Je kan de heli ook landen in plaats van laten crashen..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef ElmoFan het volgende:
Even eht onderstel van mijn heli lijmen......![]()
@monkeybrain, had jij dat ook dat het plastic niet echt sterk was? Of heb ik gewoon de verkeerde besteld
Jij hebt totaal de verkeerde besteld, een gigantisch mislukte aankoop, je oma is zelfs aan het huilenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef ElmoFan het volgende:
Even eht onderstel van mijn heli lijmen......![]()
@monkeybrain, had jij dat ook dat het plastic niet echt sterk was? Of heb ik gewoon de verkeerde besteld
Je hebt ook onderstellen volledig van alluminium, maar eerst maar eens lijmen. :pquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij hebt totaal de verkeerde besteld, een gigantisch mislukte aankoop, je oma is zelfs aan het huilen![]()
Dat onderstel was bij mij ook snel kapot, dat plastic buigt amper en kan een flinke val niet aan. Daarom moet je ook dat "ballen onderstel" halen dat ik liet zien.
Omdat het ding veel te groot was heb ik de ballen (pingpongballen met een gat erin) eraf gelaten en alleen de sateprikkers gebruikt. Nu veer ie op de sateprikkers ipv het onderstel, scheelt een hoop schade
Want je helicopter van 50 gram kan dat tillen?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt ook onderstellen volledig van alluminium, maar eerst maar eens lijmen. :p
Een groot gedeelte is al van metaal hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef bularax het volgende:
[..]
Want je helicopter van 50 gram kan dat tillen?
Ehm, wat? Wat wil je nou precies waarop aansluiten?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Weet iemand of http://cgi.ebay.com/Mini-(...)2ab4b#ht_2712wt_1139 werkt met de FM transmitter? Of andere aansluitbare speakertjes. De speakers van m'n auto zijn ook ver heen namelijk
dit dusquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind dat die schoenen wel bij die... eh persoon erboven passen
Bij de Action heb je ook HDMI kabels. Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ehm, wat? Wat wil je nou precies waarop aansluiten?
Verder, voor degene die nog HDMI-kabels zocht...
3 meter: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48707
5 meter: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48706
Van opwinding?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef forsho het volgende:
vest zonder shirt eronder
ik krijg er de kriebels van
Ik meen mij te herinneren dat die van de Action te kort warenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bij de Action heb je ook HDMI kabels. Niks mis mee.
10 Meter heb ik hier liggenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat die van de Action te kort waren
Weet jij zeker dat die site van dealextreme is? Hun adverteren toch met een andere site op hun eigen website?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zie dat DX een kledingshop heeft![]()
http://en.vancl.com/
[ afbeelding ]
Zijn dit nu leuke schoenen? $10 incl. shipping is niet duur![]()
[ afbeelding ]
http://en.vancl.com/CategoryList-195-1--1/Plimsolls.html
Is niet van DX volgens mij. Ik denk ook niet dat ie het echt serieus bedoelde... maar goed, Vancl is al eerder langsgekomen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat die site van dealextreme is? Hun adverteren toch met een andere site op hun eigen website?
Als je alles met tiewraps aan elkaar vastmaakt ziet het er erg netjes uit (ervanuitgaand dat je zwarte kabels hebt natuurlijk). Zelfs zo netjes, dat ik toen ik hier mijn bureau ging verplaatsen, niet doorhad dat er nog twee kabels aan elkaar vastzaten, waardoor de hele computer plus randapparatuur een ontmoeting had met mijn vloerquote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef W00fer het volgende:
3 meter voor 5 euro is geen geld. Het probleem met kabels alleen is dat het zo'n bende geeft. Wireless HDMI is vooralsnog iets te duur.
Tja, een voordeel is dat je met component met surround geluid pas een butload aan kabels hebt. Nu kan dat door een! En mag ik vragen wat voor apparatuur je dan wel niet allemaal hebt?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:30 schreef W00fer het volgende:
3 meter voor 5 euro is geen geld. Het probleem met kabels alleen is dat het zo'n bende geeft. Wireless HDMI is vooralsnog iets te duur.
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:38 schreef joepie91 het volgende:
Als je alles met tiewraps aan elkaar vastmaakt ziet het er erg netjes uit (ervanuitgaand dat je zwarte kabels hebt natuurlijk). Zelfs zo netjes, dat ik toen ik hier mijn bureau ging verplaatsen, niet doorhad dat er nog twee kabels aan elkaar vastzaten, waardoor de hele computer plus randapparatuur een ontmoeting had met mijn vloer![]()
Jammer dat het zilveren metaal onder het handvat een tikkeltje scherp aanvoelt. Dat hadden ze beter kunnen afronden.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9199
Classy Manual Release Folding Knife with Holster
$ 7,42
Wel goedkope shit daar.. Maar eigenlijk net zo duur als H&M.. Ik ga wel diequote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zie dat DX een kledingshop heeft![]()
http://en.vancl.com/
[ afbeelding ]
Zijn dit nu leuke schoenen? $10 incl. shipping is niet duur![]()
[ afbeelding ]
http://en.vancl.com/CategoryList-195-1--1/Plimsolls.html
Aangezien die toko (volgens de site dan) een aantal "Westerse" awards heeft, vermoed ik zomaar dat ze ook in Europese maten leverenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wel goedkope shit daar.. Maar eigenlijk net zo duur als H&M.. Ik ga wel die [ afbeelding ] kopen en [ afbeelding ]
Als ik die trui tenminste groot genoeg kan krijgen, straks even meten
zou je willenquote:
net zo goedkoop als de serverquote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wel goedkope shit daar.. Maar eigenlijk net zo duur als H&M.. Ik ga wel die [ afbeelding ] kopen en [ afbeelding ]
zolang het mes thuisblijft is er niets aan de hand. Wordt je er op straat mee gepakt ben je de lul.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef neo2000 het volgende:
Zie niet in waarom niet. Volgens mij in Nederland alleen een verbod op vlindermessen en stiletto's.
Ook even die Vans namaak kopen, thanks.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ennn goedkoperquote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef joepie91 het volgende:
Ennn DealExtreme heeft ze nu ook: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47515
In principe niet maar je zou het 2 minuten voor sluitingstijd kunnen proberen.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Affff vandaag nét de pakketbezorger gemist.... nu moet ik het morgen ophalen bij het postkantoor..
het is vanavond koopavond, zou het vanavond kunnen?
hmm ik denk dat ik gewoon wacht tot morgenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In principe niet maar je zou het 2 minuten voor sluitingstijd kunnen proberen.
Soms ligt het er al, soms niet, en het ligt ook aan degene achter de balie of je het dan al mee krijgt.
Na de bezorgronde wordt het naar het postkantoor afhaalpunt gebracht, maar er word vanuit gegaan dat de bezorgronde pas na sluitingstijd afgemaakt is. Omdat hier de bezorgronde heel kort is (centrum) liggen mijn gemiste pakketjes altijd al om 4 uur bij het afhaalpunt.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
hmm ik denk dat ik gewoon wacht tot morgenheb morgen toch vrij
![]()
vraag me wel af of het 's avonds bij postkantoor wordt gebracht of de volgende ochtend vóór 10 uur
ok nicequote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Na de bezorgronde wordt het naar het postkantoor afhaalpunt gebracht, maar er word vanuit gegaan dat de bezorgronde pas na sluitingstijd afgemaakt is. Omdat hier de bezorgronde heel kort is (centrum) liggen mijn gemiste pakketjes altijd al om 4 uur bij het afhaalpunt.
Denk niet dat je bij de Chinese kan bestellen, dat zijn de prijzen incl. verzendkosten naar China.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef UncleSam het volgende:
Voor mensen die bij Vancl bestellen (leuke kleding trouwens) als je via de Chinese website besteld betaal je veel minder
Check dit:
http://www.vancl.com/Styl(...)f=sweater_48_0022290
68 Yen
http://en.vancl.com/Style(...)Hoody+-+Headset.html
20 dollar
Met een beetje Google Translate kom je er wel doorheen toch, scheelt je t dubbele
Misschien iets voor onze taobao agent vrinden?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk niet dat je bij de Chinese kan bestellen, dat zijn de prijzen incl. verzendkosten naar China.
Even uitleggen dat het gebruik van zulke apparatuur (en mogelijk bezit ervan ook) in NL verboden is.. (hint openbaar forum hint)quote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
Even uitleggen;
Links boven is de accuoplader met Amerikaanse stekker (plug voor Europese hier gekocht, was ik vergeten).
Links onder is de portofoon zelf.
Waren de laatste tijd nogal wat problemen met de PayPal API. Op de blog van Statcounter klaagden ze er ook al over.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik kreeg een foutmeldin na het betalen met paypal
Betekent parameter error ofzo![]()
Maargoed heb wel een bevestigingsmail van Vancn maar niet van Paypal :p
Ehm... dan kom je waarschijnlijk net zo duur uit als met wereldwijde verzendekosten bij de winkel zelf.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien iets voor onze taobao agent vrinden?
[..]
Die aansteker! Meteen besteld.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jammer dat het zilveren metaal onder het handvat een tikkeltje scherp aanvoelt. Dat hadden ze beter kunnen afronden.
Deze ook nog ontvangen van LITB.
Leuke aansteker met de grootste hits van de communistische wereld![]()
[ afbeelding ]
Wanneer Beter Bed bij je een bed in elkaar zetten ; dat is pas een puinhoopquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
Welke stomme Chinees verzint de combinatie van piepschuim en tape nou weerTering wat een bende, ik krijg gewoon 2 holle blokken piepschuim op elkaar met daar de bestelling in, en ongeveer 3 meter tape er omheen
maar ik kon de opening niet voelen omdat ze goed op elkaar zaten getaped. Leek wel een slachtveld hier toen het pakketje eindelijk open was.
Goedmakertje vd dag: euro= 1.42 dollar![]()
Had ik ook, wat een pest bende lag er in de tuin nadat het opengemaakt wasquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
Welke stomme Chinees verzint de combinatie van piepschuim en tape nou weerTering wat een bende, ik krijg gewoon 2 holle blokken piepschuim op elkaar met daar de bestelling in, en ongeveer 3 meter tape er omheen
maar ik kon de opening niet voelen omdat ze goed op elkaar zaten getaped. Leek wel een slachtveld hier toen het pakketje eindelijk open was.
Fed heeft gisteren 600 miljard euro in de Amerikaanse economie gepompt, dus de dollar zal nog flink gaan dalenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
nou en? daar hebben wij toch geen last van of wel wij kopen toch wel in chinaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:31 schreef W00fer het volgende:
Van de andere kant, zo wordt onze export veel duurder. Nederland krijgt o.a. geld binnen van diezelfde export van goederen. Gisteren nog een mooi stukje over op het journaal. Havengelden worden zo ook duurder, dus zal de groei van haven Rotterdam wel af gaan vlakken.
ik ben ook benieuwd wat het allemaal gaat worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zeg ook niet dat het positief is. De euro kan dan wel meer waard worden ten opzichte van de dollar, maar onze export wordt inderdaad duurder. Maar aan de andere kant moeten de bestedingen in de VS door deze injectie aantrekken, wat onze export ook weer ten goede komt.
We zullen zien hoe het uit gaat pakken, maar voor het bestellen van zooi uit China en de VS is het in ieder geval op de korte termijn positief.
Kan wel een tijdje duren, mijn bestelling is afgelopen vrijdag ofzo verzonden, maar m'n tracking nummer werkt pas sinds vandaag. Denk dat het nu langzaam richting vliegtuig gaat ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef W00fer het volgende:
Vanaf wanneer is de tracking code van BIC te volgen? Want er staat nu nog No suitable item.
Ze gaven me deze link en een tracking nummer.
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Ik weet dat een tracking nummer alleen maar als extraatje is, maar gezien het eerdere verhaal dat het ding bijna 2 maanden onderweg was, wil ik deze keer bij een grotere bestelling weten waar hij uitspookt.
Vergeten we de Paypal omreken fee niet. De euro kan leuk op 1.42 staan, maar Paypal schroeft daar mooi 3 a 4 cent vanaf.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zeg ook niet dat het positief is. De euro kan dan wel meer waard worden ten opzichte van de dollar, maar onze export wordt inderdaad duurder. Maar aan de andere kant moeten de bestedingen in de VS door deze injectie aantrekken, wat onze export ook weer ten goede komt.
We zullen zien hoe het uit gaat pakken, maar voor het bestellen van zooi uit China en de VS is het in ieder geval op de korte termijn positief.
Bij PayPal word je op wel meer punten genaaid. Het lijkt ook wel of er bij iedere transfer andere fees overheenkomen waar je nog nooit eerder van hebt gehoordquote:Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Vergeten we de Paypal omreken fee niet. De euro kan leuk op 1.42 staan, maar Paypal schroeft daar mooi 3 a 4 cent vanaf.
Handig, maar zo blijf ik klikken en rewinden in m'n browserquote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Oh, kom er eens kijken....
Alvast een soort van vroeg Sinterklaascadeautje
Het is nog maar een simpel begin, maar zal in de toekomst uitgebreider worden: www.chinacheep.com
Momenteel alleen DealExtreme en BuyInCoins, later alle andere webshops uit de OP ook. Ik weet dat nog niet alles erin staat, hij is nog aan het indexeren.
Dat gaat er ook zeker komen (de data zit al in de database, moet alleen nog veel doen aan het front-end), evenals stock-indicatie (sold out enzo), en natuurlijk het aan elkaar koppelen van producten ter prijsvergelijkingquote:Op donderdag 4 november 2010 22:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Handig, maar zo blijf ik klikken en rewinden in m'n browser
Misschien is een onmouseover met het artikelplaatje handig.
Maar het begin is goed.
Erg handige zoekfunctie, dank je welquote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Het is nog maar een simpel begin, maar zal in de toekomst uitgebreider worden: www.chinacheep.com
Momenteel alleen DealExtreme en BuyInCoins, later alle andere webshops uit de OP ook. Ik weet dat nog niet alles erin staat, hij is nog aan het indexeren.
Hm, vreemd. Als het goed is zit er een seconde vertraging in (om bergen met requests te voorkomen) maar zou hij daarna alsnog moeten werken. Geeft de error console in Firefox iets aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef W00fer het volgende:
Nope, IE8.
Firefox 3.6.10 begint helemaal niet met zoeken nadat ik wat heb ingetikt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Same here met opera mini op ipodquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef W00fer het volgende:
Nope, IE8.
Firefox 3.6.10 begint helemaal niet met zoeken nadat ik wat heb ingetikt.
Geniaal!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Chrome is voorzover ik weet de meest fault-tolerant browser die er momenteel is. Niet voor niks dat ie zo hoog scoort op de ACID3-test.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kreeg in chrome sowieso geen error
Hmm, kan ook aan mijn verbinding liggen dat het zo lang duurt (al heb ik toch niet echt langzaam internet...)quote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef W00fer het volgende:
Ja nu werkt het, zoeken lijkt sneller te gaan dan bij IE.
EDIT: % teken lang? Minder dan 30 seconden en het stond op het scherm. 18000 artikelen.
Op safari voor ipod werkt ie!! 14.gifquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Oh, mijn god
Ik denk dat ik weet waar het probleem zit... en dan zou ik echt een hele domme fout gemaakt hebbenEven fixen...
EDIT: Ok, nu zou het moeten werken. Kunnen jullie het even testen?
Kan zeker kloppen. Momenteel is de crawler nog maar hier:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef W00fer het volgende:
Kan het zijn dat SKU 42303 van DX er nog niet instaat. Ik probeer m te zoeken maar hij vind nog niks.
Dat komt ook binnenkort, evenals een omrekenfunctie (euro's enzo).quote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op safari voor ipod werkt ie!! 14.gif
Komt er ook nog een functie dat je kan sorteren op prijs?
Categorieen worden niet opgeslagen (want die zijn voor iedere site anders) en alle data komt uit een lokale database. Ik heb er een crawler (zie screenshot) achter hangen die constant de sites in de gaten houdt en informatie bijwerkt, en op die manier een lokale database kan bouwen. Ik kan zelf ooit nog wel eens met categorieen gaan werken, maar dan zullen gebruikers zelf dingen in moeten gaan delen, want het is praktisch onmogelijk om dat allemaal geautomatiseerd te doenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorteren op prijs wilde ik ook vragen jaEn misschien zoeken in categorieën, scheelt weer serverload ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |