abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88455262
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef ikke043 het volgende:
Wat is dit

Auti-
EchtGaaf-
Auti-
EchtGaaf-
Auti-
EchtGaaf-
Auti-
EchtGaaf-

Zijn er ook nog andere mensen in dit topic :O
Ja, eigenlijk wel.

Heel erg druk gehad laatste week met m'n repetitieweek en sporten, daardoor FoK! een beetje uit 't oog verloren. Tot nu toe zijn resultaten in ieder geval best goed, 8.2 voor economie en een 10 voor Engels. :)

Wel minder dat je geen stageplek kan vinden Ikke, wat voor soort stageplek zoek je?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  maandag 8 november 2010 @ 13:03:53 #102
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_88469617
quote:
15s.gif Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, doe je best. :s)
Wil je nou dat ik 't topic vol ga spammen :P

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Dan kun je 10 weken t topic volspammen :P
We gaan begin december verhuizen maar met de crisis kan t geen kwaad dat ie al te koop staat :)
Dat is waar :P. Het kan nooit kwaad om je huis eerder in de verkoop te doen, zolang je maar duidelijk aangeeft wanneer je er (pas) uit gaat.

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat voor stageplek zoek je?
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Spoortie het volgende:

[..]
Wel minder dat je geen stageplek kan vinden Ikke, wat voor soort stageplek zoek je?
Ik zocht eentje in de wegenbouw, maar er zijn maar 4 bedrijven in de buurt waar ik stage mag lopen(vanuit school) en 2 daarvan nemen momenteel geen stagairs aan, bij 1tje wordt momenteel gereorganiseerd n.a.v. fraude(en nemen dus niemand aan) en 1tje wordt overspoeld met stagairs :P

Mss lukt het nog, en anders heb ik tijd om na te denken :s)

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel.

Heel erg druk gehad laatste week met m'n repetitieweek en sporten, daardoor FoK! een beetje uit 't oog verloren. Tot nu toe zijn resultaten in ieder geval best goed, 8.2 voor economie en een 10 voor Engels. :)
_O_ _O_ Mooi :Y dat soort punten heb ik nooit gehaald :P
Ik kan dus wel aannemen dat je nieuwe school bevalt :s)
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_88470675
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:03 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Wil je nou dat ik 't topic vol ga spammen :P
[..]

Nu is het jouw beurt. :P The Show Must Go On ;)
  maandag 8 november 2010 @ 14:28:08 #104
247161 ikke043
pi_88472444
Heel bizar, ik wordt net gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd(buiten de wegenbouw wel) of mijn aanbod nog geldig is :P En of ik morgen langs kan komen i.v.m. de invulling van de stage :D :s)

Hoe bizar is dat, ik heb na 8 weken de moed zo goed als opgegeven(maandag begint de stage), en dan dit *O*
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 8 november 2010 @ 14:58:06 #105
297051 schaal_9
Caissière B
pi_88473543
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef ikke043 het volgende:
Heel bizar, ik wordt net gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd(buiten de wegenbouw wel) of mijn aanbod nog geldig is :P En of ik morgen langs kan komen i.v.m. de invulling van de stage :D :s)

Hoe bizar is dat, ik heb na 8 weken de moed zo goed als opgegeven(maandag begint de stage), en dan dit *O*
Dat klinkt goed hey! Succes alvast :)
Heb je iets moois om naar uit te kijken...

Soms brengt het leven een aangename verrassing!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_88475975
Ik zit gewoon continu te internetten tussendoor :@
Nieuwe taak vanaf het begin foutloos gedaan en ik merk dat mijn gedachten nu weer heel vaak afdwalen.
Zelfs het rekenen gaat goed, en dat voor iemand met dyscalculie.
Zal blij zijn als ik met vrijwilligerswerk begin. Gevaar schuilt echter dat alles mij zo simpel afgaat dat ik meer doe dan ik fysiek aan kan.. Ik heb echt moeite met de grens te vinden: Of ik doe te weinig waardoor ik gevoelsmatig afgestompt raak, of ik doe zo ontzettend veel dat ik uitgeput raak. Vervelend
pi_88476141
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef ikke043 het volgende:

Mooi :)
  maandag 8 november 2010 @ 16:36:36 #108
247161 ikke043
pi_88477180
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit gewoon continu te internetten tussendoor :@
Nieuwe taak vanaf het begin foutloos gedaan en ik merk dat mijn gedachten nu weer heel vaak afdwalen.
Zelfs het rekenen gaat goed, en dat voor iemand met dyscalculie.
Zal blij zijn als ik met vrijwilligerswerk begin. Gevaar schuilt echter dat alles mij zo simpel afgaat dat ik meer doe dan ik fysiek aan kan.. Ik heb echt moeite met de grens te vinden: Of ik doe te weinig waardoor ik gevoelsmatig afgestompt raak, of ik doe zo ontzettend veel dat ik uitgeput raak. Vervelend
Balans vinden tussen een bore-out en een burn-out, makkelijker gezegd als gedaan -O-
Ga je nog beginnen aan een hbo-studie?? sph/mwd dacht ik?
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 8 november 2010 @ 16:37:41 #109
247161 ikke043
pi_88477242
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:58 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed hey! Succes alvast :)
Heb je iets moois om naar uit te kijken...

Soms brengt het leven een aangename verrassing!
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mooi :)
Bedankt :+
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_88477596
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Balans vinden tussen een bore-out en een burn-out, makkelijker gezegd als gedaan -O-
Ga je nog beginnen aan een hbo-studie?? sph/mwd dacht ik?
Ja in januari vrijwilligerswerk www.mentorschap.nl
En in september HBO MWD inderdaad :Y
pi_88509377
Ik heb ruim 13 uur lang geslapen! :o *O*
-weg-
pi_88509705
goeiemorgen dan maar
pi_88510660
Zo ook goeiemorgen Auti.. ik stond dus om half 7 alweer naast m'n bed :O
Gelukkig alweer thuis, dat is wel een voordeel.
Jij zeker ook nieuwe Call of Duty besteld/gekocht, Auti? :7
pi_88510708
Ik leef ook nog hoor ;) tenminste voorlopig.
Mag zometeen om 1 uur verstandskiezen trekken :{

En verder gaat alles zijn gangetje, heb een paar weekjes computerles gegeven, daarna bij een bekende in zijn bedrijfje ingevallen.
En nu zit ik weer thuis -O-
En het gaat de laatste 4 weekjes gewoon stukken minder, en precies nu is de psycholoog weer ziek :( Net nu ik zo uitkeek om erheen te gaan omdat ik het even nodig had ;(

Maar goed..dat is mijn verhaaltje.

@ Spoortie, gaat goed op je nieuwe school...merk ik. Volhouden!

@ Ikke, wat leuk dat je die stage toch krijgt. Soms komen dingen pas op laatse moment in orde, en dat is irritant maar ach beter dan geen stage te hebben.

@ Cassandra, dat wordt druk binnenkort met de verhuizing ;)
En hopen dat er snel koper zijn voor het huis :)

Nu ik ga ik ervandoor lekker naar de kaakchirurg :{
pi_88511582
Succes bij de kaakchirurg!
Als ie je pijn doet gewoon per ongeluk in z'n vingers bijten. :P
pi_88511775
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Spoortie het volgende:
Zo ook goeiemorgen Auti.. ik stond dus om half 7 alweer naast m'n bed :O
Gelukkig alweer thuis, dat is wel een voordeel.
Jij zeker ook nieuwe Call of Duty besteld/gekocht, Auti? :7
hmm, half 7 is een vrij normale tijd om op te staan hoor.
Sowieso ben ik om dat tijdstip altijd wel wakker, ik slaap normaal ook nooit langer dan 4 of 5 uurtjes heh.. met onderbrekingen. Dat sloopt behoorlijk.
Maar gisteravond had ik mijzelf even plat geslikt, en ik heb geslapen als een roosje :9
Dat had ik echt nodig... ben alleen een beetje suffig nu.

En nee, ik heb nog geen blackops.. Geen geld voor. Heb ook geen PS3 meer en mijn desktop draait op Linux.
Ik probeer er nog wel aan te komen, maar dat zal niet zo 123 gaan.
-weg-
pi_88516026
Morgen intakegesprek, whoop! :D

haha ja, een paar gasten uit me klas waren naar die launch party geweest in Amsterdam. Mij boeit t niet veel, gemaakt door treyarch dus :P

Maar nu eerst, sportschool! :D paar dagen al niet geweest :@
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_88519289
Ik vraag mij toch werkelijk af waarom een baliemedewerker van het stadhuis post bestemd voor een bepaalde afdeling open wil maken en op een stapeltje wil leggen zodat iedereen daar inzage in kan hebben. :?

Is dat normaal binnen gemeentes/bedrijven, om post bestemd voor iemand anders te openen en dan open en bloot op een stapel neer te leggen?
Er staat toch immers duidelijk op de envelop voor wie het bestemd is...
Dan vraag ik mij af hoe zo'n figuur uberhaupt ook maar op het idee komt om die post te openen om het vervolgens open en zichtbaar op zijn balie neer te leggen?
-weg-
pi_88519700
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef Auti het volgende:
Ik vraag mij toch werkelijk af waarom een baliemedewerker van het stadhuis post bestemd voor een bepaalde afdeling open wil maken en op een stapeltje wil leggen zodat iedereen daar inzage in kan hebben. :?

Is dat normaal binnen gemeentes/bedrijven, om post bestemd voor iemand anders te openen en dan open en bloot op een stapel neer te leggen?
Er staat toch immers duidelijk op de envelop voor wie het bestemd is...
Dan vraag ik mij af hoe zo'n figuur uberhaupt ook maar op het idee komt om die post te openen om het vervolgens open en zichtbaar op zijn balie neer te leggen?
Ja bij ons is dat met name zo omdat de klanten -helaas- 3 keer in t jaar wisselen van contactpersoon, en wij binnen 1 dienst 30 afdelingen hebben met voor alles een andere naam. Dus om te voorkomen dat een bewijsstuk bij de verkeerde persoon terecht komt, zoeken wij dat zelf uit. Zo wordt een bezwaar heel vaak gericht aan de klantmanager/contactpersoon maar is dit voor afdeling bezwaar.
Ik zeg alleen altijd, ik moet de post wel open maken en stempelen, en doe dit pas als de klant akkoord geeft. Ik leg het alleen niet open op de balie, maar in de postbak onder het bureau.
pi_88532455
Het was een retourenvelop van de gemeente zelf. Er stond precies op voor wie het bestemd was.
Ik heb ook een klacht ingediend.
-weg-
pi_88535298
Ja en toch snap ik t wel omdat het ook onze werkwijze is. Stomme ambtenaren ook.

Zo zijn er op 1 november afspraken gemaakt voor 8 november met een klantmanager, die per 5 november uit dienst is gegaan. Geen communicatie, niets. Ken beuren. Helaas.. Want die stomme baliemutsen waaronder ik dus, krijgen de volle laag van de klant.
pi_88536094
Het zal allemaal wel, blijf het toch echt vreemd vinden dat wanneer geadresseerde post, dus met naam en afdeling etc, het geopend moet worden door een balliemedewerker/beveiligingsbeambte om te kijken voor wie die post bestemd is..
Het zal wel aan mij liggen, ik heb dat iig nooit zo geleerd.

Het is exact hetzelfde wanneer de postbode voor je deur al je post openmaakt om te kijken of hij het wel in de juiste brievenbus gooit.

Maar ik speel het spelletje inmiddels wel mee. Ik doe net alsof ik achterlijk ben.
Kreeg laatst een formulier dat ik moest invullen. vraag 1) Sofinummer . vraag 2) Burgerservicenummer.. :? Dat is het niveau van tegenwoordig.

Ze zijn iig keihard aan het werk geschopt, iets wat mij als burger schijnbaar totaal onmogelijk leek te zijn. 1 telefoontje van mjin jobcoach en alles is inene mogelijk.
-weg-
pi_88536303
Bij binnen het bedrijf werken ze trouwens met PAC
Post Aflever Code. Werkt perfect ^O^
-weg-
pi_88543489
Ja en waarom dat kan zijn geef ik net aan. Het is gewoon een reden. Maar het is allemaal VBO niveau, allemaal domme mensen die daar werken.

Er worden per week 5 bezwaarschriften naar mij persoonlijk gestuurd. In een goede week zelfs 10. Zal ik die ook maar persoonlijk in ontvangst nemen?

Omg, slapeloze nachten van t verhuizen. Zo kom ik wel aan mijn vakantie, veel overuurtjes maken. Maar eens vroeg beginnen vandaag.
En arme Detroit komt net naar me toe, was wakker geworden omdat ik zo vroeg wakker was, of alles wel goed ging. Ik voel me echt zwaar klote, wil dat alles voor bij is. In ons nieuwe huis, Detroit een baan, pffff
pi_88545287
Vraag: waarom zijn fieps eigenlijk altijd maar van korte duur? Ik bedoel, vroegah was ik ook helemaal dino- leip, en toen ik een paar jaar terug kon kiezen voor een studie, dacht ik bij archeologie "meh"
Natuurlijk zijn computers altijd de shit, haha :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')