Misschien iets voor onze taobao agent vrinden?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk niet dat je bij de Chinese kan bestellen, dat zijn de prijzen incl. verzendkosten naar China.
Even uitleggen dat het gebruik van zulke apparatuur (en mogelijk bezit ervan ook) in NL verboden is.. (hint openbaar forum hint)quote:Op donderdag 4 november 2010 16:06 schreef toetsenbordridder het volgende:
Even uitleggen;
Links boven is de accuoplader met Amerikaanse stekker (plug voor Europese hier gekocht, was ik vergeten).
Links onder is de portofoon zelf.
Waren de laatste tijd nogal wat problemen met de PayPal API. Op de blog van Statcounter klaagden ze er ook al over.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik kreeg een foutmeldin na het betalen met paypal
Betekent parameter error ofzo![]()
Maargoed heb wel een bevestigingsmail van Vancn maar niet van Paypal :p
Ehm... dan kom je waarschijnlijk net zo duur uit als met wereldwijde verzendekosten bij de winkel zelf.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien iets voor onze taobao agent vrinden?
[..]
Die aansteker! Meteen besteld.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jammer dat het zilveren metaal onder het handvat een tikkeltje scherp aanvoelt. Dat hadden ze beter kunnen afronden.
Deze ook nog ontvangen van LITB.
Leuke aansteker met de grootste hits van de communistische wereld![]()
[ afbeelding ]
Wanneer Beter Bed bij je een bed in elkaar zetten ; dat is pas een puinhoopquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
Welke stomme Chinees verzint de combinatie van piepschuim en tape nou weerTering wat een bende, ik krijg gewoon 2 holle blokken piepschuim op elkaar met daar de bestelling in, en ongeveer 3 meter tape er omheen
maar ik kon de opening niet voelen omdat ze goed op elkaar zaten getaped. Leek wel een slachtveld hier toen het pakketje eindelijk open was.
Goedmakertje vd dag: euro= 1.42 dollar![]()
Had ik ook, wat een pest bende lag er in de tuin nadat het opengemaakt wasquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
Welke stomme Chinees verzint de combinatie van piepschuim en tape nou weerTering wat een bende, ik krijg gewoon 2 holle blokken piepschuim op elkaar met daar de bestelling in, en ongeveer 3 meter tape er omheen
maar ik kon de opening niet voelen omdat ze goed op elkaar zaten getaped. Leek wel een slachtveld hier toen het pakketje eindelijk open was.
Fed heeft gisteren 600 miljard euro in de Amerikaanse economie gepompt, dus de dollar zal nog flink gaan dalenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
nou en? daar hebben wij toch geen last van of wel wij kopen toch wel in chinaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:31 schreef W00fer het volgende:
Van de andere kant, zo wordt onze export veel duurder. Nederland krijgt o.a. geld binnen van diezelfde export van goederen. Gisteren nog een mooi stukje over op het journaal. Havengelden worden zo ook duurder, dus zal de groei van haven Rotterdam wel af gaan vlakken.
ik ben ook benieuwd wat het allemaal gaat worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zeg ook niet dat het positief is. De euro kan dan wel meer waard worden ten opzichte van de dollar, maar onze export wordt inderdaad duurder. Maar aan de andere kant moeten de bestedingen in de VS door deze injectie aantrekken, wat onze export ook weer ten goede komt.
We zullen zien hoe het uit gaat pakken, maar voor het bestellen van zooi uit China en de VS is het in ieder geval op de korte termijn positief.
Kan wel een tijdje duren, mijn bestelling is afgelopen vrijdag ofzo verzonden, maar m'n tracking nummer werkt pas sinds vandaag. Denk dat het nu langzaam richting vliegtuig gaat ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef W00fer het volgende:
Vanaf wanneer is de tracking code van BIC te volgen? Want er staat nu nog No suitable item.
Ze gaven me deze link en een tracking nummer.
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Ik weet dat een tracking nummer alleen maar als extraatje is, maar gezien het eerdere verhaal dat het ding bijna 2 maanden onderweg was, wil ik deze keer bij een grotere bestelling weten waar hij uitspookt.
Vergeten we de Paypal omreken fee niet. De euro kan leuk op 1.42 staan, maar Paypal schroeft daar mooi 3 a 4 cent vanaf.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zeg ook niet dat het positief is. De euro kan dan wel meer waard worden ten opzichte van de dollar, maar onze export wordt inderdaad duurder. Maar aan de andere kant moeten de bestedingen in de VS door deze injectie aantrekken, wat onze export ook weer ten goede komt.
We zullen zien hoe het uit gaat pakken, maar voor het bestellen van zooi uit China en de VS is het in ieder geval op de korte termijn positief.
Bij PayPal word je op wel meer punten genaaid. Het lijkt ook wel of er bij iedere transfer andere fees overheenkomen waar je nog nooit eerder van hebt gehoordquote:Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Vergeten we de Paypal omreken fee niet. De euro kan leuk op 1.42 staan, maar Paypal schroeft daar mooi 3 a 4 cent vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |