en wij maar denken dat je aan het borrelen was....quote:Op maandag 1 november 2010 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ging het zaterdag niet redden. om 8u op de bank in slaap gevallen
tnx..quote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu wel
Mag ik nu een vriendin uitkiezen?
Geen idee. Maar wellicht leest ze je vraag vandaag nog welquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Mijne ook. Ik zeg: weg met de UI's!quote:
quote:
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten wordenquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmeldenquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tijd voor een algemene schoonmaak van de OP dusWie heeft er rechten?
[..]
hmmmm wie weet
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Wheelee is anders de generaal te paard die het slagveld overzietquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Thanksquote:
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leukerquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.
I whichquote:Op maandag 1 november 2010 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je aan het borrelen was....
OP aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, OP-document is gewijzigd. Volgende topic is alles te zien
eerste rij, meerst rechterquote:Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Neeeeee, niet nog meer wijzigingen
[..]
[..]
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten worden
[..]
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmelden
Aangepast.quote:
you wish??quote:
wel iets anders dan bowlen tijdens de volgende meet hoor!!quote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leuker
Kloptquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Marvelous het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds niks van Anaal heb gehoord?
Ik kom kijken! Maar participatie moet je niet verwachtenquote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel iets anders dan bowlen tijdens de volgende meet hoor!!
een paaldans cursus??
Ook niet als paal?quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kom kijken! Maar participatie moet je niet verwachten
Misschien a_aquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er aan gaat hangen hahaha
Zeg...... als je klaar bent.quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien groeit ie dan wel vanzelf
Dan krimpt ie vanzelf ook weerquote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeg...... als je klaar bent.
somsquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Communiceer jij in het buitenland in de taal van het land?
Nog beterquote:
Dus als jij klaar bent blijft het formaat hetzelfde?quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van deze gedachten wordt papa niet vrolijk.....
In combi met AA blijft hij zeker hetzelfde.... veranderd helemaal niets aan. Diep weggedokenquote:Op maandag 1 november 2010 16:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dus als jij klaar bent blijft het formaat hetzelfde?
Ik voel me diepbeledigd maar zo hoort het niet te voelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In combi met AA blijft hij zeker hetzelfde.... veranderd helemaal niets aan. Diep weggedoken
Wees blijquote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik voel me diepbeledigd maar zo hoort het niet te voelen
Had je iets anders gehoopt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |