*kuch*quote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef missbehavin het volgende:
Friend en jofu zijn tenminste wél lief
Is dat dat tentamen wat je nog moet doen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
Back. Eigenlijk moet ik nog wat arbeidsrecht doen, maar ik kan me niet concentreren
Nee, niet als dat in mijn nadeel werkt natuurlijk!quote:Op maandag 1 november 2010 18:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Laten we een keer onze vrouwelijke kant zien,is het nog niet goed
En heb je enig idee waarom dat is?quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jullie mannen scharen je meteen achter de man, typisch
Ja, die heb ik morgen. En overmorgen een tentamen privaatrecht. Daar knijp ik 'm een beetje voor geloof ik...quote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat dat tentamen wat je nog moet doen?
Ja, ik heb wel honger, dat doet dingen met mequote:
I know. Ik ken je al wat langer dan vandaagquote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet als dat in mijn nadeel werkt natuurlijk!
Omdat je je cojones kwijt bent?quote:Op maandag 1 november 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En heb je enig idee waarom dat is?
Hè getsie, dat zijn ook niet de leukste vakken danquote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik morgen. En overmorgen een tentamen privaatrecht. Daar knijp ik 'm een beetje voor geloof ik...
Nou, het is niet zo erg. Arbeidsrecht is niet bijster moeilijk, alleen multiple choice is klote... En privaatrecht moet ik gewoon even goed voor gaan zitten, ik heb me dit weekend voornamelijk op strafrecht geconcentreerd. Dus privaat even bijspijkeren, maar an sich is het ook niet zo heel erg moeilijk, vooral veel stampen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè getsie, dat zijn ook niet de leukste vakken dan
Hoezo?quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
He Jofu misschien moeten wij gewoon een eigen topic openen
quote:
Okequote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo erg. Arbeidsrecht is niet bijster moeilijk, alleen multiple choice is klote... En privaatrecht moet ik gewoon even goed voor gaan zitten, ik heb me dit weekend voornamelijk op strafrecht geconcentreerd. Dus privaat even bijspijkeren, maar an sich is het ook niet zo heel erg moeilijk, vooral veel stampen.
Daar gaan we over een maandje achter komenquote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OkeHopelijk gaat het goed dan!
Nee, omdat JB niet 180 graden draait in zijn benadering als iets hem niet aanstaatquote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je je cojones kwijt bent?
Of we worden genegeerd of men maakt ons belachelijk hier. Vooral die nepsinglesquote:
Oh nee, je hebt gelijk, joejoe is heul niet veranderlijkquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, omdat JB niet 180 graden draait in zijn benadering als iets hem niet aanstaat![]()
En onze cojones zijn we allang kwijt door 3500 jaar door vrouwen opgevoed te worden. 3500 jaar, en nog weten jullie niet wat jullie van ons willen. Het grootste succes behaald in onze domesticatie is het scheren van borsthaar. Ik geloof dat de term epic fail hier van toepassing is.
Ik ben een echte Single en ik doe het ookquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of we worden genegeerd of men maakt ons belachelijk hier. Vooral die nepsingles
Dat komt omdat alleen een moeder weet wat er in haar zoon omgaatquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, omdat JB niet 180 graden draait in zijn benadering als iets hem niet aanstaat![]()
En onze cojones zijn we allang kwijt door 3500 jaar door vrouwen opgevoed te worden. 3500 jaar, en nog weten jullie niet wat jullie van ons willen. Het grootste succes behaald in onze domesticatie is het scheren van borsthaar. Ik geloof dat de term epic fail hier van toepassing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |