abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2010 @ 12:11:27 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88282103
van circa half negen tot kwart voor twaalf. Ik heb al aangegeven dat Jan snel last heeft van luieruitslag, maar ik kreeg als antwoord dat Jan al extra aandacht nodig had omdat hij zo jong is, en dat zal ook best, dat geloof ik meteen. Maar dan nog, dan zit hij wel dik vier uur met dezelfde luier, en dat vind ik lang :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88282139
Vier uur is idd best lang ja...
pi_88283156
Ik vind het een beetje raar excuus waar jij niks mee kunt of hoeft, volgens mij is het ''normaal'' dat ze daar iig 1 verschoonronde hebben, ook buiten de poepbroeken om
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2010 @ 12:49:01 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88283240
in het begin was het ook zo poppejans, maar vanmorgen bij het ophalen had ik echt zoiets van: waarom geef ik schone luiers mee? jullie doen er toch niks mee -O-

Maar het zou dus niet raar zijn om dit aan te kaarten bij het hoofdkantoor?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88283295
Nu dit je vaker opvalt zou ik er wel wat van zeggen inderdaad. En vooral benadrukken dat je het juist zo vervelend vindt omdat hij al snel kapotte billen heeft.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 13:03:57 #156
5428 crew  miss_sly
pi_88283731
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef DJMO het volgende:
in het begin was het ook zo poppejans, maar vanmorgen bij het ophalen had ik echt zoiets van: waarom geef ik schone luiers mee? jullie doen er toch niks mee -O-

Maar het zou dus niet raar zijn om dit aan te kaarten bij het hoofdkantoor?
Is het iets dat dus iedere keer zo is, of is dit vandaag een keer gebeurd?

Het erover hebben kan natuurlijk nooit kwaad, maar als het een keer zo gebeurd is, zou ik het laten bij de opmerking dat het waarschijnlijk erg druk was, en dat je je kunt voorstellen dat dat lastig is, maar dat je toch graag zou zien dat hij veschoond wordt, zeker omdat hij al snel kapotte billetjes heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 november 2010 @ 13:05:10 #157
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88283771
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oud en nieuw vieren we bij Mikoxx! O+ Nu al zin in, gezelllig!
*O* :Y

Hier ook niet echt Sint hoor, al hebben we al wel aan de opa's en oma's aangegeven dat we sinterklaasavond graag voor onszelf willen houden, als gezin zeg maar. Kerst is hier standaard de ene dag de ene ouders, de andere dag de andere. Vind ik altijd wel gezellig ook, hoort er voor mijn gevoel ook een beetje bij. En ja, O&N dus met vrienden O+
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2010 @ 13:08:00 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88283856
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]



Is het iets dat dus iedere keer zo is, of is dit vandaag een keer gebeurd?

Het erover hebben kan natuurlijk nooit kwaad, maar als het een keer zo gebeurd is, zou ik het laten bij de opmerking dat het waarschijnlijk erg druk was, en dat je je kunt voorstellen dat dat lastig is, maar dat je toch graag zou zien dat hij veschoond wordt, zeker omdat hij al snel kapotte billetjes heeft.
het is de 2e keer in een week tijd. Toen ik ernaar vroeg, was het antwoord: "we verschonen wel als we het ruiken". En met dat antwoord was ik niet zo blij .. vandaar mijn vraag hier.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88283933
Dan geef je nogmaals bij de psz aan dat je graag wil dat ze Jan tussendoor nog een keer verschonen. Meer kan je volgens mij niet doen. Town Amber op de psz zat hadden ze een plasmoment en dan werden ook de luiers van de jongste peutera verschoond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88284129
Da's best lang zonder schone luier, DJMO.. ik sluit me aan bij Vicky.

Tylers gips mag eraf, woohoo! *O*

Wb Sint en Kerst... Ik zit met een familie en een schoonfamilie die allebei per se Sinterklaas willen vieren en allebei per se op vijf december en anders niet. *zucht* Dus nu gaan we ws 's middags naar m'n broer voor een Sinterklaas-kinderfeestje, en dan 's avonds bij ons thuis surprises met D's familie (allemaal (semi-)volwassen).
Kerst weet ik nog niet, ik denk dat ik dan met Willow bij m'n moeder slaap ofzo. Ik vind Kerst altijd een leuk kneuterig gezelligheidsfeest en kan nog niet zo goed tegen het idee van alleen (met Willow) thuis zitten met kerstmis. D. moet natuurlijk beide kerstdagen werken. :( Muh.
Ik zit me al wel druk te maken hoe we in hemelsnaam een kerstboom gaan neerzetten met zo'n ondeugende, ontdekkende, allesslopende dreumes in huis :o Tips?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 november 2010 @ 13:18:19 #161
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88284179
Innepin ---> niet zetten? Ik denk dat wij dit jaar overslaan, maar ik zie t eigenlijk niet zo zitten met twee klimgeitjes en vier grijpgrage handjes. Ik denk dat ik een klein boompje op het dressoir ga zetten oid. En natuurlijk verder de boel wel versieren met lichtjes ed.
pi_88284198
Ik twijfel ook over een kerstboom. Ik hou er wel van, vind het gezellig.
Misschien een kleintje op de kast.
pi_88284265
Ik twijfel ook heel erg over een kerstboom. Tess is zo verschrikkelijk ondeugend momenteel. We hebben wel onbreekbare ballen en maken de boom vast aan de muur, maar dan nog....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 3 november 2010 @ 13:22:22 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88284323
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:16 schreef innepin het volgende:
Da's best lang zonder schone luier, DJMO.. ik sluit me aan bij Vicky.

Tylers gips mag eraf, woohoo! *O*

Wb Sint en Kerst... Ik zit met een familie en een schoonfamilie die allebei per se Sinterklaas willen vieren en allebei per se op vijf december en anders niet. *zucht* Dus nu gaan we ws 's middags naar m'n broer voor een Sinterklaas-kinderfeestje, en dan 's avonds bij ons thuis surprises met D's familie (allemaal (semi-)volwassen).
Kerst weet ik nog niet, ik denk dat ik dan met Willow bij m'n moeder slaap ofzo. Ik vind Kerst altijd een leuk kneuterig gezelligheidsfeest en kan nog niet zo goed tegen het idee van alleen (met Willow) thuis zitten met kerstmis. D. moet natuurlijk beide kerstdagen werken. :( Muh.
Ik zit me al wel druk te maken hoe we in hemelsnaam een kerstboom gaan neerzetten met zo'n ondeugende, ontdekkende, allesslopende dreumes in huis :o Tips?
op een tafeltje, in de box, ik had dat probleem ook, maar wonder boven wonder bleef jan er keurig vanaf, hij zat er alleen maar stil naar te staren, zo mooi vond hij het :Y

Ik ga het maandag nog wel een keer aangeven dat ik toch graag wil dat hij een schone luier omkrijgt. Ik voel er nl weinig voor om straks met een krijsende peuter te zitten die pijn aan z'n billen heeft vanwege zo'n grapje. Ik heb m nu uit voorzorg ingesmeerd met bepanthen, maar dat zou niet de oplossing moeten zijn imo.

thnx all
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88284613
Bar??? Kom je even vertellen hoe het met Roy gaat?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 13:31:44 #166
5428 crew  miss_sly
pi_88284621
Ik ga zeker wel een kerstboom zetten O+ We gaan maar gewoon goed opletten en Senna leren dat ze er naar mag kijken, maar niet aankomen en hopen dat het goed gaat. Maar een kerstboom hoort er echt bij :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 november 2010 @ 13:38:49 #167
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88284875
Wij gaan ook gewoon de kerstboom opzetten. Ik heb ivm de katten al 'onbreekbare' ballen gekocht en ik vind eigenlijk ook dat ze maar moet leren dat ze overal vanaf moet blijven als wij dat zeggen.
Zo staan bij ons ook altijd de glazen gewoon op de 'rand' van de salontafel, waar ze dus bij kan komen. Maar ze weet dat ze er niet aan mag komen, dus het gaat tot nu toe goed (natuurlijk houden we haar altijd wel in de gaten, maar anders leert ze het nooit)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88284976
Ik vind ook dat Lars moet leren dat hij van dingen moet afblijven :Y
Lars denkt daar alleen anders over :{w

* XXXKarinXXXziet zichzelf al 4 keer op een dag de kerstboom opnieuw optuigen om hem vervolgens de container in te smijten uit ergernis
en daarbij ben ik geen kerstbomen-fan, wat een gekke traditie, een boom IN huis!
Bomen horen buiten :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 3 november 2010 @ 13:42:30 #169
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88285006
XXXKarinXXX, je gebruikt Lars gewoon als smoesje om van de Kerstboom af te komen :6
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88285016
Grrr heel bericht getikt druk ik op een verkeerde knop :')

takkembah hoe is het met je zieke meisje nu?
en Bar hoe is het met Roy?

Innepin kun je niet een boompje formaat compact halen zeg maar en die op dat bardinges zetten? Of is dat dicht of weg ofzo inmiddels?

Wij kwamen vroeger volgens mn moeder nooit in de buurt van de boom, zij vertelde dat zij er nooit problemen mee hebben gehad. Geeft natuurlijk geen garantie voor hier :+ maar we gaan het wel proberen. Ik kies wel expres een wat kleiner boompje denk ik. Mocht het niet gaan dan kan ie nog in de box gezet worden.

En over kerst/sinterklaas, dat is dit jaar nog niet zo'n punt, volgend jaar wordt t lastiger maar dat zien we dan wel. Dit jaar hebben we lootjes getrokken en vieren we het 5 dec s middags en rond het avondeten. Wie wil is vrij om wat kleins voor Amélie te halen maar het hoeft voor ons niet een groot kado-feest te zijn. Niet dat het dat uiteindelijk niet toch wordt maar goed :P
Van ons krijgt ze de little people kerststal, gewoon, omdat mama die zo leuk vindt :') :D en gister bij het CB was ze enorm in de weer met een pop die daar lag, in het wagentje eruit enz enz, dus ik heb mn moeder erover verteld en die heeft nu een pop gekocht, deze zou het moeten zijn geloof ik. http://online.kruidvat.nl/product/58169/BabyBornpopinwieg.html
leuk, kan die in het poppenwagentje enzo O+

Kerst wordt uiteraard weer een vreetfeest galore :9 bij beide families en ook gewoon met zn drietjes nog. Mn schoonouders geven altijd 1 groter kado zeg maar, naast de lootjes die getrokken worden voor mij hoeft dat dus niet zo, lootjes met kerst, maar goed :P ; we hebben een slee gevraagd, ik hoop dat we em krijgen, lijkt me zo leuk :D

en met oud en nieuw ga k nergens heen. B. is vrij om te gaan als hij dat wil, maar ik ben dan ruim 35 weken zwanger en ik zie het niet zo zitten om dan echt nog op pad te gaan. Ik knoedel rond een uur of 10 helemaal af lately dus ik zie mezelf al helemaal ingekakt zitten op een tof feest :') maar ik geloof dat B. liever hier thuis bij mij bleef dus het zal wel sterretjes afsteken in de tuin worden ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88285051
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef Jeetjejom het volgende:
XXXKarinXXX, je gebruikt Lars gewoon als smoesje om van de Kerstboom af te komen :6
je hebt me door O-)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88285077
karin :D
dan zet je de kerstboom in de tuin voor het raam! :D probleem opgelost :+
wel even waterdichte lichtjes zoeken...

Oh en over luiers. Het zou zomaar kunnen dat hier altijd een uur of 4 tussen het verschonen zit.
We verschonen niet zo vaak hier eigk, ze heeft geen last van luieruitslag of iets verder dus daar prijs ik me gelukkig mee. En ze miept of moppert ook niet om een plasje of poepluier. (en die poepluiers verschoon ik uiteraard wel gelijk want stink enzo :P maar das hooguit 1 keer per dag.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88285177
Tess loopt ook wel eens langer in een luier... Poep doen we wel uiterard meteen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:48:10 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88285223
Dat van het verschonen van luiers herken ik ook wel. Sowieso krijgt ze een luier voor en na ieder slaapje (maar ja dat is er tegenwoordig nog maar 1 per dag) en verder als ik eraan denk (of als ik het ruik), poepluiers wel meteen, maar dat moet (8> doen (ze poept meestal 's avonds)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88285336
Wat goed van je (8> dat hij de poepluiers voor zijn rekening neemt
Hier weet er eentje altijd rap te ontsnappen als er een poeparoma de kop opsteekt :{w
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88285383
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

het is de 2e keer in een week tijd. Toen ik ernaar vroeg, was het antwoord: "we verschonen wel als we het ruiken". En met dat antwoord was ik niet zo blij .. vandaar mijn vraag hier.
Misschien kan je (desnoods steeds als je hem brengt de komende tijd) vragen of ze hem in elk geval een keer willen verschonen halverwege de ochtend? Ook als hij geen poepluier heeft, omdat zijn billen zo snel stuk gaan...
Ik moet zeggen dat toen ik nog op de psz werkte, we ook niet standaard alle kinderen verschoonden, alleen als er gepoept werd. Maar er waren een aantal kinderen die erg veel plasten of inderdaad last kregen als ze "te lang" met een natte luier liepen, als de ouders dan vroegen of we ze tussendoor een keer extra wilden verschonen, was dat geen probleem.
En volgens mij doen ze op de psz waar de oudste zit, ook geen standaard verschoon rondje. Nou plast ze ook niet zoveel, dat scheelt en thuis loopt ze ook regelmatig de hele ochtend met 1 luier...
Fake it till you make it...
pi_88285408
@huup dat kan idd wel, op de bar, maar dat moet dan echt een ukkie worden. En ik denk dat ie binnen een uur op de vloer ligt dankzij stomme poezen. :+
*drammodus* ik wil gewoon een groohooteeee ;( */dram* :')
Nou ja, we zien wel. We proberen het en anders ehhh verhuist ie naar de tuin :+

Oh karin, echt? Ik vind dat zo stom! Tis toch ook zijn kind :? D. heeft daar echt geen probleem mee, gelukkig. Ik zou daar ook echt niet tegenkunnen, iemand die weigert z'n kind een schone luier aan te doen stelt zich gewoon enorm aan. Vind ik dan.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88285475
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:52 schreef innepin het volgende:

Oh karin, echt? Ik vind dat zo stom! Tis toch ook zijn kind :? D. heeft daar echt geen probleem mee, gelukkig. Ik zou daar ook echt niet tegenkunnen, iemand die weigert z'n kind een schone luier aan te doen stelt zich gewoon enorm aan. Vind ik dan.
Ach het kan mij niet zo boeien hoor, dan doe ik het wel.
En als ik er niet ben laat hij Lars er niet in rondlopen hoor, dan verschoont hij wel.
Maar als hij er onderuit kan komen dan graag zeg maar
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88285490
Kerstboom O+ Met kerst 2011 ga ik helemaal los met de kerstversiering :Y Een echte boom voor het eerst en lichtjes en kerstmannen en springende rendieren op het dak (nou ja, die dan niet, je kan ook te ver gaan) Dit jaar zal het mij benieuwen waar mijn moeder de boom wil zetten, de woonkamer staat mutje vol met speelgoed en spullen van ons erbij.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88285567
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat goed van je (8> dat hij de poepluiers voor zijn rekening neemt
Hier weet er eentje altijd rap te ontsnappen als er een poeparoma de kop opsteekt :{w
Mijn menee probeert ook altijd te ontsnappen als er poep in het spel is :) maar hii verschoont ze ook wel hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:57:07 #181
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88285580
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat goed van je (8> dat hij de poepluiers voor zijn rekening neemt
Hier weet er eentje altijd rap te ontsnappen als er een poeparoma de kop opsteekt :{w
Komt door de zwangerschap, ik kan de lucht echt niet meer hebben zonder totaal over mijn nek te gaan. Na de bevalling moet ik 9 maanden dubbele poepdiensten draaien :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 3 november 2010 @ 14:06:56 #182
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88286002
Hier ook een luier ontwijkende man, maar kind had vannacht wel haar pyama aan en haar slaapzak :)

Hier geen kerstboom. Noch grootse plannen voor welk feest dan ook, hoeven we niet over na te denken :) Als oma komt, doen we een vroege 'sinterklaas', en dat zal wel supergezellig worden... Maar ik weet dat de man het helemaal niet zo ziet zitten..... Hij vindt het allemaal maar erg bizar en ingewikkeld, Sinterklaas...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88286058
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:57 schreef Jeetjejom het volgende:

[..]



Komt door de zwangerschap, ik kan de lucht echt niet meer hebben zonder totaal over mijn nek te gaan. Na de bevalling moet ik 9 maanden dubbele poepdiensten draaien :D
:D herkenbaar, hoewel hier met kots, poep heb ik geen problemen mee maar met spugen komt alles op B. neer helaas voor hem -O- ik kan er niets aan doen maar ik ga zelf net zo hard tegenwoordig.

en qua poepen tsja, ze poept meestal overdag, dus dan heeft ie mazzel :+
hij draait er zn hand niet voor om maar overdrijft wel graag haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 14:10:33 #184
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88286157
(8> (toevallig ook B.) boeit het ook helemaal niet om een poepluier te verschonen. En Jorja heeft nog nooit overgegeven (HEEL HARD AFKLOPPEN), dus dat weet ik niet.
Ik moet wel altijd ruiken of ze gepoept heeft en als ik dan al kokhalzende bewegingen maak, weet hij genoeg. Dus ik heb wel een functie in het verschonen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88286394
Uh oh.
Ik krijg net een mailtje van D.

"Ik heb Willows haartjes geknipt. Nou ja, d'r pony. Niet zo netjes, wel heel schattig. Net of ze het zelf heeft gedaan."

:X
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88286515
Uhh oops... :X

Ik moet De deurkruk van Tess' slaapkamerdeur omzetten. Mevrouw maakt haar kamerdeur open vanuit haar bed.

Vanmorgen was ze al wakker maar Amber nog niet. Ze stond voor Ambers deur Abbe Abbe te roepen. Dus ik zeg: wil je Amber wakker maken. Toen kwamer een hele harde jaaaaaaaaaaaa. Ik deed de deur open, ze stormde naar binnen en dook Ambera bed in :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88286522
hahahhahaha :D
net of ze het zelf heeft gedaan :') dus...
ben benieuwd!

Ooooh ze hebben bij blokker een rupsje nooitgenoeg bordspel!! O+ O+ O+
moet-hebben!!
natuurlijk heeft Amélie er nog lang niks aan maar ik vind het wel superleuk :D
zo vind ik al die meuk van dat huis Anubis ook zo leuk :D ik kan me daar echt nu al op verheugen om met onze kinders straks naar zulke films te gaan of zulke series op tv te volgen enzo O+ wij keken vroeger met onze ouders Q & Q en de legende van de bokkenrijders en dat soort dingen. Dat was zo leuk altijd O+ mn moeder werd helemaal nostalgisch van de dvdbox van de bokkenrijders :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 14:22:35 #188
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88286636
Vicky, wat lief!!!!!! (Daarom hoop ik ook op een meisje, zo'n zusjesliefde is O+ O+ O+ , maar een jongen is ook weer zo leuk!)

Wij hebben Jorja haar pony ook al geknipt, ook schots en scheef, maar haar hele haar groeit schots en scheef, dus het past precies!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88286881
Aww Vicky wat lief! O+

Huup bedankt voor de tip, lijkt me nou een leuk cadeautje voor Sinterklaas. Gewoon in de jutezak erbij. Voor over een jaar of wat, samen spelletje doen O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 3 november 2010 @ 14:30:29 #190
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88286942
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Vicky, wat lief!!!!!! (Daarom hoop ik ook op een meisje, zo'n zusjesliefde is O+ O+ O+ , maar een jongen is ook weer zo leuk!)

Wij hebben Jorja haar pony ook al geknipt, ook schots en scheef, maar haar hele haar groeit schots en scheef, dus het past precies!
Mijn kind heeft sinds kort een knotje achter op haar hoofd... Kan met de kam niet eer door de krullen komen. Misschien is haar knippen toch een keer een optie... Ik durf zelf niet zo hard....

Lijkt me zo makkelijk, een jongetje: tondeuse erover en het ziet er allemaal weer fantastisch uit :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88287481
lol Innepin, ohjee! Dat wordt nog spannend straks bij het thuiskomen dus.

Basboussa brr nee, ik hou helemaal niet van tondeusehaar bij jongetjes, vind ik zo zonde. Ik hoop dat Niels later zo'n coupe als Driekus of David krijgt O+

Verplichtingen met de feestdagen vind ik maar stom, mijn lief ook gelukkig, dus daar doen wij lekker niet aan :P Het is een feestdag hoor, daarom vind ik dat het ook leuk moet blijven. Langskomen hoeft helemaal niet perse op een Kerstdag zelf, kan ook wel twee weken later.
Ik denk dat we Sinterklaas als gezin later wel echt gaan vieren op de avond zelf. Ik vind de Sinterklaastijd zelf ook zo leuk O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88287760
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:30 schreef Basboussa het volgende:

[..]



Mijn kind heeft sinds kort een knotje achter op haar hoofd... Kan met de kam niet eer door de krullen komen. Misschien is haar knippen toch een keer een optie... Ik durf zelf niet zo hard....

Lijkt me zo makkelijk, een jongetje: tondeuse erover en het ziet er allemaal weer fantastisch uit :D
Ik vind bij Seb die langere haartjes juist zo leuk O+ Ik zou nooit de tondeuse doen, zo jammer van zijn krullen. Ik ga gewoon naar de kapper met hem. En dan moet ik zijn hoofd zowat in de houtgreep nemen soms, wat dan weer een beetje jammer is :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88287837
oh ja of die haartjes van Morris van Memmel O+ zo leuk! :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88287880
Jaah O+ Of van Toby. Maar ik zal heel raar staan te kijken wanneer Niels ineens krullen krijgt :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 3 november 2010 @ 14:56:17 #195
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88287912
Ja is wel leuk, enzo, maar dan zou ik toch eerder voor gemak gaan denk ik :D

En ik heb keistijl haar, en ook al geen krullos in de familios, dus dit is echt heel alien voor mij... :)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 3 november 2010 @ 14:57:25 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88287952
innepin :D:D foto???

Sinterklaas doen we hier (voorlopig) niets aan. Kerst wel, dat is zoals bij huup een vreetfestijn, maar ik vind het ook gezellig en heerlijk. Kom wel vaak bij mijn ouders, bijv., maar we zijn maar weinig met alle zussen bij elkaar.

Alexa gaat een stukje beter, gelukkig slaat penicelline lekker aan. Vanochtend ook al een ochtend op het KDV geweest. Had gisteren wel een middag dat ik haar, zoals mijn moeder altijd tegen mij zei :')achter het behang had willen plakken. Niets goed, uitdagen, en bijna twee uur alleen krijsend op de grond gekropen (videobewijs komt eraan). Maar ik merk vanmiddag wel dat haar spraak opeens een vooruitgang heeft gemaakt ^O^ . Zegmaar van: ohruie naar opruimen, oraaa naar doooraaa, etc. Lijkt bij haar altijd het geval te zijn.

DJMO ik zou je gevoel wel aankaarten. Desnoods bij vestigingsmanager, ik vind het een beetje een afschuifreactie die je hebt gekregen. Maar misschien ben ik wel verwend met ons KDV.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88287960
hahaha :D
wie weet, verborgen genen dan ofzo? :P

Amélie krijgt ook krullen. Of nouja, krullen is een groot woord, maar het krult wel nu. De bovenste laag haar is stijl maar eronder zitten dikke krullen. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

B. heeft krullen maar zijn haar is zo kort dat je dat niet ziet. En zijn vader heeft ook (kroes)krullen. Mijn vader heeft ook krullen en mn broertje heeft coupe bob ross als ie geen gel ofzo in doet :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 15:00:50 #198
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88288070
Mijn B. en ik hebben allebei stijl haar, maar Jorja heeft van die ondeugdkrulletjes.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88288073
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:57 schreef huuphuup het volgende: en mn broertje heeft coupe bob ross als ie geen gel ofzo in doet :')
Foto! ;) Nou, misschien zet hij wel een trend, haha!

Amélie met halflang krullend haar O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88288125
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:00 schreef Twinkly het volgende:

[..]


Foto! ;) Nou, misschien zet hij wel een trend, haha!

Amélie met halflang krullend haar O+
noh, als ik bij mn broertje met een camera in de buurt kom als ie zn haar nog niet gedaan heeft dan vallen er doden :D
tegenwoordig is zn haar ook wat korter trouwens hoor, dan is het al snel wat minder ontploft.

Wat schattig Jeetjejom O+ ondeugend haar :D

-edit-
ha, toch wat gevonden :D
Mn broertje en ik samen, hier heeft ie een shitload gel in zn haar, maar je kunt je er vast een voorstelling van maken hoe dat zonder gel zit :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')