Hier hetzelfde probleem... Onwijs vervelend vind ik dat gebrul op straat... Geen idee wat er aan te doen.. Maar wou je even laten weten dat er hier nog zo eentje rondlooptquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef seilram het volgende:
Opvoedvraagje: ik ga de laatste tijd vaak samen met Joep de hond uitlaten. HIj mag dan "los" lopen, dus zonder buggy gaan we samen op stap. Hij begrijpt steeds beter dat hij op de stoep moet blijven, dat we met het oversteken even handen vast houden. Alleen soms dan wil ie ineens de andere kant op, dan dat we moeten. Als ik hem dan roep, dan rent ie weg (net alsof het een spelletje is). Als ik hem dan zeg dat ik nu geen pakkertje ga spelen, maar hij moet komen, dan kijkt ie heel ondeugend en trekt zich niks van mij aan. Ik zeg dan dat ik hem op ga tillen omdat hij moet luisteren en dan.... dan is het drama tot we thuis zijn. Gillen en huilen in mijn armenVandaag bleef hij zelfs thuis nog best wel lang boos. Ik ga dan op de grond zitten en leg dan uit dat hij op straat moet luisteren.
Doe ik dit goed? Zouden jullie iets anders doen? DIt gaat namelijk al een paar avonden zo en ik vind dat gegil enzo op straat zo vervelend. Bovendien vindt hij de hond mee uitlaten kei leuk en zo eindigd het voor ons beide niet echt gezellig zeg maar...
Wat fijn! Mag hij nu ook weer naar huis?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mini sproet wat goed!
BarWat knap dat Roy los stond!
Tylers gips is eraf!![]()
Nee, nog niet gebeld, we kijken de komende paar dagen nog even aan.. Maar bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef Grunsfan het volgende:
Raissa, ik weet niet of je de HA al gebeld hebt maar mijn zoontje heeft precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk via de dokter Forlax gekregen, hielp binnen 2 dagen en sindsdien gaat het allemaal prima. Even je dokter bellen dus! Sterkte ermee, ik vond het altijd superzielig voor dat ventje!
Hier gaat het precies zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef seilram het volgende:
Opvoedvraagje: ik ga de laatste tijd vaak samen met Joep de hond uitlaten. HIj mag dan "los" lopen, dus zonder buggy gaan we samen op stap. Hij begrijpt steeds beter dat hij op de stoep moet blijven, dat we met het oversteken even handen vast houden. Alleen soms dan wil ie ineens de andere kant op, dan dat we moeten. Als ik hem dan roep, dan rent ie weg (net alsof het een spelletje is). Als ik hem dan zeg dat ik nu geen pakkertje ga spelen, maar hij moet komen, dan kijkt ie heel ondeugend en trekt zich niks van mij aan. Ik zeg dan dat ik hem op ga tillen omdat hij moet luisteren en dan.... dan is het drama tot we thuis zijn. Gillen en huilen in mijn armenVandaag bleef hij zelfs thuis nog best wel lang boos. Ik ga dan op de grond zitten en leg dan uit dat hij op straat moet luisteren.
Doe ik dit goed? Zouden jullie iets anders doen? DIt gaat namelijk al een paar avonden zo en ik vind dat gegil enzo op straat zo vervelend. Bovendien vindt hij de hond mee uitlaten kei leuk en zo eindigd het voor ons beide niet echt gezellig zeg maar...
Ik vroeg of hij dit jaar nog volledig thuis is, maar daar konden ze geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Raissa het volgende:
Tjee, Tyler dus nog steeds niet thuis! Hoe lang is hij nu al bij opa en oma? Hebben ze je een indicatie gegeven van hoelang het ongeveer nog gaat duren? Nare situatie zo
Wij deden nooit aan sinterklaas en ik denk dit jaar ook nog niet. Seb snapt er nog niet veel van. Misschien schoen zetten gewoon voor de leuk. Maar geen pakjesavond.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag dat het in het grote baby'tjestopic voorbij kwam en wilde het hier ook eens in de groep gooein: hoe doen jullie het allemaal met Sitnerklaas, Kerst en Oud&Nieuw?
Kadootjes geven en krijgen is ook een probleem bijquote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef oeke het volgende:
Ja Jeetjejom, dat precies, die tegenstelling tussen 2 families die in je nieuwe eigen gezin samen moeten smelten.
Tel daar bij op dat P. van huis uit niet gewend is om kadootjes te krijgen en daar heel veel moeite mee heeft. Krijgen en geven. Dat is ook een zoektocht als je uit een gezin komt met een moeder die dol is op kado's geven.
Psies, daar kan ik me dan wel weer op verheugen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef miss_sly het volgende:
O&N gaan we met mijn ouders en zusje en haar gezin doorbrengen. Dat was vorig jaar ook al de bedoeling, maar door allerlei toestanden ging dat toen niet door. Ik begrijp trouwens jouw opmerking wel, Sserpente. Onze avond zal ook gewoon een gezellig avondje samen zijn, met wat lekkers, een spelletje, wat geklets. Vuurwerk kijken en waarschijnlijk niet al te laat naar bed
Erg he? Het valt altijd tegen idd. Een spontaan avondje op stap of thuis een wijntje doen is honderd keer gezelliger!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef seilram het volgende:
Serpente, wat je zegt over oud en nieuw, daar kan ik me helemaal in herkennen. Jarenlang op stap geweest, dure jurken gekocht, dure entree kaartjes en het viel echt altijd tegen... Het was nou nooit echt super fantastisch. Lekker thuis blijven bevalt mij iig heel erg goed! Heel veel beterschap trouwens, ik hoop dat je snel opgeknapt bent!!
psz is maar een paar uurtjes hequote:Op woensdag 3 november 2010 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
Wat bedoel je met 'geen schone luier'? Heb je 'm 's ochtends gebracht en had ie 's avonds nog steeds dezelfde luier om, haalde je 'm op met een poepbroek van drie uur oud, of..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |