even nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat TS altijd "eve" schrijft ipv "even"?
eVuH dan als we toch bezig zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
!!!
TS praat als een 13jarig snolletje
Eve kan verwijzen naar:quote:
Dat vond je de meest opvallende dingen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
18 jaar en dan zo typen trouwens
me sollicitatie
doe is normaal
Januarie
bwoheohohhohohoh gek.
Ja ik weet wel allemaal verdoms goed hoe het moet, maar ik heb mezelf dit zo aangeleerd, bij een of andere nederlands toets zou ik nattuurlijk altijd even mijn hersenen kraken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
18 jaar en dan zo typen trouwens
me sollicitatie
doe is normaal
Januarie
bwoheohohhohohoh gek.
Jou hersens (Of hersenenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja ik weet wel allemaal verdoms goed hoe het moet, maar ik heb mezelf dit zo aangeleerd, bij een of andere nederlands toets zou ik nattuurlijk altijd even mijn hersenen kraken.
Djeejs!quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef This-is-it het volgende:
Ik had al eens eerder een topic gemaakt dat ik blij was al mijn moeder uit huis was,
Maar op een of anderen manier kan ik haar niet uitstaan.
Ze ergerd me enorm, Zoals vandaag TS moet werk zoeken. Kom ik dus terug van stad zegt ze er heeft een man voor je gebeld van V&D I
ik zeg mm oke
Mijn moeder : zou je niet eens bellen.
Ik: JAAAAAAA rustig!
Had ik dus die vent aan telefoon, zegt die van kun je morgen op sollicitatie om 11 uur ik zeg kan het niet wat later na 3 uur, ivbm vervoer. Die man: je kunt toch ook met het openbaar vervoer gaan
Ik: Mm oke,
Man: tot morgen ik: Oke tot morgen doei.
Dus ik tegen mijn moeder gezegt wat die man zei, was mijn moeder boos ze vroeg zich af wat ik me wel niet permiteer om te zeggen dat 11 uur te vroeg is, zegt ze van je bent al niet aangenomen ik zeg: Waarom maak je me zo onzeker waarom zou ik dan nog gaan..
PFFFFFF echtwaar het liefs pak ik mijn koffer ik wil is vrijheid voelen.
Maar echt mijn moeder.
Wat doe jij als je moeder Z-E-I-K-T?
Nou ja, het is dat ik geen PM's openbaar mag maken, maar anders...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
!!!
TS praat als een 13jarig snolletje
Nee, daar wou ik mijn beklag even over doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat vond je de meest opvallende dingen?
quote:
Ja kan ze wel doorsturenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik geen PM's openbaar mag maken, maar anders...
wat is pm?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik geen PM's openbaar mag maken, maar anders...
Ja maar ik leef in deze tijd!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs!![]()
In mijn tijd moest je 28 uur per dag kolen bikken met blote handjes, 8 dagen per week! 400 dagen per jaar!
Leven wel, maar werken ho maar!quote:
Allochtoons of Kijk-mij-is-Nederlands. Het leest iig kut en ik lees graag GOEDE nederlandse zinnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat is nederlands!
Bovendien doe ik NIET mee aan een nationaal dictee
Ik probeer de boel op te ruien, lekker gek, lekker dol.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, daar wou ik mijn beklag even over doen.
[..]
i see what u r doin' here.
wie de neerlandsche taal op zijn duim beheerst, hoeft zijn hersens bij het schrijven voor welke gelegenheid dan ook nimmer te kraken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jou hersens (Of hersenen) kraken al bij "even" of "m'n"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |