Stoppen met puberenquote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef This-is-it het volgende:
Wat doe jij als je moeder Z-E-I-K-T?
18 maar heb de komende maanden niks te doen! dus moet ik werk zoeken van haaaaaarquote:
Haha ik zei al van Ga jij maar lekker! maar dat vond ze niet zo grappigquote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef nattermann het volgende:
Verkoop je moeder aan die man van de V&D.
iksdeequote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Haha ik zei al van Ga jij maar lekker! maar dat vond ze niet zo grappig
Kan ik niet betalen volgens mijn moeder maargoedquote:
Of laat deze openstaan op je computer als je moeder langslooptquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen volgens mijn moeder maargoed
Ik vind het ook niet zo grappig.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Haha ik zei al van Ga jij maar lekker! maar dat vond ze niet zo grappig
Heb jij zelf geen vingers?quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of laat deze openstaan op je computer als je moeder langsloopt
[ afbeelding ]
Eng maar verdienttttttttquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of laat deze openstaan op je computer als je moeder langsloopt
[ afbeelding ]
Maakt het uit wat je moeder vindt? Je bent 18 en dus mag je zelf dat soort beslissingen nemen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom ze zo doet. Bovendien heb je erg geluk met dat V&D gedoe en vind ik dat je heus wel een dagje eerder je bed uit kan...quote:
Ja maar misschien heb ik geen geld?quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maakt het uit wat je moeder vindt? Je bent 18 en dus mag je zelf dat soort beslissingen nemen.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Je moeder heeft dus gewoon gelijk danquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja maar misschien heb ik geen geld?
Ik vroeg mijn moeder al of ze de huur wou betalen maar dat wou ze niet ik dacht dat ik dat van de studiefinanc kon betalen maar die heb ik nu niet meer.
Ik kom net binnen, en het eerste wat ze tegen me zegt is dat, dan meen ik toch dat ik door de grond zak.quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef wip_kip het volgende:
TS, als je kijkt hoe jouw eerste reactie tegenover jouw moeder is:
[..]
Dan snap ik waarom ze zo doet. Bovendien heb je erg geluk met dat V&D gedoe en vind ik dat je heus wel een dagje eerder je bed uit kan...
Ik heb ook last van zeik-ouders, maar dit ligt toch echt aan jou...
Omdat ik in Januarie weer begin aan me opleiding heb ik dat stop moeten zettenquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[..]
Je moeder heeft dus gewoon gelijk dan
En waarom geen stufi meer?
Ts heeft geen auto dus dan erger ik me,quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Mr.King het volgende:
Je moeder heeft gelijk. TS is snel geprikkelt en te lui om voor elf uur op te staan..
Kennen ze in Limburg ook het begrip V&D? Weet jij waar je over praat?quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef nattermann het volgende:
Verkoop je moeder aan die man van de V&D.
Het is echt waar hoor ik moet morgen toch echt om 9 uur opstaanquote:
Je kan het gewoon niet laten he?quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus..Nou, Verbodsbord wil wel even langskomen om jou je bed uit te werken denk ik zo..
Huh hoe weet jij waar ik woon heeeeeel raarrrrrrrrr ik word banggggggggquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Kennen ze in Limburg ook het begrip V&D? Weet jij waar je over praat?
Stomme trolquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Huh hoe weet jij waar ik woon heeeeeel raarrrrrrrrr ik word bangggggggg
JanuariE? Opleiding? Wist niet dat je voor de basisschool ook al stufi krijgt...quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Omdat ik in Januarie weer begin aan me opleiding heb ik dat stop moeten zetten
Nog niet zeg ik toch ook niet, moet nog lerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |