..en die jongen die na 4 dates zo leuk was is ineens historie, las ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Ik zou toch al niet zo snel ver gaan reizen voor iemand maar een uur vind ik echt de max.
Ik ben de leuke jongens hier uit de buurt ook nog niet tegen gekomen!:Squote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, niet zo heel lang. Paar maandjes. Maar goed, die ervaring heb je dan maar weer
Oh er zullen vast wel leuke Doutzens, Sietskes en Femkes hier wonen, maar gewoon nog niet tegengekomen dan
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en die jongen die na 4 dates zo leuk was is ineens historie, las ik.
Beetje wispelturig hoor.
De duur van een eventuele relatie zegt toch niets over datingsites verder? Want dat was waarschijnlijk net zo goed gebeurd als je haar meteen IRL had ontmoet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha, niet zo heel lang. Paar maandjes. Maar goed, die ervaring heb je dan maar weer
Tussen zeggen en doen zit een heel verschil, en ik wil niet het hele gesprek hier neerzetten, maar ze zei gewoon dat ze liever met zo'n insteek begon zonder meteen verwachtingen te hebben en dan hopen dat het ooit meer wordt, ipv omgekeerd...nou,dat vond ik niet zo'n domme opmerking...en voor hetzelfde geld is het gewoon een nepprofiel trouwens...eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef love_sharon het volgende:
[..]
![]()
Dat jij daar commentaar over durft te geven met je opmerkingen dat je niet zomaar seks met iemand wilt hebben en dan weer met je bijna fuckbuddy.Nogal hypocriet.
Het was maar een half grapje, iedereen mag ze maken maar als ik het doe is het gelijk een belediging?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:50 schreef love_sharon het volgende:
Maar je gaat wel commentaar geven zonder dat je precies weet wat er is gebeurd.
De volgende keer mag je die voor jezelf houden.
Waar heb ik een reputatie opgebouwd, ik post hier pas een paar weken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef love_sharon het volgende:
Waarschijnlijk door de reputatie die je zelf hebt opgebouwd.
Okee, ontopic:quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:56 schreef love_sharon het volgende:
Het gaat hier toch om je post-gedrag, want heel fok bestaat uit posten anders zou dit niet bestaan.
Maar weer on-topic
Jij kwam toch uit Amsterdam? Waarom ga je dan in Utrecht daten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ontopic:
10 november een date met iemand in Utrecht.
6 of 7 november een date waarvan ik denk dat ie niet doorgaat.
Morgen een chatafspraak met de vrouw die een fuckbuddy zoekt, met hoop op meer later, maar waar ik redelijke twijfels over heb.
En nog een date met iemand die in Utrecht wil afspreken, maar later wel een datum geeft, en wil dat ik een originele plek uitzoek.
Ik ben benieuwd hoeveel er echt gaan doorkomen....
Wassenaar...quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Amsterdam? Waarom ga je dan in Utrecht daten?
Ze komt uit Den Bosch, en ja, ik had al gezegd dat ik het ver vond, maar Utrecht is voor mij nog wel te doen...quote:
Dat soort verhalen lees ik dus de hele tijd van jou (hoera! battledate gewonnen! direct maar afspraak gemaakt!) en was in de veronderstelling dat je dan ook veel meer dates zou hebben. Maar goed, twee (2) dus. Dus nu vier nieuwe kandidaten - allen via paiq?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ontopic:
10 november een date met iemand in Utrecht.
6 of 7 november een date waarvan ik denk dat ie niet doorgaat.
Morgen een chatafspraak met de vrouw die een fuckbuddy zoekt, met hoop op meer later, maar waar ik redelijke twijfels over heb.
En nog een date met iemand die in Utrecht wil afspreken, maar later wel een datum geeft, en wil dat ik een originele plek uitzoek.
Ik ben benieuwd hoeveel er echt gaan doorkomen....
Ja, nu enkel via Paiq, ik date idd niet zoveel als het over mag komen..ik praat gewoon veel op die site..quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat soort verhalen lees ik dus de hele tijd van jou (hoera! battledate gewonnen! direct maar afspraak gemaakt!) en was in de veronderstelling dat je dan ook veel meer dates zou hebben. Maar goed, twee (2) dus. Dus nu vier nieuwe kandidaten - allen via paiq?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef macondo het volgende:
Ik heb mijn verdere (geplande en potentiele) dates maar afgeblazen.
Zo ver wil ik niet gaan, maar ze is echt heel leuk, het klikt goed en ze heeft bovendien de looks van een fotomodel. Maar dan lief. En nou ja, kijk eerst even waar dit schip strandt. En dan ga ik niet met anderen daten..quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar ze is echt heel leuk, het klikt goed en ze heeft bovendien de looks van een fotomodel. Maar dan lief. En nou ja, kijk eerst even waar dit schip strandt. En dan ga ik niet met anderen daten..
vergeet niet ; daten is leuk, maar één date kan voldoende zijn
Nee klopt, maar ik antwoord netjes een vraag die ik kreegquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
De duur van een eventuele relatie zegt toch niets over datingsites verder? Want dat was waarschijnlijk net zo goed gebeurd als je haar meteen IRL had ontmoet.
Volgende week komt ze bij mij eten. Maar ik heb geen haast. Wel gek plotseling - want ga je nu plotseling elke dag sms-en? elke dag mailen? bellen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Klinkt goedWanneer zie je haar weer?
Gewoon elke dag een grappig smsje sturen. Is voldoende.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgende week komt ze bij mij eten. Maar ik heb geen haast. Wel gek plotseling - want ga je nu plotseling elke dag sms-en? elke dag mailen? bellen?
Maar dan wel uit naam van een andere fokker toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een grappig smsje sturen. Is voldoende.
Uiteraard. Wel even verwarring zaaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar dan wel uit naam van een andere fokker toch?
Wat een aannamequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Studente genoeg keuze... Denk je niet danZal wel een dik propje zijn
Verstandigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef macondo het volgende:
[..]..
vergeet niet ; daten is leuk, maar één date kan voldoende zijn
In mijn (werk)omgeving ga ik echt geen hengeltjes uitgooien, dan zijn sites inderdaad een goed alternatiefquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Wat een aanname
Misschien vindt ze deze manier wel leuker, spannender...of wil ze eens in een andere vijver vissen dan haar eigen netwerk.
Dat laatste is ook mijn achterliggende reden om eens rond te kijken.
Hey meid,quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In mijn (werk)omgeving ga ik echt geen hengeltjes uitgooien, dan zijn sites inderdaad een goed alternatief
Heeft niks met mijn uiterlijk of gebrek aan mannelijke aandacht te maken.
ik vind het maar niets.. dat je het weetquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hey meid,
Ik denk dat wij maar eens af moeten spreken. Wat vind je ervan?
In het echte leven rp-en en de illusie dat Fok!vrouwen dik en lelijk zijn wegvagen bedoel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hey meid,
Ik denk dat wij maar eens af moeten spreken. Wat vind je ervan?
jij bent niet dik en lelijk, maar slank en lekker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In het echte leven rp-en en de illusie dat Fok!vrouwen dik en lelijk zijn wegvagen bedoel je?
Ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent niet dik en lelijk, maar slank en lekker?
preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In het echte leven rp-en en de illusie dat Fok!vrouwen dik en lelijk zijn wegvagen bedoel je?
Beter rondkijken...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Maress het volgende:
Ik heb me sinds kort ook op paiq aangemeld..
Maar ik kan nooit een battledate om een jongen doen:s
En ik ben er nog geen enkele leuke jongen tegen gekomen..:(
Volgens mij zit jij hier 10 min vandaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Ik zou toch al niet zo snel ver gaan reizen voor iemand maar een uur vind ik echt de max.
Wie weet, misschien zelfs nog minderquote:Op woensdag 3 november 2010 01:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier 10 min vandaan
Ow wacht, this is too obvious
quote:Op woensdag 3 november 2010 01:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier 10 min vandaan
Ow wacht, this is too obvious
Het was half twee 's nachts, en love_sharon is altijd wel in voor impulsieve dates. Dat weet Godshand natuurlijk ook. En het zijn buren.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:34 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wie weet, misschien zelfs nog minder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |