Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef ikke043 het volgende:
Wat is dit
Auti-
EchtGaaf-
Auti-
EchtGaaf-
Auti-
EchtGaaf-
Auti-
EchtGaaf-
Zijn er ook nog andere mensen in dit topic
Wil je nou dat ik 't topic vol ga spammenquote:
Dat is waarquote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan kun je 10 weken t topic volspammen
We gaan begin december verhuizen maar met de crisis kan t geen kwaad dat ie al te koop staat
quote:
Ik zocht eentje in de wegenbouw, maar er zijn maar 4 bedrijven in de buurt waar ik stage mag lopen(vanuit school) en 2 daarvan nemen momenteel geen stagairs aan, bij 1tje wordt momenteel gereorganiseerd n.a.v. fraude(en nemen dus niemand aan) en 1tje wordt overspoeld met stagairsquote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wel minder dat je geen stageplek kan vinden Ikke, wat voor soort stageplek zoek je?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:41 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Heel erg druk gehad laatste week met m'n repetitieweek en sporten, daardoor FoK! een beetje uit 't oog verloren. Tot nu toe zijn resultaten in ieder geval best goed, 8.2 voor economie en een 10 voor Engels.
Nu is het jouw beurt.quote:Op maandag 8 november 2010 13:03 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik 't topic vol ga spammen![]()
[..]
Dat klinkt goed hey! Succes alvastquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef ikke043 het volgende:
Heel bizar, ik wordt net gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd(buiten de wegenbouw wel) of mijn aanbod nog geldig isEn of ik morgen langs kan komen i.v.m. de invulling van de stage
![]()
![]()
Hoe bizar is dat, ik heb na 8 weken de moed zo goed als opgegeven(maandag begint de stage), en dan dit
Mooiquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef ikke043 het volgende:
Heel bizar, ik wordt net gebeld door een bedrijf waar ik had gesolliciteerd(buiten de wegenbouw wel) of mijn aanbod nog geldig isEn of ik morgen langs kan komen i.v.m. de invulling van de stage
![]()
![]()
Hoe bizar is dat, ik heb na 8 weken de moed zo goed als opgegeven(maandag begint de stage), en dan dit
Balans vinden tussen een bore-out en een burn-out, makkelijker gezegd als gedaanquote:Op maandag 8 november 2010 16:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit gewoon continu te internetten tussendoor
Nieuwe taak vanaf het begin foutloos gedaan en ik merk dat mijn gedachten nu weer heel vaak afdwalen.
Zelfs het rekenen gaat goed, en dat voor iemand met dyscalculie.
Zal blij zijn als ik met vrijwilligerswerk begin. Gevaar schuilt echter dat alles mij zo simpel afgaat dat ik meer doe dan ik fysiek aan kan.. Ik heb echt moeite met de grens te vinden: Of ik doe te weinig waardoor ik gevoelsmatig afgestompt raak, of ik doe zo ontzettend veel dat ik uitgeput raak. Vervelend
quote:Op maandag 8 november 2010 14:58 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed hey! Succes alvast
Heb je iets moois om naar uit te kijken...
Soms brengt het leven een aangename verrassing!
Bedanktquote:
Ja in januari vrijwilligerswerk www.mentorschap.nlquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Balans vinden tussen een bore-out en een burn-out, makkelijker gezegd als gedaan![]()
Ga je nog beginnen aan een hbo-studie?? sph/mwd dacht ik?
hmm, half 7 is een vrij normale tijd om op te staan hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Spoortie het volgende:
Zo ook goeiemorgen Auti.. ik stond dus om half 7 alweer naast m'n bed![]()
Gelukkig alweer thuis, dat is wel een voordeel.
Jij zeker ook nieuwe Call of Duty besteld/gekocht, Auti?
Ja bij ons is dat met name zo omdat de klanten -helaas- 3 keer in t jaar wisselen van contactpersoon, en wij binnen 1 dienst 30 afdelingen hebben met voor alles een andere naam. Dus om te voorkomen dat een bewijsstuk bij de verkeerde persoon terecht komt, zoeken wij dat zelf uit. Zo wordt een bezwaar heel vaak gericht aan de klantmanager/contactpersoon maar is dit voor afdeling bezwaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef Auti het volgende:
Ik vraag mij toch werkelijk af waarom een baliemedewerker van het stadhuis post bestemd voor een bepaalde afdeling open wil maken en op een stapeltje wil leggen zodat iedereen daar inzage in kan hebben.![]()
Is dat normaal binnen gemeentes/bedrijven, om post bestemd voor iemand anders te openen en dan open en bloot op een stapel neer te leggen?
Er staat toch immers duidelijk op de envelop voor wie het bestemd is...
Dan vraag ik mij af hoe zo'n figuur uberhaupt ook maar op het idee komt om die post te openen om het vervolgens open en zichtbaar op zijn balie neer te leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |