Het is piemeltjes en niet piemelkesssssquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef This-is-it het volgende:
HET IS januari en het is februari
stomme piemelkesssss
Ja achteraf had ik het beter niet kunnen zeggen, maar ik denk dat ik het ook zei uit irritatie van te voren met mijn moeder.quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Pablo88 het volgende:
Terecht dat je moeder zeikt.
Als je werk zoekt en je wordt gevraagd voor een sollicitatiegesprek doe je maar een beetje moeite om aan de wensen van je eventuele toekomstige werkgever te voldoen. Je laat direct een slechte indruk achter als je onmiddellijk gaat zeuren over het tijdstip.
Euh jij was toch degene die TS een mongool noemde omdat ze januari verkeerd had gespeld. Dus je hebt het over jezelf?quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kan best spellen. Mensen die op FOK! constant gaan zitten letten op de taal.
Het is verdomme geen (zakelijke) brief.
Kap nâh, ik vind het beledigend om verstandelijk beperkten te vergelijken met TS.quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh jij was toch degene die TS een mongool noemde omdat ze januari verkeerd had gespeld. Dus je hebt het over jezelf?
Ok want in Mij gaat het dan weer niet voor mei, ik weet niet hoe het zit met Julie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
UItstekent in Deesember heeft ik het te druk
Voor de beperkten?quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Kap nâh, ik vind het beledigend om verstandelijk beperkten te vergelijken met TS.
Als jij 3 euro geld noemt. is alleen meer risico lopen , om je deur uit te gaan en nog meer kans op kosten (GELDD).quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef G-Sterretje het volgende:
Werken doe je voor geld... werken doe je om kut tijden... dit is realiteit, leer er mee om te gaan. wees blij dat je niet elke ochtend 6 uur je nest uit moet om godsamme muren te moeten metselen.
In jou?quote:Op maandag 1 november 2010 22:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ok want in Mij gaat het dan weer niet voor mei, ik weet niet hoe het zit met Julie.
Hoe wil jij het dan noemen? Kijk dat jij maar een half uur per jaar werkt is je eigen probleem... Wie werkt zal verdienen, wie veel werkt zal meer verdienen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef Confession het volgende:
[..]
Als jij 3 euro geld noemt. is alleen meer risico lopen , om je deur uit te gaan en nog meer kans op kosten (GELDD).
quote:Op maandag 1 november 2010 22:10 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
In jou?Ik maakt gewoon teit foor je frei ookee? Doet maar fia PeeEm
quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef chroestjov het volgende:
Ik laat mijn geld moeder voor me werken.
Duidelijk chef! Welke dagen en hoe laat? Niet voor drieën a.u.b. want eerder kom ik mijn nest niet uit.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Confession het volgende:
Even voor de duidelijkeheid mensen:
januari
februari
maart
april
mei
juni
juli
augustus
september
oktober
november
december
oké?
oke 5 x 3 euro pd= 15quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Hoe wil jij het dan noemen? Kijk dat jij maar een half uur per jaar werkt is je eigen probleem... Wie werkt zal verdienen, wie veel werkt zal meer verdienen.
nee volgus mij verwart je mij met un ander hoor :Squote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh jij was toch degene die TS een mongool noemde omdat ze januari verkeerd had gespeld. Dus je hebt het over jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |