Foto!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef huuphuup het volgende: en mn broertje heeft coupe bob ross als ie geen gel ofzo in doet
noh, als ik bij mn broertje met een camera in de buurt kom als ie zn haar nog niet gedaan heeft dan vallen er dodenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:00 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Foto!Nou, misschien zet hij wel een trend, haha!
Amélie met halflang krullend haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet thuis, ik heb het dus zelf ook nog niet gezienquote:
Ik heb het nagevraagd op mijn CB hier naar aanleiding van jouw verhalen maar volgens de wvk was dat niet meer hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:36 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jeetjejom hij is nu bijna 16 maanden. We gaan naar een Ukkiegroep op de peuterspeelzaal speciaal voor kinderen van 1 tot 2 jaar, samen met de ouders.
Ik vond het ook zo schattig dat ik echt even een foto moest maken miss! Echt zo'n hey tas waar ga je met het kindje heen idee haha
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Memmel het volgende:
Huup! Haha dank, ja stampertje! Gij mooie vrouw!
idd, ik dronk vroeger warme roosviceequote:Op woensdag 3 november 2010 23:08 schreef Memmel het volgende:
Kan ook Miss, dat ze liever warmer drinkt. Leng je de diksap op siroop aan met warmer water?
En mss niet continue een fles in de buurt? Merr op vaste tijden? Niet drinken, fles weg. Dan leert ze dat ze moet drinken wanneer het er is. Is ooknweer beter voor de tanden.
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Het is echt sneu joh, hij is overduidelijk misselijk. Oprispingen enzo.
Maar als het door de meet kwam zullen er nog wel wat meer zieken moeten zijn, al die kleintjes die aan elkaars spenen en drinkbekers aan het lurken waren
Inderdaad, ik wacht nog even afquote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Kersjes het volgende:
Het is echt sneu joh, hij is overduidelijk misselijk. Oprispingen enzo.
Maar als het door de meet kwam zullen er nog wel wat meer zieken moeten zijn, al die kleintjes die aan elkaar spenen en drinkbekers aan het lurken waren
Maar dan lijkt het me alsnog beter dan colaquote:Op donderdag 4 november 2010 11:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik gok vanwege de hoeveelheid suikers en fruitzuren?
Lijkt mij ook. Ik geef ook alleen maar water. Volgens mij zijn smaakjes alleen voor de lekker, vitamine C halen ze wel uit fruit en groente. In appelsap zit trouwens helemaal niets gezonds, kun je beter sinaasappelsap geven, daar zit tenminste nog wat vitamine C inquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geef Isabeau trouwens alleen water en melk. Ze hoeven toch niet persé iets anders? Of maak ik nu een grote fout?
Nee hoor, zolang ze dat pikt zou ik dat lekker blijven doen!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geef Isabeau trouwens alleen water en melk. Ze hoeven toch niet persé iets anders? Of maak ik nu een grote fout?
Moet je je eens voorstellen wat voor stuiterbal ze zou zijn als je haar zoete drankjes zou geven.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
ik gok hier de 4 hoektanden die tegelijkertijd doorkomen... en daarbij steeds vlinke poepbroeken tot d'r oksels..quote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Nijna het volgende:
Oh Vicky, dat was hier een week en gisteren deed ze wel weer een fatsoenlijke... ik weet niet wat het is/was...
Och wat een drama die zakjes. Heeft Seb ook een paar keer gehad maar bij jongens blijven die volgens mij toch beter zitten. Succes ermee hoor. Hopelijk snel een goed plasje om in te leveren.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
miss ik waste het potje met allesreiniger, daarna met heeeeeel heet water naspeoeln. Veeeeel water en afdrogen met keukenrol. Dan ging het bijna altijd goed. Die zakjes zijn zo zieligquote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
Agos arm ding. Mocht je je bedenken, dan kan je het weekend altijd een potje komen halen hoor miss. Hoef je 'm nu niet speciaal te kopen. Al gaat het morgen gewoon lukken. In het ziekenhuis knijpen ze trouwens een nat washandje boven het plaszakplakrandje uit als ze 'm erafhalen. Dat scheelt misschien wat in de pijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben helemaal nog geen potje Stiemie. En toen ze zei dat ze liever neit via een potje had, heb ik er ook maar geen gehaald vanmiddag. Dus morgenvroeg een nieuwe poging.
Het arme ding is door vandaag echt van de leg. Vanaf het moment dat ik haar uitkleedde om in bad te gaan tot ik haar aanlegde voor de laatste bv voor het slapen gaan, heeft ze gehuild. In bad niet gaan zitten, maar met haar armpjes om mijn nek aan de rand blijven staan en maar huilen
Hoop dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en dat het plaszakje kort en goed zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |