In sommige gevallen zelfs melk.quote:
Is dat raar?quote:Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan
Ik kan d'r toch niet meenemen als er kipgezichten bij zijnquote:
Ik dump mijn cavia bij mijn opa en oma als ik op vakantie ga.quote:
Kipgezicht gaat alleen voor zusjes, als je vrouw enigskind is dan zou ze veilig moeten zijnquote:Op maandag 1 november 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan d'r toch niet meenemen als er kipgezichten bij zijn
Ross had gisteren zijn dinnetje ook mee. Heel gezellig hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan d'r toch niet meenemen als er kipgezichten bij zijn
Mijn vrouw wil niet mee met meets. De laatste keer toen ze een fokmeet had, is ze jaren later getrouwd met die persoonquote:Op maandag 1 november 2010 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ross had gisteren zijn dinnetje ook mee. Heel gezellig hoor.
Dat klinkt als een verstandige vrouwquote:Op maandag 1 november 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil niet mee met meets. De laatste keer toen ze een fokmeet had, is ze jaren later getrouwd met die persoon
Het zal je naar gebeuren!quote:Op maandag 1 november 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil niet mee met meets. De laatste keer toen ze een fokmeet had, is ze jaren later getrouwd met die persoon
Niet eens dronken gevoerd! Of epische grappen over bodempjes gemaakt!quote:
En daarom pleit ik nog steeds voor de aanwezigheid van Ritse zijn zusje.quote:Op maandag 1 november 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Say wut?quote:Rossdale heeft een baard, dus typisch gamer. Hij heeft een vrouw dus dat gaat meteen niet meer op. Rossdale heeft vijf Xbox 360 consoles en een rookmachine thuis. Slechts twee van deze consoles werken, de rest is gewoon rommel dat hij niet kan weggooien.
als ze eruit ziet als ritse zelf dan hoeft het voor mij nietquote:Op maandag 1 november 2010 09:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
En daarom pleit ik nog steeds voor de aanwezigheid van Ritse zijn zusje.
Lekker!quote:Op maandag 1 november 2010 10:01 schreef Fallen het volgende:
croissants in de oven!
ik heb geen zin vandaag, moet veel te veel regelen en doen... maar mijn luxe (zondagochtend) ontbijt nemen ze me niet af!!
fixed...quote:
Klagen heeft soms zin, werd net gebeld en een gedeelte van mijn planning/streeplijst hoeft al niet meer!quote:Op maandag 1 november 2010 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker!. Ik heb vandaag ook niet veel zin trouwens, maar het moet maar. Vandaag maar wat van die stomme klusjes doen.
Ik doe dat ook wel eens maar dat effect heeft het bij mij niet.quote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klagen heeft soms zin, werd net gebeld en een gedeelte van mijn planning/streeplijst hoeft al niet meer!
Dat moet ik ook eens proberenquote:Op maandag 1 november 2010 10:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klagen heeft soms zin, werd net gebeld en een gedeelte van mijn planning/streeplijst hoeft al niet meer!
Oh, dan zie ik ze wel op onze fotoavond.quote:
Je kan altijd nog Ross zijn methode gebruiken...quote:Op maandag 1 november 2010 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens maar dat effect heeft het bij mij niet.
quote:Op maandag 1 november 2010 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Je moet dingen pas doen wanneer mensen er voor de tweede keer om vragen. Doen ze dat niet dan kan het nooit belangrijk geweest zijn.
Werkt ideaal
of als ze gaan bellen iddquote:Op maandag 1 november 2010 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Je moet dingen pas doen wanneer mensen er voor de tweede keer om vragen. Doen ze dat niet dan kan het nooit belangrijk geweest zijn.
Werkt ideaal
Hoiquote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hallo PierreWie ben jij? Breda zeker ook?
wees welkomquote:Op maandag 1 november 2010 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HoiPierre,23, niet uit Breda maar uit Tilburg, in de buurt van Breda dus
Speel al een tijd met verschillende mensen van hier op de Xbox, dus ik dacht ik kom eens meeposten
Over wie gaat dat stuk?quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wees welkom![]()
Nog vrijgezelle zusjes beschikbaar voor elkele potente pubers hier die voornamelijk graag over meisjes praten in plaats van er iets mee te doen (want dat is eng en meisjes zijn vies ieuw)?
Spank!quote:
Ik ken ook mensen van buiten Breda hoorquote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hallo PierreWie ben jij? Breda zeker ook?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
wees welkom![]()
Nog vrijgezelle zusjes beschikbaar voor elkele potente pubers hier die voornamelijk graag over meisjes praten in plaats van er iets mee te doen (want dat is eng en meisjes zijn vies ieuw)?
Fake boobsquote:
Herkenbaarquote:
Dat mag ik wel hopen voor haar.quote:
Vanochtend midden in de woonkamer, terwijl die een paar minuten daarvoor nog op het bed zat.quote:Op maandag 1 november 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HerkenbaarDat mag ik ook regelmatig. Gelukkig doen ze het wel altijd braaf in een hoekje op de vloer en niet over de bank oid
wanneer ga je er windows opzetten?quote:Op maandag 1 november 2010 11:50 schreef Nebo het volgende:
Mijn iMac is binnen bitches!!! Alleen de verpakking van het toetsenbord en de muis geeft me al vlinders in de buik. En nu eerst heel gedisciplineerd een hoofdstuk uitlezen voor ik er mee aan de slag ga.
Een wetenschap? Gewoon briljante trucs bedoel je!quote:Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me toch altijd af waarom mensen het versieren tot een wetenschap willen bombarderen...
Dat hoofdstuk gaat niet lukken, dus ga nou maar met je iMac aan de gangquote:Op maandag 1 november 2010 11:50 schreef Nebo het volgende:
Mijn iMac is binnen bitches!!! Alleen de verpakking van het toetsenbord en de muis geeft me al vlinders in de buik. En nu eerst heel gedisciplineerd een hoofdstuk uitlezen voor ik er mee aan de slag ga.
Ja maar...quote:Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk gaat niet lukken, dus ga nou maar met je iMac aan de gang
* op sinterklaascadeaukooplijst zetquote:Op maandag 1 november 2010 11:51 schreef Nebo het volgende:
DUDES!!!
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ctnbri20101144011280
* Nebo bladert snel door zijn exemplaar van The Bro Code
SPOILER: voor FrankiiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:21 schreef Frankii het volgende:
Ben op school een half uur aan het bitchen om mn internet te fixen. En het eerste wat ik doe als ik internet heb is op mijn FOK! bookmark klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 1 november 2010 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Cutscene volledig up en running is, is dat uiteraard mijn eerste bookmark!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Kun je überhaupt nog inloggen?quote:Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoeist bij XGN eigenlijk Rossdale?
heb je er trouwens ook een magic mouse bij of niet?quote:Op maandag 1 november 2010 15:36 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nu dus een laptop staan met Windows (moet binnenkort even de reparatie in) en een iMac met OS. Wordt even wennen maar dat gaat we lukken dacht ik zo.
Jep. Tot zover best een fijn ding maar het oppervlakte voelt net niet glad genoeg om lekker te scrollen zonder de muis te verschuiven.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef Tain het volgende:
[..]
heb je er trouwens ook een magic mouse bij of niet?
Ja, er zit een hele nare balk aan de linkerkant van het scherm en alles binnen die balk is nét een tintje donderder. Vooral op grijstinten kun je die grens echt heel goed zien. Zit volgens mij in het linkercontactpunt, want als ik daar voorheen wat priegelde dan verdween het zo nu en dan (werkt nu ook niet meer).quote:
tis me nog steeds niet gelukt om er aan te wennenquote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jep. Tot zover best een fijn ding maar het oppervlakte voelt net niet glad genoeg om lekker te scrollen zonder de muis te verschuiven.
Ali Illegali.quote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo dadelijk maar eens BlackOps doen
En daarom dus: "Schimmig karakter"quote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heldquote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
0 players online....... waiting for matchmaking.quote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik denk niet dat hij er mee online gaatquote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
0 players online....... waiting for matchmaking.
En onder tussen ligt nick met ze sniper te wachten, tot dat er iemand in de matchroom komt
Oh ik ook wel, ondertussen nog even oefenen met MW2quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kan wel wachten tot hij officieel uit is
Pre-order staat al maanden hoorquote:
...... Serieus? Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
0 players online....... waiting for matchmaking.
En onder tussen ligt nick met ze sniper te wachten, tot dat er iemand in de matchroom komt
Zegt wiequote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En daarom dus: "Schimmig karakter"
Maar je vind mij wel liefquote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pre-order staat al maanden hoor.
[..]
...... Serieus? Word je nou nooit moe van jezelf?
Dus? Die wordt nog niet uitgeleverd.quote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
En wat vind je nu eigenlijk het probleem?quote:Op maandag 1 november 2010 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus? Die wordt nog niet uitgeleverd.
Wat ik vooral 'grappig' vind is dat ze het meteen op internet schreeuwen? waarom?quote:Op maandag 1 november 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
...... Serieus? Word je nou nooit moe van jezelf?
Niets, ik zeg alleen maar Ali Illegali en Ross geeft schimmig persoon. Voor de rest moet je doen wat jij prettig vindt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat vind je nu eigenlijk het probleem?
QFT!quote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, ik zeg alleen maar Ali Illegali en Ross geeft schimmig persoon. Voor de rest moet je doen wat jij prettig vindt.
Hij voelt zich wel lekker aangesprokenquote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, ik zeg alleen maar Ali Illegali en Ross geeft schimmig persoon. Voor de rest moet je doen wat jij prettig vindt.
Het is ook etenstijdquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel lekker aangesprokendirect happen
truequote:
Nietus, net klaar met werken en nu naar huis transporteren tijd!quote:
Ach om een piraatjesdiscussie te willen starten is hij bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus, net klaar met werken en nu naar huis teleporteren time!
Het is sowieso niet echt een zinvole discussie. Ze komen toch wel met een lading excuses en als je geluk hebt nog een plaatje ookquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach om een piraatjesdiscussie te willen starten is hij bij mij aan het verkeerde adres.
Hij had het toch tegen mij? Jij komt alleen maar opdagen als er iets te zeiken valt ?quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Discussie? Nah ik vraag je gewoon iets.. weinig piraatje aan, volgende week krijg ik hem sowieso en dan is deze allang weer wegquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach om een piraatjesdiscussie te willen starten is hij bij mij aan het verkeerde adres.
Nietus, net klaar met werken eten en nu naar huis werk transporteren tijd!quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus, net klaar met werken en nu naar huis transporteren tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |