Mijn Nederlands begint ook al behoorlijk te steigen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef Wing het volgende:
FOK! heeft mijn Nederlands verbeterd.
Dat is echt fantastisch!
Stuur maar door.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik geen PM's openbaar mag maken, maar anders...
Alsof jij je moeder altijd een schatje vindquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Brombaard het volgende:
Wat ben jij triest zeg! Zulk gedrag, en dat op je 18e, je lijkt wel een pubertje van 15. Je moeder zou je de goot in moeten trappen.
Pak je koffers en terroriseer dat arme mens eens niet meer.
wat is pmquote:
PM - post meridiemquote:
Gefeliciteerd maar toch snap ik het nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef najazeg het volgende:
[..]
PM - post meridiem
Post meridiem (Latijn "na de middag") is een aanduiding voor het tijdvak van 12 uur 's middags tot 12 uur 's nachts en geeft dan aan het aantal uren na het midden van de dag.
De termen worden afgekort als a.m./p.m., AM/PM, of ook A.M./P.M.
In het Nederlands spreekt men ook van voormiddag en namiddag (v.m. en n.m. of vm en nm).
Bijvoorbeeld, 8.00 a.m. is 8 uur 's morgens, dus 08.00 uur en niet 20.00 uur.
Dergelijke tijdsaanduidingen zijn met name in Engelstalige landen gebruikelijk. In Nederland, België en de meeste andere Europese landen is een 24-urige tijdsaanduiding tegenwoordig standaard, althans bij schriftelijk gebruik. In het dagelijks spraakgebruik is het meestal de gewoonte dat men het 12-uurssysteem gebruikt. Men zegt dus "8 uur" of "8 uur 's avonds" en schrijft "20.00" op.
Dat is niet altijd zo geweest. In oude spoordienstregelingen ziet men nog wel de letters V.M. en N.M., wat tegenwoordig ondenkbaar zou zijn.
Er wordt op gewezen dat men in het 12-urige systeem niet met 0 (nul) maar met 12 uur begint. Na 11.59 a.m. komt 12.00 p.m. en na 11.59 p.m. komt 12.00 a.m. In deze context is 12 dus minder dan 1.
Klik eens op het envelopje in die donkere balk bovenaan de pagina.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maar toch snap ik het niet
een kind is het.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
Eigenlijk is TS maar een raar gevalletje...
Een meisje/vrouw die zo had mee kunnen doen aan het programma: Family Matters met Keith Bakker.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maar toch snap ik het niet
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
Eigenlijk is TS maar een raar gevalletje...
Een meisje/vrouw die zo had mee kunnen doen aan het programma: Family Matters met Keith Bakker.
Alsnog lijkt ze het niet te leren.
Is het op het moment niet slotje waardig ?
And so it is!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
TS is een heel normaal meisje dat af en toe eens ruzie met d'r moeder heeft. Big deal.
Dat zal best, maar op mijn 18 reageerde ik niet zo tegen mijn ouders, en was ik ook niet zo onverstandig om zo tegen een toekomstige werkgever te praten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
TS is een heel normaal meisje dat af en toe eens ruzie met d'r moeder heeft. Big deal.
Maargoed dat ik niet jou ben !quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zal best, maar op mijn 18 reageerde ik niet zo tegen mijn ouders, en was ik ook niet zo onverstandig om zo tegen een toekomstige werkgever te praten.
Dus zo normaal vind ik het ook niet.
En dat is mijn mening op het moment
Als jij al te beroerd bent om je wekker te zetten voor een sollicitatie, zal je ook te beroerd zijn om je nest uit te komen voor je baantje. Zo iemand zoeken ze dus niet. Dus: afgewezen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef This-is-it het volgende:
Ik had al eens eerder een topic gemaakt dat ik blij was al mijn moeder uit huis was,
Maar op een of anderen manier kan ik haar niet uitstaan.
Ze ergerd me enorm, Zoals vandaag TS moet werk zoeken. Kom ik dus terug van stad zegt ze er heeft een man voor je gebeld van V&D I
ik zeg mm oke
Mijn moeder : zou je niet eens bellen.
Ik: JAAAAAAA rustig!
Had ik dus die vent aan telefoon, zegt die van kun je morgen op sollicitatie om 11 uur ik zeg kan het niet wat later na 3 uur, ivbm vervoer. Die man: je kunt toch ook met het openbaar vervoer gaan
Ik: Mm oke,
Man: tot morgen ik: Oke tot morgen doei.
Dus ik tegen mijn moeder gezegt wat die man zei, was mijn moeder boos ze vroeg zich af wat ik me wel niet permiteer om te zeggen dat 11 uur te vroeg is, zegt ze van je bent al niet aangenomen ik zeg: Waarom maak je me zo onzeker waarom zou ik dan nog gaan..
PFFFFFF echtwaar het liefs pak ik mijn koffer ik wil is vrijheid voelen.
Maar echt mijn moeder.
Wat doe jij als je moeder Z-E-I-K-T?
verdoms?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja ik weet wel allemaal verdoms goed hoe het moet, maar ik heb mezelf dit zo aangeleerd, bij een of andere nederlands toets zou ik nattuurlijk altijd even mijn hersenen kraken.
Dat laatste taaltje snap ik nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
verdoms?
nattuurlijk
Ben ook erg benieuwd naar de pm?
Kan niet anders dan een trol zijn dit type.
En als het geen troll is, hoeveel doekoes moet deze swa je geven om je tiffah ff uit je bakkes te bikkelen met mijn halal pipa
Boos worden op de vrouw die je leven gegeven heeftquote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef This-is-it het volgende:
Ik had al eens eerder een topic gemaakt dat ik blij was al mijn moeder uit huis was,
Maar op een of anderen manier kan ik haar niet uitstaan.
Ze ergerd me enorm, Zoals vandaag TS moet werk zoeken. Kom ik dus terug van stad zegt ze er heeft een man voor je gebeld van V&D I
ik zeg mm oke
Mijn moeder : zou je niet eens bellen.
Ik: JAAAAAAA rustig!
Had ik dus die vent aan telefoon, zegt die van kun je morgen op sollicitatie om 11 uur ik zeg kan het niet wat later na 3 uur, ivbm vervoer. Die man: je kunt toch ook met het openbaar vervoer gaan
Ik: Mm oke,
Man: tot morgen ik: Oke tot morgen doei.
Dus ik tegen mijn moeder gezegt wat die man zei, was mijn moeder boos ze vroeg zich af wat ik me wel niet permiteer om te zeggen dat 11 uur te vroeg is, zegt ze van je bent al niet aangenomen ik zeg: Waarom maak je me zo onzeker waarom zou ik dan nog gaan..
PFFFFFF echtwaar het liefs pak ik mijn koffer ik wil is vrijheid voelen.
Maar echt mijn moeder.
Wat doe jij als je moeder Z-E-I-K-T?
inderdaad, als je werkt zal je toch naar je baas moeten luisteren, ook als het belachelijke tijden zijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Pablo88 het volgende:
Terecht dat je moeder zeikt.
Als je werk zoekt en je wordt gevraagd voor een sollicitatiegesprek doe je maar een beetje moeite om aan de wensen van je eventuele toekomstige werkgever te voldoen. Je laat direct een slechte indruk achter als je onmiddellijk gaat zeuren over het tijdstip.
wat ben jij aardig zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef BaasD het volgende:
TS verdient het om kei en kei hard te falen:')
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:02 schreef BaasD het volgende:
TS verdient het om kei en kei hard te falen:')
Ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef omg-rmc het volgende:
Ik weet 100% zeker dat TS jonger is dan 18, of een troll.
100%
het is een zij, dus kan het geen lul zjinquote:
Hij zegt dat een zij is, geen foto's, geen bewijs...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:12 schreef najazeg het volgende:
[..]
het is een zij, dus kan het geen lul zjin
TS is zo echt als het maar kanquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef sinadO het volgende:
IK TREK DIT TOPIC NIET! Zeg me als-je-BLIEFT dat TS een trollkloon is. Zeg me dat niemand werkelijk ZO achterlijk is. Alsjeblieft.
Mocht dat waar zijn, dan 'faith in humanity minus one'. Wederom.quote:
het zit je hoog he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mocht dat waar zijn, dan 'faith in humanity minus one'. Wederom.
Lees die reacties dan. Pure oogkanker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |