*kuch*quote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef missbehavin het volgende:
Friend en jofu zijn tenminste wél lief
Is dat dat tentamen wat je nog moet doen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
Back. Eigenlijk moet ik nog wat arbeidsrecht doen, maar ik kan me niet concentreren
Nee, niet als dat in mijn nadeel werkt natuurlijk!quote:Op maandag 1 november 2010 18:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Laten we een keer onze vrouwelijke kant zien,is het nog niet goed
En heb je enig idee waarom dat is?quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jullie mannen scharen je meteen achter de man, typisch
Ja, die heb ik morgen. En overmorgen een tentamen privaatrecht. Daar knijp ik 'm een beetje voor geloof ik...quote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat dat tentamen wat je nog moet doen?
Ja, ik heb wel honger, dat doet dingen met mequote:
I know. Ik ken je al wat langer dan vandaagquote:Op maandag 1 november 2010 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet als dat in mijn nadeel werkt natuurlijk!
Omdat je je cojones kwijt bent?quote:Op maandag 1 november 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En heb je enig idee waarom dat is?
Hè getsie, dat zijn ook niet de leukste vakken danquote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik morgen. En overmorgen een tentamen privaatrecht. Daar knijp ik 'm een beetje voor geloof ik...
Nou, het is niet zo erg. Arbeidsrecht is niet bijster moeilijk, alleen multiple choice is klote... En privaatrecht moet ik gewoon even goed voor gaan zitten, ik heb me dit weekend voornamelijk op strafrecht geconcentreerd. Dus privaat even bijspijkeren, maar an sich is het ook niet zo heel erg moeilijk, vooral veel stampen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè getsie, dat zijn ook niet de leukste vakken dan
Hoezo?quote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
He Jofu misschien moeten wij gewoon een eigen topic openen
quote:
Okequote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is niet zo erg. Arbeidsrecht is niet bijster moeilijk, alleen multiple choice is klote... En privaatrecht moet ik gewoon even goed voor gaan zitten, ik heb me dit weekend voornamelijk op strafrecht geconcentreerd. Dus privaat even bijspijkeren, maar an sich is het ook niet zo heel erg moeilijk, vooral veel stampen.
Daar gaan we over een maandje achter komenquote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
OkeHopelijk gaat het goed dan!
Nee, omdat JB niet 180 graden draait in zijn benadering als iets hem niet aanstaatquote:Op maandag 1 november 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je je cojones kwijt bent?
Of we worden genegeerd of men maakt ons belachelijk hier. Vooral die nepsinglesquote:
Oh nee, je hebt gelijk, joejoe is heul niet veranderlijkquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, omdat JB niet 180 graden draait in zijn benadering als iets hem niet aanstaat![]()
En onze cojones zijn we allang kwijt door 3500 jaar door vrouwen opgevoed te worden. 3500 jaar, en nog weten jullie niet wat jullie van ons willen. Het grootste succes behaald in onze domesticatie is het scheren van borsthaar. Ik geloof dat de term epic fail hier van toepassing is.
Ik ben een echte Single en ik doe het ookquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of we worden genegeerd of men maakt ons belachelijk hier. Vooral die nepsingles
Dat komt omdat alleen een moeder weet wat er in haar zoon omgaatquote:Op maandag 1 november 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, omdat JB niet 180 graden draait in zijn benadering als iets hem niet aanstaat![]()
En onze cojones zijn we allang kwijt door 3500 jaar door vrouwen opgevoed te worden. 3500 jaar, en nog weten jullie niet wat jullie van ons willen. Het grootste succes behaald in onze domesticatie is het scheren van borsthaar. Ik geloof dat de term epic fail hier van toepassing is.
Ja soms is het net een wijfquote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, joejoe is heul niet veranderlijk
Jij welquote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een echte Single en ik doe het ook
Ik ben niet de aangewezen persoon om hier antwoord op te gevenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt gelijk, joejoe is heul niet veranderlijk
quote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet de aangewezen persoon om hier antwoord op te geven
Kun je doen, maar heb je de rest van de dag wél gegeten dan?quote:
Dat zou je kunnen doen. Maar de kans dat je gaat snaaien lijkt me dan wel grootquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Jawelquote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je doen, maar heb je de rest van de dag wél gegeten dan?
Dat valt meestal wel meequote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kun je vannacht weer niet slapen vd honger
quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg je vrouwelijke kant te erkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Als je nu geen honger/trek hebt, en over 2 uur wel.. Wat dan?quote:
Dan trek ik zo'n aviko-aardappelschotel uit de vriezerquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je nu geen honger/trek hebt, en over 2 uur wel.. Wat dan?
quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Valt wel mee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ik vind honger hebben een fijn gevoelquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je nu geen honger/trek hebt, en over 2 uur wel.. Wat dan?
Je hebt dus wel een back-up.. Das beter dan gaan snaaien iigquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan trek ik zo'n aviko-aardappelschotel uit de vriezer
Ik ga de deur niet meer uit
quote:
Dit dusquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg je vrouwelijke kant te erkennen
Why?quote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind honger hebben een fijn gevoel![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Valt wel mee johI'm the feminine man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow wacht...I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja weet ik nietquote:
Dus.. als jij honger hebt moeten we je niet mee uit eten nemen?quote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind honger hebben een fijn gevoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |