en wij maar denken dat je aan het borrelen was....quote:Op maandag 1 november 2010 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ging het zaterdag niet redden. om 8u op de bank in slaap gevallen
tnx..quote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu wel
Mag ik nu een vriendin uitkiezen?
Geen idee. Maar wellicht leest ze je vraag vandaag nog welquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Mijne ook. Ik zeg: weg met de UI's!quote:
quote:
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten wordenquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmeldenquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tijd voor een algemene schoonmaak van de OP dusWie heeft er rechten?
[..]
hmmmm wie weet
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Wheelee is anders de generaal te paard die het slagveld overzietquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Thanksquote:
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leukerquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.
I whichquote:Op maandag 1 november 2010 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je aan het borrelen was....
OP aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, OP-document is gewijzigd. Volgende topic is alles te zien
eerste rij, meerst rechterquote:Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Neeeeee, niet nog meer wijzigingen
[..]
[..]
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten worden
[..]
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmelden
Aangepast.quote:
you wish??quote:
wel iets anders dan bowlen tijdens de volgende meet hoor!!quote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leuker
Kloptquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Marvelous het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds niks van Anaal heb gehoord?
Ik kom kijken! Maar participatie moet je niet verwachtenquote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel iets anders dan bowlen tijdens de volgende meet hoor!!
een paaldans cursus??
Ook niet als paal?quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kom kijken! Maar participatie moet je niet verwachten
Misschien a_aquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er aan gaat hangen hahaha
Zeg...... als je klaar bent.quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien groeit ie dan wel vanzelf
Dan krimpt ie vanzelf ook weerquote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeg...... als je klaar bent.
somsquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Communiceer jij in het buitenland in de taal van het land?
Nog beterquote:
Dus als jij klaar bent blijft het formaat hetzelfde?quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van deze gedachten wordt papa niet vrolijk.....
In combi met AA blijft hij zeker hetzelfde.... veranderd helemaal niets aan. Diep weggedokenquote:Op maandag 1 november 2010 16:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dus als jij klaar bent blijft het formaat hetzelfde?
Ik voel me diepbeledigd maar zo hoort het niet te voelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In combi met AA blijft hij zeker hetzelfde.... veranderd helemaal niets aan. Diep weggedoken
Wees blijquote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik voel me diepbeledigd maar zo hoort het niet te voelen
Had je iets anders gehoopt?quote:
Animal Crossing! Ja die zoek ik nog!quote:Op maandag 1 november 2010 12:46 schreef CaLeX het volgende:
@ GotC, Mocht je AC:WW nog zoeken, hij staan (2de hands) in L'hage voor de prijs die je ervoor wilde geven
trouwens, waarom staat in de OP die afgrijselijke vlieger meerdere malen en de ooievaar geen enkele keer?quote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, OP-document is gewijzigd. Volgende topic is alles te zien
Omdat die vlieger voor de promotie van de stad is bedoeld. De kip is alleen het logo van de gemeente.quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef Slayage het volgende:
trouwens, waarom staat in de OP die afgrijselijke vlieger meerdere malen en de ooievaar geen enkele keer?
Hij schreef ergens dat ze hem in L'hage hadden voor de prijs die jij wilde betalen?quote:Op maandag 1 november 2010 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Animal Crossing! Ja die zoek ik nog!Heb jij die?
voor de internationale promotie ja, maar die vlieger is bij weinig hagenaars geliefd, daarom snap ik ook niet waarom hier gekozen is voor die vliegerquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat die vlieger voor de promotie van de stad is bedoeld. De kip is alleen het logo van de gemeente.
Er zitten hier toch aardig wat hagenaars en hagenezen en ik heb er nog nooit een horen klagenquote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor de internationale promotie ja, maar die vlieger is bij weinig hagenaars geliefd, daarom snap ik ook niet waarom hier gekozen is voor die vlieger
Ik benijd hem dus totaal niet... ik wens hem wel veel sterktequote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef tuintegel het volgende:
Ahhh ik benijd de man in ieder geval. dat lijkt mij serieus leuk!
Have fun Necta
Ja maar jij wil dan ook alleen voor de tv hangen en voetbal kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik benijd hem dus totaal niet... ik wens hem wel veel sterkte
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja maar jij wil dan ook alleen voor de tv hangen en voetbal kijken
Ligt eraan, zo'n voorstelling hoeft van mij niet. Lekker ergens gaan eten vind ik wel weer leuk.quote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
Wat is beter dan? Ik vind een avondje uit zoals een voorstelling , een film of stappen echt leuk.
kennelijk hebben de hagenezen, die hier posten, weinig affiniteit het de haagse geschiedenis en laten we wel wezen, de ooievaar is daar toch echt wel het symbool voor en niet die vlieger, die door ons strot is geduwd door de politici in het ijspaleis, in mijn persoonlijke omgeving heb ik nog nooit iets positiefs gehoord over die vlieger, ben zelf ambtenaar bij de gemeente en daar hoor je bij alle collega's eigenlijk alleen maar gek*nker als die vlieger ergens weer eens langskomtquote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zitten hier toch aardig wat hagenaars en hagenezen en ik heb er nog nooit een horen klagen
Of we zeiken gewoon niet om futiliteiten , immers is het maar internet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk hebben de hagenezen, die hier posten, weinig affiniteit het de haagse geschiedenis en laten we wel wezen, de ooievaar is daar toch echt wel het symbool voor en niet die vlieger, die door ons strot is geduwd door de politici in het ijspaleis, in mijn persoonlijke omgeving heb ik nog nooit iets positiefs gehoord over die vlieger, ben zelf ambtenaar bij de gemeente en daar hoor je bij alle collega's eigenlijk alleen maar gek*nker als die vlieger ergens weer eens langskomt
Wat hij zegt!quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Of we zeiken gewoon niet om futiliteiten , immers is het maar internet.
Dat zeg ik wij zeiken nietquote:
geschiedenis en traditie is verre van een futielquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Of we zeiken gewoon niet om futiliteiten , immers is het maar internet.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vieze gore smerige ter*** kl*** tyf**lije**![]()
![]()
Een of ander kloothommel heeft mijn auto dus bekrast. 1 lange streep van voor naar achter aan passagierszijde, streep op de bumper en een stuk van 20 cm aan de bestuurderskant![]()
![]()
Oooh DAMN wat ben ik pissed
fuckers! laatst ook iemand bij mij een vette deuk gereden, waarschijnlijk een grote bus, gelet op de hoogte van de beschadigingquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Een of ander kloothommel heeft mijn auto dus bekrast. 1 lange streep van voor naar achter aan passagierszijde, streep op de bumper en een stuk van 20 cm aan de bestuurderskant![]()
![]()
De honden! Ik snap niet wat voor lol ze daar uit kunnen halen....quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
Leek het maar op schade toegebracht door een ander voertuig, dan zijn mijn buren ineens getuigen en kan ik het waarborgfonds aanspreken maar dit valt daar niet onder en kheb maar een simpele verzekering dus die dekt dit ook niet en overspuiten of laten fixen is het niet waard bij mijn autoquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
fuckers! laatst ook iemand bij mij een vette deuk gereden, waarschijnlijk een grote bus, gelet op de hoogte van de beschadiging
Zijn ze echt onherstelbaar diep of valt er nog het een en ander weg te poetsen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Leek het maar op schade toegebracht door een ander voertuig, dan zijn mijn buren ineens getuigen en kan ik het waarborgfonds aanspreken maar dit valt daar niet onder en kheb maar een simpele verzekering dus die dekt dit ook niet en overspuiten of laten fixen is het niet waard bij mijn auto![]()
Dat ga ik morgen eens goed bekijken, denk dat het onherstelbaar is, zo te voelen maar morgen even langs een aantal bevriende autopoetsbedrijvenquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zijn ze echt onherstelbaar diep of valt er nog het een en ander weg te poetsen?
quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
1.2.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:11 schreef WheeleE het volgende:
Zo! Vandaag begint beter dan gisteren, dat belooft wat. Bijna 9 uur slaap gepakt vanacht, heerlijk. Had ik eigenlijk niet verwacht, ik ging met een pesthumeur slapen. Sommige mensen moeten toch echt eerst even 2 seconden langer nadenken voor ze iets zeggen, hoe onschuldig en goed het ook bedoeld was.
Vanavond eens kijken of ik zo'n Ikea-schuifdeurkastgeval in elkaar kan krijgen. Klinkt als een leuke uitdaging.
Bijna.. nog 6.5 uurquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! Is het al 17.00 uur?
Dat maakt het extra zuurquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen eens goed bekijken, denk dat het onherstelbaar is, zo te voelen maar morgen even langs een aantal bevriende autopoetsbedrijven![]()
Ben juist zo zuinig eropwekelijks wassen, stofzuigen, preventief van alles vervangen enzo en dan komt zo'n klootviool langs
Je moet maar zo denken.... de eerste weken vliegt het eraf en daarna wordt het knokken. Je zit nu in het 'knokken' gedeeltequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Lovechild het volgende:
Voor de geïnteresseeerden: gisteren bij de WW gaf de weegschaal hetzelfde aan als de week ervoor. Opzich prima, want m'n week had wel beter gekund, maar toch teleurstellend. Mijn eetpatroon is al zo behoorlijk anders en ik fiets veel meer (3x per week moet ik de oudste ergens afleveren wat toch 3x 40 min fietsen oplevert), dus ik had toch wel op meer resultaat gehoopt.
Moet eerlijk zeggen dat ik er gisteren niet echt veel vertrouwen meer in had. Ga er deze week wel weer voor, al zie ik erg op tegen het weekend, beide dagen moeten we naar een verjaardag (wel de ene bij m'n schoonzus en de andere bij m'n schoonmoeder, die dus ook beiden meedoen).
In ieder geval ga ik volgende week níet eten voordat ik naar de bijeenkomst ga
Een combinatie van een drukke werkdag, honger, en iemand die een wat ongelukkige opmerking maakt die verkeert schoot. Laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
1.2.
waar had je een pest humeur door dan??
Nee, zo is het niet. Sowieso zit ik nog wel in de "eerste weken" denk ik (net een maand) en ik ben in totaal 3,5 kilo afgevallen. Dat is niet bepaald eraf vliegen. Dus ik vind het lief wat je zegt maar het slaat nergens opquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken.... de eerste weken vliegt het eraf en daarna wordt het knokken. Je zit nu in het 'knokken' gedeelte
3,5 kg vind ik best eraf vliegen hoor zeker na zo'n korte tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet. Sowieso zit ik nog wel in de "eerste weken" denk ik (net een maand) en ik ben in totaal 3,5 kilo afgevallen. Dat is niet bepaald eraf vliegen. Dus ik vind het lief wat je zegt maar het slaat nergens op
Oké, het is niet weinig, dat klopt. Maar ik moet er nog 39,7 en als dat alleen maar knokken wordt, dan wordt het wel een hele lange strijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
3,5 kg vind ik best eraf vliegen hoor zeker na zo'n korte tijd.
quote:Had je bowlingballen gegeten?Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef tuintegel het volgende:
Na mijn bevalling heb ik serieus tegen de 120 kg gewogen . Dus als je het eraf wil hebben en dat gaat niet zo snel als je zelf verwacht dan kan ik mij voorstellen dat je je goed down voelt .
Ik kan alleen maar zeggen : niet opgeven als je het graag wil .
quote:En hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan??Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef tuintegel het volgende:
Na mijn bevalling heb ik serieus tegen de 120 kg gewogen . Dus als je het eraf wil hebben en dat gaat niet zo snel als je zelf verwacht dan kan ik mij voorstellen dat je je goed down voelt .
Ik kan alleen maar zeggen : niet opgeven als je het graag wil .
quote:Ik kreeg medicijnen tijdens en na mijn bevalling waarvan ik veel ben aangekomen (had ervoor een normaal gewicht) . Maar het heeft 2 jaar geduurd voordat ik zo was zoals ik nu ben . Daarvan heb ik 1 jaar bij een dietiste via de huisarts gelopen.Op dinsdag 2 november 2010 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan??
Ik probeer maar wat uit, maar 9 van de 10 keer werkt het gewoon niet ( en komt er weer wat jojo bij)
quote:ja maar wat moet je dan eten om meer te eten??Op dinsdag 2 november 2010 13:30 schreef Lovechild het volgende:
Barretje, je kunt ook te weinig eten. Dan gaat je lichaam vasthouden wat je hebt, simpelweg omdat er te weinig binnenkomt.
en wat heeft het opgeleverd??quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:46 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous heeft gister het pokertournooi in de kroeg gewonnen
Yeah!
quote:
een hondje voor op de hoedenplank van je auto???quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
een hondje voor op de hoedenplank van je auto???
ja, dat ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
een hondje voor op de hoedenplank van je auto???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, dat ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
samsung galaxyquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon... weet alleen niet welke en waar... het nadeel is, als ik iets wil dan wil ik het ook meteen!
Ik weet niet wat je moet eten om meer te eten omdat ik niks weet van wát je eet en de hoeveelheden. Verder is variatie ook heel belangrijk. Niet altijd yoghurt als ontbijt en brood als lunch bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja maar wat moet je dan eten om meer te eten??
( want ik eet daadwerkelijk te weinig..)
Ik zit er aan te denken om tussen de middag maar weer warm te eten hier..
ipv een eenvoudige salade met een broodje..
HTC Desirequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon... weet alleen niet welke en waar... het nadeel is, als ik iets wil dan wil ik het ook meteen!
Stond hoog op mijn lijstje....inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een blackberry , maar volgens mij is dat minst gewilde telefoon als ik zo om mij heen lees
Staat hoop op mijn lijstje.quote:
HTC staat ook hoop op de lijst...alleen dan weet ik weer niet welk type.... etc.quote:
Deze versie is ook prima hoor.. en van alles komt wel weer een nieuwe versie uit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Staat hoog op mijn lijstje.
Alleen hoorde ik dat in februari een nieuwe versie uitkomt....
En ik ben zo slecht in wachten...dus eigenlijk wil ik er vanavond een op de kop tikken.
[..]
Is ook weer zo, .... wat 'doen ze' tegenwoordig qua prijs?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Deze versie is ook prima hoor.. en van alles komt wel weer een nieuwe versie uit..
geen idee.. die van mij was gratis bij me abbonementquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is ook weer zo, .... wat 'doen ze' tegenwoordig qua prijs?
Ik vind vooral de internet functie op de galaxy heerlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik houd het wel bij mijn blackberry, voor emailen en dergelijke is hij ruim voldoende en er zit een handige agenda bij .
Daar is de Blackberry gewoon heel slecht mee... Gewoon niks eigenlijk maar goed , helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik vind vooral de internet functie op de galaxy heerlijk![]()
je moet voor de galaxy wel tegen een touch screen kunnen..
Ik heb nu ook een Samsung met touchscreen maar dan geen Galaxy. Dus dat touchscreen kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik vind vooral de internet functie op de galaxy heerlijk![]()
je moet voor de galaxy wel tegen een touch screen kunnen..
top toestel, heb em nu ook een tijdje, alleen heb je tegenwoordig de Desire HD en die schijnt dan weer ietsje beter te zijn,quote:
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
top toestel, heb em nu ook een tijdje, alleen heb je tegenwoordig de Desire HD en die schijnt dan weer ietsje beter te zijn,
http://tweakers.net/revie(...)id-in-het-groot.html
Waar was dat? Niks gezien of gehoordquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
A_A: in het AD staat een stukje over een dronken 41jarige vandaal die in Mariahoeve 7 auto's heeft bekrast, zondag. Zat de jouwe daar tussen?
ik vind beide erg leuke toestellen, alleen de desire is iets later uitgekomen en die heeft daardoor betere specs, groter en beter beeld, ik heb daarom voor de desire gekozen, maar als je die specs niet echt nodig hebt kan je makkelijk voor de legend kiezen, heb je ook meteen een wat goedkoper en kleiner toestelquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd
Flap heeft de Desire, en ik de Legend. Allebei top toestellen, maar Desire is toch dat tikje sneller en (vind ik) ziet er mooier uit.
Meer stond er niet in. Het was maar een kort rechterkolom-stukje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar was dat? Niks gezien of gehoord
Jill in de lappenmandquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Het oordeel van de arts in opleiding: overbelasting. Nee echt?
Mag nu mn Ibrufen-dieet voortzetten (ibru werkt voor geen meter, tenzij ik mezelf naar 1000mg per keer gooi), moet weer naar de fysio (alleen neem ik nu een die gespecialiseerd is in het gebied en niet een vriendje van, na het debacle van afgelopen week) en moet minder achter de computer *shock horror*![]()
Volgende week eens kijken of mijn eigelijke huisarts uberhaupt nog in leven is, laatste jaren alleen maar aio's gezien, want alleen ibrufen gaat natuurlijk niet werken.
Dat magquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef nectarientje het volgende:
En bijtanken met paracetamol naast de ibu Jill? Dat mag toch?
Oh dat klinkt wel lekker.....morgen maar even paracetamol erbij halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat mag2 pcm naast ibuprofen
Kan zelfs een versterkende werking op elkaar hebben.
Gietzeep? Wasda? Vloeibare zeep?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lekker.....morgen maar even paracetamol erbij halen.
Weet iemand trouwens een winkel in Den Haag (of omgeving) waar je gietzeep kan kopen?
Das een blok zeep wat je kan smelten en dan in vormpjes kan gieten, zelf kleur en geur toevoegen en bijvoorbeeld met transparant zeep een foto of plaatje in doen als decoratie. Mn broertje zoekt t spul voor een activiteit met bejaarden. Had al wel een en ander op inet gevonden, maar dan zit je meteen aan 6,7 euro verzendkosten....dus als ik het gewoon in de winkel kan halen hier ergens zou dat makkelijker zijn.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dames en heren. Het doet mij goed u te mogen mededelen dat mijn afwezigheid in dit topic niet voor niets is geweest.
Ik mag het 1e jaar overslaan en dus in het 2e schooljaar beginnen.
Te danken aan mijn vier 8en!
Gewoon met je laptop op schoot gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik kniewarmers kan kopen?
Vooral met fietsen in de kou maar als het echt winter is eigenlijk altijd. Ik heb versleten knieën en als de kou erin trekt doet het erg veel pijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef nectarientje het volgende:
Heb ook echt nog nooit gehoord van kniewarmersWanneer zou je die gebruiken?
Nee daar komt wind doorheen maar heb ze al besteld bij een online zorgwinkel maar de bezorgkosten zijn zo hoog.quote:
Die zijn niet meer leverbaar maar toch bedanktquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:29 schreef GotC het volgende:
En anders:
http://www.alleengratisis(...)kniewarmers-p-7.html
?
Van harte Mel!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dames en heren. Het doet mij goed u te mogen mededelen dat mijn afwezigheid in dit topic niet voor niets is geweest.
Ik mag het 1e jaar overslaan en dus in het 2e schooljaar beginnen.
Te danken aan mijn vier 8en!
Succes flapper, even je schouders eronder!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef Flappekz het volgende:
Op dit soort dagen vraag ik mezelf af waarom ik ook alweer aan de studie ben gegaan. In 6 weken tijd twee presentaties geven, waarvan 1 groepsopdracht, een tentamen doen en een paper inleveren. En dat allemaal voor slechts twee vakken
Woei! Ik had 4 theorie toetsen, 3 presentaties, 6 essays en een educatieplan (projectquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef Flappekz het volgende:
Op dit soort dagen vraag ik mezelf af waarom ik ook alweer aan de studie ben gegaan. In 6 weken tijd twee presentaties geven, waarvan 1 groepsopdracht, een tentamen doen en een paper inleveren. En dat allemaal voor slechts twee vakken
quote:Op woensdag 3 november 2010 06:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Woei! Ik had 4 theorie toetsen, 3 presentaties, 6 essays en een educatieplan (project) van 130 a4
OK OK.. ik begin weer te snappen waarom het fijn is om te werken en niet meer aan de studie te hoeven..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef Flappekz het volgende:
Ik vind studeren heerlijk!!quote:Op woensdag 3 november 2010 07:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
OK OK.. ik begin weer te snappen waarom het fijn is om te werken en niet meer aan de studie te hoeven..
Daar ben ik best jaloers opquote:Op woensdag 3 november 2010 07:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind studeren heerlijk!!
Ik heb het nooit leuk gevonden, ook al gaat het me redelijk goed af... Voor mijn gevoel is het meer noodzakelijk kwaad. Probleem ligt dus duidelijk bij mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:32 schreef Barretje80 het volgende:
Ik vond het vroegah ook heel fijn om te studeren.. maar was er na 8 jaar ook wel weer klaar mee
Dat is echt een groot voordeel, ik heb er altijd een hekel aan gehad.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind studeren heerlijk!!
Dat dus. En ik heb altijd het probleem gehad dat ik heel snel ga denken 'hoe kan ik dit in de praktijk gebruiken en als ik het toch niet gebruik, waarom moet ik het dan toch leren'. En das geen goede instelling om te studerenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb het nooit leuk gevonden, ook al gaat het me redelijk goed af... Voor mijn gevoel is het meer noodzakelijk kwaad. Probleem ligt dus duidelijk bij mij.
Ik vind alles snel routinequote:Op woensdag 3 november 2010 09:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is echt een groot voordeel, ik heb er altijd een hekel aan gehad.
Wat voor werk deed je dat het routine was?
Kinderopvang...leuk me ook wel leuk om te doen. Tenminste... als een paar factoren anders zouden zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind alles snel routineIk heb nu elke 10 weken nieuwe vakken, dat helpt.
Ik deed buitenschoolse opvang ook wat peuter en baby opvang gedaan en ik heb in de gehandicaptenzorg (activiteitenbegeleiding) gewerkt op 3 centra. En in een duister verleden een weekendbaantje bij de Jamin.
Ik stond in een centra elk dagdeel op een andere activiteit, andere cliënten, diverse complexe stoornissen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kinderopvang...leuk me ook wel leuk om te doen. Tenminste... als een paar factoren anders zouden zijn.
Ik kan gelukkig vrij goed tegen routine anders had ik echt een probleem gehad denk ik. Elke dag weer hetzelfde kantoor, zelfde collega's, etc.
Ik sta ook liever elders lekker in de buitenlucht (mits zomer natuurlijk hahaha) maar ja... ik doe het puur voor het geld. Zo eerlijk ben ik dan ook wel.... zodra ik geen geld meer nodig zou hebben stop ik met dit werk en zou ik bijvoorbeeld als boswachter aan de slag gaan. Lekker in de buitenlucht, mooie omgeving, geen stress, lijkt me top.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik stond in een centra elk dagdeel op een andere activiteit, andere cliënten, diverse complexe stoornissen.
Leuk!!
Tot je er een half jaar werkt en je weer hoe je waarop moet reageren, wie wat leuk vind, wie wat wil, hoe je wat gedaan moet krijgen. Dan is er geen lol meer aan
Ik zou sterven op een kantoor, echt.
Ik wilde ook dolgraag wat met mensen doen. Maar nu doe ik iets met ambtenaren en ICT'ersquote:Op woensdag 3 november 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
Als boswachter... Nee dat zie ik mij niet zo snel doen. Op een school werken lijkt mij wel leuk . Iets met mensen iig .
Ik vind jou wel een leuke zwemjuf!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
Als boswachter... Nee dat zie ik mij niet zo snel doen. Op een school werken lijkt mij wel leuk . Iets met mensen iig .
Nee absoluut niet! Gewoon een school en dan het liefst kleuters , die zijn zo leukquote:Op woensdag 3 november 2010 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke zwemjuf!
Geen kinderen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kinderopvang...leuk me ook wel leuk om te doen. Tenminste... als een paar factoren anders zouden zijn.
Soep met broodjes..quote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef nectarientje het volgende:
iemand een suggestie wat ik zal gaan eten vanavond? Compleet clueless hier
Eensquote:Op woensdag 3 november 2010 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Soep met broodjes..
op de broodjes brie of Pate!
Biefstukquote:Op woensdag 3 november 2010 17:18 schreef nectarientje het volgende:
mm dat is ook wel lekker makkelijk.. zat nu zelf in de richting van biefstukpuntjes met noodles
Is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef Flappekz het volgende:
Nix lekkers&makkelijks in huis...zelfs geen pastasaus![]()
* Flappekz heeft ook nog nooit pastasaus gemaakt...
Geen idee hoe moeilijk het is, maar als ik ergens een hekel aan heb, is het tijd steken in koken voor mezelf.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijkmaar de appie biedt redding toch?
minitegel krijgt van alles 3?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga nu pas naar huis, zojuist Sinterklaasinkopen gedaan bij de ToysXl , het was drie halen , twee betalen
.
*aait over bol*quote:Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef Flappekz het volgende:
Geen idee hoe moeilijk het is, maar als ik ergens een hekel aan heb, is het tijd steken in koken voor mezelf.
En de appie is mij te ver weg, en ik hang al in mn megaveeltegrote joggingbroek en oude trui. Ook geen zin in.
Kleine communicatiestoring in huize F&G, happens
Vond nog 10 aardappelkroketjes en 2 burgers in de vriezerquote:Op woensdag 3 november 2010 17:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*aait over bol*
komt wel goed schatje
Haha nee gelukkig niet , je kan gewoon drie verschillende dingen halen en het goedkoopste artikel is dan gratis . Nu is niks gratis want je kijkt dan toch naar de wat duurdere artikelen... Maar goed ik ben klaar!quote:
zie je nou welquote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Flappekz het volgende:
Vond nog 10 aardappelkroketjes en 2 burgers in de vriezer
Woohoo. Maar om het goed te maken, neem ik zo misschien nog wel een mandarijntjequote:Op woensdag 3 november 2010 18:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
zie je nou welIk had het al gezegd
Maak het niet te gek hequote:Op woensdag 3 november 2010 18:28 schreef Flappekz het volgende:
Woohoo. Maar om het goed te maken, neem ik zo misschien nog wel een mandarijntje
eentje kan nog net wel denk ikquote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:
Ok...Ok....Misschien was dat ook wel een beetje overdreven
Maar ik weet niet of ik die gok wel aandurfquote:Op woensdag 3 november 2010 18:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
eentje kan nog net wel denk ik
risico dat je te ver gaat is aanwezig natuurlijk.. Gelukkig plas je een teveel aan vitamine C gewoon weer uitquote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef Flappekz het volgende:
Maar ik weet niet of ik die gok wel aandurf
Ahhhhhhhh, dat stelt me gerust. Op naar de fruitmand!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
risico dat je te ver gaat is aanwezig natuurlijk.. Gelukkig plas je een teveel aan vitamine C gewoon weer uit
Aaah, dat had ik moeten weten zeg! Dat was met 4 kinderen wel heel goed uitgekomen. Bummer...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga nu pas naar huis, zojuist Sinterklaasinkopen gedaan bij de ToysXl , het was drie halen , twee betalen
.
Hij is open tot negen uur en je kan online ook bestellen tot 12 uurquote:Op woensdag 3 november 2010 18:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Aaah, dat had ik moeten weten zeg! Dat was met 4 kinderen wel heel goed uitgekomen. Bummer...
Oh thanks voor de tip! Ga ik ff online kijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hij is open tot negen uur en je kan online ook bestellen tot 12 uur
Probeer het overdag rustig aan te doen qua belasting van mn arm/schouder. Alleen als het echt heel erg wordt neem ik pillen (zoals gisteren bijvoorbeeld tijdens deadline dag), maar verder probeer ik het alleen s'avonds te nemen om te kunnen slapen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is het met je schouder Jill? Of loop je de hele dag stoned rond?
Ik hoop dat je snel minder tot geen last meer hebt Jill!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:03 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Probeer het overdag rustig aan te doen qua belasting van mn arm/schouder. Alleen als het echt heel erg wordt neem ik pillen (zoals gisteren bijvoorbeeld tijdens deadline dag), maar verder probeer ik het alleen s'avonds te nemen om te kunnen slapen.
Dat roept om een massage! Of moet GotC werken?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
6%$^&%$&$^&%*&(*&^%$###@$!@#!$@
Heeft er iemand een normale rug voor me? Schiet net keihard in mn rug bij het oprapen van een lege kartonnen doosVoor de tweede keer binnen twee weken
* Flap wordt oud![]()
Die is aan het werk idd...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat roept om een massage! Of moet GotC werken?
Scheelt niet veel, toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij worden we allemaal bejaard hierIedereen last van zn rug, schouders, knieeen. Als mensen dit topic doorlezen denken ze dat we 70+ zijn
Ja das dus kut.....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is aan het werk idd...
[..]
Scheelt niet veel, toch?
Het is blijkbaar toch waar, dat je na je 30e hard achteruit gaat ....quote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij worden we allemaal bejaard hierIedereen last van zn rug, schouders, knieeen. Als mensen dit topic doorlezen denken ze dat we 70+ zijn
Nou ikke niet hoor. En ik ben nog wel de oudste hierquote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
bijna niet meer nee .quote:
Ook als ze niet in de aanbieding zijn, graag!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
bijna niet meer nee .
Maar Flap , ik ga morgen boodschappen doen , zal ik bij de afdeling lichamelijke verzorging kijken of er nog ruggen in de aanbieding zijn
Daarom zei ik ook ná je 30equote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
bijna niet meer nee .
Maar Flap , ik ga morgen boodschappen doen , zal ik bij de afdeling lichamelijke verzorging kijken of er nog ruggen in de aanbieding zijn
Je bent zo jong als je je voelt , en ik voel me nog steeds jongquote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ná je 30e
Wat een zaadweer! ff de vuilniszak weggooien en ik heb het meteen koud brrr.
En je ziet er nog jong uit dussssssssquote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt , en ik voel me nog steeds jong
mwah dat durf ik van mezelf dan weer niet te zeggen .quote:Op woensdag 3 november 2010 20:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En je ziet er nog jong uit dussssssss
pizzaquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef nectarientje het volgende:
iemand een suggestie wat ik zal gaan eten vanavond? Compleet clueless hier
Te laat! Het is de biefstuk met noodles gewordenquote:
Goede keus.... altijd een goede keus ... biefstukquote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Te laat! Het is de biefstuk met noodles geworden
Weet je al waar het heen gaat?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
mwah dat durf ik van mezelf dan weer niet te zeggen .
God ik wil mijn kind haar kamer veranderen dus ik had vanavond even de balans opgemaakt , er gaat megaveel weg!!! Of ze dat nu wil of niet
Sommig speelgoed ga ik weggeven naar aanleiding van de tip van Gotc en ander speelgoed (babyborn , my little pony huisjes en bijbehorende ponys en my little people speelgoed , zegt jullie allemaal niks gok ik zoquote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goede keus.... altijd een goede keus ... biefstuk![]()
[..]
Weet je al waar het heen gaat?
Ik ken het allemaal. Wie schiet mij neer?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:44 schreef tuintegel het volgende:
Sommig speelgoed ga ik weggeven naar aanleiding van de tip van Gotc en ander speelgoed (babyborn , my little pony huisjes en bijbehorende ponys en my little people speelgoed , zegt jullie allemaal niks gok ik zo) ga ik verkopen omdat het denk ik nog wel wat opbrengt..
Op die manier kan ik weer wat nieuws voor haar kopen en zo blijven we bezig haha.
Ik niet , ik ken het ook want zusquote:Op woensdag 3 november 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal. Wie schiet mij neer?
ik heb alleen een waterpistool in huis ...quote:Op woensdag 3 november 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, das toch ook wel allemaal uit mijn jeugd. Behalve my little people....die paarden bewogen gewoon uit zichzelf zonder mensen erbij. Alhoewel herinner me nog vaag iets van een Meganquote:Op woensdag 3 november 2010 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
vertel vertel!!quote:
en wat deed je nu?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef detijd het volgende:
ik ga functioneel beheer doen bij een afdeling van de gemeente Den Haag
Dus de mensen ondersteunen in het gebruik van hun softwarepakket
Wat een bezig bijtje toch..quote:Op donderdag 4 november 2010 08:53 schreef tuintegel het volgende:
Zo fase 1 van de verandering van mini haar kamer is klaar... gister heb ik alles leeggehaald en vanmorgen alle meubeltjes op een andere plek gezet . Nu naar de gamma om planken voor aan de muur te halen en dan inruimen wat ze wil/mag behouden en dan doe ik een heel weekend niks meer.
Wilde ook nog mijn slaapkamer veranderen maar een vierdeurskast is in je eentje makkelijker in elkaar gezet dan dat je hem verplaatst. Dus dat doe ik maar niet heb ik besloten
Lekker joh, frisse zeeluchtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
*kuch* *snotter*
bleghh..
en ik moet vanavond ook nog offshore ..
en ( hopelijk) 80 mannen die voor me willen zorgenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Lekker joh, frisse zeelucht, doet je vast goed.
Als dat geen feest wordtquote:Op donderdag 4 november 2010 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ( hopelijk) 80 mannen die voor me willen zorgen
Ik ga leren en verder zien wat er op mijn pad komt...iets zegt me dat ik nog richting A'dam ga.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:51 schreef tuintegel het volgende:
Oh ik weet alweer wat ik dit weekend ga doen! Op stap!
Beterschap Barretje!
Vrouwen en spinnen.......quote:Spin slipt
Van onze Haagse redactie
DEN HAAG - Een eng insect, naar het zich laat aanzien een spin, heeft gisteren voor een enorme ravage gezorgd in de Haagse wijk Ypenburg.
Foto: John van der Tol
Please Wait ...
Een 40-jarige vrouw reed over de Ypenburgse Boslaan toen ze werd opgeschrikt door een enge kruiper in haar auto. Pardoes reed ze rechtdoor, terwijl ze eigenlijk een bocht had moeten nemen. Haar wagen belandde op de andere weghelft en ramde een tegenligger.
Een andere bestuurder kon de gebotste auto's niet meer ontwijken en knalde er bovenop. Twee slachtoffers hadden volgens de politie lichte verwondingen en moesten voor behandeling naar het ziekenhuis.
Flappekz en spinnen geeft hetzelfde effect, vrees ikquote:
Welnee joh tenzij hij in je nek zit te kriebelenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Flappekz en spinnen geeft hetzelfde effect, vrees ik![]()
Flappekz en spinning daarentegen..
Had je kunnen proberenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb een leuk filmpje op mijn tellie staan van een spin in mijn huis... als ik had geweten dat Flap er ook niet zo van houdt had ik hem wel ff laten zien
Ik was wellicht vrij snel afgehaaktquote:Op donderdag 4 november 2010 11:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
het woordje 'proberen' zegt me dat je niet had gekeken?
Hoe lang is zo'n ding geldig en waarom heb je die uberhaubt nodig dan??quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
Hilarisch!
Wordt ik net opgebeld dat m'n medical certificate niet meer geldig is.. of ik dus even snel gekeurd kan worden..
morgen ochtend in R'dam ben ik de eerste
2 jaar..quote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoe lang is zo'n ding geldig en waarom heb je die uberhaubt nodig dan??
Griepje kijken ze wel doorheen denk ikquote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
2 jaar..
om te weten dat ik gezond genoeg ben om offshore te kunnen gaan
( en ik ga morgen me keuring doen terwijl ik ziek ben)
Gisteren had ik zelf ook een bijna klapper. Twee bontkraagjes in een golf vonden het nodig om midden op het kruispunt bij de Erasmusweg op de rem te springen, gevarenlichten aan, opstopping veroorzaken en vervolgens met piepende banden door te trekken. Jammer dat dit soort lui niet vol op een boom rijden. Zonde van de boom maar van mij mogen ze ter plekke dood neerpleuren.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren bijna een flinke aanrijding gezien door een stel eenden op de wegIedereen bovenop zn rem
Arme eendjes.
Goed dagje vandaag, veel complimenten gekregen over de krant deze week en dan met name het vp verhaal. Altijd fijn om te horen
Misschien remden ze wel serieus voor iets? Ik ben gewoon niet zo een doodsverwenser... Fouten maken kan iedereen gebeuren, zelfs een bontkraagquote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gisteren had ik zelf ook een bijna klapper. Twee bontkraagjes in een golf vonden het nodig om midden op het kruispunt bij de Erasmusweg op de rem te springen, gevarenlichten aan, opstopping veroorzaken en vervolgens met piepende banden door te trekken. Jammer dat dit soort lui niet vol op een boom rijden. Zonde van de boom maar van mij mogen ze ter plekke dood neerpleuren.
ik doe dat ook 's middags en 's avondsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Edit:overigens foeter ik wel op iedereen en elke auto in de ochtend, maar dat ligt meer aan mijn ochtendhumeur dan aan anderen
Geloof me... die remden nergens voor. Een fout kan iedereen maken maar zij waren bewust een opstopping aan het veroorzaken. Ik had overigens ook niet de illusie dat ze een rijbewijs hadden hoor,... en de wagen viel ter plekke bijna uit elkaar. Dit waren het type gastjes; mensen omver rijden en dan snel wegracen. Gadverdamme!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Misschien remden ze wel serieus voor iets? Ik ben gewoon niet zo een doodsverwenser... Fouten maken kan iedereen gebeuren, zelfs een bontkraag
Edit:overigens foeter ik wel op iedereen en elke auto in de ochtend, maar dat ligt meer aan mijn ochtendhumeur dan aan anderen
Is dat net zoiets als een monsterboekjequote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Barretje80 het volgende:
2 jaar..
om te weten dat ik gezond genoeg ben om offshore te kunnen gaan
( en ik ga morgen me keuring doen terwijl ik ziek ben)
geen idee wat een monsterboekje isquote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een monsterboekje
Heb maar ff gezocht, maar medische keuring is los maar als je als opvarende een monsterboekje hebt maakt het er deel van uitquote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
geen idee wat een monsterboekje is
quote:Monsterboekje
Zeemansboekje, waarin onder andere de vaartijd, de schepen waarop men heeft gevaren en de behaalde diploma's staan vermeld, alsmede de gegevens van de laatste medische keuring. '
monster boekje is zoiets als m'n groene boekje.. en net zoals bij het monsterboekje is de medische keuring onderdeel van het groene boekjequote:Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb maar ff gezocht, maar medische keuring is los maar als je als opvarende een monsterboekje hebt maakt het er deel van uit
[..]
Boeken zijn goed..... leesboeken die je voor je eigen plezier koopt tenminste. Schoolboeken...brrr.quote:
Lezen!!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Boeken zijn goed..... leesboeken die je voor je eigen plezier koopt tenminste. Schoolboeken...brrr.
Nieuwe Topicquote:Op donderdag 4 november 2010 14:17 schreef WheeleE het volgende:
Zo. Wat een ochtend! Vroeg in mn appartementje, de heren van Goossens Wonen & Slapen binnen gelaten. Wat een goeie toko is dat zeg! Heel beleefd, heel secuur en heel Limburgs! Waren in een half uur klaar, supersnel!
Ik zit as we speak op mijn nieuwe eetkamerstoel, aan mijn nieuwe eettafel, te internetten door mijn vanmorgen aangesloten internet, te gluren naar mijn vanmiddag bezorgde tv.
Voelt steeds meer als thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |