaardingenHoewel ik ook vaak de auto pak en dan is het een kwartiertje hoogstens
Delfshaven is trouwens in het westenEn nee, daar zou ik totaal niet willen wonen
Welke locatie van de HRO zit jij eigenlijk?
Kralingse Zoomquote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat valt nog wel mee dan.
oke, wist niet dat Delfshaven onder west viel,maar jeetje wat verschrikkelijk daar.
museumpark,jij?
Ik heb net friet op.quote:
dat heb ik gisteren opquote:Op woensdag 3 november 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb net friet op.M'n vetrollen ook weer blij.
Neen, kakker.quote:
Hoezo hypocriet.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Friet is die slappe troep die je bij de McDonalds krijgt, het kwaliteitsspul heet patat!
Dat is niet hypocriet, want dat spul van de Mac eet niemand voor z'n plezier, dus is het patatquote:
Nog zo'n kromme.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is niet hypocriet, want dat spul van de Mac eet niemand voor z'n plezier, dus is het patat
nog nooit in België bij een frietkot een frietje besteld?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Friet is die slappe troep die je bij de McDonalds krijgt, het kwaliteitsspul heet patat!
Ja, maar ook daar vraag ik om een patatjequote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
nog nooit in België bij een frietkot een frietje besteld?
dus wil je friet niet meer als mcdonalds zooi afdoenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar vraag ik om een patatje
Als je een friet saté bestelt denken ze dat je er een heule satédinges bij wil.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
dus wil je friet niet meer als mcdonalds zooi afdoen![]()
ik bestel in Rotterdam ook een frietje hoor
wat is dat nou voor redenatiequote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja maar bij snackbars waar het WEL kwaliteit is staat er altijd patat op het menu en bij de Mac friet
wat een mafkezen daarquote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je een friet saté bestelt denken ze dat je er een heule satédinges bij wil.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is geen redenatie maar de pure waarheid![]()
kan je het niet winnen?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga wel weer Football Manager spelen
doelde op de friet - patat discussiequote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja hoor, Enevoldsen schiet zojuist de 2-0 binnen tegen Vitesse
Weet ikquote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
doelde op de friet - patat discussie
ff je quote aangepastquote:Op woensdag 3 november 2010 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar dat is gewoon patat friet, daar valt weinig over te discussiëren
Dit is de universele waarheid.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
in jouw wereld ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Conclusie:
Brabanders-->friet
Mensen-->patat
Trololoquote:Op woensdag 3 november 2010 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poll: volgens TV SC: patat of friet
• patat
• friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
die moet even zijn aantal posts inhalenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo rustig aan hoor PiRANiA
Sorry, mijn postlimiet is weg, 1 post per secondequote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo rustig aan hoor PiRANiA
Dat kan iedereenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
heeel erg.
wil je mijn UI in de wiki zetten?of kan jij dat niet?
Tuurlijk kan ik datquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
heeel erg.
wil je mijn UI in de wiki zetten?of kan jij dat niet?
Van de afgelopen wekenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
die moet even zijn aantal posts inhalen
Even een accountje makenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg een melding dat ik niks mocht wijzigen (oid)
Het staat er inmiddels inquote:Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoe dan![]()
ik help je wel ff met je post aantal weer op peil te brengen
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef tralalala het volgende:
Ik voorspel dat de topics vanaf nu weer 2x zo snel gaan...
Amenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
in jouw wereld ja.
in de echte wereld:
Bazen-> FRIET
overig volk -> patat
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kunts en kitch straks om half negen! Lekker naar hebberige mensen kijken!
Eenschquote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
paranormale kids en rimboe is echt pure kankerrr
Ik dacht dat paranormale kinderen nog een goed sensatiegehalte had maar het is echt zooooooo slecht.quote:
oh tof, waar danquote:Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgende week is die topper, maar dan zit ik in Deutschland.
Helaas niet de topper, maar wel ander mooi spul.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgende week is die topper, maar dan zit ik in Deutschland.
Neh...quote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poll: zullen we heel veel polls gaan maken
• ja
• nee
• weet niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Neequote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
ook niet om weer wat posts te scoren?
Peter r de Vries vond ik wel een soort van opgelicht.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom kijken we hier geen bazenshows als 1 tegen 100 of opgelicht
Kan ookquote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom kijken we hier geen bazenshows als 1 tegen 100 of opgelicht
Hmm.. ben nu aan het kijken naar een woning in de buurt van Rotterdamquote:Op woensdag 3 november 2010 16:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Rotterdam he
Die zijn niet zo aardig
ga toch gezellig in Brabant wonenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ben nu aan het kijken naar een woning in de buurt van RotterdamVerhuizen ftw
Als ik in een gat wilde blijven wonen zou ik wel in Twente blijvenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga toch gezellig in Brabant wonen
In Brabant heb je genoeg grote steden hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik in een gat wilde blijven wonen zou ik wel in Twente blijven
Brabant is echt niks voor mijquote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Brabant heb je genoeg grote steden hoor
Ja, ik weet niet wat het is.. ben er vaak geweest, maar het doet me helemaal niksquote:
oh maar Dordt is nog wel te doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is.. ben er vaak geweest, maar het doet me helemaal niksZie mezelf er echt niet wonen
![]()
Morgen ga ik bellen naar een particuliere huuroplichterszooiDie hebben een heel leuk huisje te huur staan in Dordrecht en het is hopen dat ze dan nog meer in hun portefeuille hebben
Omdat ik in Twente woonquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh maar Dordt is nog wel te doen.
waarom wil je verhuizen?
Dat dacht ik ookquote:
das helemaal fijnquote:Op woensdag 3 november 2010 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookEn aangezien ik nu de steun heb van mijn ouders, voelt het helemaal goed
In principe zou het wel moeten kunnenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
das helemaal fijn![]()
kan het wel met je studie ed?
wel tof hoor als je die stap durft te zettenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
In principe zou het wel moeten kunnenIk kan vast wel een stageplaats in de buurt vinden en als ik 1 dag in de week naar Zwolle moet gaan (2 uur enkele reis, nu 1 uur enkele reis) dan is het te doen. Maar ik weet nog niet exact wanneer ik wil en kan verhuizen. Het is een beetje of januari/februari 2011 en anders in de zomervakantie van 2011
Ja, vind het best eng.. maar ik weet dat ik dit gewoon moet doenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
wel tof hoor als je die stap durft te zetten![]()
maar euh Alberto dan?
Daar erger ik me ook al aanquote:Op woensdag 3 november 2010 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Die stadionspeaker bij Auxerre - Ajax______
Downloadenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef Maraca het volgende:
Ik heb verslaafd aan verzamelen gemist
Twentefans die na 1 seizoentje goed presteren meteen een grote mond hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Is de Kuip niet een beetje te groot voor de Jupiler League?
Staat nog niet onlinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit : En vanmiddag een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf![]()
Adres is makkelijk, moest voor mijn stage in 2008-2009 in dezelfde straat zijn
[ Bericht 11% gewijzigd door Stephan1237 op 04-11-2010 11:12:48 ]
Hier. Bij dezequote:Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef PiRANiA het volgende:
Waar ga ik mijn 60000e post neerzetten?
Op mijn kont.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef PiRANiA het volgende:
Gefeliciteerd, op naar de volgendequote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hier. Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opschieten dan maarquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit ik net een tentamen te maken, hoor ik de surveillant ineens roepen: nog 10 minuten!
En ik was pas net over de helft
Txquote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, op naar de volgende
Dankquote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef PiRANiA het volgende:
Geniet er nog maar even van.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nu TMF aanstaan voor de achtergrondmuziek![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Katy Perry is nu op, die is wel
mehquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar door haar overdreven houding vind ik haar 3x niksquote:
Boeiend, dat ze knap is is genoegquote:Op donderdag 4 november 2010 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar door haar overdreven houding vind ik haar 3x niks
Katy Perryquote:Op donderdag 4 november 2010 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit wat ik zeg, meeting gaat er niet van komenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
wanneer is de receptie?
Het is toch wat!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef roos85 het volgende:
wtf die vrouw is 1.87![]()
ik haal de 1.70 niet eens
Bijna zondagquote:
Ik ben gewoon halverwege in slaap gevallenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef teamlead het volgende:
Mensen met abnormale groeistoornissen: een kindje met proteus (net als the elephantman) en een man inpakistan met iets dat er op lijkt. Bizar
Matig, matig...quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bijna zondagMaar dan wel met Peter R
hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja hoor
Straks laatste tentamentje fixen en dan een weekje vrij
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
PARDON PARDON GA JIJ NU MIJN COLLEGA PETER AFVALLEN?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |