En dat is raar want? Volgens mij ben ik zelfstandiger dan jij hoor, aangezien ik wel werk.quote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
AHAHHA vertel jij mij wat volwassen is? grapjasssssssssssss
allessssssszzzzzzzzzzzquote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef Relko het volgende:
[..]
Nee, hij verteld jou wat NIET volwassen is. Wat begrijp jij eigenlijk wel?
quote:
Ja haar moeder ligt dood op de keukenvloer. TS heeft haar verstikt met een zak van de V&D.quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
Episch topic!
Ontopic:
Heeft TS het al opgelost?
De weg naar het toilet wijzen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef This-is-it het volgende:
Wat doe jij als je moeder Z-E-I-K-T?
mm okequote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Wing het volgende:
Als TS geen Troll is, dan is ze echt royal sadness
Zeggen dat ze niet op interview kan ivm vervoer![]()
Maar als ze geen troll is, dan wel een eerlijk persoon.
Was het maar een inteview dan wist ik tenminste dat ik niet voor een paar euro'tjes ging werken het was een sollicitatie knaap, ik ben eerlijkquote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Wing het volgende:
Als TS geen Troll is, dan is ze echt royal sadness
Zeggen dat ze niet op interview kan ivm vervoer![]()
Maar als ze geen troll is, dan wel een eerlijk persoon.
Halloquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Ts ziet eindelijk in dat ze incapabel is en heeft haar account opgeheven?![]()
Jij bent schattigquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Was het maar een inteview dan wist ik tenminste dat ik niet voor een paar euro'tjes ging werken het was een sollicitatie knaap, ik ben eerlijk
Dit,quote:
Later als je moeder overlijd, zul je spijt zijn dat je ooit zo tegen haar gedaan hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |