abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88288073
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef huuphuup het volgende: en mn broertje heeft coupe bob ross als ie geen gel ofzo in doet :')
Foto! ;) Nou, misschien zet hij wel een trend, haha!

Amélie met halflang krullend haar O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88288125
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:00 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Foto! ;) Nou, misschien zet hij wel een trend, haha!

Amélie met halflang krullend haar O+
noh, als ik bij mn broertje met een camera in de buurt kom als ie zn haar nog niet gedaan heeft dan vallen er doden :D
tegenwoordig is zn haar ook wat korter trouwens hoor, dan is het al snel wat minder ontploft.

Wat schattig Jeetjejom O+ ondeugend haar :D

-edit-
ha, toch wat gevonden :D
Mn broertje en ik samen, hier heeft ie een shitload gel in zn haar, maar je kunt je er vast een voorstelling van maken hoe dat zonder gel zit :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 15:05:59 #201
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88288258
Wat een schattig broer heb jij Huup!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88288287
Ik heb een zwak voor mannen met zulk haar geloof ik O+
Jullie lijken heel erg op elkaar trouwens!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88288416
Leuke foto van jullie huup.

Seb heeft krullen maar we hebben geen idee waar die vandaan komen. Wij hebben allebei steil haar en onze ouders en broers en zussen ook. Ik denk dat het nog wel steil zal worden het haar van Seb. Als hij nu 's ochtends opstaat is het meer een vogelnestje achter op zijn hoofd :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88288426
met ei natuurlijk
  woensdag 3 november 2010 @ 15:11:57 #205
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88288516
De man had onlangs het plan opgevat om zijn haar lang te laten groeien, zodat hij een hippe vader kon zijn. Had ie vroeger ook, zei ie, lang haar. (Nooit foto's van gezien, maar hij was en een supermodel en een zeer getalenteerde voetballer en een homo universalis, als het aan hem ligt iig.) Ik prijs me gelukkig dat hij daar van afgezien heeft. Niet dat ik lang haar niet duld ofzo, maar het hele proces waarmee dat gepaard zou zijn gegaan, verschillende shampootjes, kappers ed.... Niets voor mij...

En vogelnestjes, dat is 24/7 bij dochter... Blij dat het koud is, dan kan ik haar haar verstoppen :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88288531
haha vogelnestje :D dat hebben we hier ook ja, je kunt aan de haartjes zien dat ze het hele bedje doorgaat 's nachts. Coupe ontploft O+ ik hou ervan!

En ja mn broertje en ik lijken op elkaar :Y
mn zusje en ik lijken minder op elkaar. Des te nieuwsgieriger maakt het mij naar de baby die nu op komst is of ze wel of niet op Amélie zal lijken enzo :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88289507
Innepin... fotoooooo ;).

Iris heeft gewoon van dat haar wat echt alle kanten op staat. Het is ook met geen mogelijkheid een beetje in model te krijgen ofzo. Ik hoop dat als het wat langer wordt, het wat meer naar beneden valt ;)
Fake it till you make it...
pi_88289631
Niels brengt zijn lange golvende lokken altijd in model met een geheim mengsel van banaan en appelstroop.
pi_88289734
Wat een leukerd, huup :) die broer van jou. En net als jij zo'n symphatieke uitstraling!
  woensdag 3 november 2010 @ 15:44:37 #210
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88289819
Hihi, ik lurk hier stiekum ook al een paar weken mee O+ Maarehm, Huup, ik kon één ding toch niet nalaten om te zeggen, maar als je alleen (of alleen met B.) zit met oud en nieuw wil ik je wel oliebollen komen brengen hoor! :* Misschien hebben wij in de avond dan wel visite, maar in de middag kan ik vast wel even in de auto springen naar jou toe! (En in de avond ben je ook welkom, maar ik begrijp heel goed dat jij liever thuis bent :))
3!
pi_88289839
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef Takkembah het volgende:
innepin :D:D foto???
Ik ben nog niet thuis, ik heb het dus zelf ook nog niet gezien :X
Kreeg al wel een omschrijving van hoe het knippen ging:
*knipknip*
oeh scheef.
dan maar een stukje meer ervan af aan die kant.
*knipknip*
shit weer scheef.
bijknippen kan niet hè?
dan maar weer iets eraf.

;(

Zegt Alexa al dingen als "opruimen" joh? :o
Echt ik verbaas me over de woordenschat van de kindjes hier! Mijn kind kletst de hele dag door maar echte woorden zijn het bijna nooit...

Leuk broertje heb je huup! :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88290353
Mijn dochter heeft supersteil haar, met een paar verdwaalde haartjes die opstandig zijn en in een soort van krulletje zitten.
En soms, zoals gister, zit er ineens een pluk opzij ipv naar beneden. Of omhoog. Het is ook uiterst geschikt voor hanekammen en dergelijke. Niet voor staartjes want t is zo slap dat alles er weer uitzakt -O- ze heeft duidelijk mijn haar ;(
  woensdag 3 november 2010 @ 16:15:22 #213
238474 Jeetjejom
pi_88290869
Mijn dochter heeft nog te kort haar voor staartjes en knotjes! En te lang voor hanekammen!
Jouw warmte is genoeg
pi_88291255
Jemig wat een hoop weer bij te lezen!

Wij vieren dit jaar wel sinterklaas bij mijn schoonouders, zij hebben nu een pleegkindje van bijna 4 in huis, dus voor haar is het echt leuk. Mijn moeder heeft ook nog een cadeautje voor Finn gekocht. Ik heb zoiezo iedereen op het hart gedrukt geen grote en dure cadeaus te kopen, we hebben er gewoon geen plek voor in huis.
Kerstavond gaan we met z'n drietjes uiteten, 1ste kerstdag schoonouders, 2e kerstdag naar mijn moeder.
Oud & Nieuw vieren we thuis omdat mijn vriend de volgende dag om 07.00uur moet werken. Het is hier in de straat altijd gezellig met alle buren bij elkaar enzo dus dat komt wel goed!

Finn is vandaag weer naar de peuterspeelzaal geweest en het was weer een groot succes
  woensdag 3 november 2010 @ 16:31:47 #215
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88291493
Ik zal niet heel snel oorlog maken met mijn hubbie, maar wél als ie aan de haren van de kinderen komt! Doet 'ie ook niet, omdat hij weet dat hij dan....oorlog heeft.

Anna ging toen ze vier maanden was voor het eerst naar de kapper. Morris is afgelopen weekend voor het eerst geweest:

En Anna zag er toen ze 1 was zó uit wanneer ze uit bed kwam:
_O- _O-
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:32:58 #216
238474 Jeetjejom
pi_88291542
FTA, wat ziet hij er schattig uit! Hoe oud is hij eigenlijk dat hij al naar de psz gaat? En wat lijkt hij klein daar....
Jouw warmte is genoeg
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 16:34:30 #217
5428 crew  miss_sly
pi_88291608
FTA O+ wat een schattige foto, je grote kleine man met zijn rugtasje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88291662
Jeetjejom hij is nu bijna 16 maanden. We gaan naar een Ukkiegroep op de peuterspeelzaal speciaal voor kinderen van 1 tot 2 jaar, samen met de ouders.

Ik vond het ook zo schattig dat ik echt even een foto moest maken miss! Echt zo'n hey tas waar ga je met het kindje heen idee haha
  woensdag 3 november 2010 @ 16:37:42 #219
238474 Jeetjejom
pi_88291717
Ik wil ook een Ukkiegroep!!!!!
En inderdaad zo schattig die rugtas!
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 3 november 2010 @ 18:49:04 #220
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88296579
wat een lieve foto's allemaal

Sinterklaas is bij ons altijd een heel gedoe met de dagen. Familie en schoonfamilie willen het liefst allebei het op 5 dec vieren, wat gewoon heel lastig gaat qua afstand. Dit jaar gaat de eer naar mijn ouders, die waren eerder met regelen/vragen (en het valt op een zondag, dus makkelijker om naar Drenthe te gaan.) Schoonouders zou dan op waarschijnlijk de donderdag daarvoor zijn.
Sinterklaas bij mijn familie is ook ontzettend gezellig. Vorig jaar voor het eerst sinds jaren weer met de hele familie gevierd, volwassenen lootjes trekken en de kleintjes (vorig jaar waren het er 3, Bram, dochter van nichtje van 2 jaar en neefje van 10) kregen van iedereen kleine cadeautjes. Dit jaar is er 1tje extra bij, nichtje heeft nog een dochter gekregen dit jaar en ik heb al vernomen dat buikbaby ook cadeautjes gaat krijgen.
Kerst gaan we dit jaar erg rustig aan doen, ik ben dan 37 weken zwanger. Een dag is het bij de schoonouders en de andere dag zijn we lekker thuis met z'n 3tjes. Mijn ouders moeten allebei werken met kerst en willen ook niet dat ik nog naar Drenthe kom.
O&N vieren we altijd met ons vriendengroepje. Dat is nog een stel met een kindje van 2,5 en vriendinnetje is dan 36 weken (ik 38 weken) zwanger en nog een 'losse' vrijgezelle vriend. Dit jaar bij ons thuis met allemaal lekkere hapjes/tapas en spelletjes. Kindjes allebei lekker slapen en als ze wakker zijn/worden om 0.00 uur mogen ze kijken.
pi_88296719
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:36 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jeetjejom hij is nu bijna 16 maanden. We gaan naar een Ukkiegroep op de peuterspeelzaal speciaal voor kinderen van 1 tot 2 jaar, samen met de ouders.

Ik vond het ook zo schattig dat ik echt even een foto moest maken miss! Echt zo'n hey tas waar ga je met het kindje heen idee haha
Ik heb het nagevraagd op mijn CB hier naar aanleiding van jouw verhalen maar volgens de wvk was dat niet meer hier. -O- Wel jammer want het leek me erg leuk, dus ik ga nog even verder zoeken of er iets vergelijkbaars is op fietsafstand.

En die foto O+ O+ kleine grote vent met zn rugzakje <3

Anna _O- :D stampertje!! hahaha geweldige foto
Morris zn haartjes zijn zo leuk Memmel
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88298204
Aaahw, die foto is idd wel erg schattig, FTA. Je Kleine man de Grote wereld in. O+

Haha, Huup heeft gelijk: Stampertje! :D

Lente heeft een nieuw dierenboekje. En ze wist zo de auto, de poes, het konijn, de hond, het schaap het paard en de kip te benoemen. Dwz, op haar manier, vnml met geluiden dus. Maar wel knap! O+
  woensdag 3 november 2010 @ 19:47:41 #223
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88299112
Oh, knap van Lente hoor! Hier zijn alle dieren eigenlijk gewoon het geluid wat haar dan het meest interessant in de oren klinkt. Veel gegrom enzo. Maar poesjes zeggen wel vaak mauw, en hondje wawa, en koetjes boe. De rest is 1 pot nat, werkelijk. En monstertje hier is al 19 maanden inmiddels ;)

En altijd lastig nieuwe woordjes, als ze het even niet weet dan gooit ze er een ie in. Appie? Ehm, nee, appe?

Ik vind oepies nog wel het grappigste, oeps. :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88305310
Takkembah, ik viel ook even steil achterover van de woordenschat van alexa...opruimen...goeiendag even! :D
Knap zeg! En fijn dat ze opknapt!

En Lente, ook al zo knap! Klein boerinnetje kent haar vee!

FTA wat schattig die foto.... O+

Ik had nog een mail terug gehad van de dietiste.
Eenzijdig eten was niet erg, het zijn de ouders die daar last van hebben.
Ik kon het voorlopig gewoon laten hoe het nu is, idem met vlees.
Melk echt niet eerder als zijn tweede jaar proberen.
En wb drinken, ze adviseerde een liter aan vocht per dag
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 3 november 2010 @ 21:55:41 #225
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88305520
Huup! Haha dank, ja stampertje! Gij mooie vrouw! :')
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 22:03:11 #226
5428 crew  miss_sly
pi_88305933
Jeuh Karin, een liter? :o dat haalt Senna hier echt geen enkele dag.
Ik ben al, geheel tegen mijn principes maar je moet toch wat, karvam cevitam aan het aanbieden. Senna drinkt echt heel weinig en volgens mij is de bv op het eind aan het lopen, dus drinkt ze bij die twee drinkmomenten ook geen volledige voeding meer. Ze drinkt daarnaast een flesje pyjamapap van 200 cc, soms leeg, soms de helft. En tot voor kort had ze dus de hele dag door een rietjesberker water tot haar beschikking, maar daaruit drinkt ze maar mondjesmaat. Ze drinkt geen thee, melk, karnemelk, diksap of yoghurtdrink. Wel appelsap en dus karvam cevitam. Ik wil niet iedere dag appelsap geven, dus maak ik nu ieder ochtend 250 cc ranja. In de andere rietjesbeker 250 cc water en dan maar proberen beide bekers 's avonds leeg te hebben....dat lukt echt vrijwel nooit! De laatste tijd is de ranja tegen de avond grotendeels leeg, maar ook neit helemaal.

iemand nog tips?
pi_88306082
Miss, je kunt appelsap ook aanlengen met water he.
Of diksap appel misschien?
Vergeet niet dat in fruit en yoghurt enzo ook wel vocht zit.
Lars komt ook niet aan die liter, en ze wees me er wel op dat hij echt te weinig vocht krijgt....
Dus ik ga hem maar vaker wat aanbieden.
Het scheelt dat hij nu wel zelf kan drinken, dan laat ik het gewoon op tafel staan, kan hij het zelf pakken
pi_88306130
Tess drinkt momenteel ook niet supergoed. 's ochtends en 's avonds zo'n 150 cc melk en met moeite een drinkbeker. Ik blijf het neerzetten voor dr maar kan/ga dr niet dwingen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:07:54 #229
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88306166
Miss, Anna dronk ook heel slecht. Wat ze helemaal super vond was toen ze uit een gewone beker mocht drinken. Steeds een laagje water erin en dan laten drinken. Gaat het ongemerkt heel snel.
Werkt bij Morris nu ook, alhoewel die een halve liter (twee flessen) achter elkaar weg klokt.

En diksap, karvam, maakt het uit. Als ze maar drinkt. Ik zou daar niet zo moeilijk over doen.
pi_88306192
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Memmel het volgende:
Huup! Haha dank, ja stampertje! Gij mooie vrouw! :')
:7

*lebber*

mooi mens
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88306217
Miss, ik leng appelsap inderdaad aan met water. En wat voor soort thee bied je aan? Daar zou je ook nog mee kunnen experimenteren.
Wij maken her vaak Himalayathee. Kruidenthee, en Ko is er gek op.
En bij de natuurwinkel kun je ook diksap in andere smaken kopen. Rode vruchten etc.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88306263
Zo was ik niet zo blij met het feit dat Lars alleen maar ranja wil...zo zoet enzo...
Maar de arts van het CB maakte er geen enkel probleem van...moest blij zijn dat hij in ieder geval dronk nu
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 22:21:14 #233
5428 crew  miss_sly
pi_88306976
appelsap met water aanlengen, dat kan ik ook nog doen idd. Ik krijg maar niet uit mijn hoofd dat appelsap bijan net zo slecht is als cola, en ik ga haar toch ook geen cola aanbieden. Maar aangelengd met water scheelt wel veel, natuurlijk!
Diksap heb ik al een aantal geprobeerd, maar ze wil ze geen van allen. Maar idd er is ook diksap appel, toch? Kan ik die ook nog eens proberen.

De bekers staan hier ook de hele dag voor het grijpen, op haar eigen tafeltje, maar toch bied ik het tegenwoordig ieder uur ofzo aan. Dan drinkt ze iig wel een paar slokken. En ik drink zelf een glas, zodat ze het goede vorobeeld krijgt :)

Een bekertje met een bodempje, ook een goede tip, thanks!

Morgen naar d ekinderarts, dus ook maar eens vragen wat hij ervan denkt en of hij nog tips heeft.
pi_88307156
Misschien wil ze wel drinken als ze in bad speelt met een bekertje miss_sly? Lieuwe drinkt heel veel (warm :') ) water als we samen aan het douchen zijn, echt wel ruim een beker denk ik.
pi_88307239
Wat hier ook nog helpt is om tijdens het eten telkens een slokje aan te bieden. Ivan drinkt in dat geval meer dan wanneer ik alleen water voor en/of na de maaltijd aanbied.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 22:27:24 #236
5428 crew  miss_sly
pi_88307355
De beker staat hier altijd tijdens de maaltijd bij haar bord. Ze wijst er zelf wel eens naar, en ik bied het regelmatig aan tijdens het eten. Een slokje drinkt ze dan wel, maar niet heel veel.

In bad, tja...in het bad zit weltrustenbadje van Etos. Ik heb geen idee hoe slecht dat is als ze dat drinkt. schaap denkt heel slecht, ik denk dat ze vast geen vreselijk slecht badschuim voor kleine baby'tjes maken, aangezien die toch regelmatig een slok water binnen krijgen. Maar dus drinkt ze in bad eigenlijk niet.
  woensdag 3 november 2010 @ 23:08:51 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88309532
Kan ook Miss, dat ze liever warmer drinkt. Leng je de diksap op siroop aan met warmer water?
En mss niet continue een fles in de buurt? Merr op vaste tijden? Niet drinken, fles weg. Dan leert ze dat ze moet drinken wanneer het er is. Is ooknweer beter voor de tanden.
  woensdag 3 november 2010 @ 23:09:29 #238
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88309563
Wat typ ik slecht op die iPhone...
pi_88314627
Gisteren kon ik niet online komen (werken,carnaval en de voetval) De Koorts is weg *O* gisterochtend hadden we nog verhoging gistermiddag was het bij oma weer normaal, gisteravond liep het weer even op naar 38,2, en vanmorgen niets meer *O*

Ik reageer nu even op Miss, Roy dronk tot een paar maand terug ook geen "koude"dranken, daar gruwelde hij zelfs van.
Dus bood ik lauw aan (thee- en zelfs roosvicee)
En dat steeds beetje kouder aanbieden.
Hier komen wij overgens ook zeker niet aan die liter althans dat gok ik toch.
Zo drinkt Roy ook niet graag melk meer, bij de boterham smorgens wilt hij het nog wel, maar smiddags bij de boterham wilt hij het echt niet, daar krijgt hij nu yoghurtdrink bij.
en zijn flesjes met "limonade"laat hij vaak ook nog een kwart in achter.

Ik ving een stukje op over sinterklaas ed vieren.
Sinterklaas alleen met het gezin, en een keertje bij opa en oma (daar ligt een kadootje, drinken koffie en gaan weer naar huis)
Kerst ben ik mee bezig om het een en ander te organiseren, wil m'n pa in elk geval tot grote steun zijn die tijden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88314680
Oh Bar wat fijn dat de koorts weg is! *O*
pi_88314759
Het bewijs: mijn dochters nieuwe kapsel :')

pi_88314808
quote:
Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Memmel het volgende:
Kan ook Miss, dat ze liever warmer drinkt. Leng je de diksap op siroop aan met warmer water?
En mss niet continue een fles in de buurt? Merr op vaste tijden? Niet drinken, fles weg. Dan leert ze dat ze moet drinken wanneer het er is. Is ooknweer beter voor de tanden.
idd, ik dronk vroeger warme roosvicee :X
(moet er nu niet meer aan denken :P)
pi_88314927
Bar wat fijn dat de koorts gezakt is!! *O*

Miss ik geef Finn zo af en toe een pakje appelsap van appelsientje groeifruit. Daar is geen suiker toegevoegd en 100% puur sap, het smaakt ook echt flauw. Finn vindt het drinken uit een pakje reuze interessant, ik doe het dan in zo'n pakjes houder die hebben ze bij kruidvat & trekpleister van sesamstraat voor iets van een euro!

Succes vandaag bij de kinderarts!

De haartjes van Anna, geweldig! Met het haar van Finn is momenteel niks te beginnen, we moeten nodig weer naar de kapper.

Willow O+
pi_88315936
Willow ben je er zelf ook blij mee...? ;) Het zit best ok :)

Een liter...? Nou daar komen mijn beide dames niet aan...
Iris drinkt meer dan haar zus, maar ook geen liter denk ik...
pi_88316463
Mogge!

Willow, als je haar maar goed zit!

Ik tart de fokwet waarschijnlijk vreselijk, maar Isabeau slaap momenteel zo ongelovelijk goed! Ik weet niet wat 't is, maar het is net of ze dieper slaapt. Normaal wordt ze altijd half en half wakker als ik 's avonds even check of ze lekker ligt. De laatste dagen blijft ze gewoon in een diepe slaap snurken en hoor ik haar pas weer als wij 's ochtends opstaan. Wat een genot! Ze sliep al wel door, maar soms wel eens een gil of huiltje in haar slaap en dat ik haar dan even recht moest leggen.
pi_88317170
Finn O+ Die enorme rugzak! <3
Morris O+ mooie haartjes

Ik vind Willow's kapsel nog wel meevallen, ietsjes te korte pony. Zelf vindt ze het geloof ik wel erg treurig :D

Wat fijn dat Isabeau ineens zo goed slaapt Sorbootje! Het zal wel te maken hebben met de ontwikkeling.

Niels was vannacht van 2 tot 4 uur klaarwakker }:| Ik denk omdat hij de nacht daarvoor ook zo lang wakker was omdat hij toen wat snotterig was. Gelukkig kon ik hem nog wel troosten in zijn bedje, hopelijk is het geen patroon geworden!
En hij stond net echt mega lang los :o Wel nog wiebeldewiebel en met gebogen knietjes O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88317888
Haha, geknipte dreumesjes :D
Hier stellen we het eerste kappersbezoek nog uit hoor, ik vind zijn lange haar veel te mooi! Dinsdagavond had ik zoiets stoms gedaan na het badderen, ik had zijn haar geborsteld. Toen droogde het heel raar op, stijle stukken die horizontaal gingen staan en bijna al z'n krullen weg :o

Finn naar de psz O+ Wat enorm schattig!

Bar, wat een geruststelling dat Roy weer beter is *O*

Sinterklaas komt bij ons op visite dit jaar *O*
Hij neemt 2 pieten mee en een grote zak kadootjes. We vieren het net als voorgaande jaren met mijn schoonfamilie. Devin, Toby, hun 3 neefjes en 1 babynichtje zullen het vast geweldig vinden :Y En ik nog het meest geloof ik, ben zelf dol op de magie van Sinterklaas! Echt he, ik heb zelfs Sint-slingers in huis gehaald. Vroeger ook zelf meerdere malen zwarte piet gespeeld, ik zing alle liedjes luidkeels mee en verheug me ook al weken op de intocht van 13 november, het Sint-feest op de plaatstelijke kinderboerderij en uiteraard pakjesmiddag zelf. Sint O+

Toby is ziek :{
Gisteravond de hele tijd uit z'n doen geweest, wilde ook bijna niet eten en alleen maar plakken. Maar ik dacht dat het door vermoeidheid van een lange dag kdv was. Niet dus, hij voelt ook warm en is aan het overgeven. Arm kleintje ligt nu weer in bed.
.... met gevoel voor drama....
pi_88317954
Arme Toby, overgeven zelfs :{ Beterschap :*
Wolf was ook al ziekjes las ik en Niels dus wat snotterig. Het komt vast door de meet (ik zat er al op te wachten :P)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88318175
Het is echt sneu joh, hij is overduidelijk misselijk. Oprispingen enzo.
Maar als het door de meet kwam zullen er nog wel wat meer zieken moeten zijn, al die kleintjes die aan elkaar spenen en drinkbekers aan het lurken waren _O-
pi_88318184
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Maar als het door de meet kwam zullen er nog wel wat meer zieken moeten zijn, al die kleintjes die aan elkaars spenen en drinkbekers aan het lurken waren _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Kersjes op 04-11-2010 10:38:05 (oops, ik ga steeds de fout in met die nieuwe layou) ]
  donderdag 4 november 2010 @ 10:49:03 #251
238474 Jeetjejom
pi_88318480
Toby, wat vervelend dat je zo ziek bent zeg!
*O* *O* voor Isabeau haar slapen!
En Willow, ik vind je haren best leuk hoor, niet zo sipjes kijken!

Jorja drinkt denk ik ook geen liter, maar hier weigert ze uberhaupt water te drinken, zelfs uit een gewone beker (wat ze wel heel spannend altijd vindt), neemt ze een klein slokje om het vervolgens uit haar mond te laten lopen.
Jouw warmte is genoeg
pi_88318974
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Maar als het door de meet kwam zullen er nog wel wat meer zieken moeten zijn, al die kleintjes die aan elkaar spenen en drinkbekers aan het lurken waren _O-
Inderdaad, ik wacht nog even af :+ (al hoop ik natuurlijk van niet :P)
  donderdag 4 november 2010 @ 11:08:25 #253
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88319083
Een hele dikke kus voor de zieke Toby en Niels!

En ik las dat Roy weer aan de beterende hand is! Fijn.

Ik reageer even snel, want ik ben op het werk en vroeg me af: Miss, waarom is appelsap net zo slecht als cola?? Dat wist ik dus echt niet! Joep drinkt niet iedere dag appelsap maar toch wel zo'n 3 keer per week een volle beker.
Niet mieten! Door gieten!
pi_88319318
Ik gok vanwege de hoeveelheid suikers en fruitzuren?
pi_88319339
Ik geef Isabeau trouwens alleen water en melk. Ze hoeven toch niet persé iets anders? Of maak ik nu een grote fout? :)
pi_88319382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gok vanwege de hoeveelheid suikers en fruitzuren?
Maar dan lijkt het me alsnog beter dan cola :? Of ben ik nu heel naief? :+
pi_88319398
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geef Isabeau trouwens alleen water en melk. Ze hoeven toch niet persé iets anders? Of maak ik nu een grote fout? :)
Lijkt mij ook. Ik geef ook alleen maar water. Volgens mij zijn smaakjes alleen voor de lekker, vitamine C halen ze wel uit fruit en groente. In appelsap zit trouwens helemaal niets gezonds, kun je beter sinaasappelsap geven, daar zit tenminste nog wat vitamine C in ;) Al lijkt het me beter dan cola, cola is misschien wel net zo zuur als appelsap en sinaasappelsap, maar er zit ook nog koolzuur in wat ook een aanslag op het glazuur is.
pi_88319414
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Nee hoor, zolang ze dat pikt zou ik dat lekker blijven doen!
pi_88319444
Ik weet het niet Raissa, ik heb het me nooit afgevraagd, omdat Isabeau het toch niet krijgt. Ik zat hardop te denken.

En mooi, dan blijf ik dit volhouden, zolang ze het lekker vindt.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:20:17 #260
238474 Jeetjejom
pi_88319448
Jorja krijgt hier eigenlijk allerlei soorten sap, appelsap, sinaasappelsap, ananassap maar ook roosvicee en smoothies. Omdat ze al geen grote drinker is, ben ik al blij als er iets ingaat (maar ja van de andere kant, ze eet wel heel veel fruit, dus daar krijgt ze ook vocht van binnen natuurlijk).
Denk dat ze dat van haar moeder heeft, ik drink ook veel te weinig.
Jouw warmte is genoeg
pi_88319487
Lente drinkt ook alleen melk en water. Thuis tenminste, want op het kdv geven ze diksap. Prima voor daar, maar zolang ze thuis water drinkt, wil ik 'r niet laten wennen aan zoete smaakjes.
pi_88319542
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Moet je je eens voorstellen wat voor stuiterbal ze zou zijn als je haar zoete drankjes zou geven. O+

Ik kan eigenlijk alleen bedenken dat bepaalde soorten thee misschien wel nuttig zijn om te geven vanuit het idee dat je je kind vroeg wil laten wennen aan een rijk palet aan smaken. Ik heb zelf ook nog nooit iets anders gegeven dan melk en water.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88319679
Isabeau eet verder echt álles. En wij eten héél gevarieerd. Dus over die smaken maak ik me niet echt veel zorgen. (hoewel ik me realiseer dat ze van de ene op de andere dag ineens slechter kan gaan eten)

En idd, ze is nu al stuiterbal genoeg. We hadden gisteren visite, je had haar moeten zien, uitslovertje. Ze ging op de salontafel zitten en gek doen, ze heeft letterlijk een podium nodig. Héél herkenbaar, zo was ik vroeger ook... hoewel......vroeger... :')
pi_88319839
Mijn kind is verwend, kraanwater drinkt hij niet :N
Tenzij ik er een beetje diksap doorheen doe. Op vakantie dronk hij heel veel omdat het zo warm was en dat was meestal mineraalwater, hij vindt dat Hollandse leidingwater dus gewoon niet lekker!
Sojamelk en havermelk gruwelt hij van, rijstemelk drinkt hij wel af en toe. Soms krijgt hij flink aangelengde (sinaas)appelsap of perensap, En druivensap en mangosap vindt hij heerlijk!!
pi_88320173
Wij eten eigenlijk helemaal niet zo gevarieerd. Komt vooral omdat Nils tegenwoordig bijna altijd kookt en die is van de aardappel-, groente- vleesbrigade. En af en toe pasta. Maar tnt lust ze alles gelukkig.

Naast water geef ik 'r de laatste tijd trouwens vaak verse sinaasappelsap. Maar da's omdat ze niet zo'n beste fruiteter is. Potjes en prakjes fruit wel overigens, maar met stukjes doet ze balletje-balletje. :')
pi_88324472
Miss moet je vandaag met Senna naar de kinderarts? zo ja s6 en hopelijk valt het mee
pi_88324950
Ik ben voor Senna op zoek naar alternatieven, omdat ze dus niet voldoende drinkt als ze alleen water krijgt. Ze is echter nogal kieskeurig, dus ik kan haar niet zomaar alles voorzetten.

We moesten vanochtend naar de kinderarts. Fysiek onderzoek leverde geen lichamelijke problemen op. Dus nu wilden ze een nieuw kweekje van urine die nu schoon moet zijn en zonder antibiotica. Dus het arme kind heeft weer een plaszakje vastgeplakt zitten ;( Drama en ze wil maar niet plassen...dus ieder kwartier die luier open, geen plasje, luier dicht...en als ze niet opschiet, moet dit plaszakje eraf want dan zit het te lang, en moet er een ander op. Stom gedoen.
pi_88325076
wat een gedoe Miss! Hopelijk gaat ze snel plassen!

Tess maakt momenteel een potje vaan haarmdidagslaapje. Sliep ze voorheen 2 tot 3 uur, de laatste dagen is het max een uurtje met als gevolg dat mevrouw oerchagarijnig uit bed komt....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88325227
Oh Vicky, dat was hier een week en gisteren deed ze wel weer een fatsoenlijke... ik weet niet wat het is/was...
pi_88325253
Senna wil je aub even plassen voor de dokter :*
pi_88325303
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Nijna het volgende:
Oh Vicky, dat was hier een week en gisteren deed ze wel weer een fatsoenlijke... ik weet niet wat het is/was...
ik gok hier de 4 hoektanden die tegelijkertijd doorkomen... en daarbij steeds vlinke poepbroeken tot d'r oksels.. :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88325433
Miss, als ik op Xeentjes naveltje druk tijdens het verschonen gaat ze bijna altijd plassen :') Misschien eens proberen?

Xeentje krijgt alleen melk en water. Op het kdv wilden ze haar ook diksap geven, maar dat hebben we gestopt. Zolang ze water lust ga ik haar nog niet wijzer maken dan ze al is met zoetigheid. Ik merk wel dat het soort beker veel verschil maakt hoeveel ze drinkt. Uit een gewone fles drinkt ze serieuzer dan uit een tuitbeker of rietjesbeker. Tuitbeker is blijkbaar alleen voor de leuk, want alles wat ze daaruit drinkt laat ze meteen weer uit haar mond lopen. Ze moet minstens 500ml drinken volgens het cb. Dat haalt ze eigenlijk alleen als ik haar 's avonds laat nog wakker zou maken voor een derde fles, maar die geef ik alleen als ze er zelf om komt (eigenljik bijna nooit meer).
pi_88325485
Tess 4 hoektanden.... ai ai ai meisje
pi_88325524
Arme Senna, weer zo'n plaszakje ;(
Laten we hopen dat ze snel plast en het onding weer af mag!
pi_88325615
Arme Senna! Dat is ook niet leuk, die plaszakjes ;(
Tess, oei, vier hoektanden :o Arm kind!

Willow krijgt wel andere dingen te drinken. Ze weigert gewoon water te drinken, en gewone melk wil ze ook niet. Dus dan maar diksap, vruchtensap, en af en toe yokispul wat wel vreselijk zoet is en vast heel slecht maar ze vindt het wel heerlijk :P En dankzij al die dingen zijn we eindelijk van de vier flessen af, en dat vind ik ook wel fijn.
pi_88325705
Tess drinkt ook geen water hoor.. Als ik water neerzet in een beker gooit ze d'r beker de andere kant op. Melk is ze gek op maar krijgt ze maar 2x per dag. Verder ishet eigenlijk een beetje diksap met heel veel water of een pakje appelsap of soms zelfgemaakte chocomelk. Thee blieft mevrouw ook niet. Ze krijgt wel eens dubbelfris maar daar gooi ik heel veel water bij zodat het niet zo megazoet is. Dat doe ik zelfs nog bij Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 november 2010 @ 17:43:38 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88333519
Tess vier hoektanden aaaahgrr!!!!!

Senna :* voor jou, meisje!

Alexa drinkt hier altijd water of appelsap uit een beker. En dan meestal een kleine beker of drie. Met hulp dus, en soms ook zonder (als mama niet goed oplet :') :@ En ze krijgt 's ochtends (melk) en 's avonds nog een fles (pap).
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88334100
senna, al geplast?
Driekus drinkt voornamelijk water en dat met plezier. Melk lust ie niet, karnemelk wel. Ook gaan er elke dag 2 papflessen van 220cc in. Op het kdv krijgt ie geloof ik ook diksap, thuis nooit. Is er nog een smaak thee waar je als eerste mee kunt beginnen, of maakt dat niet uit? Want dat ga ik dan maar eens proberen, iets warms. Warme karnemelk smaakt namelijk niet, lijkt me zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88335458
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen -O-
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
pi_88335566
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen -O-
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
Och wat een drama die zakjes. Heeft Seb ook een paar keer gehad maar bij jongens blijven die volgens mij toch beter zitten. Succes ermee hoor. Hopelijk snel een goed plasje om in te leveren.
pi_88336992
Miss wat een drama he die zakjes. Heb je nog instructie gekregen hoe je die het beste op kunt plakken?
Gaat ook nog heel precies weet ik nog.
Sterkte ermee :*
pi_88337495
Morgen dus weer zo'n 'fijn' plaszakje.. -O- Wat balen Miss! Wat zou je dan graag gewoon even de plek van je kindje kunnen innemen hè?
pi_88338576
Die stomme zakjes ook... hopelijk heb je morgen met de eerste poging een mooie plas Miss :*.
Zet em op Senna!
pi_88338777
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
miss ik waste het potje met allesreiniger, daarna met heeeeeel heet water naspeoeln. Veeeeel water en afdrogen met keukenrol. Dan ging het bijna altijd goed. Die zakjes zijn zo zielig ;( Senna :*
pi_88338931
wat balen Miss!! Hopelijk snel een goed plasje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88340435
Wij hebben helemaal nog geen potje Stiemie. En toen ze zei dat ze liever neit via een potje had, heb ik er ook maar geen gehaald vanmiddag. Dus morgenvroeg een nieuwe poging.
Het arme ding is door vandaag echt van de leg. Vanaf het moment dat ik haar uitkleedde om in bad te gaan tot ik haar aanlegde voor de laatste bv voor het slapen gaan, heeft ze gehuild. In bad niet gaan zitten, maar met haar armpjes om mijn nek aan de rand blijven staan en maar huilen -O-

Hoop dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en dat het plaszakje kort en goed zal gaan.
pi_88340588
Arme Senna :* en arme mama :*
pi_88340713
Oh gossie, arme Senna ;(

De hele dag een ziek vogeltje aan me vastgeplakt gehad en toch nog een superblij mannetje naar bed gebracht :o
Hij heeft best goed gegeten vanavond, zelfs nog toetje waar hij zelf mee aan kwam zetten! Na een spetterfestijn in bad ligt hij nu in bed. En hij lijkt gelukkig weer helemaal in orde *O*
pi_88340821
Oh Senna toch. :'(
Hopelijk morgen een betere en snellere poging. :*
pi_88340890
niet echt bijgelezen, even snel overheen gescrolled, zag dat Roy beter was, en toby ziek was, en later weer beter. Hiephoi!
De haartjes van Willow, hmm die pony heeft wel iets van een trap weg he....

Lars is ziek -O-
Echt ziek
Vanmiddag 39.5 koorts, en huilen huilen huilen
ik vind het zo zielig
En dan heb ik morgen een verplichte cursus }:|
pi_88340951
Beterschap voor Lars :* och en nu mis ik de kleine man van kersjes ook nog :*

Verkeerd gelezen Oeke ;) gelukkig maar dat je kleine man niet ziek is :)

[ Bericht 23% gewijzigd door _Bar_ op 04-11-2010 21:16:25 ]
pi_88341039
Ko is niet ziek hoor Bar.
Hij ligt lekker te slapen, na een dag met papa. Zo lief, die stralende ogen als hij je dan weer ziet: Mama! O+

Beterschap voor alle zieke kindjes! :*
pi_88341288
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben helemaal nog geen potje Stiemie. En toen ze zei dat ze liever neit via een potje had, heb ik er ook maar geen gehaald vanmiddag. Dus morgenvroeg een nieuwe poging.
Het arme ding is door vandaag echt van de leg. Vanaf het moment dat ik haar uitkleedde om in bad te gaan tot ik haar aanlegde voor de laatste bv voor het slapen gaan, heeft ze gehuild. In bad niet gaan zitten, maar met haar armpjes om mijn nek aan de rand blijven staan en maar huilen -O-

Hoop dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en dat het plaszakje kort en goed zal gaan.
Agos arm ding. Mocht je je bedenken, dan kan je het weekend altijd een potje komen halen hoor miss. Hoef je 'm nu niet speciaal te kopen. Al gaat het morgen gewoon lukken. In het ziekenhuis knijpen ze trouwens een nat washandje boven het plaszakplakrandje uit als ze 'm erafhalen. Dat scheelt misschien wat in de pijn?
pi_88341294
Hocus pocus pilatus pas....

....ik wou dat er niet een kindje ziek meer was :*
  donderdag 4 november 2010 @ 21:04:51 #295
238474 Jeetjejom
pi_88341352
Lars beterschap!!! En Miss_sly succes morgen met het plaszakje. Wat een ellende voor je kleine meid zeg!
Jouw warmte is genoeg
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 09:23:46 #296
5428 crew  miss_sly
pi_88353967
Het is niet gelukt en ik heb de plazakjes opgegeven.
Ik vind het zoo naar en ik wil echt niet dat ze nu al een traumatische ervaring opdoet door pijn en dwang in de schaamstreek. En overdreven of niet, maar als ze daar op dat aankleedkussen ligt, hard huilt en de hele tijd 'nee nee nee nee' roept en met haar hoofd schudt, lijkt het me toch echt traumatisch als ik met dwang haar beentjes van elkaar doe om iets op te plakken. En het weghalen doet pijn, hoe voorzichtig ik het ook probeer.

Dus ik heb gebeld met de poli en gezegd dat ik het met die plaszakjes niet meer ga proberen en maandag aan de slag ga met een potje. Nar het ontbijt mag ze gewoon lekker in haar blote billen ronddartelen, en zo gauw er een plasje komt, gaat ze even op het potje en klaar.

Nooit meer plaszakjes, echt niet :{w

Zo, hoe is het met de andere kindjes? De zieken een beetje opgeknapt? Hoe is het met Lars nu, Karin?
pi_88354003
Beterchap voor Lars!
Och Miss, het moet idd geen trauma worden!! Hopen dat het met het potje wel lukt!

Wij hadden vannacht weer een hele fijne NOT nacht... onrustig smurfje.. Ze heeft de halve nacht bij ons geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')