Dat je het vermeld geeft al aan dat je de potentie ervan inziet. Mooi lange termijn politiek pressiemiddel Yuki.quote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg dat het kán.
Maar omdat ik een vriendin ben, doe ik het niet
Ik probeer je alleen maar in te laten zien dat het niet hopeloos is voor je.
Jij onderkent mijn vriendinschap niet
Heul niet, arme ikke!quote:
ok. NEXT!quote:
^_^quote:Op maandag 1 november 2010 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je het vermeld geeft al aan dat je de potentie ervan inziet. Mooi lange termijn politiek pressiemiddel Yuki.
Yip's slachtofferhulpquote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dank je Yip, toch nog iemand op wie ik kan rekenen hier.
Niet waar hoor....quote:
hoempapa muziekquote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
Hier dan joejoe, een toepasselijke:
neeheee schat, de tekstquote:
goed plan!quote:
Oke.. Maar dan krijgt hij een trap / klap hoorquote:
Aww.. Kom jij maar bij mij danquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Jullie vergeten allemaal dat ik hier het slachtoffer ben!
quote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor jou staan ze in de rij,dus niet zeuren.
*neemt Missbehavin in armen*quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
het is toch wel erg gesteld,als je bij een gewoon Engels woord al aan haar denktquote:
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
Back. Eigenlijk moet ik nog wat arbeidsrecht doen, maar ik kan me niet concentreren
Dat komt door Joequote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
het is toch wel erg gesteld,als je bij een gewoon Engels woord al aan haar denkt
als ik niet bijzonder gevonden wordt, ga ik er geen tijd aan verspillenquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker bijzonder zijn vrouwen voor jou
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ok, ben er even vandoor, samen met pa zien of we de auto bij de garage krijgen zonder al teveel problemen. Tot daarna weer
Van je eigen intriges ja!quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Ze staan om de hoek...ze durven niet zo goed blijkbaarquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh ja, rijen dik voor de deur..
Wederom. Je onderkent me nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik niet bijzonder gevonden wordt, ga ik er geen tijd aan verspillen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:
quote:
(hey zie eens wat posts terug van mij, of las je er overheen?)quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jullie mannen scharen je meteen achter de man, typisch
Laten we een keer onze vrouwelijke kant zien,is het nog niet goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jullie mannen scharen je meteen achter de man, typisch
Efficiency is a bitch, once again you're sucking her nipplequote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat komt door de taalfoutquote:
Euhh...quote:Op maandag 1 november 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Efficiency is a bitch, once again you're sucking her nipple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |