abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88252038
oooh Nijna suf is dat hè? Gelukkig dat ze weer is gaan slapen.
Dat soort momenten zijn hier in huis volgens mijn auro ook altijd een uitgelezen gelegenheid om eens goed mn nek te breken over het traphekje ofzo. }:|

Hmm wat gek. Ik zit net ff mn groeicurves enzo in te vullen in het groeiboekje en online, maar hier zit ze met die 10 kg min of meer precies op de middenlijn bij alle curven, terwijl ze bij het cb tegen de allerbovenste lijn aan zat. Zou ie dan niet goed ingevuld zijn ofzo? Ik vond t al gek, ze heeft spekjes genoeg maar echt op de bovenste lijn had ik haar niet geschat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88252319
Huup, dan heeft ze zeker iets fout gedaan.
Hier heb je de groeicurve die ze op het cb gebruiken:

groeicurve meisjes 0-15 maanden

En mag ik even *O* *O* Mijn luiwammes is gister zelf gaan staan *O* *O*

En nu ga ik even teruglezen want dat heb ik nog niet gedaan.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88252433
Even snel teruggelezen en een dikke knuffel voor jou Bar.

Ik weet net als Ssserptent niet wat er met Thijs is gebeurd, zou je dat nog een keer kort willen schrijven? (als je daar geen zin in hebt moet je dat absoluut niet doen hoor)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_88252463
ja die had ik ook gevonden. Wat stom?
Ze zat op de cb curve echt bij de +2 lijn, ik dacht al heuh zó bol is ze ook weer niet :P maar dan zou ze al 13 kg moeten wegen? Bij een lengte van bij de -1 lijn (die klopt wel :+ ) zou dat me wel opgevallen zijn denk k.

Nouja het zal wel. De wvk zei er verder ook niets van.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88252486
ik druk weer te snel op enter :')
yaaaaaaay voor je luiwammes!! *O* *O*
ze wachtte gewoon even het perfecte moment af joh :D <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88253104
Goed zo mini-sproet! *O*

En Bar, wat al gezegd is, blijf gewoon gezellig meeposten. Alles is hier welkom hoor, ook je verdriet en je angsten. :*
En wat goed dat Roy losstond vandaag, terwijl hij eigenlijk ziek is! *O*

Claudia, fijn dat je meepost. Je bent welkom hoor, met je grote baby. O+
En Aoraki ook! O+

FTA, ik rem Ko ook niet in zijn eten, maar ik doe het ook meer als Miss zegt.
Fruit mag hij altijd, crackers vaak zonder beleg, stukje komkommer of soms kaas.
Koek of ontbijtkoek ed geef ik niet, wel af en toe rozijntjes.
Maar hier wordt op het moment ook veel gegeten. Ik gok een groeispurtje.
En zolang hij niet uit balans is, maar gezond oogt, vind ik het ook niet erg.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88255334
Raissa, ik weet niet of je de HA al gebeld hebt maar mijn zoontje heeft precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk via de dokter Forlax gekregen, hielp binnen 2 dagen en sindsdien gaat het allemaal prima. Even je dokter bellen dus! Sterkte ermee, ik vond het altijd superzielig voor dat ventje!
pi_88257866
Mini sproet wat goed!

Bar :* Wat knap dat Roy los stond!

Tylers gips is eraf! *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door _Ingrid_ op 02-11-2010 19:05:19 ]
pi_88258576
Ingrid wat fijn *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:58:24 #110
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88260665
He he, even wat tijd gehad om bij te lezen!

Sproetje, wat goed!! *O*

Willow en Amelie een dikke :* voor de prikjes.

FTA, ik hoef Joep niet te remmen met eten. Hij is geen grote eter. Brood is erg minimaal hier. Een croissant lust ie wel, maar dat krijgt ie tuurlijk niet iedere dag :+ Ik weet ook niet of ik hem zou remmen, zolang het gezond voedsel is... en hij niet dik wordt of lijkt dan zou ik er zelf het probleem niet van in zien eigenlijk. Al moeten het tuurlijk geen 10 boterhammen op een dag worden lijkt me.

Claudia, wat jij schrijft over dat begrijpen! Dat had ik precies zo een tijdje terug. Dan zei ik: ik ga de tafel dekken en ineens stond Joep al bij de koelkast :o Ik deed hem open en hij pakte netjes de spullen en bracht het naar de tafel. Toen dacht ik: ik onderschat mijn eigen kind!

Nijna :D gelukkig sliep ze snel verder!

Opvoedvraagje: ik ga de laatste tijd vaak samen met Joep de hond uitlaten. HIj mag dan "los" lopen, dus zonder buggy gaan we samen op stap. Hij begrijpt steeds beter dat hij op de stoep moet blijven, dat we met het oversteken even handen vast houden. Alleen soms dan wil ie ineens de andere kant op, dan dat we moeten. Als ik hem dan roep, dan rent ie weg (net alsof het een spelletje is). Als ik hem dan zeg dat ik nu geen pakkertje ga spelen, maar hij moet komen, dan kijkt ie heel ondeugend en trekt zich niks van mij aan. Ik zeg dan dat ik hem op ga tillen omdat hij moet luisteren en dan.... dan is het drama tot we thuis zijn. Gillen en huilen in mijn armen }:| Vandaag bleef hij zelfs thuis nog best wel lang boos. Ik ga dan op de grond zitten en leg dan uit dat hij op straat moet luisteren.

Doe ik dit goed? Zouden jullie iets anders doen? DIt gaat namelijk al een paar avonden zo en ik vind dat gegil enzo op straat zo vervelend. Bovendien vindt hij de hond mee uitlaten kei leuk en zo eindigd het voor ons beide niet echt gezellig zeg maar...
Niet mieten! Door gieten!
pi_88261185
Och ja Bar de BMR daar kunnen ze goed ziek van zijn. Ze maken dan een mazelen infectie door of zo heb ik vernomen van onze CB arts.
Wat goed dat hij gaat staan trouwens *O*

en Tyler zonder gips *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88261288
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef seilram het volgende:

Opvoedvraagje: ik ga de laatste tijd vaak samen met Joep de hond uitlaten. HIj mag dan "los" lopen, dus zonder buggy gaan we samen op stap. Hij begrijpt steeds beter dat hij op de stoep moet blijven, dat we met het oversteken even handen vast houden. Alleen soms dan wil ie ineens de andere kant op, dan dat we moeten. Als ik hem dan roep, dan rent ie weg (net alsof het een spelletje is). Als ik hem dan zeg dat ik nu geen pakkertje ga spelen, maar hij moet komen, dan kijkt ie heel ondeugend en trekt zich niks van mij aan. Ik zeg dan dat ik hem op ga tillen omdat hij moet luisteren en dan.... dan is het drama tot we thuis zijn. Gillen en huilen in mijn armen }:| Vandaag bleef hij zelfs thuis nog best wel lang boos. Ik ga dan op de grond zitten en leg dan uit dat hij op straat moet luisteren.

Doe ik dit goed? Zouden jullie iets anders doen? DIt gaat namelijk al een paar avonden zo en ik vind dat gegil enzo op straat zo vervelend. Bovendien vindt hij de hond mee uitlaten kei leuk en zo eindigd het voor ons beide niet echt gezellig zeg maar...
Hier hetzelfde probleem... Onwijs vervelend vind ik dat gebrul op straat... Geen idee wat er aan te doen.. Maar wou je even laten weten dat er hier nog zo eentje rondloopt ;)
pi_88261307
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mini sproet wat goed!

Bar :* Wat knap dat Roy los stond!

Tylers gips is eraf! *O*

Wat fijn! Mag hij nu ook weer naar huis?

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef Grunsfan het volgende:
Raissa, ik weet niet of je de HA al gebeld hebt maar mijn zoontje heeft precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk via de dokter Forlax gekregen, hielp binnen 2 dagen en sindsdien gaat het allemaal prima. Even je dokter bellen dus! Sterkte ermee, ik vond het altijd superzielig voor dat ventje!
Nee, nog niet gebeld, we kijken de komende paar dagen nog even aan.. Maar bedankt voor de tip!
pi_88261396
nee helaas. zie kleutertopic
pi_88261541
Tjee, Tyler dus nog steeds niet thuis! Hoe lang is hij nu al bij opa en oma? Hebben ze je een indicatie gegeven van hoelang het ongeveer nog gaat duren? Nare situatie zo -O-
pi_88261548
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:58 schreef seilram het volgende:

Hier gaat het precies zo :D Seb loopt al-tijd de andere kant op en dan heb je zo'n dilemma. Als ik achter hem aanga dan moet hij heel hard lachen. Eerst ging ik altijd achter hem aan om hem te halen maar dan was het voor hem nog meer een spel. Ik loop tegenwoordig gewoon door (als het een hele rustige straat is dan, anders kan dat niet) en roep 'KOM, ik ga deze kant op Seb!' En dan begint hij te piepen en komt dan toch mijn kant op. Als hij niet wil luisteren en het duurt me te lang dan gaat hij ook onder mijn arm mee naar huis. En dan is het inderdaad draaama.

Het is ook een ontdekkingstocht natuurlijk buiten voor die dreumesjes. Denk niet dat er veel aan te doen is. Eigen willetje :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88261695
Mila loopt rustig de andere kant op zonder mij. Ik dacht dat het net zo zou werken als een puppy, als je te ver weg gaat dat ze vanzelf komen maar bij Mila heb ik dat trucje nog niet meegemaakt }:| En ik vind het doodeng als ze zelf een eind verderop loopt....
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:44:05 #118
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88262706
Maarten loopt ook gewoon de andere kant op :D En als het kan, laat ik hem wel wat verder gaan en loop ik alvast de andere kant op. De ene keer komt hij snel achter me aan, maar de andere keer ben ik zo ongeveer een half uur bezig als ik hem zou laten gaan!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88263351
Ik zou op ooghoogte gaan met je kind, en duidelijk zeggen:
je moet nu even mijn hand vasthouden, we moeten oversteken en dat is gevaarlijk.
Straks mag je weer zelf lopen

Ofzoiets

Oeh wat klinkt dat naar met die BMR, Lars moet de 15e eraan geloven
Meike had altijd van alle prikken veel last, maar van de BMR juist helemaal niet
Lars heeft tot nu toe van geeneen prik last gehad, ik wou die trend wel doorzetten eigenlijk

Bar, meid, ik kan me voorstellen dat je het mega mega eng vindt dat roy zo'n koorts heeft,
ik zou ook echt aan de bel trekken hoor als je het ook maar enigszins niet vertrouwd.
Dappere....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88263651
wij werden ook gewaarschuwd voor de BMR prik door het cb. Maar Driekus reageert ook op die andere prik al met flink koorts, dus ik hoop maar dat we nu overgeslagen worden.
Gelukkig loopt Driekus nog niet, toch handig hoor ik nu.
Bar, ik kan me zo goed en tegelijk helemaal niet voorstellen hoe je je moet voelen. Ik hoop dat Roy snel opknapt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:05:44 #121
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88263778
Bar, ik denk juist als ik lees hoe je met de koorts van Roy zit: goed zo, ze praat er over! Ik kan me goed voorstellen dat het heel eng is voor je nu, maar juist door erover te blijven praten/schrijven krijg je zelf ook weer wat lucht. Dus gewoon fijn van je afschrijven hier!

Thomas is snip-snotje-verkouden, echt zo erg hebben we het nog niet gehad.
Gisternacht werd hij wakker en hij had gewoon een hele grote klodder groene snot op zijn wang en slaap zitten. Hij ligt ook echt te reutelen en hoesten, en gaat dan heel zielig jammeren in zijn slaap. Zo sneu vind ik dat.

Wat ik wel komisch vind is dat Thomas soort van slaapwandelt (slaapzit). Als hij half wakker wordt dan gaat hij rechtop zitten in bed. Maar als ik dan zeg ga maar lekker liggen, het is nu tijd om te slapen, dan gaat hij braaf liggen en slaapt weer verder. Het heeft wel even geduurd voordat ik dat in de gaten had, ik dacht vaak dat hij echt wakker was omdat zijn ogen open waren.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:57:17 #122
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88266521
Pfff, dames jullie gaan echt zo snel!
Even een :* voor _Bar_, en voel je niet bezwaard, daarom ben je toch niet op dit forum? Als ik met alles op mijn woorden zou moeten letten of anderen me wel of niet lastig vinden, dan kan ik beter een dagboek gaan schrijven. En als mensen er niet met je over willen praten, reageren ze toch niet, of lezen ze over je posts heen. En ziek of niet ziek, hij stond wel gewoon los!!!!!

Jorja staat al voor de vierde keer op het punt snotverkouden te worden, maar het zet maar niet echt door, ach ja, zelf heeft ze er geen last van, maar toch, het blijft zo kwakkelen!

Verder heb ik wel alles gelezen, maar geen puf meer om te reageren!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88268117
Lars zegt Bamba als hij Bumba ziet O+ O+ O+
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 22:29:22 #124
5428 crew  miss_sly
pi_88268522
wat goed van Lars *O* en schattig he O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88268664
Ja echt schattig ja, we zaten ook helemaal aaaaaah te roepen toen hij het zei....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')