Neen post #78 bewijst mijn gelijk. Andere niet bashen als je zelf een mongool bent, aub. Alvast dank!quote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Hyundai het volgende:
[..]
nee volgus mij verwart je mij met un ander hoor :SHap Hap
Naar je eigen post verwijzen om je gelijk te krijgenquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen post #78 bewijst mijn gelijk. Andere niet bashen als je zelf een mongool bent, aub. Alvast dank!
Waarin ik jou quote! Vanaf nu ga ik je negeren, het is maar dat je het weet.quote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Naar je eigen post verwijzen om je gelijk te krijgen
quote:
Neujjhhquote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef joppie_saus het volgende:
TS, kan je niet gewoon even opzouten ofzo.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef This-is-it het volgende:
[quote]Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
heel volwassen voor iemand van 18
AHAHHA vertel jij mij wat volwassen is? grapjasssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
heel volwassen voor iemand van 18
- edit: Faal -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat het aan TS gericht was...quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef Zware_jongen het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik 18 ben?
Klopt,quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het aan TS gericht was...
Nee, hij verteld jou wat NIET volwassen is. Wat begrijp jij eigenlijk wel?quote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef This-is-it het volgende:
[..]
AHAHHA vertel jij mij wat volwassen is? grapjasssssssssssss
quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef Relko het volgende:
[..]
Nee, hij verteld jou wat NIET volwassen is. Wat begrijp jij eigenlijk wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |