het is toch wel erg gesteld,als je bij een gewoon Engels woord al aan haar denktquote:
Gelukkigquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
Back. Eigenlijk moet ik nog wat arbeidsrecht doen, maar ik kan me niet concentreren
Dat komt door Joequote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
het is toch wel erg gesteld,als je bij een gewoon Engels woord al aan haar denkt
als ik niet bijzonder gevonden wordt, ga ik er geen tijd aan verspillenquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker bijzonder zijn vrouwen voor jou
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ok, ben er even vandoor, samen met pa zien of we de auto bij de garage krijgen zonder al teveel problemen. Tot daarna weer
Van je eigen intriges ja!quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
Jullie vergeten allemaal dat ik hier het slachtoffer ben!
Ze staan om de hoek...ze durven niet zo goed blijkbaarquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh ja, rijen dik voor de deur..
Wederom. Je onderkent me nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik niet bijzonder gevonden wordt, ga ik er geen tijd aan verspillen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:
quote:
(hey zie eens wat posts terug van mij, of las je er overheen?)quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jullie mannen scharen je meteen achter de man, typisch
Laten we een keer onze vrouwelijke kant zien,is het nog niet goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jullie mannen scharen je meteen achter de man, typisch
Efficiency is a bitch, once again you're sucking her nipplequote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat komt door de taalfoutquote:
Euhh...quote:Op maandag 1 november 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Efficiency is a bitch, once again you're sucking her nipple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |