Ik ga er inderdaad van uit dat jij een envelop die aan jou persoonlijk gericht is persoonlijk in ontvangst neemt ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 06:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja en waarom dat kan zijn geef ik net aan. Het is gewoon een reden. Maar het is allemaal VBO niveau, allemaal domme mensen die daar werken.
Er worden per week 5 bezwaarschriften naar mij persoonlijk gestuurd. In een goede week zelfs 10. Zal ik die ook maar persoonlijk in ontvangst nemen?
Dankje. En daarom reageer ik ook zo fel. Ik doe verdorie áltijd mijn best. Er wordt bijna nooit door een klant gezegd, goh bedankt mevrouw, dat u zoveel moeite voor mij doet.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Geloof mij Cassandra. Ik ben vorige week nog naar het gemeentehuis geweest voor een probleem. De ambtenaren hebben mij geweldig goed geholpen.![]()
Ze waren zeer dienstbaar. Dit mag ook eens gezegd worden
Ik snap je. Ik weet het, je wordt nooit bedank als je iets goed doet. Maar altijd afgezeken wordt als je iets fout doet. Dat is in het bedrijfsleven krek eender zo...... En daarom heb ik mij zo mijn bedenkingen aan deze verruwde maatschappij.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dankje. En daarom reageer ik ook zo fel. Ik doe verdorie áltijd mijn best. Er wordt bijna nooit door een klant gezegd, goh bedankt mevrouw, dat u zoveel moeite voor mij doet.
Maar oh wee als er iets mis gaat, dan word ik voor alles en nog wat uitgemaakt.
Laatst ook een klant, die komt altijd aan de balie als ik er zit. Man met veel problemen, veel meegemaakt, is aan de drank gegaan, maar zijn aanvraag duurde zo lang tot die was toegekend. Dus ik heb zijn klantmanager achter de broek aangezeten zodat die aanvraag er met spoed doorheen ging. Een week later was hij weer aan de balie, helemaal opgefokt, dus ik groet hem, wordt ie boos. Jij bent niet lief! Jij liegt! Dus ik zeg rustig meneer, wat is er aan de hand? Nee jij liegt!!
Wat bleek? Een collega had gezegd dat hij vervelend was aan de balie en hij dacht dat ík dat had gezegd.
Dus ik zeg al, meneer, ik heb u rustig en vriendelijk te woord gestaan, waar of niet? Ja.
U bent ook rustig gebleven, waar of niet? Ja. En hebben wij een goed gesprek gehad? Ja. Excuses mevrouw.
Makkelijk schieten, die ambtenaren. Die worden immers betaald om van 9 tot 5 te niksen.
Ik reageer sec op baliemedewerkster die post open maakt. C'est moiquote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef Auti het volgende:
Ik heb het over de ontvangstbalie heh, niet over een bali bij een bepaalde afdeling.
Ik kan mij voorstellen dat een receptioniste/ medewerker secritariaat de post moeten openen.
Die ontvangstbalie zit er om de telefoon op te nemen en doorschakelen, of om een klant die binnenkomt een kaartje met een nummertje te geven en dan verwijzen ze je door naar de zaal waar je bijv je paspoort kan aanvragen etc.
Nu gaat het om een retourenvelop van de gemeente zelf. Er staat duidelijk op voor wie het bestemd is en welke afdeling.
Oh, ik had altijd gedacht dat je op een bepaalde afdeling werkte..quote:Op woensdag 10 november 2010 12:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik reageer sec op baliemedewerkster die post open maakt. C'est moi
Overigens is het in Almere zo dat de interne post nooit in enveloppen meegenomen mag worden en daarom wordt het ook open gemaakt.
Zichtbaar voor anderen (andere klanten) is weer een ander verhaal. Ons postbakje staat niet voor niets onder het bureau.
12 van de 20quote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Maanvis het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/ deze test moeten jullie eens doen
Wat is jouw score?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Maanvis het volgende:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/ deze test moeten jullie eens doen
15/20quote:
Nee, ik werk inderdaad bij Sociale Zaken. Maar jouw allereerste post is té algemeen waardoor ik mij aangesproken voelde. Jij had het over baliemedewerkster die de post opent.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh, ik had altijd gedacht dat je op een bepaalde afdeling werkte..![]()
Maar jij zit dus op de algemene balie die mensen doorstuurt naar de afdeling waar ze moeten wezen?
ooh oké.quote:
Maar het was ook niet tegen jou hoor, jij doet je werk erg goed, dat weet ik 100% zeker. Er zouden meer Cassandraatjes in deze sector moeten werken.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, ik werk inderdaad bij Sociale Zaken. Maar jouw allereerste post is té algemeen waardoor ik mij aangesproken voelde. Jij had het over baliemedewerkster die de post opent.
Ik ben ook baliemedewerkster. Maar niet van de hoofdbalie, maar van sociale zaken inderdaad
Ik denk dat ze iets grappigs aan de proefpersonen vertelden of zo? Anders kan je inderdaad niet zomaar op commando lachen nee. Dat is nou juist waar het om gaat...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef Auti het volgende:
Ik had er ook 12. Ik vind het maar een rare test.
"ga mar voor de camera staan en doe maar even lachen"
Opgedwongen lachen is per definitie toch altijd al fake?
8 van de 20quote:Op woensdag 10 november 2010 13:09 schreef Maanvis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |