Die ken ikquote:
Wat betreft die bruiloft is dat erg herkenbaar, daar open ik binnenkort nog een topic overquote:Op woensdag 3 november 2010 01:01 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ies tog normal? Geboert ook ien Turkije!
TS heeft nog geluk. Ik heb in een buurtje gewoond waar ze de Turkse bruiloft ook op straat vierden. En een paar maand ervoor lag 1 of andere opa op sterven en toen moest IEDEREEN afscheid komen nemen. Natuurlijk allemaal in 1 keer zodat de hele straat vol stond met BMWtjes uit '94en een paar dagen nog een keer toen hij overleden was.
Zelfs de lijkwagen kon er niet eens langs.
Dankjequote:Op woensdag 3 november 2010 00:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Onterecht veel kritiek op TS die met al die pics toch aardig wat moeite in z'n topic steekt, kan menig Fokker nog wat van leren.
TS
Met foto's van de mooi bruidquote:Op woensdag 3 november 2010 13:22 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Wat betreft die bruiloft is dat erg herkenbaar, daar open ik binnenkort nog een topic over
TS verslaat dit hele gebeuren vanuit de veilige omheining van zijn huis. Stel je voor dat je verhaal gaat halen, de zon, UV straling, mensenquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef geluidstechnicus het volgende:
Update:
Er is met enorme snelheid een bus aan komen scheuren...
[ afbeelding ]
En de Turkse mevrouw vlucht nu met de auto en een klein kind erbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
TS verslaat dit hele gebeuren vanuit de veilige omheining van zijn huis. Stel je voor dat je verhaal gaat halen, de zon, UV straling, mensen
Liefe Drinky,quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
TS verslaat dit hele gebeuren vanuit de veilige omheining van zijn huis. Stel je voor dat je verhaal gaat halen, de zon, UV straling, mensen
Kweenie waar het popcorn op slaat, maar het klinkt goedquote:
Een Hasjmachine??? *niet begrijpt*quote:
Zou ook kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef Djflubbel het volgende:
[..]
Een Hasjmachine??? *niet begrijpt*
Ach laat die turken lekker, zetten ze eens wat anders buiten dan de bloemetjes :p
Dat was mijn oude buurt, die gaan serieus on 4 uur snachts op straat een bbq aanstekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Een echte volkswijk dus!! Laat me raden, je buren luisteren Frans Bauer en zitten met een kratje bier voor hun huis?
Ja wat een volk is dat hehquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat was mijn oude buurt, die gaan serieus on 4 uur snachts op straat een bbq aansteken
quote:Op zondag 7 november 2010 14:43 schreef Skonk het volgende:
Triest elke keer die Fokkers die foto's nemen van mensen zonder dat ze het weten.
Het is wachten op de dag dat het een keer bij mij gebeurd, maar dan niet klagen dat je kaakje is gebroken TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |