Inderdaad, te slechtquote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Stereotypes bevestigen dat dit kan op de publiek omroep!
niet gezienquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vonden jullie van Peter R gister trouwens? Ik vond het wel vermakelijk
moest lerenquote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar het ging over joran
morgen! succes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Mogguh! Op naar tentamen nummero 2
Succesquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Mogguh! Op naar tentamen nummero 2
Ik ben zaterdag ook jarigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
En toen was ik weer thuis. Morgen vrij, donderdag en vrijdag nog 2 tentamens![]()
Zaterdag echter een verjaardag van een vriend van me, we beginnen om 12.00 al
Die vriend was 28 oktober al jarig, maar hij had het ook druk met tentamens en dergelijkequote:
Moest íe in de hoek?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Zo, terug van schoolSamenvatting van mijn les:
Leerling: juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw
Ik: ja?
Leerling: Hij heeft mijn pen afgepakt![]()
*zucht*
Hij zat al in de hoekquote:
Maraca : Sla diegene neer en pak je penquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:26 schreef Maraca het volgende:
Zo, terug van schoolSamenvatting van mijn les:
Leerling: juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw, juffrouw
Ik: ja?
Leerling: Hij heeft mijn pen afgepakt![]()
*zucht*
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maraca : Sla diegene neer en pak je pen
heb je do en wo vrij, bufferweekquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
En morgen mag ik het in mijn eentje doen2 uur achter elkaar...
Maar daarna dan wel weekend
Ik heb alleen op maandag, dinsdag en woensdag verplichtingen. Daarna ben ik vrijquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je do en wo vrij, bufferweek? Ik wel, althans ik wil wel werken maar ze hebben geen werk voor me
Elke weekquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb alleen op maandag, dinsdag en woensdag verplichtingen. Daarna ben ik vrijAlleen moet ik nu wel leren voor een tentamen
Tussen de 13 en 15quote:
Ja, maar wel alleen dit half jaar. Daarna moet ik 4 dagen werken op een school in plaats van 2 (op maandag heb ik zelf college)quote:
Wat doe je op een school... economieles geven...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tussen de 13 en 15![]()
[..]
Ja, maar wel alleen dit half jaar. Daarna moet ik 4 dagen werken op een school in plaats van 2 (op maandag heb ik zelf college)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je op een school... economieles geven...?
Dat kan leuk worden met 13-15 jarigenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tussen de 13 en 15![]()
[..]
Ja, maar wel alleen dit half jaar. Daarna moet ik 4 dagen werken op een school in plaats van 2 (op maandag heb ik zelf college)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan 13jarigen, nou jij liever dan ik
Ik heb vandaag 1 economische vraag kunnen beantwoorden. Voor de rest zat ik alleen maar politieagente te spelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden met 13-15 jarigen
Elkaar aan de haren trekken, niet luisteren
Ik ken dat. Kan je niet zo boze docent spelen van : EN ALS JULLIE KLEREHANGERS NIET OPHOUDEN GOOI IK JULLIE ERUIT?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag 1 economische vraag kunnen beantwoorden. Voor de rest zat ik alleen maar politieagente te spelen
Nee, dat werkt alleen maar tegen je. Ik ben al streng genoegquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken dat. Kan je niet zo boze docent spelen van : EN ALS JULLIE KLEREHANGERS NIET OPHOUDEN GOOI IK JULLIE ERUIT?
Niet slimquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Een keer was de klas heel erg dol en we hadden net een toets gemaakt, wat doet ze, scheurt ze van diegene die dol waren gewoon het toetsblad in 1000 stukjes en zei van, Zo, jullie willen niet luisteren, jullie maken het vanmiddag na school over
Toen waren ze stil![]()
Als je een leuke docent bent dan doen ze wel meequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij hadden een economie-docent die was nooit boos. En bij hem was de enige les waar het juist WEL stil was en waar iedereen oplette
Ja, dat is wel waar, ze proberen altijd de nieuwe te pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor Maraca is het extra heftig als stagierlerares, die zijn altijd de lul toch
Wie kent dat, papierkauwen en gooien tegen de muur totdat de leraar huilend de klas uitlooptquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, ze proberen altijd de nieuwe te pakken
Mij krijgen ze niet kleinquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor Maraca is het extra heftig als stagierlerares, die zijn altijd de lul toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |