Handig, maar zo blijf ik klikken en rewinden in m'n browserquote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Oh, kom er eens kijken....
Alvast een soort van vroeg Sinterklaascadeautje
Het is nog maar een simpel begin, maar zal in de toekomst uitgebreider worden: www.chinacheep.com
Momenteel alleen DealExtreme en BuyInCoins, later alle andere webshops uit de OP ook. Ik weet dat nog niet alles erin staat, hij is nog aan het indexeren.
Dat gaat er ook zeker komen (de data zit al in de database, moet alleen nog veel doen aan het front-end), evenals stock-indicatie (sold out enzo), en natuurlijk het aan elkaar koppelen van producten ter prijsvergelijkingquote:Op donderdag 4 november 2010 22:23 schreef W00fer het volgende:
[..]
Handig, maar zo blijf ik klikken en rewinden in m'n browser
Misschien is een onmouseover met het artikelplaatje handig.
Maar het begin is goed.
Erg handige zoekfunctie, dank je welquote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Het is nog maar een simpel begin, maar zal in de toekomst uitgebreider worden: www.chinacheep.com
Momenteel alleen DealExtreme en BuyInCoins, later alle andere webshops uit de OP ook. Ik weet dat nog niet alles erin staat, hij is nog aan het indexeren.
Hm, vreemd. Als het goed is zit er een seconde vertraging in (om bergen met requests te voorkomen) maar zou hij daarna alsnog moeten werken. Geeft de error console in Firefox iets aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef W00fer het volgende:
Nope, IE8.
Firefox 3.6.10 begint helemaal niet met zoeken nadat ik wat heb ingetikt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Same here met opera mini op ipodquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef W00fer het volgende:
Nope, IE8.
Firefox 3.6.10 begint helemaal niet met zoeken nadat ik wat heb ingetikt.
Geniaal!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef joepie91 het volgende:
Chrome is voorzover ik weet de meest fault-tolerant browser die er momenteel is. Niet voor niks dat ie zo hoog scoort op de ACID3-test.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kreeg in chrome sowieso geen error
Hmm, kan ook aan mijn verbinding liggen dat het zo lang duurt (al heb ik toch niet echt langzaam internet...)quote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef W00fer het volgende:
Ja nu werkt het, zoeken lijkt sneller te gaan dan bij IE.
EDIT: % teken lang? Minder dan 30 seconden en het stond op het scherm. 18000 artikelen.
Op safari voor ipod werkt ie!! 14.gifquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Oh, mijn god
Ik denk dat ik weet waar het probleem zit... en dan zou ik echt een hele domme fout gemaakt hebbenEven fixen...
EDIT: Ok, nu zou het moeten werken. Kunnen jullie het even testen?
Kan zeker kloppen. Momenteel is de crawler nog maar hier:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef W00fer het volgende:
Kan het zijn dat SKU 42303 van DX er nog niet instaat. Ik probeer m te zoeken maar hij vind nog niks.
Dat komt ook binnenkort, evenals een omrekenfunctie (euro's enzo).quote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Op safari voor ipod werkt ie!! 14.gif
Komt er ook nog een functie dat je kan sorteren op prijs?
Categorieen worden niet opgeslagen (want die zijn voor iedere site anders) en alle data komt uit een lokale database. Ik heb er een crawler (zie screenshot) achter hangen die constant de sites in de gaten houdt en informatie bijwerkt, en op die manier een lokale database kan bouwen. Ik kan zelf ooit nog wel eens met categorieen gaan werken, maar dan zullen gebruikers zelf dingen in moeten gaan delen, want het is praktisch onmogelijk om dat allemaal geautomatiseerd te doenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorteren op prijs wilde ik ook vragen jaEn misschien zoeken in categorieën, scheelt weer serverload ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |