quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze niet meer thuis zou wonen inderdaad ja, maar zolang ze thuis woont heeft haar moeder zich zeer zeker wel met haar leven te bemoeien.
En je begrijpt dat als je wordt aangenomen je dus niet meer tot 10 uur in je bedje kan blijven liggen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef This-is-it het volgende:
En alles bij alles ts toch nog tot 10 uur in haar bedje gelegen,
En toch zag ze er verzorgder uit dan de medewerkers bij de laplace!
nou gefeliciteerd hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef This-is-it het volgende:
En alles bij alles ts toch nog tot 10 uur in haar bedje gelegen,
En toch zag ze er verzorgder uit dan de medewerkers bij de laplace!
Ja het meisjes zei hoelang denk je dat de werk dagen zijn ik zeg: ik denk van 8 uur of 9 uur tot 5 of 6 uhmm neeeee van 7 uur tot 6 . Ts is mysterieus ts dacht in zichzelf Wooh ts en topsport 6 uur omstaan ts heel chaggyquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
En je begrijpt dat als je wordt aangenomen je dus niet meer tot 10 uur in je bedje kan blijven liggen?
Mijn outfit was, Hakken en legging daaronder lang truitje en een leren jasje + een sier sjaal + leuke rammel oorbellen. oja niet te vergeten een mooie bijpassende tas! Voilaaaaaaaaaaaaaaquote:
Vertaal dit eens naar het Nederlands?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:51 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ts is mysterieus ts dacht in zichzelf Wooh ts en topsport 6 uur omstaan ts heel chaggy
Daar staat toch echt geen chinees?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vertaal dit eens naar het Nederlands?
Dan kan ik er een reactie op geven aangezien ik hier echt niks van begrijp.
Zoals ik zei, pics! Of je hyves, ook primaquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Mijn outfit was, Hakken en legging daaronder lang truitje en een leren jasje + een sier sjaal + leuke rammel oorbellen. oja niet te vergeten een mooie bijpassende tas! Voilaaaaaaaaaaaaaa
Soms heb ik het wel is hoog in de bol en sla ik de plank volledig mis ....quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Confession het volgende:
hoe groot is de kans dat je bent aangenomen denk je ?
%?
Ok, zeer realistisch..quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Soms heb ik het wel is hoog in de bol en sla ik de plank volledig mis ....
maar ik denk 75%?
Heb niks fout gedaan dacht ik zo...
Nope was maar 5 min.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef Confession het volgende:
[..]
Ok, zeer realistisch..
Je ging toch met de trein eh?
heb je je treinkaartje wel betaald dan?
Heel affentoe deed ze een glimpje, maar dat komt omdat ik ook altijd een grijns op me smoel heb.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Wing het volgende:
Als ze verdacht veel glimlachte, dan is de kans een stuk lager dat je aangenomen wordt.
Either way, succes
praat eens normaal nederlands zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:51 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja het meisjes zei hoelang denk je dat de werk dagen zijn ik zeg: ik denk van 8 uur of 9 uur tot 5 of 6 uhmm neeeee van 7 uur tot 6 . Ts is mysterieus ts dacht in zichzelf Wooh ts en topsport 6 uur omstaan ts heel chaggy
Dat is nederlands!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:14 schreef najazeg het volgende:
[..]
praat eens normaal nederlands zeg
TS is mysterieus en dus dacht TS "6 uur opstaan is een topsport". Dit maakte TS chagrijnig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vertaal dit eens naar het Nederlands?
Dan kan ik er een reactie op geven aangezien ik hier echt niks van begrijp.
Terwijl iedereen weet dat het evu is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat TS altijd "eve" schrijft ipv "even"?
!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het evuH is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |