Idd, ik probeerde haar al te waarschuwenquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Honger hebben en naar de Appie gaan...slechte combi
niet zo defensief autokloontjequote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een keer gehad,
quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kappen met die halve info shizzle!
en nu doe je er alles aan mij daar spijt van te laten hebben zeker?quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, kijken mag!En het was geen date, your words babe, your words...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Dan doe je het niet goed
He muts dat zeg toch ookquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach dat heeft ie toch niet
/inkoppertke
Ach, gelukkig sta ik straks met dikke buik aan je zijde aan het altaarquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar moet het heen met deze wereld
Nou zeg, wat is dat nu voor vraag?quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zo defensief autokloontjeof was het met jou
?
Zal ik het nog erger maken?quote:
Hoax!quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, gelukkig sta ik straks met dikke buik aan je zijde aan het altaar
Ssstquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zo defensief autokloontjeof was het met jou
?
Das nog erger. Nu weet 'ie wat hij mistquote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het wel een keer gehad,
Misschien kan hij er wat van leren danquote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog erger. Nu weet 'ie wat hij mist
quote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en nu doe je er alles aan mij daar spijt van te laten hebben zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell yeah, net zolang tot je huilend in je bedje ligt te roepen 'Waarom, waarom toch?'
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zoveel honger heb ik niet hoorquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd, ik probeerde haar al te waarschuwen
Als je mij aan het huilen wilt hebben welquote:
ja, nu weet ik het wel!quote:
quote:
een verbaasdequote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou zeg, wat is dat nu voor vraag?
Dat je het überhaupt durft te vragenquote:
Yay!quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh godzijdank, dus ook niet zwanger
JeeBee, de alimentatie-pimpquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, gelukkig sta ik straks met dikke buik aan je zijde aan het altaar
We kunnen het áltijd erger makenquote:
Ja, doe je mee?quote:Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We kunnen het áltijd erger maken
ik dacht dat jij een vriendin van me was, schijn bedriegt blijkbaarquote:
Dat dusquote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das nog erger. Nu weet 'ie wat hij mist
Ik dacht dat ik een date had, schijn bedriegt blijkbaarquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een vriendin van me was, schijn bedriegt blijkbaar
Probeer je nou de date van je broertje in te pikkenquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi![]()
Anders regel je zelf dat de date van je broertje te eten krijgt
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi![]()
Anders regel je zelf dat de date van je broertje te eten krijgt
* JoeBravo gaat huilend in bed liggenquote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een date had, schijn bedriegt blijkbaar
quote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo gaat huilend in bed liggen
waarom toch!?
Ik zeg dat het kán.quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een vriendin van me was, schijn bedriegt blijkbaar
Leave JoeBravo Alone !!quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een date had, schijn bedriegt blijkbaar
Hij wist niet wat te eten, en ik had een goed voorstelquote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Probeer je nou de date van je broertje in te pikken
En hier wordt ik ook nog uitgelachen door autoquote:
Oh,je houdt het netjesquote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wist niet wat te eten, en ik had een goed voorstel
Niet huilend in bed gaan liggen, mietje. Gedraag je gewoon als de klootzak dat ze willen dat je bent en alles komt goed.quote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo gaat huilend in bed liggen
waarom toch!?
Obviously jaquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hier wordt ik ook nog uitgelachen door auto
Geen klootzak voor mijquote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet huilend in bed gaan liggen, mietje. Gedraag je gewoon als de klootzak dat ze willen dat je bent en alles komt goed.![]()
dank je Yip, toch nog iemand op wie ik kan rekenen hier.quote:
Mjah, ik vind d'r niet heel speciaal ofzo.. Meer Girl next door.. Hier in Singles zitten mooiere damesquote:
Die moet je gewoon keihard kietelen in het bubbelbad in zwembad van Purmerend.quote:Op maandag 1 november 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hier wordt ik ook nog uitgelachen door auto
Denk niet dat zij daar gaan komenquote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die moet je gewoon keihard kietelen in het bubbelbad in zwembad van Purmerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |