quote:Op maandag 1 november 2010 15:47 schreef Yngwie het volgende:
Bordje vooraan in de straat plaatsen... "garage sale, alles 1 Euro"
Ik zie maar 1 wasmachine en 1 droger.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:47 schreef Yngwie het volgende:
Bordje vooraan in de straat plaatsen... "garage sale, alles 1 Euro"
Dat is TS die zijn auto loopt te pimpen...quote:Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef TSI het volgende:
Jammer van die groene telefooncel in beeld. ...
Haarwijk Gorinchem, burgemeester is Piet IJssels hier..quote:
Jawel, maar niet op deze manier mafketelquote:Op maandag 1 november 2010 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
bij jou in huis is t zeker een smerige bende ts, dat je nooit fatsoenlijk schoonmaakt
Vloerbedekking?quote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef trovey het volgende:
Er komt nieuwe vloerbedekking in de keuken en nu moeten ze de keuken leegruimen?
Vrouwenlogica?quote:Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Vloerbedekking?![]()
Je flikkert toch geen vloegbedekking in de keuken?
Oordeel zelfquote:Op maandag 1 november 2010 15:51 schreef TSI het volgende:
Jammer van die groene telefooncel in beeld. Verder ziet de wijk er stukken beter uit dan Poelenburg of niet nader te noemen stadsdelen van A'dam.
Sorryquote:
Vloerbedekking is ook vinyl, laminaat etc. slimmerdsquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef Prenzlauer het volgende:
Shit man, wat een spannend leven heb jij
Wat een domboquote:Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Vloerbedekking?![]()
Die mensen zijn in de betere buurten niet welkomquote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
DIE MENSEN ZIJN GEWOON AAN HET VERHUIZEN.
In die witte bus hebben ze hun spullen gesjouwd, op weg naar een betere buurt.
Laminaat bedekt in principe de vloer.quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef L.no het volgende:
Het enige wat triester is dan het bespioneren en foto's van Turkse mensen voor geen reden is het feit dat sommige mensen serieus niet weten wat de term 'vloerbedekking' betekent.
TS.
Daarom maakt het juist zo triest als ze dat niet weten.quote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laminaat bedekt in principe de vloer.
wat is daar triest aan?quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef L.no het volgende:
Het enige wat triester is dan het bespioneren en foto's van Turkse mensen
alles.quote:
Geluidstechnicus is een racistquote:Op maandag 1 november 2010 16:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Racist die je bent
Je bent een hopeloos mens met dit topc.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef L.no het volgende:
Het enige wat triester is dan het bespioneren en foto's van Turkse mensen voor geen reden is het feit dat sommige mensen serieus niet weten wat de term 'vloerbedekking' betekent.
TS.
Ik had gewoon de gelegenheid om naar buiten te kijken, en zoiets valt je toch meteen opquote:
Ik doe niet meer aan GTAquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Geluidstechnicus ziet zijn leven in derde persoon zoals in GTA.
Omdat een of andere halve gare geluidstechnicus ze vanachter de bosjes ligt te fotograveren, waarschijnlijk. Ik zou ook verhuizen alsof ik geen seconde te verliezen had.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef geluidstechnicus het volgende:
Update:
Er is met enorme snelheid een bus aan komen scheuren...
[ afbeelding ]
En de Turkse mevrouw vlucht nu met de auto en een klein kind erbij![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon een kale betonnen vloer in je keuken?quote:Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Vloerbedekking?![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Haarwijk Gorinchem, burgemeester is Piet IJssels hier..
Dat zegt al genoeg denk ik
Het bestuur van deze stad zorgt er voor dat de wijk verpauperd.quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja, jij kwam ook uit Gorinchem!
Jij woont in de Haarwijk?
Pauper!!!
Helemaal foutquote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef xelium het volgende:
[..]
Dat is dus deze toren:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,70.7,,1,-14.75
Dat is een boom voor m'n huisquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef gazpach het volgende:
[..]
Omdat een of andere halve gare geluidstechnicus ze vanachter de bosjes ligt te fotograveren, waarschijnlijk. Ik zou ook verhuizen alsof ik geen seconde te verliezen had.
Ik weet nu waar je huis woont, w8 maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dat is een boom voor m'n huis![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je huis woont, w8 maar
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:52 schreef Basp1 het volgende:
ha ha ts blijft achter in een pauperbuurt, wacht maar tot dadelijk het ander busje komt met een stel heel vervelende marrokanen die je nieuwe overburen worden.
Mijn overburen zijn al marokkanenquote:
Een echte volkswijk dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:38 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Mijn overburen zijn al marokkanen
Die ken ikquote:
Wat betreft die bruiloft is dat erg herkenbaar, daar open ik binnenkort nog een topic overquote:Op woensdag 3 november 2010 01:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ies tog normal? Geboert ook ien Turkije!
TS heeft nog geluk. Ik heb in een buurtje gewoond waar ze de Turkse bruiloft ook op straat vierden. En een paar maand ervoor lag 1 of andere opa op sterven en toen moest IEDEREEN afscheid komen nemen. Natuurlijk allemaal in 1 keer zodat de hele straat vol stond met BMWtjes uit '94en een paar dagen nog een keer toen hij overleden was.
Zelfs de lijkwagen kon er niet eens langs.
Dankjequote:Op woensdag 3 november 2010 00:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Onterecht veel kritiek op TS die met al die pics toch aardig wat moeite in z'n topic steekt, kan menig Fokker nog wat van leren.
TS
Met foto's van de mooi bruidquote:Op woensdag 3 november 2010 13:22 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Wat betreft die bruiloft is dat erg herkenbaar, daar open ik binnenkort nog een topic over
TS verslaat dit hele gebeuren vanuit de veilige omheining van zijn huis. Stel je voor dat je verhaal gaat halen, de zon, UV straling, mensenquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef geluidstechnicus het volgende:
Update:
Er is met enorme snelheid een bus aan komen scheuren...
[ afbeelding ]
En de Turkse mevrouw vlucht nu met de auto en een klein kind erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
TS verslaat dit hele gebeuren vanuit de veilige omheining van zijn huis. Stel je voor dat je verhaal gaat halen, de zon, UV straling, mensen
Liefe Drinky,quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
TS verslaat dit hele gebeuren vanuit de veilige omheining van zijn huis. Stel je voor dat je verhaal gaat halen, de zon, UV straling, mensen
Kweenie waar het popcorn op slaat, maar het klinkt goedquote:
Een Hasjmachine??? *niet begrijpt*quote:
Zou ook kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef Djflubbel het volgende:
[..]
Een Hasjmachine??? *niet begrijpt*
Ach laat die turken lekker, zetten ze eens wat anders buiten dan de bloemetjes :p
Dat was mijn oude buurt, die gaan serieus on 4 uur snachts op straat een bbq aanstekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Een echte volkswijk dus!! Laat me raden, je buren luisteren Frans Bauer en zitten met een kratje bier voor hun huis?
Ja wat een volk is dat hehquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat was mijn oude buurt, die gaan serieus on 4 uur snachts op straat een bbq aansteken
quote:Op zondag 7 november 2010 14:43 schreef Skonk het volgende:
Triest elke keer die Fokkers die foto's nemen van mensen zonder dat ze het weten.
Het is wachten op de dag dat het een keer bij mij gebeurd, maar dan niet klagen dat je kaakje is gebroken TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |