Uiteraard. Wel even verwarring zaaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar dan wel uit naam van een andere fokker toch?
Wat een aannamequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Studente genoeg keuze... Denk je niet danZal wel een dik propje zijn
Verstandigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef macondo het volgende:
[..]..
vergeet niet ; daten is leuk, maar één date kan voldoende zijn
In mijn (werk)omgeving ga ik echt geen hengeltjes uitgooien, dan zijn sites inderdaad een goed alternatiefquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Wat een aanname
Misschien vindt ze deze manier wel leuker, spannender...of wil ze eens in een andere vijver vissen dan haar eigen netwerk.
Dat laatste is ook mijn achterliggende reden om eens rond te kijken.
Hey meid,quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In mijn (werk)omgeving ga ik echt geen hengeltjes uitgooien, dan zijn sites inderdaad een goed alternatief
Heeft niks met mijn uiterlijk of gebrek aan mannelijke aandacht te maken.
ik vind het maar niets.. dat je het weetquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hey meid,
Ik denk dat wij maar eens af moeten spreken. Wat vind je ervan?
In het echte leven rp-en en de illusie dat Fok!vrouwen dik en lelijk zijn wegvagen bedoel je?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Hey meid,
Ik denk dat wij maar eens af moeten spreken. Wat vind je ervan?
jij bent niet dik en lelijk, maar slank en lekker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In het echte leven rp-en en de illusie dat Fok!vrouwen dik en lelijk zijn wegvagen bedoel je?
Ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent niet dik en lelijk, maar slank en lekker?
preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In het echte leven rp-en en de illusie dat Fok!vrouwen dik en lelijk zijn wegvagen bedoel je?
Beter rondkijken...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Maress het volgende:
Ik heb me sinds kort ook op paiq aangemeld..
Maar ik kan nooit een battledate om een jongen doen:s
En ik ben er nog geen enkele leuke jongen tegen gekomen..:(
Volgens mij zit jij hier 10 min vandaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Ik zou toch al niet zo snel ver gaan reizen voor iemand maar een uur vind ik echt de max.
Wie weet, misschien zelfs nog minderquote:Op woensdag 3 november 2010 01:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier 10 min vandaan
Ow wacht, this is too obvious
quote:Op woensdag 3 november 2010 01:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier 10 min vandaan
Ow wacht, this is too obvious
Het was half twee 's nachts, en love_sharon is altijd wel in voor impulsieve dates. Dat weet Godshand natuurlijk ook. En het zijn buren.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:34 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Wie weet, misschien zelfs nog minder![]()
Hey Kapitein Ortega! Jij bent vast naar mij op zoekquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Capt.Ortega het volgende:
Nieuwe single meldt zich![]()
Nou ja, nieuw... ben nu 4 maanden single en vond dat het weer tijd was om 's te gaan daten.
Ik heb ervaring met Knuz (2 jaar geleden, maar kom daar niet meer). Ik heb me van het weekend aangemeld op e-matching en vanavond ook op paiq ... zojuist zelfs mn eerste battle gewonnen
quote:Op woensdag 3 november 2010 07:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hey Kapitein Ortega! Jij bent vast naar mij op zoek
[edit]
Sjit, ik heb duidelijk mijn koffie nog niet op....verkeerde serie...
[/edit]
Zou je wel willen weten hequote:Op woensdag 3 november 2010 07:50 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het was half twee 's nachts, en love_sharon is altijd wel in voor impulsieve dates. Dat weet Godshand natuurlijk ook. En het zijn buren.
Hoe was jullie date? Is er gezoend?
Nah, vond het aantal matches daar een beetje tegenvallen, voorlopig mijn account daar even op non-actief gezet.quote:
Er zitten maar weinig nederlanders op, je komt altijd dezelfden tegen.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nah, vond het aantal matches daar een beetje tegenvallen, voorlopig mijn account daar even op non-actief gezet.
Maar als je me nodig hebt weet je me te vinden toch?
Jij hebt gewoon 3 weken non-stop gedate met allerlei leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:54 schreef CherryLips het volgende:
wehe ik ben even op vakantie en m'n ava wordt al uit de OP gehaald
Neuh, alleen één opdringerige gast in New Orleans die echt niet van me af kon blijven na tien minuten, ik werd er gewoon naar van. Paar keer weggeduwd, handen weggehaald, toegesproken, z'n vriend heeft hem nog weggehaald, maar nee hoor. Heeft wel een beetje de avond verkloot. Toen ie m'n oren ging masseren was ik het zat en ben ik weggegaanquote:Op woensdag 3 november 2010 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 3 weken non-stop gedate met allerlei leeftijdsgenoten.
Hoe ziet ie er uit? Ik ga volgende week naar New Orleans, zoek ik hem opquote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, alleen één opdringerige gast in New Orleans die echt niet van me af kon blijven na tien minuten, ik werd er gewoon naar van. Paar keer weggeduwd, handen weggehaald, toegesproken, z'n vriend heeft hem nog weggehaald, maar nee hoor. Heeft wel een beetje de avond verkloot. Toen ie m'n oren ging masseren was ik het zat en ben ik weggegaan
Het was een toeristquote:Op woensdag 3 november 2010 10:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hoe ziet ie er uit? Ik ga volgende week naar New Orleans, zoek ik hem op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |