Ik tank warriors/paladin/death knights net zolang totdat ze moe zijn van het meppen en DOODVALLEN van uitputting. M'n word of glory healt toch als een mallequote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Heul wel, wacht maar tot je een grote bijl in je scheenbeen krijgt van een kickass dwerg
Moet je me eerst zien te vinden! (Zei de rogue)quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Heul wel, wacht maar tot je een grote bijl in je scheenbeen krijgt van een kickass dwerg
Dan zal ik lang moeten wachten ja, want dode dwergen kunnen niet slaanquote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ook op Alliance Hunter (laatste 2 bijna 2 uur over gedaan). Morgen op mijn Horde Shaman doen, wel ontzettend saai dat wachten...quote:
De rifts schijnen steeds vaker te gaan komen. Dus ik wacht nog even op mijn alts. Geen zin in een hele hoop idlen. Een keer was genoegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook op Alliance Hunter (laatste 2 bijna 2 uur over gedaan). Morgen op mijn Horde Shaman doen, wel ontzettend saai dat wachten...
Joh.. dat was nog maar deel 1 van de 4quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef drumstickNL het volgende:
Die pre-cataclysm questline was best kort.
Echt lomp ja.. kost niets, healt het beste, en je krijgt de holy power als anderen jou raken.. Makkelijk rekensommetje om te bepalen wie dat gaat winnenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef Metonae het volgende:
M'n word of glory healt toch als een malle
1300 ress restodruid /meldquote:Op woensdag 3 november 2010 18:57 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik tank warriors/paladin/death knights net zolang totdat ze moe zijn van het meppen en DOODVALLEN van uitputting. M'n word of glory healt toch als een malle
Denken ze dat het een meid van 16 is?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:04 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk. Een vriend van me whispte me net: ik heb een vanquishers mark gewonnen, wat kan ik hier mee. Is hij een guild in gekomen, hoe weet ik niet, waar hij nu op trial is en even de eerste 6 bazen van ICC25 op heroic doet en dus gelijk een mark en een ilvl 277 ring mee neemt
Hmm, zou zomaar kunnen. Hij speelt een female nelf druid. Maar hij is opzich best een goede speler, maar zijn houding is wat apartquote:Op donderdag 4 november 2010 00:05 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Denken ze dat het een meid van 16 is?
Pls go.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Skillstorm het volgende:
DAT is vet. Voor zulke pvp momenten doe ik het. Niet om 2 stappen te lopen en ge-globaled worden
Oke, daarin heb je gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef Metonae het volgende:
[..]
Joh.. dat was nog maar deel 1 van de 4
Ik kan nu migraten! Wel vreemd dat mn character niet gelocked word o_O Kan er gewoon op spelen...quote:Op donderdag 4 november 2010 00:19 schreef Junglebeast het volgende:
Yay net abbo (direct debit) weer kunnen activeren. Elementals here I come!
Ik speel alleen maar op Ravenholdtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef drumstickNL het volgende:
Toevallig op ravenholdt? Daar was ik gisteren mijn DK op aan het levelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |