abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88325705
Tess drinkt ook geen water hoor.. Als ik water neerzet in een beker gooit ze d'r beker de andere kant op. Melk is ze gek op maar krijgt ze maar 2x per dag. Verder ishet eigenlijk een beetje diksap met heel veel water of een pakje appelsap of soms zelfgemaakte chocomelk. Thee blieft mevrouw ook niet. Ze krijgt wel eens dubbelfris maar daar gooi ik heel veel water bij zodat het niet zo megazoet is. Dat doe ik zelfs nog bij Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 november 2010 @ 17:43:38 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88333519
Tess vier hoektanden aaaahgrr!!!!!

Senna :* voor jou, meisje!

Alexa drinkt hier altijd water of appelsap uit een beker. En dan meestal een kleine beker of drie. Met hulp dus, en soms ook zonder (als mama niet goed oplet :') :@ En ze krijgt 's ochtends (melk) en 's avonds nog een fles (pap).
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88334100
senna, al geplast?
Driekus drinkt voornamelijk water en dat met plezier. Melk lust ie niet, karnemelk wel. Ook gaan er elke dag 2 papflessen van 220cc in. Op het kdv krijgt ie geloof ik ook diksap, thuis nooit. Is er nog een smaak thee waar je als eerste mee kunt beginnen, of maakt dat niet uit? Want dat ga ik dan maar eens proberen, iets warms. Warme karnemelk smaakt namelijk niet, lijkt me zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88335458
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen -O-
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88335566
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
2 plaszakjes en een hoop drama later, nog steeds geen monster om in te leveren morgen -O-
Toen ze ziek was, bleef dat zakje goed zitten, want ze bewoog bijna niet. Vandaag bleef ze maar bezig, ondanks dat ik de tv aan had gezet om haar even rustig te krijgen.
Gelukkig had ik zelf nog plaszakjes, dus morgenvroeg als ze wakker wordt, direct een zakje om en dan pas bij mij voor een voeding. Hopelijk levert dat een goed gevuld plaszakje op.
Wat een ellende die dingen. En ik zei nog: zal ik anders een potje kopen, maar dat vond ze geen goed idee, omdat dat toch ook vervuild/besmet kan zijn en dus een verkeerde uitslag kan geven.
Och wat een drama die zakjes. Heeft Seb ook een paar keer gehad maar bij jongens blijven die volgens mij toch beter zitten. Succes ermee hoor. Hopelijk snel een goed plasje om in te leveren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88336992
Miss wat een drama he die zakjes. Heb je nog instructie gekregen hoe je die het beste op kunt plakken?
Gaat ook nog heel precies weet ik nog.
Sterkte ermee :*
pi_88337495
Morgen dus weer zo'n 'fijn' plaszakje.. -O- Wat balen Miss! Wat zou je dan graag gewoon even de plek van je kindje kunnen innemen hè?
pi_88338576
Die stomme zakjes ook... hopelijk heb je morgen met de eerste poging een mooie plas Miss :*.
Zet em op Senna!
Fake it till you make it...
pi_88338777
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:40 schreef miss_sly het volgende:
miss ik waste het potje met allesreiniger, daarna met heeeeeel heet water naspeoeln. Veeeeel water en afdrogen met keukenrol. Dan ging het bijna altijd goed. Die zakjes zijn zo zielig ;( Senna :*
pi_88338931
wat balen Miss!! Hopelijk snel een goed plasje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88340435
Wij hebben helemaal nog geen potje Stiemie. En toen ze zei dat ze liever neit via een potje had, heb ik er ook maar geen gehaald vanmiddag. Dus morgenvroeg een nieuwe poging.
Het arme ding is door vandaag echt van de leg. Vanaf het moment dat ik haar uitkleedde om in bad te gaan tot ik haar aanlegde voor de laatste bv voor het slapen gaan, heeft ze gehuild. In bad niet gaan zitten, maar met haar armpjes om mijn nek aan de rand blijven staan en maar huilen -O-

Hoop dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en dat het plaszakje kort en goed zal gaan.
pi_88340588
Arme Senna :* en arme mama :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88340713
Oh gossie, arme Senna ;(

De hele dag een ziek vogeltje aan me vastgeplakt gehad en toch nog een superblij mannetje naar bed gebracht :o
Hij heeft best goed gegeten vanavond, zelfs nog toetje waar hij zelf mee aan kwam zetten! Na een spetterfestijn in bad ligt hij nu in bed. En hij lijkt gelukkig weer helemaal in orde *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_88340821
Oh Senna toch. :'(
Hopelijk morgen een betere en snellere poging. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88340890
niet echt bijgelezen, even snel overheen gescrolled, zag dat Roy beter was, en toby ziek was, en later weer beter. Hiephoi!
De haartjes van Willow, hmm die pony heeft wel iets van een trap weg he....

Lars is ziek -O-
Echt ziek
Vanmiddag 39.5 koorts, en huilen huilen huilen
ik vind het zo zielig
En dan heb ik morgen een verplichte cursus }:|
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88340951
Beterschap voor Lars :* och en nu mis ik de kleine man van kersjes ook nog :*

Verkeerd gelezen Oeke ;) gelukkig maar dat je kleine man niet ziek is :)

[ Bericht 23% gewijzigd door _Bar_ op 04-11-2010 21:16:25 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88341039
Ko is niet ziek hoor Bar.
Hij ligt lekker te slapen, na een dag met papa. Zo lief, die stralende ogen als hij je dan weer ziet: Mama! O+

Beterschap voor alle zieke kindjes! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88341288
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben helemaal nog geen potje Stiemie. En toen ze zei dat ze liever neit via een potje had, heb ik er ook maar geen gehaald vanmiddag. Dus morgenvroeg een nieuwe poging.
Het arme ding is door vandaag echt van de leg. Vanaf het moment dat ik haar uitkleedde om in bad te gaan tot ik haar aanlegde voor de laatste bv voor het slapen gaan, heeft ze gehuild. In bad niet gaan zitten, maar met haar armpjes om mijn nek aan de rand blijven staan en maar huilen -O-

Hoop dat ze zich morgen weer een stuk beter voelt en dat het plaszakje kort en goed zal gaan.
Agos arm ding. Mocht je je bedenken, dan kan je het weekend altijd een potje komen halen hoor miss. Hoef je 'm nu niet speciaal te kopen. Al gaat het morgen gewoon lukken. In het ziekenhuis knijpen ze trouwens een nat washandje boven het plaszakplakrandje uit als ze 'm erafhalen. Dat scheelt misschien wat in de pijn?
pi_88341294
Hocus pocus pilatus pas....

....ik wou dat er niet een kindje ziek meer was :*
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 4 november 2010 @ 21:04:51 #295
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88341352
Lars beterschap!!! En Miss_sly succes morgen met het plaszakje. Wat een ellende voor je kleine meid zeg!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 09:23:46 #296
5428 crew  miss_sly
pi_88353967
Het is niet gelukt en ik heb de plazakjes opgegeven.
Ik vind het zoo naar en ik wil echt niet dat ze nu al een traumatische ervaring opdoet door pijn en dwang in de schaamstreek. En overdreven of niet, maar als ze daar op dat aankleedkussen ligt, hard huilt en de hele tijd 'nee nee nee nee' roept en met haar hoofd schudt, lijkt het me toch echt traumatisch als ik met dwang haar beentjes van elkaar doe om iets op te plakken. En het weghalen doet pijn, hoe voorzichtig ik het ook probeer.

Dus ik heb gebeld met de poli en gezegd dat ik het met die plaszakjes niet meer ga proberen en maandag aan de slag ga met een potje. Nar het ontbijt mag ze gewoon lekker in haar blote billen ronddartelen, en zo gauw er een plasje komt, gaat ze even op het potje en klaar.

Nooit meer plaszakjes, echt niet :{w

Zo, hoe is het met de andere kindjes? De zieken een beetje opgeknapt? Hoe is het met Lars nu, Karin?
pi_88354003
Beterchap voor Lars!
Och Miss, het moet idd geen trauma worden!! Hopen dat het met het potje wel lukt!

Wij hadden vannacht weer een hele fijne NOT nacht... onrustig smurfje.. Ze heeft de halve nacht bij ons geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 09:26:10 #298
5428 crew  miss_sly
pi_88354031
Ow en in het kader grenzeloos vertrouwen en onvoorwaardelijke liefde: ondanks dat ik haar nu 3 keer binnen een dag heb geplaagd met die plaszakjes, was ze vanochtend ontzettend lief en schattig op het kdv. Ik ging haar wegbrengen, ze bleef nog even bij me zitten, toen stond ze op en ging de andere kindjes begroeten ("aai aai" over een bolletje, een knuffel aan een ander kindje O+ ). Toen ik zei: mama gaat, Senna, krijgt mama nog een kus" kwam ze met getuite lipjes al hmmmmm doend naar me toe gerend om me een kus te geven O+
pi_88354191
Och arme Senna..

Tess hopelijk zijn die tanden er snel door!

En arme zieke kindjes allemaal :o Timo is ook ziek, sinds gisteren. Telkens spugen, flinke koorts en alleen maar bij me willen plakken..
pi_88354244
Beterschap voor Timo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')