abonnement Unibet Coolblue
pi_88252857
Tering

[ Bericht 96% gewijzigd door drumstickNL op 02-11-2010 22:10:29 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88253275
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Dankje. :') Waarom is het voor wow mensen zo moeilijk om andere mensen te helpen.
Omdat sommige dingen ook heel simpel zelf op te zoeken zijn en vaak ook al vaak gezegd zijn. Zoals mmo-champion bijvoorbeeld of wat er met de elementals aan de gang is.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88254145
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Omdat sommige dingen ook heel simpel zelf op te zoeken zijn en vaak ook al vaak gezegd zijn. Zoals mmo-champion bijvoorbeeld of wat er met de elementals aan de gang is.
Dat is opzich al een on-sociale instelling, ik vraag het zodat ik hopelijk een reactie krijg van iemand die me in het kort uit kan leggen waar het over gaat. Ik heb geen zin om hele lappen tekst na te lezen om te kunnen zien wat er aan de hand is. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88254653
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Dat is opzich al een on-sociale instelling, ik vraag het zodat ik hopelijk een reactie krijg van iemand die me in het kort uit kan leggen waar het over gaat. Ik heb geen zin om hele lappen tekst na te lezen om te kunnen zien wat er aan de hand is. ;)
Het wordt op de site in het kort uit de doeken gedaan. Dat hele lappen tekst valt wel mee :P

In ieder geval, paar questjes in hoofdsteden, en de rifts door heel het land (zie je, je had het beter kunnen opzoeken :P)
pi_88254703
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Dankje. :') Waarom is het voor wow mensen zo moeilijk om andere mensen te helpen.
Omdat dat soort shit binnen 2 seconden op MMO-Champion na te lezen is (ook in een paar regels trouwens) en omdat het tachtig keer gevraagd wordt in dit topic en honderdtachtig keer in trade chat. Net zoals dat je algemene shit die je niet snapt kan googlen, ga je voor dingen die je niet snapt in WoW naar wowhead of mmo-champion.

Net zelfs een mongool in de trade chat die een quest linkte en niet wist wat hij nu moest doen. Vervolgens hover je over de quest en staat er: 'SPEAK TO ... IN THE STORMWIND KEEP'. Als je op M drukt zie je tegenwoordig ook direct staan waar je moet zijn etc.. wat een bavianen lopen er ook rond in de game :')
pi_88255967
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:24 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Omdat dat soort shit binnen 2 seconden op MMO-Champion na te lezen is (ook in een paar regels trouwens) en omdat het tachtig keer gevraagd wordt in dit topic en honderdtachtig keer in trade chat. Net zoals dat je algemene shit die je niet snapt kan googlen, ga je voor dingen die je niet snapt in WoW naar wowhead of mmo-champion.

Net zelfs een mongool in de trade chat die een quest linkte en niet wist wat hij nu moest doen. Vervolgens hover je over de quest en staat er: 'SPEAK TO ... IN THE STORMWIND KEEP'. Als je op M drukt zie je tegenwoordig ook direct staan waar je moet zijn etc.. wat een bavianen lopen er ook rond in de game :')
Ja maar het is zo lekker makkelijk als je alles voorgekauwd kan krijgen :') _O-
Ik erger me ook dood aan dat soort mensen :X Wel tijdenlang zelfde stomme vragen (in de trade bijv) stellen,maar er niet eens aan denken dat je het in dezelfde tijd ook kan opzoeken zelf :O
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:13:22 #107
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88256346
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Dat is opzich al een on-sociale instelling, ik vraag het zodat ik hopelijk een reactie krijg van iemand die me in het kort uit kan leggen waar het over gaat. Ik heb geen zin om hele lappen tekst na te lezen om te kunnen zien wat er aan de hand is. ;)
Bekijk het ook eens van de andere kant. Degene die 'in het kort' uitlegt wat er aan de hand is, is daar ook weer tijd en moeite aan kwijt. In diezelfde tijd had jij al kunnen googlen/wowheaden/wowwiki'en/mmo-championnen en zelf de informatie kunnen vinden. Hell, er zit zelfs een half uur tussen de eerste keer dat je vraag stelt en de tweede keer dat je dat doet! In die tijd had je die 'hele lappen tekst' misschien wel tien keer kunnen doorlezen. Waarom je dat niet hebt gedaan? Omdat je er geen zin in had...

Dan vraag ik je: wie is hier nu eigenlijk asociaal bezig?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:19:01 #108
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88256546
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Dat is opzich al een on-sociale instelling, ik vraag het zodat ik hopelijk een reactie krijg van iemand die me in het kort uit kan leggen waar het over gaat. Ik heb geen zin om hele lappen tekst na te lezen om te kunnen zien wat er aan de hand is. ;)
Dit is net zoals met patch notes :{w

Heb echt 100x zelfde antwoorden moeten geven terwijl je het zelf in 2 min kan weten
pi_88256573
Kan verdomme nog steeds niet migraten >< Gisteravond nog mailtje naar billing support gestuurd, maar nog niks terug. Dit is zo enorm hinderlijk he :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:23:12 #110
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_88256698
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Dat is opzich al een on-sociale instelling, ik vraag het zodat ik hopelijk een reactie krijg van iemand die me in het kort uit kan leggen waar het over gaat. Ik heb geen zin om hele lappen tekst na te lezen om te kunnen zien wat er aan de hand is. ;)
Als je het wil weten maak je maar zin. Case closed.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_88256839
:') Nee ik bedoel van: Hij zei er staat een leuk stukje op mmo champion, leuk om te lezen. Terwijl hij ook had kunnen zeggen: De Cataclysm begint en er zijn overal rifts. Dezelfde moeite. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88256878
Wat zijn we weer onaardig kinders *;
pi_88256988
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:
Wat zijn we weer onaardig kinders *;
Ik doe altijd lief -O-
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88257129
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:24 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Omdat dat soort shit binnen 2 seconden op MMO-Champion na te lezen is (ook in een paar regels trouwens) en omdat het tachtig keer gevraagd wordt in dit topic en honderdtachtig keer in trade chat. Net zoals dat je algemene shit die je niet snapt kan googlen, ga je voor dingen die je niet snapt in WoW naar wowhead of mmo-champion.

Net zelfs een mongool in de trade chat die een quest linkte en niet wist wat hij nu moest doen. Vervolgens hover je over de quest en staat er: 'SPEAK TO ... IN THE STORMWIND KEEP'. Als je op M drukt zie je tegenwoordig ook direct staan waar je moet zijn etc.. wat een bavianen lopen er ook rond in de game :')
Dit dus.
pi_88257142
Het gaat er niet om dat ik te lui ben om dingen te googlen. Het valt mij gewoon op dat ik altijd hetzelfde soort antwoord (Bij WoW spelers) krijg op een normale, simpele vraag. Ik vraag jullie niet om de beste gear voor mijn class uit te zoeken ofzo. Ik speel hiernaast nog in een andere MMO en daarin maak ik dit eigenlijk nooit mee. Het was dus een vraag over wat ik mij al een tijd afvraag en niet een boze post omdat niemand mij iets wil uitleggen aangezien ik te lui ben om het op te zoeken. Om het even met een situatie uit het dagelijks leven te vergelijken: Ik vraag iemand of hij/zij weet waar de telefoon is. In plaats van: "Nee, dat weet ik niet. " te antwoorden word er gezegd: "Ga lekker zoeken dan." :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88257837
Edit: Laat ook maar.

Vanavond weer een nieuwe poging op LK25. Heb goede hoop dat we em plat krijgen. Vorige keer al met 17 man in de p2.5 gekomen. Waren maar 2 healers bij dus dan ben je snel klaar maar dat was domme pech door de valks.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88257948
Nee, ik vroeg niet of iemand wat voor me wou opzoeken. Ik vroeg wat er gebeurde. Dan hoeft iemand niet helemaal alle sites na te gaan lezen om mij in detail alles uit te gaan leggen. edit: Laat inderdaad maar, deze discussie is zinloos. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88258122
'Bij WoW spelers' :') En om bij die vergelijking te blijven, jij vraagt naar de telefoon terwijl er door iedereen al 2 uur over diezelfde telefoon wordt gepraat inclusief waar hij ligt.
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 19:22:54 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_88259155
Ik sta al een half uur op de Glimmering Pilar te wachten op die stomme rift -O- De horde questlijn ging trouwens wel iets sneller dan de Alliance heb ik het idee, minder reistijd denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_88262513
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Dankje. :') Waarom is het voor wow mensen zo moeilijk om andere mensen te helpen.
"wow mensen" :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Dat is opzich al een on-sociale instelling, ik vraag het zodat ik hopelijk een reactie krijg van iemand die me in het kort uit kan leggen waar het over gaat. Ik heb geen zin om hele lappen tekst na te lezen om te kunnen zien wat er aan de hand is. ;)
Jij bent ongelofelijk lui. Het staat nota bene op de front page van mmo-champion, een van de meest gelezen, zo niet, de meest gelezen wow informatie website. Het is een heel normaal antwoord hoor.

Omdat het antwoord je niet aan staat van een ander, wilt dat helemaal niet zeggen dat het een typische "wow mens" is met een on-sociale instelling, echt... :') Dat ben jij eerder door meteen een ander in een hokje te plaatsen. Laat staan over je instelling.

Daarnaast staat op pagina 1 van dit topic een aantal reacties over dit event wat je wel een idee had gegeven wat er je te wachten staat, maar nogmaals, jij hebt geen zin om hele lappen tekst te lezen, maar jij verwacht wel zin van een ander om jou alles op een bordje te serveren. En dan ga je ook nog met termen als sociaal zijn zwaaien als je dat niet krijgt.

quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:35 schreef drumstickNL het volgende:
Het was dus een vraag over wat ik mij al een tijd afvraag en niet een boze post omdat niemand mij iets wil uitleggen aangezien ik te lui ben om het op te zoeken.
Meen je dat nou echt. Zag jij het kwaad en evil in de post van ufopiloot. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door D-Industries op 02-11-2010 20:55:03 ]
Altijd aan het dromen...
pi_88267204
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:40 schreef D-Industries het volgende:

[..]



"wow mensen" :')
[..]



Jij bent ongelofelijk lui. Het staat nota bene op de front page van mmo-champion, een van de meest gelezen, zo niet, de meest gelezen wow informatie website. Het is een heel normaal antwoord hoor.

Omdat het antwoord je niet aan staat van een ander, wilt dat helemaal niet zeggen dat het een typische "wow mens" is met een on-sociale instelling, echt... :') Dat ben jij eerder door meteen een ander in een hokje te plaatsen. Laat staan over je instelling.

Daarnaast staat op pagina 1 van dit topic een aantal reacties over dit event wat je wel een idee had gegeven wat er je te wachten staat, maar nogmaals, jij hebt geen zin om hele lappen tekst te lezen, maar jij verwacht wel zin van een ander om jou alles op een bordje te serveren. En dan ga je ook nog met termen als sociaal zijn zwaaien als je dat niet krijgt.
[..]



Meen je dat nou echt. Zag jij het kwaad en evil in de post van ufopiloot. :')
edit: Wow, dat ik die eerste quote heb geschreven. :') Oke, dat was niet netjes en ik begrijp de reacties. :P Daarnaast was het slechts een snelle vraag en toen maakte ik een opmerking dat het niet moeilijk was om even snel te antwoorden. De laatste quote slaat op mijn eigen post, niet die van ufopiloot.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88269938
_O_ ik heb aantwoord van Blizzard en kreeg deze onvindbare link: https://eu.battle.net/account/management/wallet.html en die deed precies wat ik wilde :o (en ik hoefde helemaal m'n account niet te cancelen!!)

Anyway, weer iemand een betrouwbare, snelle webshop waar ik een gamecard kan kopen met Ideal en waarbij je de code direct krijgt toegestuurd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88270538
Hoeft niet Isabeau, je kan ook met ideal gewoon gametijd bijkopen @ battle.net zelf met ideal. Zonder vaste subscriptie als je betaald. Is eenmalig. Koop je niets meer bij dan gaat je account vanzelf over op frozen als de speeltijd voorbij is.

Buy gametime / subscription @ game management





[ Bericht 22% gewijzigd door D-Industries op 02-11-2010 23:18:59 ]
Altijd aan het dromen...
pi_88273453
Tijd om een apply neer te leggen bij de nummer 1 alliance guild op de realm denk ik, de huidige guild lijkt niet zo'n zin te hebben in Cataclysm.. het stikt van de slackers/casuals en trials die alle members die gestopt zijn moeten vervangen. Er zijn geen echte Cataclysm plannen ook..
pi_88274401
OK Direct Debit en Rabobank (Maestro) is sinds kort de nek om gedraaid. Dus even kijken of ik iDeal ga aanvragen of het via gamecards ga doen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  woensdag 3 november 2010 @ 03:51:48 #126
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88275665
What the fuuuuuck, waarom dacht ik altijd dat Priests zo moeilijk waren om te levelen? :') Ik dacht dat ik mezelf wel vaak zou moeten healen, maar ik moet nog meemaken dat ik onder de vijftig procent health val. Zelfs een elite van twee levels hoger wist niet meer dan vijfentwintig procent health af te snoepen en dat was alleen omdat ik te laat doorhad dat het een elite was. :@

Hoop ik alleen dat ze de boel niet gigantisch gaan lopen nerven in toekomstige patches.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  FOK!Babe woensdag 3 november 2010 @ 07:59:35 #127
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88276326
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 03:51 schreef Rikketik het volgende:
What the fuuuuuck, waarom dacht ik altijd dat Priests zo moeilijk waren om te levelen? :')
Omdat ze dat waren? Maar nu dus goed te doen? Misschien weer even een Priest altje uitpakken vanavond c_/
pi_88276417
quote:
Op woensdag 3 november 2010 00:52 schreef Junglebeast het volgende:
OK Direct Debit en Rabobank (Maestro) is sinds kort de nek om gedraaid. Dus even kijken of ik iDeal ga aanvragen of het via gamecards ga doen.
volgens mij is de sns bank ook maestro en kan ik daarom dus niet migraten. Vreemd dat mn subscriptie wel gewoon dmv automatische incasso doorgaat.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88276468
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 03:51 schreef Rikketik het volgende:
What the fuuuuuck, waarom dacht ik altijd dat Priests zo moeilijk waren om te levelen? :') Ik dacht dat ik mezelf wel vaak zou moeten healen, maar ik moet nog meemaken dat ik onder de vijftig procent health val. Zelfs een elite van twee levels hoger wist niet meer dan vijfentwintig procent health af te snoepen en dat was alleen omdat ik te laat doorhad dat het een elite was. :@

Hoop ik alleen dat ze de boel niet gigantisch gaan lopen nerven in toekomstige patches.
Priests waren ook voor de patch al zo, het is een erg sterke class :)
Je kan bijna alles solo en als je shadow spec neemt dan heb je gewoon 0,0 downtime ^O^ eindeloos veel mana en je krijgt er hp bij als je damage doet. Dat laatste geldt trouwens voor je hele party/raid dus je bent naast een goeie dps ook nog een soort extra healer, in shadow.

Daar gezegd: zodra mijn priest 80 dingde heb ik er vrijwel niks meer mee gedaan :') maar wellicht komt dat nog in de toekomst.
pi_88277421
Na die update doet mijn questhelper het niet meer, weet iemand waar ik een goede kan downloaden die het wel doet? Die op curse doet het ook niet.
:)
  FOK!Babe woensdag 3 november 2010 @ 09:30:37 #131
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88277723
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef Archibaltus het volgende:
Na die update doet mijn questhelper het niet meer, weet iemand waar ik een goede kan downloaden die het wel doet? Die op curse doet het ook niet.
:)
De Questhelper die tegenwoordig standaard in het spel zit is niet goed genoeg!? :o
pi_88277790
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De Questhelper die tegenwoordig standaard in het spel zit is niet goed genoeg!? :o
Hmm, jawel maar heb eigenlijk altijd de addon gebruikt. :P
  FOK!Babe woensdag 3 november 2010 @ 09:35:01 #133
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88277829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:33 schreef Archibaltus het volgende:

[..]

Hmm, jawel maar heb eigenlijk altijd de addon gebruikt. :P
Ja, toen WoW het zelf nog niet met tracker, pijltje en icons op je map deed? Ik zie niet in waarom je tegenwoordig nog een addon nodig zou hebben.
pi_88277885
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja, toen WoW het zelf nog niet met tracker, pijltje en icons op je map deed? Ik zie niet in waarom je tegenwoordig nog een addon nodig zou hebben.
Ja ik zie het al, wist niet dat wow het zo uitgebreid had gemaakt.
pi_88277966
http://www.mygamestore.nl(...)e7f356383517931dccf1

Hier heb ik mijne gehaald :), scheelt weer 4 euro.
  FOK!Babe woensdag 3 november 2010 @ 09:53:32 #136
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88278232
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:37 schreef Archibaltus het volgende:

[..]

Ja ik zie het al, wist niet dat wow het zo uitgebreid had gemaakt.
Is echt goed te doen hoor :Y Ik maakte vroeger ook gewoon gebruik van QH maar tegenwoordig is het echt nergens meer voor nodig, en de feature van WoW zelf stuurt je meestal ook gewoon meteen naar de juiste locatie waar ik vroeger met QH nog wel 's in een verkeerd deel van de wereld me af stond te vragen wat ik nou moest doen :')

Welk level/welke class speel je? c_/
pi_88278444
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Is echt goed te doen hoor :Y Ik maakte vroeger ook gewoon gebruik van QH maar tegenwoordig is het echt nergens meer voor nodig, en de feature van WoW zelf stuurt je meestal ook gewoon meteen naar de juiste locatie waar ik vroeger met QH nog wel 's in een verkeerd deel van de wereld me af stond te vragen wat ik nou moest doen :')

Welk level/welke class speel je? c_/
Ah oké dan. Ja ik heb het altijd gebruikt, maar na die update deed ie het oppeens niet meer. :P Maar ik zie inderdaad dat de QH van WoW zelf ook goed te doen is :)
Ik heb een warrior van lvl 74, ben nu een beetje aant het lvlen in Zul'Drak :) En jij?
  FOK!Babe woensdag 3 november 2010 @ 10:06:57 #138
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88278558
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:02 schreef Archibaltus het volgende:

[..]

Ah oké dan. Ja ik heb het altijd gebruikt, maar na die update deed ie het oppeens niet meer. :P Maar ik zie inderdaad dat de QH van WoW zelf ook goed te doen is :)
Ik heb een warrior van lvl 74, ben nu een beetje aant het lvlen in Zul'Drak :) En jij?
Ik geloof dat zowel QuestHelper en EveryQuest momenteel sowieso niet updaten omdat Cata er zo aan zit te komen en ze dan toch een gigantische zooi nieuwe quests er in moeten gooien, maar zeker weet ik niets :')

Ik ben onder andere ook bezig met een Tauren warrior tank, maar die zweeft nu ergens rond de level 50 :') Ik doe raiden met mijn Resto Shammy Troll en heb sinds gisteren mijn oude main mage getransfered en probeer daar weer mee te leren spelen :') Ziet er vrij dom uit volgens mij, zo'n Ulduar equiped mage die een beetje met zijn rotation staat te kutten :')_!
pi_88279416
WTB Creditcard ;( Pleurismigration ;(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88280297
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 00:52 schreef Junglebeast het volgende:
OK Direct Debit en Rabobank (Maestro) is sinds kort de nek om gedraaid. Dus even kijken of ik iDeal ga aanvragen of het via gamecards ga doen.
iDeal hoef je niet aan te vragen. Al wat je nodig hebt is je reguliere pinpas en je random reader en die krijg je toch standaard bij je betaalrekening? :?

Werkt overigens inderdaad als een tierelier, twee keer klikken en je hebt speeltijd. ^O^
Wel opletten dat je op CONTINUE (links) klikt en niet op GO BACK (rechts, heel onlogisch), anders moet je een uur wachten voor je het opnieuw mag proberen. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88280417
Diep triest eigenlijk dat ze wel iDeal gebruiken voor speeltijd, maar niet voor character services -_- Ik zit nu echt gewoon vast op mijn huidige server omdat ik geen creditcard heb. Kan wel janken.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88280598
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:17 schreef Metonae het volgende:
Diep triest eigenlijk dat ze wel iDeal gebruiken voor speeltijd, maar niet voor character services -_- Ik zit nu echt gewoon vast op mijn huidige server omdat ik geen creditcard heb. Kan wel janken.
Dat is inderdaad wel dubieus. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88281178
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:05 schreef D-Industries het volgende:
Hoeft niet Isabeau, je kan ook met ideal gewoon gametijd bijkopen @ battle.net zelf met ideal. Zonder vaste subscriptie als je betaald. Is eenmalig. Koop je niets meer bij dan gaat je account vanzelf over op frozen als de speeltijd voorbij is.

Buy gametime / subscription @ game management

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik.

Het was ook niet voor mij, maar voor mijn Engelsman die zo stom was dat hij gisteravond plots geen gametijd meer had en ik kan voor zijn account geen ideal gebruiken :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 november 2010 @ 11:44:03 #144
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88281198
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 11:17 schreef Metonae het volgende:
Diep triest eigenlijk dat ze wel iDeal gebruiken voor speeltijd, maar niet voor character services -_- Ik zit nu echt gewoon vast op mijn huidige server omdat ik geen creditcard heb. Kan wel janken.
Ik heb race change gewoon betaald met ideal paar maanden terug
pi_88281236
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 09:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.mygamestore.nl(...)e7f356383517931dccf1

Hier heb ik mijne gehaald :), scheelt weer 4 euro.
Ik weet de site niet uit mijn hoofd, maar gisteravond ook een megagoedkope site gevonden. Goedkoper dan Blizzard zelf :o Aanvankelijk even rondgekeken of het geen scam was, maar werkt prima!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88281287
Ik begrijp het hele betalingsverkeer van Blizzard sowieso niet. Store is anders dan gametijd en dat is weer anders dan charactertransfer etc. En bijna geen mogelijkheden, behalve credit cards, maar die zijn lang zo gangbaar niet in Nederland als in het buitenland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88281303
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Friday12 het volgende:

Ik heb race change gewoon betaald met ideal paar maanden terug
Dat kan dus niet. Wel met direct debit :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 11:54:08 #148
159966 lifeblind
pi_88281515
Pff, wat ben ik blij dat ik gewoon een creditcard heb als ik dit allemaal zo lees :')
pi_88281608
Eerste tries op LK 10 hc gehad, tot 68%. Reden van falen, mensen die DC's hebben of lag.
pi_88281700
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef lifeblind het volgende:
Pff, wat ben ik blij dat ik gewoon een creditcard heb als ik dit allemaal zo lees :')
Inderdaad! Wees blij. Wat dacht je van: vanaf nu kan je in de blizzard store ook met direct debit betalen! maar niet alles :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')