Och wat een drama die zakjes. Heeft Seb ook een paar keer gehad maar bij jongens blijven die volgens mij toch beter zitten. Succes ermee hoor. Hopelijk snel een goed plasje om in te leveren.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
miss ik waste het potje met allesreiniger, daarna met heeeeeel heet water naspeoeln. Veeeeel water en afdrogen met keukenrol. Dan ging het bijna altijd goed. Die zakjes zijn zo zieligquote:Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
Agos arm ding. Mocht je je bedenken, dan kan je het weekend altijd een potje komen halen hoor miss. Hoef je 'm nu niet speciaal te kopen. Al gaat het morgen gewoon lukken. In het ziekenhuis knijpen ze trouwens een nat washandje boven het plaszakplakrandje uit als ze 'm erafhalen. Dat scheelt misschien wat in de pijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben helemaal nog geen potje Stiemie. En toen ze zei dat ze liever neit via een potje had, heb ik er ook maar geen gehaald vanmiddag. Dus morgenvroeg een nieuwe poging.
Het arme ding is door vandaag echt van de leg. Vanaf het moment dat ik haar uitkleedde om in bad te gaan tot ik haar aanlegde voor de laatste bv voor het slapen gaan, heeft ze gehuild. In bad niet gaan zitten, maar met haar armpjes om mijn nek aan de rand blijven staan en maar huilen
Hoop dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en dat het plaszakje kort en goed zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |