Ik doe niet meer aan GTAquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Geluidstechnicus ziet zijn leven in derde persoon zoals in GTA.
Omdat een of andere halve gare geluidstechnicus ze vanachter de bosjes ligt te fotograveren, waarschijnlijk. Ik zou ook verhuizen alsof ik geen seconde te verliezen had.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef geluidstechnicus het volgende:
Update:
Er is met enorme snelheid een bus aan komen scheuren...
[ afbeelding ]
En de Turkse mevrouw vlucht nu met de auto en een klein kind erbij![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt gewoon een kale betonnen vloer in je keuken?quote:Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Vloerbedekking?![]()
Je flikkert toch geen vloegbedekking in de keuken?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Haarwijk Gorinchem, burgemeester is Piet IJssels hier..
Dat zegt al genoeg denk ik
Het bestuur van deze stad zorgt er voor dat de wijk verpauperd.quote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja, jij kwam ook uit Gorinchem!
Jij woont in de Haarwijk?
Pauper!!!
Helemaal foutquote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef xelium het volgende:
[..]
Dat is dus deze toren:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,70.7,,1,-14.75
Dat is een boom voor m'n huisquote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef gazpach het volgende:
[..]
Omdat een of andere halve gare geluidstechnicus ze vanachter de bosjes ligt te fotograveren, waarschijnlijk. Ik zou ook verhuizen alsof ik geen seconde te verliezen had.
Ik weet nu waar je huis woont, w8 maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Dat is een boom voor m'n huis![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet nu waar je huis woont, w8 maar
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:52 schreef Basp1 het volgende:
ha ha ts blijft achter in een pauperbuurt, wacht maar tot dadelijk het ander busje komt met een stel heel vervelende marrokanen die je nieuwe overburen worden.
Mijn overburen zijn al marokkanenquote:
Een echte volkswijk dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:38 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Mijn overburen zijn al marokkanen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |