abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109469098
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:58 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik griezel van flats: stukken betonbrokken met verzameling schotels aan het balkon. Inbrekers in de berging, spuiten in de portieken, hondenstront in de plantsoenen.

Btw, wat een schitterend pand, ik neem aan geen ventilatiekokers op de erkerdak?
Gelukkig woonde ik in een zeer veilige gemetselde portiekflat met veel speelruimte voor en achter. Bergingen apart achter het huis. Er 2 balkons; veel nieuwe flats hebben geen balkon maar een somber hok dat loggia heet en voor luxe moet doorgaan.

Het huis met de knipvoegen doet me erg denken aan mijn kindertijd. Toen waren er in het dorp veel van zulke huizen. Erg jammer dat ze zo niet meer gemaakt worden.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 19:43:57 #202
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_109469587
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Welke ramen zijn van jou? Of heb je het hele pand?
reset
pi_109469847
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

`

Mijn schoonouders hebben hier 25 jaar gewoond ( mijn man is dus voor een groot gedeelte opgegroeid in dit huis samen met zijn broertje), wij woonde in een gewone huurwoning.
Mijn schoonvader kreeg een andere werklocatie en ze zagen er niet veel nut meer in om boven het bedrijf te wonen dus ze zijn naar een gewoon woonhuis gegaan.
Toen vroeg de directeur van het bedrijf ( waar mijn man dus ook werkt) of wij daar wilde komen wonen.
Leuk om het verhaal zo te lezen! En als je schoonfamilie (en man) er al heeft gewoond stap je er al heel anders in (denk ik), dan vaar je mee op hun ervaring en verhalen, en is het al heel snel gewoon.
Lekker die ruimte in huis :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_109470094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:25 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben in een flat opgegroeid en griezel nog steeds van de huizen met de stoep direct langs de ramen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb ooit samengewoond met een jongen die altijd 'hoog' in een flat had gewoond. Toen we een rijtjeshuis kochten was dat dus vreemd, want je woonde ineens op de begane grond. Zo grappig vond ik dat :D , ik kon me er niet bij voorstellen dat hij in zijn hoofd had zitten geen moeite te hebben lang in een flat te wonen, terwijl ik een dag al te lang vind als ik beter kan krijgen. Maar ik heb altijd erg ruim, groen en vrijstaand gewoond als kind, dus we waren echt tegenpolen qua woonervaring..

Ik snap het ook wel als je een stoep langs je ramen hebt met veel (en druk) verkeer, dat sommigen het eng vinden. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Candaasje het volgende:

En je hebt natuurlijk ook enorm veel verschil in soorten flats. Waar mijn vriend en ik gaan wonen staan er alleen flatjes van 4 verdiepingen hoog, is er veel groen aangelegd, vind je geen spuiten en ziet de hal er beneden keurig uit. (Niet dat het mijn droomhuis is, want ik ben meer van een tuin, en 'oudere' huisjes. Maar goed, om te starten dus prima.)
En je hebt ook mooie appartementen, alsof je nou werkelijk overal spuiten in een hal hebt liggen :D Ja in een stad als Amsterdam - Rotterdam in slechte wijk ja... dat dekt het merendeel van de flats niet lijkt me.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:20:25 #205
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_109471004
quote:
En je hebt ook mooie appartementen, alsof je nou werkelijk overal spuiten in een hal hebt liggen :D Ja in een stad als Amsterdam - Rotterdam in slechte wijk ja... dat dekt het merendeel van de flats niet lijkt me.
Ik woon in een appartement uit 2009, woont erg rustig, ( ik ben de enige beneden de 40 jaar ) en geen overlast van jongeren en geen spuit te vinden hier.
Moet wel zeggen dat het in een dorp is met net 5000 inwoners.
Ik zal morgen een foto van de buitenkant maken, mocht daar belangstelling voor zijn.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:29:04 #206
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_109471374
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk om het verhaal zo te lezen! En als je schoonfamilie (en man) er al heeft gewoond stap je er al heel anders in (denk ik), dan vaar je mee op hun ervaring en verhalen, en is het al heel snel gewoon.
Lekker die ruimte in huis :)
Ja, ik ken dat huis ook al van toen mijn man er nog woonde, weet nog dat ik het de eerste keer wat vreemd vond maar het wende snel en bleef daar vaak het weekend slapen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_109473554
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik woon in een appartement uit 2009, woont erg rustig, ( ik ben de enige beneden de 40 jaar ) en geen overlast van jongeren en geen spuit te vinden hier.
Moet wel zeggen dat het in een dorp is met net 5000 inwoners.
Ik zal morgen een foto van de buitenkant maken, mocht daar belangstelling voor zijn.
Dat laatste, doen! ;)
pi_109835188
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg me alsjeblieft dat dat niet jouw auto is :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 april 2012 @ 07:58:44 #209
78918 SeLang
Black swans matter
pi_109837219
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2012 01:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeg me alsjeblieft dat dat niet jouw auto is :'(
Dat is niet mijn auto
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_109837468
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 07:58 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is niet mijn auto
Dat is jammer. Kaatjes zijn O+
pi_109847656
Ik wil een bedrijf kunnen bellen die de voorgevel van het Pand waarin ik woon schoonspuit zodat het gesteente ( dmv zand?)als geheel weer de komende 50? jaar mee kan. (monumentaal Pand) Iemand een goede tip?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 13:40:31 ]
pi_109847889
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 07:58 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is niet mijn auto
Ok. Mooi huis man. Serieus van jou helemaal? :9 _O_
vosss is de naam,
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:49:31 #213
78918 SeLang
Black swans matter
pi_109848006
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Ok. Mooi huis man. Serieus van jou helemaal? :9 _O_
Nee man, alleen de boven verdieping
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_109848038
Nouja nog steeds een puik optrekje zou ik zeggen. Mooi pand. :)
vosss is de naam,
pi_109848155
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:57 schreef rikkieking het volgende:
leuk topic, zal ook een bijdrage doen:

[ afbeelding ]

ons huis in aanbouw:D Is een project in eigen beheer, dus zelf tekeningen gemaakt (met hulp van vriend), vergunningen aangevraagd, aannemers afgestruind en heel veel regelen.

Zijn nu bezig met tegelwerk in badkamers en toiletten, wat nog rest is ruwweg schilderwerk binnen/buiten, vloeren en de keuken
is dit toevallig in breda? :P
I guess because I'm popular, That makes me a pop star.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')