en wij maar denken dat je aan het borrelen was....quote:Op maandag 1 november 2010 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ging het zaterdag niet redden. om 8u op de bank in slaap gevallen
tnx..quote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu wel
Mag ik nu een vriendin uitkiezen?
Geen idee. Maar wellicht leest ze je vraag vandaag nog welquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Mijne ook. Ik zeg: weg met de UI's!quote:
quote:
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten wordenquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmeldenquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tijd voor een algemene schoonmaak van de OP dusWie heeft er rechten?
[..]
hmmmm wie weet
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Wheelee is anders de generaal te paard die het slagveld overzietquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Thanksquote:
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leukerquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.
I whichquote:Op maandag 1 november 2010 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je aan het borrelen was....
OP aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, OP-document is gewijzigd. Volgende topic is alles te zien
eerste rij, meerst rechterquote:Op maandag 1 november 2010 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Neeeeee, niet nog meer wijzigingen
[..]
[..]
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten worden
[..]
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmelden
Aangepast.quote:
you wish??quote:
wel iets anders dan bowlen tijdens de volgende meet hoor!!quote:Op maandag 1 november 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leuker
Kloptquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef Marvelous het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds niks van Anaal heb gehoord?
Ik kom kijken! Maar participatie moet je niet verwachtenquote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel iets anders dan bowlen tijdens de volgende meet hoor!!
een paaldans cursus??
Ook niet als paal?quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik kom kijken! Maar participatie moet je niet verwachten
Misschien a_aquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er aan gaat hangen hahaha
Zeg...... als je klaar bent.quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien groeit ie dan wel vanzelf
Dan krimpt ie vanzelf ook weerquote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zeg...... als je klaar bent.
somsquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Communiceer jij in het buitenland in de taal van het land?
Nog beterquote:
Dus als jij klaar bent blijft het formaat hetzelfde?quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Van deze gedachten wordt papa niet vrolijk.....
In combi met AA blijft hij zeker hetzelfde.... veranderd helemaal niets aan. Diep weggedokenquote:Op maandag 1 november 2010 16:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dus als jij klaar bent blijft het formaat hetzelfde?
Ik voel me diepbeledigd maar zo hoort het niet te voelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In combi met AA blijft hij zeker hetzelfde.... veranderd helemaal niets aan. Diep weggedoken
Wees blijquote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik voel me diepbeledigd maar zo hoort het niet te voelen
Had je iets anders gehoopt?quote:
Animal Crossing! Ja die zoek ik nog!quote:Op maandag 1 november 2010 12:46 schreef CaLeX het volgende:
@ GotC, Mocht je AC:WW nog zoeken, hij staan (2de hands) in L'hage voor de prijs die je ervoor wilde geven
trouwens, waarom staat in de OP die afgrijselijke vlieger meerdere malen en de ooievaar geen enkele keer?quote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, OP-document is gewijzigd. Volgende topic is alles te zien
Omdat die vlieger voor de promotie van de stad is bedoeld. De kip is alleen het logo van de gemeente.quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef Slayage het volgende:
trouwens, waarom staat in de OP die afgrijselijke vlieger meerdere malen en de ooievaar geen enkele keer?
Hij schreef ergens dat ze hem in L'hage hadden voor de prijs die jij wilde betalen?quote:Op maandag 1 november 2010 19:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Animal Crossing! Ja die zoek ik nog!Heb jij die?
voor de internationale promotie ja, maar die vlieger is bij weinig hagenaars geliefd, daarom snap ik ook niet waarom hier gekozen is voor die vliegerquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat die vlieger voor de promotie van de stad is bedoeld. De kip is alleen het logo van de gemeente.
Er zitten hier toch aardig wat hagenaars en hagenezen en ik heb er nog nooit een horen klagenquote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
voor de internationale promotie ja, maar die vlieger is bij weinig hagenaars geliefd, daarom snap ik ook niet waarom hier gekozen is voor die vlieger
Ik benijd hem dus totaal niet... ik wens hem wel veel sterktequote:Op maandag 1 november 2010 19:17 schreef tuintegel het volgende:
Ahhh ik benijd de man in ieder geval. dat lijkt mij serieus leuk!
Have fun Necta
Ja maar jij wil dan ook alleen voor de tv hangen en voetbal kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik benijd hem dus totaal niet... ik wens hem wel veel sterkte
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja maar jij wil dan ook alleen voor de tv hangen en voetbal kijken
Ligt eraan, zo'n voorstelling hoeft van mij niet. Lekker ergens gaan eten vind ik wel weer leuk.quote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
Wat is beter dan? Ik vind een avondje uit zoals een voorstelling , een film of stappen echt leuk.
kennelijk hebben de hagenezen, die hier posten, weinig affiniteit het de haagse geschiedenis en laten we wel wezen, de ooievaar is daar toch echt wel het symbool voor en niet die vlieger, die door ons strot is geduwd door de politici in het ijspaleis, in mijn persoonlijke omgeving heb ik nog nooit iets positiefs gehoord over die vlieger, ben zelf ambtenaar bij de gemeente en daar hoor je bij alle collega's eigenlijk alleen maar gek*nker als die vlieger ergens weer eens langskomtquote:Op maandag 1 november 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zitten hier toch aardig wat hagenaars en hagenezen en ik heb er nog nooit een horen klagen
Of we zeiken gewoon niet om futiliteiten , immers is het maar internet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk hebben de hagenezen, die hier posten, weinig affiniteit het de haagse geschiedenis en laten we wel wezen, de ooievaar is daar toch echt wel het symbool voor en niet die vlieger, die door ons strot is geduwd door de politici in het ijspaleis, in mijn persoonlijke omgeving heb ik nog nooit iets positiefs gehoord over die vlieger, ben zelf ambtenaar bij de gemeente en daar hoor je bij alle collega's eigenlijk alleen maar gek*nker als die vlieger ergens weer eens langskomt
Wat hij zegt!quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Of we zeiken gewoon niet om futiliteiten , immers is het maar internet.
Dat zeg ik wij zeiken nietquote:
geschiedenis en traditie is verre van een futielquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Of we zeiken gewoon niet om futiliteiten , immers is het maar internet.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vieze gore smerige ter*** kl*** tyf**lije**![]()
![]()
Een of ander kloothommel heeft mijn auto dus bekrast. 1 lange streep van voor naar achter aan passagierszijde, streep op de bumper en een stuk van 20 cm aan de bestuurderskant![]()
![]()
Oooh DAMN wat ben ik pissed
fuckers! laatst ook iemand bij mij een vette deuk gereden, waarschijnlijk een grote bus, gelet op de hoogte van de beschadigingquote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Een of ander kloothommel heeft mijn auto dus bekrast. 1 lange streep van voor naar achter aan passagierszijde, streep op de bumper en een stuk van 20 cm aan de bestuurderskant![]()
![]()
De honden! Ik snap niet wat voor lol ze daar uit kunnen halen....quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
Leek het maar op schade toegebracht door een ander voertuig, dan zijn mijn buren ineens getuigen en kan ik het waarborgfonds aanspreken maar dit valt daar niet onder en kheb maar een simpele verzekering dus die dekt dit ook niet en overspuiten of laten fixen is het niet waard bij mijn autoquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
fuckers! laatst ook iemand bij mij een vette deuk gereden, waarschijnlijk een grote bus, gelet op de hoogte van de beschadiging
Zijn ze echt onherstelbaar diep of valt er nog het een en ander weg te poetsen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Leek het maar op schade toegebracht door een ander voertuig, dan zijn mijn buren ineens getuigen en kan ik het waarborgfonds aanspreken maar dit valt daar niet onder en kheb maar een simpele verzekering dus die dekt dit ook niet en overspuiten of laten fixen is het niet waard bij mijn auto![]()
Dat ga ik morgen eens goed bekijken, denk dat het onherstelbaar is, zo te voelen maar morgen even langs een aantal bevriende autopoetsbedrijvenquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zijn ze echt onherstelbaar diep of valt er nog het een en ander weg te poetsen?
quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
![]()
1.2.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:11 schreef WheeleE het volgende:
Zo! Vandaag begint beter dan gisteren, dat belooft wat. Bijna 9 uur slaap gepakt vanacht, heerlijk. Had ik eigenlijk niet verwacht, ik ging met een pesthumeur slapen. Sommige mensen moeten toch echt eerst even 2 seconden langer nadenken voor ze iets zeggen, hoe onschuldig en goed het ook bedoeld was.
Vanavond eens kijken of ik zo'n Ikea-schuifdeurkastgeval in elkaar kan krijgen. Klinkt als een leuke uitdaging.
Bijna.. nog 6.5 uurquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! Is het al 17.00 uur?
Dat maakt het extra zuurquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen eens goed bekijken, denk dat het onherstelbaar is, zo te voelen maar morgen even langs een aantal bevriende autopoetsbedrijven![]()
Ben juist zo zuinig eropwekelijks wassen, stofzuigen, preventief van alles vervangen enzo en dan komt zo'n klootviool langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |